Primetio sam da se o novoj lokaciji Bas stanice piše kao o periferiji do koje se teško dolazi.
Kojom logikom? Borča nema ni železnicu ni tramvajsku liniju ( a ne više njih kao Blok 42).
O tramvajskoj mreži pišem kao o sistemu koji se može unaprediti i proširiti kada se vlast bude bavila suštinskim problemima a ne proširenjima ulica i gradnjom kružnog tokova.
Znači da neće most na Adi i Savska biti jedina jedina veza tramvajima između NBG i ostatka mreže zauvek.
To neće skoro jer bi morali da završe i Patrijarha Dimitrija, sve do oktetnice. Tramvajska pruga je potpuno propala do kraja. Nema ni kontaktne mreže.Pa 7 i 9 će preko Mosta na Adi dok se ne završi Novi srpski most, koji doduše još nije ni počeo da se gradi. A ako ikada završe Bulevar patrijarha Pavla, trebalo bi da dobijemo i tramvajsku vezu Rakovice i Novog Beograda.
Lako je vama iz kruga dvojke da pricate o gradjanima Srbije, kojima treba cak sat do dva vise da dodju do tamo kuda su naumili.Primetio sam da se o novoj lokaciji Bas stanice piše kao o periferiji do koje se teško dolazi.
Kojom logikom? Borča nema ni železnicu ni tramvajsku liniju ( a ne više njih kao Blok 42).
O tramvajskoj mreži pišem kao o sistemu koji se može unaprediti i proširiti kada se vlast bude bavila suštinskim problemima a ne proširenjima ulica i gradnjom kružnog tokova.
Pa tako mi je izgledao tvoj komentar o tramvajima preko mosta na Adi i kroz Savski, kao da će zauvek ići tamo.Zauvek?
Nisam iz Beograda.Lako je vama iz kruga dvojke da pricate o gradjanima Srbije, kojima treba cak sat do dva vise da dodju do tamo kuda su naumili.
Napomenuo bih decu, tek nasu decu. A o starima i sto je hendikepiranima onemoguceno da stigu brze jace i bolje do bolnice...
Epiloga zacudo nikad nema...
“Beograd = krug dvojke” je izuzetno zastarela parola.Lako je vama iz kruga dvojke da pricate o gradjanima Srbije, kojima treba cak sat do dva vise da dodju do tamo kuda su naumili.
Napomenuo bih decu, tek nasu decu. A o starima i sto je hendikepiranima onemoguceno da stigu brze jace i bolje do bolnice...
Epiloga zacudo nikad nema...
Kompleksi iz 90-ih. Tih tvojih “nekih” ima 2 promila. Da su KBC i Fakluteti recimo na NBG, niko ne bi ni pomišljao o centru grada, osim turistički.па пази, и није баш. неким Београџанима се Београд завршава на Славији
ako ti tako kažeš...нека их има и 1 промил, они су најгласнији
Tako je, i tu ideju apsolutno podržavam.давно смо то предлагали на форуму
Pa ne kažem da je loša sadašnja lokacija.На страну ’арчење простора и бројне пројектантске пропусте, али ако је Прокоп добра локација за главну аутобуску станицу, зашто је ова на НБГ лоша? Функционално су исте - ван пешачких токова (што би у граду величине Београда требало да буде неважно), путници су усмерени на градски саобраћај, налази се уз међународну железничку станицу, и на траси је (будућег) воза за аеродром.
Аргумент за више станица на ободима центра стоји. Аргумент за станицу на Прокопу уместо НБГ - не видим.
Жао ми је што ћу да вас разочарам, али рачунајте да ако не свргнемо ове Дахије, да преко моста на позицији Старог савског моста, у Карађорђевој, Париској, Теодора Драјзера неће бити трамваја. Тиме се сакаћење трамваја неће завршити. Везано за струку и технократију чак је и Весић био разумнији од Гангуле, а то су информације од човека који је присуствовао састанку са Гангулом.To što će morati uskoro da ide preko mosta na Adi ne znači da se trajno ukida na trasi kojom sad ide.
Koja je poenta ovoga što si napisao?
Високошколске установе, здравствене установе, судови и тужилаштва, геодетски завод и сл. су углавном преко Саве. Има ли реалних изгледа да их изместимо?Дакле решење је атракције правити на свим обалама