Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Popravili displej na #3230 i sada šljašti jako fino.

Tu su na okretnici 2 dobra primerka #185 i #199.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775510#p775510:2g5futwn je napisao(la):
Žika » 16 Сеп 2020 06:54 pm[/url]":2g5futwn]Klasika za Ustaničku koja je u totalnom haosu otvaranjem silnih radnji.
Samo česti pozivi saob. policiji a od otpravnika nema koristi maju pametnije stvari daxrešavaju u toku radnog vremena.
Очајан изговор заиста, ово се и тиче посла отправника јер возила касне због таквог паркирања. 311 је данас 8 минута стајала на излазу јер је окретница била блокирана :!: Константно позивање и присуство комуналне и паука у року од 7 дана би драстично поправило стање на окретници, али то ћу на крају морати ја да истерам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775235#p775235:319dyzvw je napisao(la):
Bogdan » Uto Sep 15, 2020 8:21 pm[/url]":319dyzvw]70, 76 i 90Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 3

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
file.php

file.php

file.php

file.php

Super su fotkice, svaka cast i bravo za trud.
Kao i sto se moze videti na tvojim fotkama , nigde higera...
Tek poneki je na liniji, mislim na 27E.
Bas je sarenilo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775520#p775520:3mdvrkf1 je napisao(la):
Somi303 » Sre Sep 16, 2020 7:26 pm[/url]":3mdvrkf1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775510#p775510:3mdvrkf1 je napisao(la):
Žika » 16 Сеп 2020 06:54 pm[/url]":3mdvrkf1]Klasika za Ustaničku koja je u totalnom haosu otvaranjem silnih radnji.
Samo česti pozivi saob. policiji a od otpravnika nema koristi maju pametnije stvari daxrešavaju u toku radnog vremena.
Очајан изговор заиста, ово се и тиче посла отправника јер возила касне због таквог паркирања. 311 је данас 8 минута стајала на излазу јер је окретница била блокирана :!: Константно позивање и присуство комуналне и паука у року од 7 дана би драстично поправило стање на окретници, али то ћу на крају морати ја да истерам.
Ovo za očajan izgovor mi nije jasno ?
 
user90":mpxeknil je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775235#p775235 je napisao(la):
Bogdan » Uto Sep 15, 2020 8:21 pm[/url]":mpxeknil]70, 76 i 90Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 3

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока




Super su fotkice, svaka cast i bravo za trud.
Kao i sto se moze videti na tvojim fotkama , nigde higera...
Tek poneki je na liniji, mislim na 27E.
Bas je sarenilo...
Hvala.

Evo slike od 3192 čudna mi reklama, izgleda kao grafit, ali mi je zanimljiva

IMG_20200917_174613.jpg
IMG_20200917_181651.jpg


Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Danas u Požeškoj tra ta ta ta Rakovica 65 s dve prikolice slame, pardon Rakovica 1055 s Karaburme s nekolicinom putnika ode ka Vidikovcu njišući se kao čamac pun migranata. Da bežiš sa trotoara da te ne zgazi točak ako otpadne.
 
Перфектно му стоји! Тај је, уз #494, 2013. био редован на 405. 8) Сећам их се када су 2013. те 103-јке дошле у Космај из својих матичних погона Земун (#295 - #297), НБГД (#493 - #497) и Карабурма (#771 - #774, #772 је уништен у судару 2 буса пре неку годину, а #775 и #776 су остали на Карабурми), све утегнуто, чисто, миришљаво, на свом месту. А онда је Космај кроз само 5-6 месеци од њих направио развалине. А та серија (можда и најбоља серија 103-јки икада у ГСП-у) то дефинитивно није заслужила.
Штета што уз Конектосе из 2005. на ремонт нису послате и ИК-103-јке из 2006., у основи то уопште нису тако лоша возила, премда их је Космај поприлично развалио током експлоатације, а иако је и њима и Мутантима клима уграђена усиљено, некако лаички ми делује да обичне 103-јке имају далеко већи потенцијал да им климе поново буду активиране неголи Мутанти. 8) Може то још једно 6-7 година да пегла без проблема.
 
ИК103 треба расходовати, поготово ове из 2006. који су погрбљени као последњи кршеви. Они из 2003. са гуменим кедерима су мало пристојнији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775779#p775779:2dxavjen je napisao(la):
Somi303 » 17 Sep 2020, 20:07[/url]":2dxavjen]#493 у новој шеми
50352302341_ab649463ec_h.jpg

50352463587_5ba18edfca_h.jpg

Opa eto i moje linije,lepa slika :D
Izmenjaju skoro sva vozila svakog sledeceg dana :sesir:

Vozio sam se sa #3250 danas,motor rezi kao besan pas(mozda zbog aktivne klime),bus ide odlicno,mada je i njemu kao poslednjem dzedaju otisao displej pa se nadam da ce to zameniti kao i na #3236 & #3239 & #3252...njih vidjam kao MAN vozila svakog dana.
Osposobili klimu na #3211 konacno,sada kada vrucine prolaze :lol:
Danas se vratio posle nekoliko dana,ali uopste ne hladi za razliku od #3212.

Na Ustanickoj od one gomile nepotrebnih civilnih vozila nema mesta za buseve...a najjaca fora mi je kada se neka govedina nasadi na sam ulaz kod pekare i da sva 4.
U sustini mnogo posla za s.policiju.
 
А како би било да неку линију помере са Устаничке? Или вам одговара да преседате и да се мучите по превозу?
 
Pa bilo je predloga...50. do Sumica,303 & 311 do Cvetka,305 & 306 na Konjarnik,304 & 307 isto Sumice a 302 da ostane gore a da 17. & 31. isto dodju gore.
Jedini bi problem onda bio to sto ne bi mogli da se dovuku do Terminusa,zbog toga sto se leva strafta ka gore Ustanicke nasadi na semafor sa Bulevarom,pa se ceka po 200 godina.
Definitivno fali tunel ili makar portal za teleport hahaha :lol

Jedino sto bi u datom trenutku dalo rezultat je stalna patrola tu.
 
Причало се о томе, били су и предлози да се ротирају 17 и 31 са линијама на Устаничкој, да се одређене линије продуже до блиских окретница (Учитељско, Звездара, Крушевачка, Шумице, Коњарник па и Вук).
 
Na većini M serije nije otišao displej, nego su ih sve povadili jer ubacuju novatronic displeje i dosta njih je već dobilo nov displej.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776315#p776315:bkpfov6z je napisao(la):
busspoter » Ned Sep 20, 2020 8:15 am[/url]":bkpfov6z]Što su ih povadili ako nisu otišli?
Pogubili daljinske sa kojim menjaju liniju, pa im stavljaju nove novatronic koji mogu ručno da menjaju linije.
 
Свакако је океј да цео возни парк има исти дисплеј, таква пракса постоји у много градова (то што ово нису идентично дисплеји је друга прича)
 
Рипањац 405":310si8k9 je napisao(la):
А та серија (можда и најбоља серија 103-јки икада у ГСП-у) то дефинитивно није заслужила.
Комисија из МАНа је у посети Икарбусу 2004. била задовољна моделом 201 и надгледала је комплетан процес израде. Већина тих аутобуса је данас у одличном стању, док се ови из 2006. распадају иако су радили лакше линије. Како то објашњавaш?
 
Danas je falio bus na 305. koja vikendom ima 3 vozila... I kasnio je 1 samo 16 min da bi iza odmah išao sledeći, a treći je bio Man sa 50. (M & M).

Koja je sramota ovaj Kosmaj, rupa trula.

Ej na 23 min 3 vozila i ne mogu da obezbede?
Da ne psujem sada, ne možeš da ne kasniš zbog njihove nesposobnosti.
 
Ne znam jel neko pisao već, Solaris #3192 dobio veliki grafit sa motivima Beograda u sklopu nekog StreetArt projekta.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776439#p776439:21c0qcxu je napisao(la):
KizaNoSleep » Ned Sep 20, 2020 6:58 pm[/url]":21c0qcxu]Danas je falio bus na 305. koja vikendom ima 3 vozila... I kasnio je 1 samo 16 min da bi iza odmah išao sledeći, a treći je bio Man sa 50. (M & M).

Koja je sramota ovaj Kosmaj, rupa trula.

Ej na 23 min 3 vozila i ne mogu da obezbede?
Da ne psujem sada, ne možeš da ne kasniš zbog njihove nesposobnosti.
Jako čudna situacija, to se na 307 nije desilo od dolaska Higera, nikad nije bilo nikakvih problema sa autobusima preko vikenda, uvek su tu dva Higera i jedan Man ili sva tri Higeri.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776485#p776485:38si7xf8 je napisao(la):
Vinča307 » 20 Sep 2020, 21:38[/url]":38si7xf8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776439#p776439:38si7xf8 je napisao(la):
KizaNoSleep » Ned Sep 20, 2020 6:58 pm[/url]":38si7xf8]Danas je falio bus na 305. koja vikendom ima 3 vozila... I kasnio je 1 samo 16 min da bi iza odmah išao sledeći, a treći je bio Man sa 50. (M & M).

Koja je sramota ovaj Kosmaj, rupa trula.

Ej na 23 min 3 vozila i ne mogu da obezbede?
Da ne psujem sada, ne možeš da ne kasniš zbog njihove nesposobnosti.
Jako čudna situacija, to se na 307 nije desilo od dolaska Higera, nikad nije bilo nikakvih problema sa autobusima preko vikenda, uvek su tu dva Higera i jedan Man ili sva tri Higeri.

Nesposobni i bezobrazni...nemam reci.
Radio Higer #3444 danas uz standardni #3448.

Crkao onaj Sovjetski bus sa 50. sa Unacop-a.
Drugim sam dosao i izvadjena su 2 sedista i stoji prazno,raspada se dok ide.

MAN #3236 sa 303 ima popravljen displej,i odlicno izgleda :kk:
A #3238 od 6 sijalica u farovima napred,4 radi.
Nadam se da ce i svim ostalim popraviti...i da se ovakve gluposti nece desavati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776430#p776430:3ouvcust je napisao(la):
MIG29 » Ned Sep 20, 2020 6:29 pm[/url]":3ouvcust]
Рипањац 405":3ouvcust je napisao(la):
А та серија (можда и најбоља серија 103-јки икада у ГСП-у) то дефинитивно није заслужила.
Комисија из МАНа је у посети Икарбусу 2004. била задовољна моделом 201 и надгледала је комплетан процес израде. Већина тих аутобуса је данас у одличном стању, док се ови из 2006. распадају иако су радили лакше линије. Како то објашњавaш?

Ne možeš porediti 201-ice sa 103-jkama po pitanju karoserije. Generalno, 201-ice su duže odolevale u odnosu na 103-jke kad se radi o konstrukciji. Iako su u principu sličnih konstrukcionih rešenja, 201-ice su motor nosile iza prednje osovine, što znači sasvim drugačija opterećenja u odnosu na 103-jke, gde je motor u zadnjem prepustu. Takođe, 103-jke su imale daleko bolji odnos snage u odnosu na masu vozila, što takođe znači veće stresove za karoseriju. Imaš solo vozilo dužine 12m neto mase negde oko 10.5t, i imaš zglobno vozilo dužine 17m i neto mase oko 16.5t, ako se ne varam, a i jedne i druge pokretao je motor sa istim brojem konja (260ks). Serije iz 2006 imaju, takođe, MAN-ov D28 motor, al tipa LUH24 sa 310ks. 201-icama je on bio taman, dok su lagane 103-jke išle kao blesave, pa ih je i daleko lakše bilo razvaliti sa i inače osetljivom karoserijom. Dok su nekih osam godina radile u svojim matičnim pogonima ništa im nije falilo, i onda ih poslaše u Kosmaj, gde su ih pošteno garili na potezima 300 i 400. Opustili se malo sa njima posle mutanata, među kojima je već i tada bilo dosta onih koji su se kao rage vukli po putu. Prosto nemar, kilometraža i godine čine svoje. Sećam se vrlo dobro koliko su vozači Kosmaja bili prijatno iznenađenji njihovim stanjem kad su stigle kod njih, jer ipak su tek godinu dana bile mlađe od mutanata, a u većini utegnute i kompletnih instrument tabli na primer. Mutanti su tada već uveliko bili izakani. 494 je, recimo, neko vreme bio zadužen na 408-ici i bio i te kako redovan na liniji i uopšte u jako dobrom stanju. Kako ga poslaše prema Ripnju, za svega nekoliko meseci napraviše tešku kantu od njega. I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila. Tragedija je i što su pojedine puštali da rade bez obzira na vidno velike deformacije na karoseriji. Morale su se u većini remontovati nakon tih nekih desetak godina rada, ako se mislilo da se još zadrže u saobraćaju, a lično mislim da su 2016 bile vredne remonta i pored ozbiljne kilometraže. Serije 201-ica iz 2004 jesu bile dosta dobre, i do dolaska Solarisa retko su posećivale garažu, al ni ove iz 2006 uopšte nisu razočarale. Evo i Novi Sad nam je primer gde je određeni broj 201-ica iz 2005 nadživeo 103-jke iz iste serije. 103-jke su nakon 15 godina komplet rashodovane ove godine, mada im činjenica solo vozila nisu trebala kao zglobna uz sve prinove prethodnih par godina, pogotovo po pristizanju Conecta.
 
Vrh