Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Solaris Urbino 18 by Somi303, on Flickr
Solaris Urbino 18 by Somi303, on Flickr
Solaris Urbino 18 by Somi303, on Flickr
MAN SG313 by Somi303, on Flickr
MAN SG313 by Somi303, on Flickr[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776962#p776962:2rdu02px je napisao(la):user90 » 22 Sep 2020, 16:27[/url]":2rdu02px]Juce se crveni konekto na 27E (g.b. 148), gasio na svakoj stanici i svakom semaforu, ali se dovukao do odredista, verovatno se iskljucio na okretnici.
Higera malo na liniji,M i LE serija dominiraju.
Na vecini displej radi, sve je manje papira.
Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.Kesha":38bkx8j2 je napisao(la):I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
3239 još nije dobio displej, kao i 3252, ali i oni će ubrzo. Inače još jedan mutant danas u kvaru na liniji 405, ovaj put gb. 98.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776997#p776997:1q4ugm4v je napisao(la):Somi303 » Uto Sep 22, 2020 6:52 pm[/url]":1q4ugm4v]#3251 је последњи на листи који је добио дисплеј, сад коначно изгледа како треба 8)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777038#p777038:3ux3eouw je napisao(la):MIG29 » Uto Sep 22, 2020 9:07 pm[/url]":3ux3eouw]Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.Kesha":3ux3eouw je napisao(la):I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
U Solarisima i Higerima je pakao i na 22-3 stepena i treba da radi klima uvek kad je 20+ stepeni napolju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777225#p777225:31uazdy9 je napisao(la):KizaNoSleep » Sre Sep 23, 2020 1:23 pm[/url]":31uazdy9]Pokvaren Solaris danas #3041 kod Crkve Sv. Dimitrija.
Ne radi hlađenje ni u jednom vozilu, vele oblačno pa je hladno :mrgreen:
103 su u startu pucale. Moja je bila nova i posle godinu dana je pukao patos u sredini kod drugih vrata.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777207#p777207:fqit78sm je napisao(la):Kesha » Sre Sep 23, 2020 11:48 am[/url]":fqit78sm][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777038#p777038:fqit78sm je napisao(la):MIG29 » Uto Sep 22, 2020 9:07 pm[/url]":fqit78sm]Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.Kesha":fqit78sm je napisao(la):I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
Pročitaj lepo ceo post i ne izvlači rečenice iz konteksta. Lepo sam napisao da nisu trebale da se šalju na ulice u takvom stanju, gde su podsećale na kroasane, a to je u većini značilo i da su ti plastični sanduci pozadi razvaljeni do te mere da je skoro pa sva toplota iz motora ulazila u putnički prostor. Za tih nekih 120.000 evra po komadu, pa samo i deset godina da su radile pod jako surovim uslovima sasvim je dovoljno, jer nema ko ih nije jahao i akao, plus seljakanje po pogonima. Lepo napisah i da su se morale remontovati nakon desetak godina rada, ako se uopšte mislilo da rade i dalje, ili jednostavno rashod i kraj. A za ovo ostalo nemoj se žaliti meni lično, jer ja sam tek jedan od skoro pa 6000 zaposlenih, i pogledaj malo šire sa čim sve i privatnici voze putnike, iako dobijaju i više nego dovoljno novca po pređenom kilometru. Pritom, imaju i obavezu zamene vozila posle deset godina, pa im svaka rikša savršeno odgovara za taj ne tako dug period. U GSP-u tinejdžera koliko hoćeš, a obaveza je Grada da obnavlja vozni park, jer kao JKP, GSP je direktno podređen i zavistan od svog osnivača. Problem stanja voznog parka, dakle, ide mnogo dalje od kapija JKP GSP Beograd (toliko je već i to dosta opširno pisano na tu temu), tako da ti za eventualne primedbe treba i Skupština grada. Imaš i razne Direkcije, pa izvoli piši mejleove, šalji dopise ili šta već, pošto ti ja lično zaista ne mogu pomoći.
2003.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777258#p777258:16hi0ruj je napisao(la):Kesha » Sre Sep 23, 2020 1:40 pm[/url]":16hi0ruj]O kojoj seriji konkretno govoriš? Koje godište? Pričalo se toliko ranije o tome, pa da se ne ponavljamo ponovo bezveze. 103-jke su bile zaista problematične sve do serije iz 2003 i ove iz 2006. Daleko su i one od savršenih, al opet znatno bolje odrađene od onih iz 2001 i pre. Uglavnom, i 201-ice postaju kudikamo solidne tek od serije iz 2002 na Karaburmi. Mada su i te iz 2002 imale problema sa temperaturom u početku, pa je to rešavano u hodu. Ipak su sa Japancima dugo držale linije na Karaburmi, prvih godina čak i noćne. Tada je doduše bilo još i Avtomontaži.
Pa kad si naš insajder.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777376#p777376:lvkulshw je napisao(la):Žika » Sre Sep 23, 2020 9:59 pm[/url]":lvkulshw]Kad ja moram 1500 km daleko da objavljujem slike