Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Fića":2ueuebwx je napisao(la):
мејд ин чајна
Телефон који држиш у руци направљен је у Кини, исто као и делови за скоро сва данашња возила. Ни Мерцедес више није 100% немачки јер су одређени делови кинеског порекла. Ти Хигери су лоше одрађени пре свега зато што нико није контролисао израду, а не због кратког рока као што неки кажу.
 
Nije bitno samo gde se nešto proizvodi nego i po čijoj tehnologiji. A Kinezi u nekim sferama tehnike i dalje zaostaju za zapadom.
Mada stoji činjenica da svake decenije postaju sve bolji i bolji i konkurentniji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783310#p783310:2fz4ycjt je napisao(la):
KizaNoSleep » Pon Okt 12, 2020 11:23 pm[/url]":2fz4ycjt]Upravo se vozim Higerom #3524 na 305 i leva strana gore celom dužinom ispod otvora za klimu prokišnjava, ne stalno... Samo kada bus naglo skrene kevo ili desno.
:rant:

Neverovatne stvari... Kome prijaviti? Direkciji?
3524 bio oduvek kanta, radio na 307 celo leto, ali ovo je stvarno neverovatno i nedopustivo za jedno novo vozilo, sad mi je jasno zašto su na glavnim polascima na 307 ik 112m i ik112le.
 
Морам да похвалим возача ИК112ЛЕ 3215 на линији 401, човек вози спретно, заобилази сваку рупу, стрпљиво чека да неко уђе или изађе из аутобуса и повремено кад има прилику сачека да се сви сместе па тек онда полази. Рекао бих професионалац али пре свега фин човек.
 
Kakav crni petak za Kosmaj.

Videh na trasi do Ustaničke pokvarene Conecto merdže i to : #153 sa 304, #165 i #174 nisam video koje su linije.
Još jedan dokaz da su 2003. odslužile svoje :/
 
To što ostaju po linijama ne znači da su odalužili svoje, već da ih je nelo nedovoljno pripremljene pustio u saobraćaj.
 
Vozače su obučavali instruktori rada i to brzinski , mehaničare mislim niko jer kinezi održavaju vozila. Tako da se neko lepo omastio.
 
Da je tako ne bi se kvarili svaki dan.
Kako se #2005 ne kvare?

Imali celo leto da ih spreme za saobraćaj... Bitno decu da voze Higeri.
 
_20201016_210915.JPG

_20201016_210958.JPG

UNACOP.
 
Да ли су ови зглобни Конекти возили у БГ уопште?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784386#p784386:15gvtdje je napisao(la):
Дошљак » Pet Okt 16, 2020 9:27 pm[/url]":15gvtdje]Да ли су ови зглобни Конекти возили у БГ уопште?
Nisam siguran, ali moguće da jesu na potezu 600 u periodu 2016./2017. kada je taj potez posle GSP-a pa Laste pripao privatnicima. Znam da je tada tamo vozilo sve i svašta.
 
Нису никад. Набављени су за пропали тендер за потез 600.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Штета. Сви ти приватни зглобови што сад чаме по плацевима би доста значили на бројним линијама које држе приватниц али су због глупе старосне границе ван саобраћаја. Предпостављам да их скупа има до 10 (Ик-218, Ик-201, ФАП, Солариси са троја врата, ови Конектоси). Више бих волео њих да видим на 78, 59, 37, него доста млађе Мазове.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784376#p784376:3m6ftwuy je napisao(la):
Вожд » 16 Oct 2020 08:12 pm[/url]":3m6ftwuy]

Srpska posla. Konekti iz Bidgošča skupljaju paučinu u Beogradu, dok se konzerve sardina voze što na najopterećenijim linijama, što po ugovorenom prevozu. :bash:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jURTw32Oa4M[/youtube]


Na displeju ostalo T1 Las Gdanjski (Gdanjska šuma). U pitanju je tramvajska linija.

Inače da se nadovežem na Benderov post u vezi reklama, zar ne bi troosovinski dabldekeri trebalo da nose epitet pokretnog bilborda? Hong Kong i Singapur ih imaju najviše. Takvi autobusi nude veći kapacitet od kraćih, (s pratećom) manji radijus zaokreta od singldekera iste dužine i veći udeo sedenja. Velika slobodna površina oplate između prozora donjeg i gornjeg nivoa pogodna je za postavljanje XL panoa vidljivih iznad automobila u prolazu.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ksqvpOYWEjk[/youtube]

I da se uglave treća jednokrilna vrata, kapacitet ograniči na 99 opet bi ostao problem visine. Muškarci izdžikljali a nadvožnjaci ostadoše na 4,5-4,7m. Maksimalna dozvoljena visina vozila u našoj zemlji iznosi 4m što znači kada je gazeća površina poda od nivoa kolovoza visoka 350mm (320mm ulazište), međuspratna i krovna konstrukcija po 750mm, ne preostaje više od 1750 prosečno po visini putničkog salona oba deka. Da bi prosek bio podignut na prihvatljiva 2m, maksimalnu dozvoljenu visinu treba podići na 4,5m, a nadvožnjaka na 5m.

Najveći problem predstavlja donji dek u zoni vrata gde većina naših muškaraca ne može da stoji u špicu. Ako zanemarimo navedeni problem ova vozila ne bi bila loša zamena za konzerve sardina na linijama poput 25, 26, 27E, 37, 50, 59, 83. Kapacitet bi bio skoro isti, ali uz veći udeo sedenja (duža putovanja=sedenje, kraća putovanja=stajanje u zoni vrata).
 
Дошљак":3tqib986 je napisao(la):
Штета. Сви ти приватни зглобови што сад чаме по плацевима би доста значили на бројним линијама које држе приватниц али су због глупе старосне границе ван саобраћаја. Предпостављам да их скупа има до 10 (Ик-218, Ик-201, ФАП, Солариси са троја врата, ови Конектоси). Више бих волео њих да видим на 78, 59, 37, него доста млађе Мазове.
Та граница од десет година јесте тешка глупост јер аутобус је предвиђен да ради најмање дупло више. Они Мерцедеси О345Г што стоје код Унакопа би гарантовано надживели нископодне, у то нема никакве сумње. Једноставно приватницима треба поставити нове услове којих би се требали строго придржавати. Увести старосну границу од двадесет година и забранити куповину непроверених аутобуса.
 
Да ли може неко од вас експерата за аутобусе да ми каже које су ознаке аутобуса били они у време СФРЈ чија је задња платформа била нижа у односу на средину, и искључиво за стајање, а ту одмах према средини су била 2 реда седишта окренутих једна према другим?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784492#p784492:gmtwsnpt je napisao(la):
Плусквамперфекат » Sub Okt 17, 2020 10:32 am[/url]":gmtwsnpt]Да ли може неко од вас експерата за аутобусе да ми каже које су ознаке аутобуса били они у време СФРЈ чија је задња платформа била нижа у односу на средину, и искључиво за стајање, а ту одмах према средини су била 2 реда седишта окренутих једна према другим?

Rekao bih da misliš na Sanos S115, jer su upravo oni imali spuštenu zadnju platformu, i dalje prema srednjim vratima stolice su bile postavljene jedan red naspram drugog.
 
Sanos da ali prepisana škola Mercedesa O317, a MAN 890 i zglob i solo su takođe imali spuštene zadnje platforme i jedan red sedišta uz levu stranu, uzdignuta na nivo poda u prednjem delu autobusa
 
Vrh