Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Koja je poenta toga što si mi odgovorio?

Šta znači ne ukida se trajno?
 
Primetio sam da se o novoj lokaciji Bas stanice piše kao o periferiji do koje se teško dolazi.
Kojom logikom? Borča nema ni železnicu ni tramvajsku liniju ( a ne više njih kao Blok 42).
O tramvajskoj mreži pišem kao o sistemu koji se može unaprediti i proširiti kada se vlast bude bavila suštinskim problemima a ne proširenjima ulica i gradnjom kružnog tokova.

Kako kojom logikom, da li se vi ljudi pravite ludi ili blesavi?
Geografija je dovoljna da vidiš da je periferija, gradskim prevozom je periferija (osim do Miljakovca, honorary mention), gravitiranjem grada je periferija, odlično je sve Delija objasnio i vi opet šta i kako i odakle.
Bukvalno zamišljam grad i pokušavam da shvatim gde bi bila gore rešenje, možda da su je napravili na Padini ili otkud znam u Jerkoviću ili na Karaburmi, eto tu bi bila jednako glupa lokacija.
Možeš ti da širiš tramvajsku mrežu do sutra - nije do sutra nego do 2045. - izmeštena je odande gde je ljudima potrebna i onemogućen im je pešački i/ili brz pristup lokacijama koje koriste putnici BAS-a. Ne dođu da bi se vozili tramvajem
 
Pa 7 i 9 će preko Mosta na Adi dok se ne završi Novi srpski most, koji doduše još nije ni počeo da se gradi. A ako ikada završe Bulevar patrijarha Pavla, trebalo bi da dobijemo i tramvajsku vezu Rakovice i Novog Beograda.
 
Pa 7 i 9 će preko Mosta na Adi dok se ne završi Novi srpski most, koji doduše još nije ni počeo da se gradi. A ako ikada završe Bulevar patrijarha Pavla, trebalo bi da dobijemo i tramvajsku vezu Rakovice i Novog Beograda.
To neće skoro jer bi morali da završe i Patrijarha Dimitrija, sve do oktetnice. Tramvajska pruga je potpuno propala do kraja. Nema ni kontaktne mreže.

Džabe će tramvaj da prođe kroz BPP, ako nema gde da se okrene.
 
Primetio sam da se o novoj lokaciji Bas stanice piše kao o periferiji do koje se teško dolazi.
Kojom logikom? Borča nema ni železnicu ni tramvajsku liniju ( a ne više njih kao Blok 42).
O tramvajskoj mreži pišem kao o sistemu koji se može unaprediti i proširiti kada se vlast bude bavila suštinskim problemima a ne proširenjima ulica i gradnjom kružnog tokova.
Lako je vama iz kruga dvojke da pricate o gradjanima Srbije, kojima treba cak sat do dva vise da dodju do tamo kuda su naumili.

Napomenuo bih decu, tek nasu decu. A o starima i sto je hendikepiranima onemoguceno da stigu brze jace i bolje do bolnice...

Epiloga zacudo nikad nema...
 
Lako je vama iz kruga dvojke da pricate o gradjanima Srbije, kojima treba cak sat do dva vise da dodju do tamo kuda su naumili.

Napomenuo bih decu, tek nasu decu. A o starima i sto je hendikepiranima onemoguceno da stigu brze jace i bolje do bolnice...

Epiloga zacudo nikad nema...
Nisam iz Beograda.
Nigde nisam napisao da je ova jedna dovoljna, niti da nije potrebno izgraditi više prolaznih stajališta i manjih terminala, čak šta više, pisao sam da bi bilo bolje da se glavna stanica nalazi kod Prokopa.
 
Lako je vama iz kruga dvojke da pricate o gradjanima Srbije, kojima treba cak sat do dva vise da dodju do tamo kuda su naumili.

Napomenuo bih decu, tek nasu decu. A o starima i sto je hendikepiranima onemoguceno da stigu brze jace i bolje do bolnice...

Epiloga zacudo nikad nema...
“Beograd = krug dvojke” je izuzetno zastarela parola.

Daleko veći broj stanovnika živi na NBG i drugim opštinama, dalje od centra.
 
Da li su rent a car agencije psotavile svoje šaltere negde na ili oko autobuske stanice?
 
На страну ’арчење простора и бројне пројектантске пропусте, али ако је Прокоп добра локација за главну аутобуску станицу, зашто је ова на НБГ лоша? Функционално су исте - ван пешачких токова (што би у граду величине Београда требало да буде неважно), путници су усмерени на градски саобраћај, налази се уз међународну железничку станицу, и на траси је (будућег) воза за аеродром.

Аргумент за више станица на ободима центра стоји. Аргумент за станицу на Прокопу уместо НБГ - не видим.
 
Što se tiče lokacije, da i ja kažem koju.

I Prokop i BAS su odlično pozicionirani na samo par stanica prevoza od centra grada.

Povezani su i železnicom, a biće i sa aerodromom veza (isto železnicom).

Sve je to u teoriji odlično, ali ostaje jedan problem - mi nemamo funckionalnu i pouzdanu železnicu, kao ni gradski prevoz tokom celog dana.

Da imamo metro, kao vid prevoza koji ide na 10-15 minuta max i koji spaja ove dve stanice i centar grada (i aerodrom) - sve bilo savršeno.

Ovako, nije loše, ali ta povezanost ostaje problem. Razne linije gradskog prevoza staju svuda okolo (važi i za Prokop) umesto da sve linije prolaze ispred glavnog ulaza.

I za kraj ono što mene mnooooogo nervira po celom gradu, a to je da ne postoji jasna i prosta pešačka veza između više stvari (u ovom slučaju BAS, Ž stanice NBG, stanica gradskog prevoza, taksi stanica, parkinga).

Ako već imaš jednu do druge BAS i Ž. stanicu (drugu po važnosti u gradu), onda mora da sve bude pod jednim krovom i sa jasnim putokazima ka navedenim objektima.

Naravno, pešačke putanje treba budu široke, bez prepreka u vidu reklama, pultova za štampu karata, kartomata, trafika. Ali bukvalno je potrebno otići bilo gde gde postoji razvijeni ž. saobraćaj i prekopirati rešenja. Podzemni prolazi su neophodni, a oni su svet za sebe u normalnim zemljama, a ne zapišani i išarani smrdljivi prostori u polumraku kakvi su većinom u Srbiji.
 
Дакле решење је атракције правити на свим обалама
 
На страну ’арчење простора и бројне пројектантске пропусте, али ако је Прокоп добра локација за главну аутобуску станицу, зашто је ова на НБГ лоша? Функционално су исте - ван пешачких токова (што би у граду величине Београда требало да буде неважно), путници су усмерени на градски саобраћај, налази се уз међународну железничку станицу, и на траси је (будућег) воза за аеродром.

Аргумент за више станица на ободима центра стоји. Аргумент за станицу на Прокопу уместо НБГ - не видим.
Pa ne kažem da je loša sadašnja lokacija.
Prokop sa odgovarajućom mrežom javnog prevoza je mnogo bliži bitnim sadržajima, administrativnom centru grada, ali nemam ništa protiv ove lokacije, najbitnije mi je da je izgrađena uz prometnu žel. stanicu, bila to Prokop ili ž. st. NBG.
 
To što će morati uskoro da ide preko mosta na Adi ne znači da se trajno ukida na trasi kojom sad ide.
Koja je poenta ovoga što si napisao?
Жао ми је што ћу да вас разочарам, али рачунајте да ако не свргнемо ове Дахије, да преко моста на позицији Старог савског моста, у Карађорђевој, Париској, Теодора Драјзера неће бити трамваја. Тиме се сакаћење трамваја неће завршити. Везано за струку и технократију чак је и Весић био разумнији од Гангуле, а то су информације од човека који је присуствовао састанку са Гангулом.

За Гангулу, жуте траке и трамвајске баштице су само "с**ње које успорава саобраћај". Имам утисак да је Гангула казна Београђанима за неверност Вучићу.
 
Дакле решење је атракције правити на свим обалама
Високошколске установе, здравствене установе, судови и тужилаштва, геодетски завод и сл. су углавном преко Саве. Има ли реалних изгледа да их изместимо?
 
Vrh