Плусквамперфекат
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 10.08.2020.
- Poruke
- 473
- Pohvaljen
- 1.149
Браво момци, то је то, хвала
Ovo jeste tačno, ali daleko više važi za većinu modela današnjih niskopodnih autobusa u prostoru ispred drugih vrata. Tu možeš da uparkiraš automobil koliko prostora ima, ali samo oni uz prozor i uz vrata imaju za šta da se drže. Ovi između eventualno mogu da se drže za bližnjeg svog ili tuđeg. Još jedan od primera koliko smo nezadrživo uznapredovali u ergonomiji vozila.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785092#p785092:2g0kphoh je napisao(la):branik » Pon Okt 19, 2020 12:15 pm[/url]":2g0kphoh]
A na tu platformu pozadi moglo je da stane desetine ljudi. Vrata su retko pravila probleme. Ali, ko se u gužvi nađe na sred platforme nije imao za šta da se drži. Zavisio je samo od svoje veštine balansiranja i ljudi okolo.
Sanos je imao bolje raspoređen menjač i bolje je potezao od Ikarusa. Ikarus je daleko više cimao ali u suštini Sanos je odlazio. Sanos IV je išao do 50 dok Ikarus samo 40 a naročito je bilo problematična velika razlika IV i V gde Ikarus na usponu nije mogao da prihvati. Najbolje se to videlo uz Banjicu ili uz Banovo Brdo-[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785092#p785092:nc5mzjut je napisao(la):branik » Pon Okt 19, 2020 11:15 am[/url]":nc5mzjut]Bio je sanos 115 stvarno moćna mašina. Još kad su ga po zahtevu GSP nafilovali firmiranim delovima mb i zf, ni po čemu nije zaostajao za konkurencim sa zapada. Jedino mu je nedostajao neki usporivač jači od motorne. Još čujem onu škripu zagrejanih kočnica niz Maksima Gorkog ili pored Zvezdinog stadiona.
Žika će se bolje setiti, ali čini mi se da je na startu iz mesta ik bio brži nekoliko sekundi zbog ekstremno kratkog diferencijala, dok bi poslesanos odneo prevagu. Tamo gde je ik tražio 6. sanos bi iz 4.prelazio u 5. Zato su mnogima bio blokiran pristup 6. Njima je na pločici sa rasporedom brzina 6.bila označena isprekidanim linijama.
A na tu platformu pozadi moglo je da stane desetine ljudi. Vrata su retko pravila probleme. Ali, ko se u gužvi nađe na sred platforme nije imao za šta da se drži. Zavisio je samo od svoje veštine balansiranja i ljudi okolo.
Voleo sam i druge sanose. 314/415 bio je dugo osnovni i najzastupljeniji autobus u dobrom delu SFRJ, bez obzira na verziju - gradski, prigradski, međugradski (konfiguracija vrata i sedišta) i motore (famos ili mb). Sa domaćim se zbog dugog diferencijala mučio sa dužim uzbrdicama, ali zato na ravnom ni 140 nije bilo nedostižno. E, sa mb je bilo bolje, ali se prava razlika videla tek posle više stotina hiljada km kada bi famos počeo da posustaje, a mb u rukama pametne posade gurao i do 2 miliona bez otvaranja.
RIP!