[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776962#p776962:2rdu02px je napisao(la):user90 » 22 Sep 2020, 16:27[/url]":2rdu02px]Juce se crveni konekto na 27E (g.b. 148), gasio na svakoj stanici i svakom semaforu, ali se dovukao do odredista, verovatno se iskljucio na okretnici.
Higera malo na liniji,M i LE serija dominiraju.
Na vecini displej radi, sve je manje papira.
Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.Kesha":38bkx8j2 je napisao(la):I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
3239 još nije dobio displej, kao i 3252, ali i oni će ubrzo. Inače još jedan mutant danas u kvaru na liniji 405, ovaj put gb. 98.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776997#p776997:1q4ugm4v je napisao(la):Somi303 » Uto Sep 22, 2020 6:52 pm[/url]":1q4ugm4v]#3251 је последњи на листи који је добио дисплеј, сад коначно изгледа како треба 8)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777038#p777038:3ux3eouw je napisao(la):MIG29 » Uto Sep 22, 2020 9:07 pm[/url]":3ux3eouw]Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.Kesha":3ux3eouw je napisao(la):I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
U Solarisima i Higerima je pakao i na 22-3 stepena i treba da radi klima uvek kad je 20+ stepeni napolju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777225#p777225:31uazdy9 je napisao(la):KizaNoSleep » Sre Sep 23, 2020 1:23 pm[/url]":31uazdy9]Pokvaren Solaris danas #3041 kod Crkve Sv. Dimitrija.
Ne radi hlađenje ni u jednom vozilu, vele oblačno pa je hladno :mrgreen:
103 su u startu pucale. Moja je bila nova i posle godinu dana je pukao patos u sredini kod drugih vrata.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777207#p777207:fqit78sm je napisao(la):Kesha » Sre Sep 23, 2020 11:48 am[/url]":fqit78sm][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777038#p777038:fqit78sm je napisao(la):MIG29 » Uto Sep 22, 2020 9:07 pm[/url]":fqit78sm]Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.Kesha":fqit78sm je napisao(la):I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
Pročitaj lepo ceo post i ne izvlači rečenice iz konteksta. Lepo sam napisao da nisu trebale da se šalju na ulice u takvom stanju, gde su podsećale na kroasane, a to je u većini značilo i da su ti plastični sanduci pozadi razvaljeni do te mere da je skoro pa sva toplota iz motora ulazila u putnički prostor. Za tih nekih 120.000 evra po komadu, pa samo i deset godina da su radile pod jako surovim uslovima sasvim je dovoljno, jer nema ko ih nije jahao i akao, plus seljakanje po pogonima. Lepo napisah i da su se morale remontovati nakon desetak godina rada, ako se uopšte mislilo da rade i dalje, ili jednostavno rashod i kraj. A za ovo ostalo nemoj se žaliti meni lično, jer ja sam tek jedan od skoro pa 6000 zaposlenih, i pogledaj malo šire sa čim sve i privatnici voze putnike, iako dobijaju i više nego dovoljno novca po pređenom kilometru. Pritom, imaju i obavezu zamene vozila posle deset godina, pa im svaka rikša savršeno odgovara za taj ne tako dug period. U GSP-u tinejdžera koliko hoćeš, a obaveza je Grada da obnavlja vozni park, jer kao JKP, GSP je direktno podređen i zavistan od svog osnivača. Problem stanja voznog parka, dakle, ide mnogo dalje od kapija JKP GSP Beograd (toliko je već i to dosta opširno pisano na tu temu), tako da ti za eventualne primedbe treba i Skupština grada. Imaš i razne Direkcije, pa izvoli piši mejleove, šalji dopise ili šta već, pošto ti ja lično zaista ne mogu pomoći.
2003.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777258#p777258:16hi0ruj je napisao(la):Kesha » Sre Sep 23, 2020 1:40 pm[/url]":16hi0ruj]O kojoj seriji konkretno govoriš? Koje godište? Pričalo se toliko ranije o tome, pa da se ne ponavljamo ponovo bezveze. 103-jke su bile zaista problematične sve do serije iz 2003 i ove iz 2006. Daleko su i one od savršenih, al opet znatno bolje odrađene od onih iz 2001 i pre. Uglavnom, i 201-ice postaju kudikamo solidne tek od serije iz 2002 na Karaburmi. Mada su i te iz 2002 imale problema sa temperaturom u početku, pa je to rešavano u hodu. Ipak su sa Japancima dugo držale linije na Karaburmi, prvih godina čak i noćne. Tada je doduše bilo još i Avtomontaži.
Pa kad si naš insajder.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777376#p777376:lvkulshw je napisao(la):Žika » Sre Sep 23, 2020 9:59 pm[/url]":lvkulshw]Kad ja moram 1500 km daleko da objavljujem slike