[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784376#p784376:3m6ftwuy je napisao(la):
Вожд » 16 Oct 2020 08:12 pm[/url]":3m6ftwuy]
Srpska posla. Konekti iz Bidgošča skupljaju paučinu u Beogradu, dok se konzerve sardina voze što na najopterećenijim linijama, što po ugovorenom prevozu. :bash:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jURTw32Oa4M[/youtube]
Na displeju ostalo T1 Las Gdanjski (Gdanjska šuma). U pitanju je tramvajska linija.
Inače da se nadovežem na Benderov post u vezi reklama, zar ne bi troosovinski dabldekeri trebalo da nose epitet pokretnog bilborda? Hong Kong i Singapur ih imaju najviše. Takvi autobusi nude veći kapacitet od kraćih, (s pratećom) manji radijus zaokreta od singldekera iste dužine i veći udeo sedenja. Velika slobodna površina oplate između prozora donjeg i gornjeg nivoa pogodna je za postavljanje XL panoa vidljivih iznad automobila u prolazu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ksqvpOYWEjk[/youtube]
I da se uglave treća jednokrilna vrata, kapacitet ograniči na 99 opet bi ostao problem visine. Muškarci izdžikljali a nadvožnjaci ostadoše na 4,5-4,7m. Maksimalna dozvoljena visina vozila u našoj zemlji iznosi 4m što znači kada je gazeća površina poda od nivoa kolovoza visoka 350mm (320mm ulazište), međuspratna i krovna konstrukcija po 750mm, ne preostaje više od 1750 prosečno po visini putničkog salona oba deka. Da bi prosek bio podignut na prihvatljiva 2m, maksimalnu dozvoljenu visinu treba podići na 4,5m, a nadvožnjaka na 5m.
Najveći problem predstavlja donji dek u zoni vrata gde većina naših muškaraca ne može da stoji u špicu. Ako zanemarimo navedeni problem ova vozila ne bi bila loša zamena za konzerve sardina na linijama poput 25, 26, 27E, 37, 50, 59, 83. Kapacitet bi bio skoro isti, ali uz veći udeo sedenja (duža putovanja=sedenje, kraća putovanja=stajanje u zoni vrata).