Zašto se ne bi neka od linija koje okreću na Konjarniku, produžila do Šumica dok traju radovi?
Koliko je daleko stanica od okretnice na Konjarniku? Koliko bi bila isplativa kao privremena stanica za 306, 307 i 311 i zašto se ne bi uvela za stalno za linije 50 i 308?
Znači da ostaje 497, iako je planiran za rashod, a i mnogi drugi busevi jer pe planirano da se rashoduje preko 40 busevaPričaju dva vozača, i jedan od njih reče : Kaže mu kolega iz Kosmaja da, one buseve što su spremili za rende ipak čuvaju za prvi septembar
Očekujte neočekivano xD
Može, samo što nemamo dovoljno vozila za redundanciju (postojeće 71 i 72, plus lokalni deo 70 koji guta vozila bez razloga jer može da se presedne sa 74), mada uopšteno sve što ide autoputem štedi resurse. Ako bi uveli aerodromske eksprese poput onih u Atini to bi bilo sjajno rešenje veze sa istočnim delom grada. Ja sam pomenuo racionalizaciju postojhećih linija tako da imamo dve - jednu dijametralnu i drugu radijalnu do oboda šireg centra na drugoj strani. Ovo za Vuk, Bogosloviju (ili još bolje Pančevac preko Vuka i Bogoslovije) je dobro rešenje rasterećenja Zelenjaka i opterećenih linija. A ono što guši Brankov nek raštrkaju gde god van Trga Republike (Dorćol, Prokop, nešto može i u Kralja Milutina), da ne idem offtopic sada.Šta, evo primer 71: Omladinski stadion - Aerodrom "Nikola Tesla" (BEG)
Stajališta: Omladinski stadion - Dalmatinska - Pravni fakultet - Glavna pošta - Zeleni venac - Šest kaplara (Ušće) - Beogradska arena (Španskih boraca) - Tošin bunar - Bežanijska kosa - Zmaj - Aerodrom "Nikola Tesla" (BEG)
Problem ove linije: Predugačka, za mesta koja bi opsluživala, bio bi joj potreban dobar kapacitet. Mogla bi jako lako da se zaglavi u saobraćaju, jer nema celom dužinom trase žutih traka. Eventualno dugo vreme putovanja.
Dobra strana: Veća povezanost celokupnog grada sa aerodromom, manja zavisnost od taksija.
Pogledajte prilog 142746
Ajde 38L što je sporedna, već što ide na Prokop. A za 70 bez komentara.76 danas na 38L, a 83 na 70ici.
Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
Cccc. Dok nas ne pobiju neće se okaniti. Da li iko od odgovornih za takvo ugrožavanje bezbednosti saobraćaja (i prolaznika na javnom mestu) zna koliko tu (na ulaznom stajalištu 53) ljudi ume da bude? Sreća da niko nije stradao.
Video sam ga juče na 21A.Higer gb. 3530 se vuče po autoputu 20 na sat do garaže sa sva četiri upaljena, pokvaren očigledno, još jedan manje
Labudovo brdoКоја је почетна станица 53-ојке сада, Насеље Петлово Брдо или Лабудово брдо?