Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250

Аутобуси „Хигер” одржавају се редовно у овлашћеним сервисима


Поводом информација које су се појавиле у једном од медија, а односе се на одржавање кинеских аутобуса, ГСП „Београд” подсећа да је ово градско предузеће током 2019. године набавило 174 аутобуса кинеског произвођача „Хигер”, са гаранцијом од пет година или 400.000 километара.

У саопштењу ГСП „Београд” се наводи да је, као и код било ког новог возила које се купи, да би се испунили гарантни услови неопходно да се возила одржавају, односно сервисирају у овлашћеним сервисима.

Такође, уз редовно сервисирање постоје потрошни делови који не подлежу гаранцији од пет година и морају се мењати у овлашћеним сервисима, како би се задовољили гарантни услови на цело возило. Из свега овога произилази да ГСП „Београд” мора имати Уговор о сервисирању и одржавању возила у гарантном року.

Тачно је да у овим уговорима постоје планиране и замене резервних делова на агрегатима који подлежу гарантним условима, али такве ставке су опционе, односно могуће услуге и активираће се искључиво када произвођач откаже гаранцију на те делове. Као и код било ког возила, произвођач може да откаже гаранцију на поједине делове или агрегате на возилу, искључиво услед неадекватне употребе од стране корисника. У таквим случајевима морају се купити оригинални делови код овлашћеног сервисера, како би се наставила гаранција, саопштавају из ГСП „Београд”.

 
^^^Čeka nas još veči cirkus kad prođe garancija. Razlika u stanju Solarisa postala je primetna tačno posle isteka garancije. Za razliku od ostalih oni se odlično drže, imajući u vidu uslove eksploatacije.
 
R (Akia) na 94 :)
IMG_1641.jpg
 
Evo vam situacija od danas.
Subotnji red vožnje, krećem na posao, busevi na 305 interval od 23 minuta.
Treba da krene u 13:45,on krenuo baja u 13:39....sledeći je u 14:09.

Kome prijaviti tog finog gospodina koji poštuje red vožnje ?
 
I meni se to dešavalo na 306 jedno vreme, dođe čovek ranije na okretnicu, jer je jutarnji polazak pa nema gužve ka selu. I umesto da krene na vreme, on krene ranije. A ja ga vidim tipa na 100m, pogledam koliko je sati, vidim ima bar 5 minuta. I onda on odjednom zatvori vrata i ode, a ja ostanem u šoku i čekam sledeći bus i kasnim na predavanje. Pa sam tad uvek prijavljivao Beokomu na tviteru. Da li se rešio problem, ne mogu da se setim, ali je Beokom bio zaista ažuran i uvek su mi slali odgovor od Sekretarijata i GSPa, da su preko Busplusa utvrdili da je zaista krenuo ranije, izvinjavaju se i kažu da su kao zvali vozača na razgovor i predočili mu da pravi te propuste.
 
51 je poznat po kretanju ranije i ne stajanju na terminus BG na Vodi.
 
Samo se treba biti uporan, tj. prijavljivati sve dok se ne vidi da se zaista poštuje red vožnje. Ja ću morati da počnem da to radim na liniji 38L, jer sam primetio da sa Prokopa vozači kreću 5 minuta ranije. Dođe vozač sa autoputa, stane na stanici Prokop, a onda okrene oko stare okretnice u Dragana Mancea, i onda ili preskoči stajalište Prokop ili samop zastane, pokupi ako ima neko i produži dalje, umesto da čeka vreme. Takođe, ni polasci sa Kosmaja se ne ostvaruju. Dvaput, kada sam čekao kod Šumica, bus plus sistem vidi autobus da je na početnoj. Čekam, jer znam da mu je potrebno 10 - 15 minuta da dođe, a kada ga nema ni nakon 20 minuta, ponovo ukucam kod i izbaci mi da radi samo vozilo u kontra smeru. Ovo je sve nakon produžavanja linije, a ukidanja 38A.
 
Соларис на 82 и соло бус на 88. Да ли стварно постоји потреба да ради зглоб на 82?
 
Prošle nedelje 3 Higera na 108 i bio pakao, sad sve japanci i ikari 112N, a i tako zna da bude dobra gužva
 
A na 96 juče skoro sve Solarisi bili. :)
 
Poslednja izmena:
108 je baš primer kako treba da izgleda svaka linija. Bolje da ide zglob na 20 minuta kad već može, nego solo na tipa 10 minuta, uštede se vozači koji fale i to bi tako trebalo da funkcioniše svuda
 
Vrh