Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Рипањац 405":3pjjajzf je napisao(la):
Елем, колико је Космај имао бусева на стању пре доласка Хајгера, зна ли неко?
Док не добијем одговор, ја израчунах садашњи број бусева у Космају (без Мутаната, одмах да нагласим):

Na početku 2019 godine Kosmaj je imao 204 autobusa, a na početku ove 258.
Znači tokom 2019 su dobili 100 autobusa i rashodovali 46, a za ovu godinu je planiran rashod još 46...
 
Планиран расход 46 возила ове године? Значи Мутанти можда ипак оду ако не ове, онда идуће године? :D
 
Рипањац 405":2zhs6x4r je napisao(la):
@ MIG29
:laugh: :laugh: :laugh: Ја стварно не знам докле ћеш бити нереалан, у ком паралелном свету ти живиш, човече, у 1960-им можда? Да ли си икада чуо за појмове ЗАСТАРЕЛО и ЗАМОР МАТЕРИЈАЛА? :dil:
Једино што је зрело за расход су Икарбуси 112Н и 218Н које ти упорно браниш и што је најгоре прижељкујеш својим земљацима у Рипњу. Ти аутобуси су прављени од пресоване рђе, јефтиних увезених делова и на њима се замор материјала види од самог почетка.

И спомињао си недавно ФАП 559 за који је делегација МАНа у посети ФАПу имала само речи хвале. Расхладни систем су решили хиљаду пута боље него Икарбус.
 
@ MIG29
Супер је то, само шта кажеш на ово?
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:FAP_A_559-4_Unacop.jpg
То је тај чувени ФАП А559, слика је настала 2016. године док је радио на 601. Погледај како му је приколица погрбљена.
Што се тиче ФАП-ова 547 и 559, могу да кажем само ово - одлична замисао (дизајн је евидентно копиран са MB Citaro), али реализација... Катастрофа.
 
Тек сам је сад добро погледао, јесте погрбљена. Али опет то не значи да је ИК218Н нарочито бољи.
 
Siniša":1st36nez je napisao(la):
FAP je mozda ruzniji, ali tehnicki pravi bolje buseve od Ikarbusa. Ikarbus ima leti veliki problem sa hladjenjem, stalno im prokuvava motor, iako se radi o MAN-ovim motorima. Kako pise na forumu u FAP-u je bila komisija iz MAN-a koja je vrsila verifikaciju ugradnje motora i u izvestaju koji su poslali bili su jako zadovoljni, narocito sa hladjenjem i dobro su ocenili ovaj bus. Ovo je prvi put da FAP koristi MAN motore.
Za sada kod nas najbolje autobuse pravi Neobus.
 
Bender Rodriguez":q909jrdu je napisao(la):
Šta je bre sad ovo, solać na 16...

Nema veze što je šihtaš, šta će solać na 16!!!???

Hoće li uskoro i rikše da počnu da šalju na šihte!?
Bili su 501, 784, 797 i 3375

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
70, 76 i 90
IMG_20200915_063208.jpg
IMG_20200914_062843.jpg
IMG_20200914_083909.jpg
IMG_20200915_162818_1.jpg


Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
109 na liniji 27E
IMG_20200916_062911.jpg
IMG_20200916_063007.jpg


Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
3233
IMG_20200915_063306.jpg


Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Сећам се аутобуса 448 кад се појавио на 83 како ме је обрадовао. Штета што је овако запуштен :(
 
Tako je u Zemunu. Sta ti realno možeš očekivati od tog vozila.
 
Док је био на 78 (грешка у претходном посту) је лепо одржаван.
 
Управо сам се возио са Мерцедесом 166 на 402. Додуше, није у најбољем стању али додавши у обзир да им је 18-та година рада, још увек не одолевају времену, а радили су на тешким и веома захтевним линијама (како по траси и тако по великом броју путника) попут 25,25П,37,48,50 читаву деценију. По мом мишљењу једно од најбољих возила код ГСП-а у задњих 20 година, поред Јапанаца и Солариса. Мени лично драга возила.

Колико ових Мерцедеса је још увек у возном стању, односно расходовано? Примећујем да су многи у редовном саобраћају. Знам да су 151 и 170 изгорели негде 2012/13-те, оба пута на 39.
 
Meni je serija iz 2005 ubedljivo najbolja kupovina vozila ikada, neverovatno kako se dobro nose posle 15 godina rada i svih 20 vozila su još uvek tu, samo duže vreme nisu radili 189 i 197, ali verovatno su na remontu pa zato. Inače 177 danas opet na 307 i nije mi jasno kako se ovaj bus još uvek drži, mislio sam da će na otpad još pre 2 godine, a ono radi i dan danas i to dvosmence.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775357#p775357:27wb8md3 je napisao(la):
Дошљак » Sre Sep 16, 2020 10:24 am[/url]":27wb8md3]Док је био на 78 (грешка у претходном посту) је лепо одржаван.
Radio je na obe linije on samo sto je prvo na 78 pa kad je 78 otisla iz Zemuna ostao je na 83 ako se ne varam. Nisam siguran jel imao neko zaduzenje između, al bio je redovan na obe linije u različitim periodima.
 
Истина, сећам се када се појавио први пут, нисам могао да верујем да има зглобно возило на 78, кад сам ушао прво сам питао да ли је то 78 :D Изгледао је сјајно са Кулермастер рекламом. Право освежење и олакшање поред Кароса које су возиле на тој линији.
 
Evo danas bila šihta ja mislim na 305, #181 jedno odlično vozilo, koje kada se bude remontovalo, biće dugovečno. Odlično ide a inventar je u jako dobrom stanju.
Na redovnom polasku Conecto ne videh koji, ali je 2005.

I po meni odlična vozila.

Osim toga, od 15 buseva koje sam video, samo #3440 sa 308 i #3188 sa 31.,su imali klimu da hladi.
Što je baš sramota :notok:

A videh #3444 & #3490 na prevozu dece.Šta reći, takva država na žalost.
Mutanti na 304,308,311.
 
Vinča307":2jisry9v je napisao(la):
Inače 177 danas opet na 307 i nije mi jasno kako se ovaj bus još uvek drži, mislio sam da će na otpad još pre 2 godine, a ono radi i dan danas i to dvosmence.
Не знам да ли се сећаш О405, били су подједнако добри и радили најтеже линије без проблема.
 
106 u kvaru na liniji 405, eto Ripanjac ako si imao nekih problema sa neostvarenim prolaskom da znaš zašto.
 
Икарбус ИК112 X IK112LE by Somi303, on Flickr
Искористио бих прилику да поздравим отправника (или отправницу) са Устаничке и предложим да реши овај свињац на окретници. Аутобуси стоје по целих 5 минута на улазу/излазу јер не могу да прођу од свакојаких дебила :rant:
Икарбус ИК103Ф by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК103Ф by Somi303, on Flickr
 
Klasika za Ustaničku koja je u totalnom haosu otvaranjem silnih radnji.
Samo česti pozivi saob. policiji a od otpravnika nema koristi maju pametnije stvari daxrešavaju u toku radnog vremena.
 
Vrh