Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Битна им је естетика у доба када је ГСП и цео систем јавног превоза у Београду пред колапсом? Од укупног броја аутобуса, трамваја, тролејбуса, електричних аутобуса, нека 10% имају спољну рекламу то није мала зарада.
 
3210.

Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
 
Kompenzacija iz meni nepoznatih razloga.
Umesto trolejbusa i na 41 takođe rade autobusi.
1661117169138.jpeg
 

Pre neki dan isto autibusi na 41, dok 40 nije uopšte radila. Majka čekala 40 minuta, jer nije imala alternativu, kada se pojavio autobus.
 
Poslednja izmena:
Хвала небесима, у скорије време НЕЋЕ доћи до испоруке турских кршева.

Nema tu ničeg, po meni, da se čovek raduje. Računalo se na ta vozila, septembar je tu. Ne znam sa čime će se raditi, dok se eventualno ne poruči nešto drugo, a i to dok dođe. Bolje da imamo i njih, pa kako izguraju, a narednih godina da se nastavi sa nabavkom klasičnih dizelaša, po mogućstvu od nekog dokazanog proizvođača. Ako se odustane od isporuke tih 100 autobusa sad, mislim da nas samo nabavka polovnjaka može spasiti za barem godinu dana, što je minimum vremena do isporuke bilo čega drugog, a da je novo.
 
Računalo se na ta vozila, ali je činjenica da je njihova nabavka i isporuka sve vreme bila klimava i neizvesna. Zato je trebalo ostaviti što više starijih autobusa u saobraćaju, a ne masovno ih rashodovati. Više se ni ne sećam koliko dugo slušam o 100 novih zglobnih vozila, a sad i od 20-ak isporučenih komada nema naznaka kada će isti početi da saobraćaju na linijama, a ostalih skoro 80 komada da i ne govorim.
Nedavno su pojedini članovi foruma napominjali na ima vrlo malo vremena za isporuku ovih autobusa, a ako ne dođe do toga, ugovor mora biti raskinut. Ako dođe do prekida ugovora, polovnjaci će biti sigurno najbolje privremeno rešenje.
 
У међувремену изгледа почиње расход неких Конекта.
I treba, evo malo pre se vozih jednim od najlošijih jedinki, #146 iz 2003.
Više od 30 km/h ne ide, kada pokuša u višu brzinu cimne nešto, I ne može.
Prvi put mi se desilo posle 50 puta tako kreni stani, da mi je muka.
Gužve nema a vozio je 35 min do Ustaničke (treba 25).
 
Ок је да се расходује старо, али не када фале нови аутобуси.
 
Pre neki dan MAZ, doduse privatan na 33 se jedva popeo od Pionira do Postanske, ne znam kako je stigao do Kumodraza posle.
 
Мислим да у ГСП расходују по папирима, тј. годишту а не стању.
 
Rashoduju i po stanju limarije, ako je bus previše pojela korozija, ide u rashod pre nekog kog nije toliko
 
Мислим да у ГСП расходују по папирима, тј. годишту а не стању.

Bilo je i toga po serijama kako koje godine, tipa kad su se određene serije 201/2-jki rashodovane, a verovatno zbog razlike u nekim delovima mehanike radi lakšeg daljeg održavanja. Sad se rashoduje verovatno po isticanju registracije, pa kako koje više ili manje dotrajalo vozilo. Dosta toga se skida sa stanja, i definitivno rashoduje, a da već neko vreme ne izlazi u saobraćaj. Skoro se pokušalo sa povlačenjem svih mutanata, pa su potom vraćeni iz dobro poznatih razloga. Japanci vidim idu masovno, mada ih ima dotrajalih realno. U svakom slučaju, dosta prevoznika rashoduje vozila po serijama kad treba da pristignu nova. Problem kod nas jeste taj što se očekuje da autobusi besprekorno rade 20+ godina, i to još u ovakvim uslovima. Ne treba ih terati do faze raspadanja, nego redovno i planski obnavljati vozni park. Zato me i brine eventualna propast ove nabavke. Dugo će se sigurno čekati sledeća, a realnost je ta da nam je gro zglobnih autobusa izraubovano i dotrajalalo.
 
Vrh