Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Zato pričam da ostajanje po liniji nije merilo stanja vozila, već odnosa prema njemu.
Šta sad, i higere treba na otpad? (Do duše, nije ih trebalo ni kupiti, ali kad su tu, treba ih i paziti)
 
Upravo sam se vozio sa Sovjetskom olupinom na liniji 50.
Nisam video ali je ili Unacop ili Beobus City 2015.
Ne rade zadnja vrata a unutra kao svinje da su prevožene u klanicu.

Kad li pune 10 godina? Ono je nedostojno za normalan prevoz
 
Izvukao iz lične arhive. Prvi dan eksploatacije Liaz-a 5256.53 03.10.2011.
 
Danas 3398 i još jedan Higer (ne videh br.) na Prevozu Dece, Higer 3509 na 44, IK201 2006 939 na 23 ima Bučje sedišta, BMC 3319 na 601, 1349, 1351, 3000 na 56, 168 na 38L. 2096 na 88.

Inače nadovezao bih se na Kizin post. Jel Liaz ili gMAZ? Danas mi telefon mal' ne ispade iz ruke u 41526 na 55 iako sam sedeo. Toliko trese konstrukcija da ti drma lakat po 5cm levo-desno. Skliznuo mi telefon, morao da ga hvatam u letu. Do skoro su bili pristojni, međutim sad se može reži da su drndavi. Neki ako imaju čvrstu konstrukciju sve ostalo klepeće. Pored IKx1xM/LE još se i Liazi tresu. Znači na Solarisima se ni vrata u sredini toliko ne tresu kolikiko se ovima uvija konstrukcija. Tresli se i Conecti, još i kao novi, no ni blizu ovoliko. Solarisi što se krutosti konstrukcije i tvrdoće oslanjanja baš podsećaju na SG220.

Nama treba čvrst autobus sa mekanim vešanjem. Mislio sam da se Citaro trese kao Conecto (uključujući i niskopodni), ali imao sam priliku da se uverim u suprotno. Apsolutno najudobniji autobus, bilo nov ili polovan. Točkovi skakuću gore-dole dok konstrukcija pliva, a ukoliko udari u nešto znatno jače ponaša se kao Solaris na najmanjim neravninama (zvekne ali konstrukcija ne vibrira). U pitanju su autobusi stari 17 godina. Btw. nisam upućen u to kako se ponaša IV. generacija Solarisa u odnosu na III.
 
У Риги су IV солариси поприлично добри. У поређењу са њиховим III није превелика разлика за путнике, и једни и други имају евро 6 моторе и због тога нису превише тиши. Салон за путнике им је другачији, први део је дужи, а други је мало претрпан седиштима и због тога нема превише места за стајање, али све у свему, супер аутобуси.
 
Nema razlike između III i IV generacije Solarisa. Isti trapovi, isto vešanje tako da je sve identično.
 
Kamo srece da nam je vise Solarisa ovde u Beogradu...
Najbolja GSPova nabavka u poslednjih nekoliko decenija.
 
To je to, nek se čuvaju Solarisi jer dugo neće biti ništa ni blizu tako dobro i kvalitetno.
 
Solaris autobusi su jedina ozbiljna priča uz MAN iz donacije Japana.

Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
 
I Mercedesi su, nemojmo se lagati. Solarisi su bolji ali ni Mecke ne treba zaboraviti.
 
Da, izvinjavam se. Uvek zaboravam na Konektose. :)
A Japanaca sam, razume se, uvek svestan ali ih sad nisam uvrstio jer su bili donacija. A Solarisi su bili baš nabavka, kupovina.
 
@ Ekspress

Definitvno Liaz... Majko božija, koja kanta. Trese kao traktor, još malo pa će da se vozi kao Kremenko.

Ubačiše danas kod mene umesto standardnih #3211 & #3212, #148 i #71... #148 jedan od ubedljivo najgorih 2003. Jedva ide, treba mu 10s sa prebaci iz 2ge u 3ću, i ulazi dim iz onog grejača levo pozadi.
Uz #162 jedan od Conecta kandidat za rende.

Ja baš gotivim Solarise, slažem se da je to jedna od najpametnijih nabavki.
Međutim u nekoj budućnosti bih voleo da vidim nove Conectose :bubanj:
 
Upravo sam se vozio sa 3464 na 7/31, ljudi se natrpali kao sardine unutra. Na Ustaničkoj stoje 3 autobusa 307, 755, 3239 I 3530, stvarno katastrofa. Inače na liniji 305 je danas gb. 81, ako se ne varam 71 je izgoreo u požaru odavno. A 3211 je zamenio 295 koji je vozač sam isključio oko 10:20 na liniji 307.
 
@ Vinča307

Evo ja sad krenuo sa Ustaničke, vreme 19:35.
Prošle po 3 302ke & 3 307ce (#3211 ode za garažu) a mog busa nigde.
I baja (#3454) čeka 19:52 da onaj što kreće u 19:54 (#3524) dođe pa onda da krene.
Za njim dolazi još jedna 305. (#81).

Poenta priče, čekao sam od 19:30 do 19:52...pa evo idu 2 komada.
Koji su to deb*li pa ovo je užasno.
Red vožnje i viša nauka...
:bash:

Inače #3454 se parkirao relativno blizu one krivine a jedan IK112LE iza njega na sam prolaz, pa Higer sa 304 nije mogao da prođe, trajalo je to 5 min.
 
Vinča307":e1vl9em8 je napisao(la):
Upravo sam se vozio sa 3464 na 7/31, ljudi se natrpali kao sardine unutra. Na Ustaničkoj stoje 3 autobusa 307, 755, 3239 I 3530, stvarno katastrofa. Inače na liniji 305 je danas gb. 81, ako se ne varam 71 je izgoreo u požaru odavno. A 3211 je zamenio 295 koji je vozač sam isključio oko 10:20 na liniji 307.
#3464
b3460b177cb312d7cbb6ee8e5e1d900a.jpg
ff133bc0c5bc35ff4955342ce2c82316.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Danas ovako:

3262 na 52
889, neki najnoviji IK201 (ne znam da li je 939, brzo proleteo) 3109, 3277, 3285 na 23
87, još jedan mutant (ne videh gb.), raskupusan Conecto iz 2005 (opet ne videh broj), 3524, 3527 na 53
3419 na 57
3504 na 89
1360 na 88

Osim ovih prođe jedan gMAZ na 504 s čeličnim savijenim dimnjakom, samo što nije nov. Izgleda im je prešlo u praksu da montiraju normalne dimnjake.

Inače Kosmaj ne može da se pohvali održavanjem novih vozila sudeći po ovome:
20201028_140552_960.jpg


Nepričvršćen držač stakla pored vrata trese se po 1cm od stuba karoserije što postaje evidentno tek kada stanete pored vrata. Šipka se vidno tresla sa sve staklom. Sa druge strane (gde su vrata zalepili su i crvenu traku vertikalno). Dakle gura se karzton oblepljen nalepnicama da to ne bi lupalo vozaču dok vozi. U pitanju je 3524.

Btw. solo definitivno nije za 53. Napunio se već kod meka. Fuj. Jadni stanari Skojevskog. Nekad si mogao sesti, sad pitanje da li u 23 možeš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788191#p788191:37hz20nm je napisao(la):
Express » 28 Okt 2020, 15:25[/url]":37hz20nm]Danas ovako:

3262 na 52
889, neki najnoviji IK201 (ne znam da li je 939, brzo proleteo) 3109, 3277, 3285 na 23
87, još jedan mutant (ne videh gb.), raskupusan Conecto iz 2005 (opet ne videh broj), 3524, 3527 na 53
3419 na 57
3504 na 89
1360 na 88

Osim ovih prođe jedan gMAZ na 504 s čeličnim savijenim dimnjakom, samo što nije nov. Izgleda im je prešlo u praksu da montiraju normalne dimnjake.

Inače Kosmaj ne može da se pohvali održavanjem novih vozila sudeći po ovome:


Nepričvršćen držač stakla pored vrata trese se po 1cm od stuba karoserije što postaje evidentno tek kada stanete pored vrata. Šipka se vidno tresla sa sve staklom. Sa druge strane (gde su vrata zalepili su i crvenu traku vertikalno). Dakle gura se karzton oblepljen nalepnicama da to ne bi lupalo vozaču dok vozi. U pitanju je 3524.

Btw. solo definitivno nije za 53. Napunio se već kod meka. Fuj. Jadni stanari Skojevskog. Nekad si mogao sesti, sad pitanje da li u 23 možeš.
file.php


E vidis...tom skalamerijom se skoro svakodnevno vozim jer je bar do pre neki dan bio redovan na 305...gore levo je voda ulazila ispod otvora za klimu kada je bila ona grdna kisa pre nedelju dana :D
 
Letos bio redovan na 307 i tačno kod tih srednjih vrata je bilo nenormalno škripanje, pa im je očigledno to bilo rešenje. Za liniju 305 zaista nemam komentar, katastrofa, sad mogu da tvrdim da je najgora linija poteza 300 i da se tu gura razni otpad od autobusa, čak i nakon dolaska Higera. 307 je trenutno neuporedivo bolja linija i vozači čim dobiju neku kantu šalju je za garažu, juče je vozač na 5/307 isključio 295, pa je onda iz druge smene isključio mutanta 77, pa je na 6/307 vozač isključio 297 I uzeo 755, kojem je volan obrnut naopačke i uz Miloša Obrenovića jedva ide, muči se kao Mercedesi iz 2003 i mutanti.
 
А на земунским линијама нема кварова?
 
Koliko sam ja upućen nema, sad sam izašao iz 3364, vozač zadovoljan,prešao malopre 114.000km..Nisam nijednog video sa strane u kvaru,većina redovna na polascima...
 
Express, наравно да је 53 за зглоб, него овде има чланова који би и соло са ње укинули да могу и све пребацили на 52, која је наравно за двозглоб.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh