Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Danas uslikao 1317 na 88 😄
IMG_0999.jpg
 
Još jedan glasao za BMC..sad već može epidemija da se proglasi. Sve ih u karantin staviti, može i upravo u jedan BMC na 7dana
 
@Express

Све што сте рекли је апсолутно тачно и сам мислим тако, али зашто је Мишка Крањца је толико контроверзна?

У близини живим, а и туда пролазим свакодневно, што колима, превозом, пешице и није толико страшно за пролаз било каквих возила. Од када саобраћају нископодна зглобна возила 2008.године, почела су да раде на 59 Ик-218Н, чини ми се да је био редован 1360, потом Ик-218, а редовни су били 1368,1371,1372,1373, а после су их заменили Солариси 3031-3035, 3085, иако сам се зачудио откуд Солариси на 59. 7 година, колико су радила нископодна зглобна возила на 59, никад нисам видео да зглоб гребе асфалт код узбрдице према окретници на Миљаковцу 1. А проблем се јавља тек после узбрдице у виду мимоилажења соло аутобуса и углавном због неприлагођене брзине. Виђам шлепере туда да пролазе а пре пар месеци сам видео Ик-218 из 2017 да је прошао туда.

Слажем се да изгледа чудно тај део Мишка Крањца, али да се мењају трасе постојећих линија због 15 метра пута ако буду једног дана опет радили зглобови споредном трасом, апсолутно нема потребе.
 
Evo mog predloga za sve autobuske linije:
15 pola zglob pola solo
16 zglob
17 zglob
18 zglob
20 solo
23 zglob
25 dva ili jedan zglob i solo
25p svi solo (zbog okretnice a možda i zbog potrebe)
26 solo (jer sve manje ik-201)
27 dva ili tri solo i ostalo zglob
27e dva ili jedan solo i ostalo zglob
30 solo
31 zglob
32 solo
32e solo
33 solo
35 pola solo pola zglob (ne znam situaciju)
35l solo
36 solo (niskopodni)
37 zglob
38 solo
38l solo (niskopodni)
39 solo
42 solo a može možda i jedan zglob
43 pola solo pola zglob
44 solo
45 solo
46 solo i isto može i jedan zglob
47 solo
48 solo
49 solo
50 solo (ili možda dva tri zgloba)
51 solo
52 pola solo pola zglob
53 solo i dva tri zgloba
54 solo
55 solo
56 zglob
57 solo
58 pola solo pola zglob
59 zglob i tri četiri solo
65 zglob i možda dva solo
67 solo
68 solo
70 solo
71 solo
72 solo i jedan zglob
73 zglob
74 zglob
75 solo i dva tri zglob
76 solo
77 zglob i možda jedan solo
78 zglob
79 solo
81 solo
81L solo
82 solo
83 zglob i jedan solo
84 solo
85 zglob
87 solo
88 zglob
89 zglob
91 solo
92 solo
94 solo i jedan zglob
95 zglob
96 solo i jedan zglob
101 pola solo pola zglob
102 solo
104 solo
105 solo i dva zgloba
106 solo i jedan zglob
107 solo
108 solo
109 solo
110 solo
111 solo
202 solo
302 solo
303 solo
304 solo
305 solo
306 solo
307 solo
308 solo
309 solo
311 solo
401 solo
402 solo
403 solo
404 solo
405 solo
407 solo
408 solo
502 solo
503 solo
504 solo
511 zglob
512 solo
521 solo
531 solo
532 solo
533 solo
551 solo
553 solo
601 pola solo pola zglob
602 solo
603 solo
604 solo
605 solo
606 solo
607 solo
610 zglob i jedan solo
611 solo i jedan zglob
612 solo
702 solo
703 solo i jedan zglob
704 pola solo pola zglob
705 solo
706 pola zglob pola solo
706e solo
707 pola solo pola zglob
708 solo i možda jedan zglob
709 solo
711 solo
Naravno ovo bi moglo da je ugovor sa privatnicima drugačiji.
 
Морам да приметим и упозорим да ови гсп стручњаци опет понављају ону исту тешку глупост коју су направили по доласку Солариса: склањају сасвим пристојна и употребљива возила (Јапанце и ИК201) а остављају тешке канте у употреби (112/218 ала Универзијада) само зато што су пет до шест година млађе! (Нема разлике, поготово у БГ условима - где свако возило пре или касније постане канта!)

Зашто се то ради и која бу**** је тако одредила? Сутра ће, за који месец и годину, кренути да склањају Соларисе за рачун нешто млађих ломова турских и кинеских! Или још горе, да О345 оду у расход (што се већ сада шушка), а каНте остану заједно са кинезима (дефинитивна смрт погона Космај)! Размислите о томе, колико је то “паметно” и колико ће добра нанети ионако распалој фирми.

Ја се слажем да треба осавремењавати, али знајући каква се овде возила бирају, треба бити јако опрезан и стрпљив.
 
Ne mozes porediti 95 sa 75, gde 95 je prepun od jutra do mraka... Pri tome, i na Savskom trgu ce pre narod na 601 da ide, jer brze stigne u juzne blokove 61 do 64, a 95 je fetis expres koji ce pre stici nego tramvaj u centru grada... 71 je pouzdan ako uspes da se uskladis sa, redom voznje kao 67, 68 i Eko1.. Ž
 
Evo mog predloga za sve autobuske linije:
15 pola zglob pola solo
16 zglob
17 zglob
18 zglob
20 solo
23 zglob
25 dva ili jedan zglob i solo
25p svi solo (zbog okretnice a možda i zbog potrebe)
26 solo (jer sve manje ik-201)
27 dva ili tri solo i ostalo zglob
27e dva ili jedan solo i ostalo zglob
30 solo
31 zglob
32 solo
32e solo
33 solo
35 pola solo pola zglob (ne znam situaciju)
35l solo
36 solo (niskopodni)
37 zglob
38 solo
38l solo (niskopodni)
39 solo
42 solo a može možda i jedan zglob
43 pola solo pola zglob
44 solo
45 solo
46 solo i isto može i jedan zglob
47 solo
48 solo
49 solo
50 solo (ili možda dva tri zgloba)
51 solo
52 pola solo pola zglob
53 solo i dva tri zgloba
54 solo
55 solo
56 zglob
57 solo
58 pola solo pola zglob
59 zglob i tri četiri solo
65 zglob i možda dva solo
67 solo
68 solo
70 solo
71 solo
72 solo i jedan zglob
73 zglob
74 zglob
75 solo i dva tri zglob
76 solo
77 zglob i možda jedan solo
78 zglob
79 solo
81 solo
81L solo
82 solo
83 zglob i jedan solo
84 solo
85 zglob
87 solo
88 zglob
89 zglob
91 solo
92 solo
94 solo i jedan zglob
95 zglob
96 solo i jedan zglob
101 pola solo pola zglob
102 solo
104 solo
105 solo i dva zgloba
106 solo i jedan zglob
107 solo
108 solo
109 solo
110 solo
111 solo
202 solo
302 solo
303 solo
304 solo
305 solo
306 solo
307 solo
308 solo
309 solo
311 solo
401 solo
402 solo
403 solo
404 solo
405 solo
407 solo
408 solo
502 solo
503 solo
504 solo
511 zglob
512 solo
521 solo
531 solo
532 solo
533 solo
551 solo
553 solo
601 pola solo pola zglob
602 solo
603 solo
604 solo
605 solo
606 solo
607 solo
610 zglob i jedan solo
611 solo i jedan zglob
612 solo
702 solo
703 solo i jedan zglob
704 pola solo pola zglob
705 solo
706 pola zglob pola solo
706e solo
707 pola solo pola zglob
708 solo i možda jedan zglob
709 solo
711 solo
Naravno ovo bi moglo da je ugovor sa privatnicima drugačiji.
?
 
Ovde je slika i prilika gde sta moze, i pod uslovom da je sve idealno... Problem sa svim nabrojanim su turaze gde je negde i dvozglob premali, gde infrastruktura ne moze da prati sve to, plus linije koje su lokali nemaju interval pa da se pouzdas... Recimo 84 je prepun samo ako 707 je u vremenu, a tamo je 60 minuta premalo, jer jurcaju pa se ubrzavaju... 707 mora preko 60 minuta ceo dan, plus 9 vozila ceo dan.. Makar isao na 15 minuta, bolje i visa turaza, nego da neko pogine... 84 mora 45 minuta u spicu, i to da na Galenici odmaraju...
 
Нисам баш упознат са стањем на тим линијама. Опет виђао сам често празне зглобне аутобусе и то ми никад није сметало из угла путника за разлику од препуних солаћа.
 
Juče na 88 488 i 492. Japanci su redovni na 52, 56 i 88. Na 23 je jednu smenu.
 
76 moze da se ukine, jer zaista nema smisla da se dva vozila bacaju u prazno... Zelenilo je na 5 minuta pesaka od stanice 65, 74 i ekipe, a Nacional je na 5 minuta do autoputa gde staju 611, 711 i 860I, a svi idu cesce od 76...
 
Sve je to uredu i tacno,ali pogoni trenutno rashoduju autobuse,a nemaju sta da salju na linije.Te vozila nema pa kasne pa neki se izbaci zbog kvara.Evo juce sam cekao 16 15ak minuta,a u subotu 18 sam cekao 25 minuta.Trenutno stanje je ako mene pitate ne lose nego h o r i f i c n o...
 
Meни је жао што су путници потеза 300 жртве организације ГСП и закржљале инфраструктуре, волео бих да и на њиховим линијама саобраћају зглобна возила.
 
Meни је жао што су путници потеза 300 жртве организације ГСП и закржљале инфраструктуре, волео бих да и на њиховим линијама саобраћају зглобна возила.
I trebalo bi barem na 302 jer su tu gužve nenormalne, a naročito ih bude kad se ljudi vraćaju sa posla, ne može u bus da se uđe. A i na ostalim linijama prave gužve ljudi iz Kaluđerice koji idu linijama poteza 300 sa Ustaničke.
 
Vrh