Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Заборавио си ФАПове 80 и ТАМове 3500 које је Космај такође поседовао. Далеко од тога да је тај погон био искључиво резервисан за Мерцедесе.
 
Danas GSP autobusi:

175 na 70
475 na 3A
1321, 3015, 3062, 3078, 3080 svi na 18
3130 na 23
3203 Vojislava Ilića ka Medaku III (na displeju "27E Mirijevo III")
3205 Vojislava Ilića ka Kosmaju (na displeju "405 Voždovac")
3277 na 23

Minibusi žuti:

7102 Deligradska ka Autokomandi
7127 Vojislava Ilića ka Medaku 3
7510 Vojislava Ilića ka Konjarniku

Minibus beli:

7162 Vojislava Ilića ka Konjarniku

Lasta:

7260 na 461
7802 na 352

Privatnici:

40521 na 50
40934 na 49

Vozači na 50 ne poštuju red vožnje. Iza 40521 se pojavio IK103 s velikim displejem (ne videh g.br) koji ga je obišao kod okretnice 26. Nije ni stao na stajalište.

Inače danas ne naleteh ni na jednog Higera na prevozu dece, samo na minibuse. Ni u jednom vozilu nije radila klima (putnički salon pravi smrdljivi svinjac) osim u 40934. Vozila GSP i privatnih prevoznika po zatečenom stanju vidno zaostaju za Lastinim i Strelinim. 40521 kao da je star 150 godina, 40934 kao da će da se raznese u paramparčad koliko je rastrešen. 3277 nabio prednji prepust na 10cm od asfalta a nije bio ni pun, 3078 škripi zglob, 3062 šišti i huči motorni deo (spolja na 300m udaljenosti vrišti), 175 se kotrlja, doduše kao da je došao iz Kandahara.

Lastini Otokari (Kent C 18,75 i Territo) kao da su danas iz fabrike izašli. A tek da vidite Temse LD 12 SB.
 
Danasnja situacija na 27e ( a i danima unazad) je da je oslonac na IK112 LE I M i Konektose, sa mutantima u sihti,sa tek ponekim Higerom.
Da ne pricam da vec sa prvim jutarnjim polascima, dolazi do ozbiljnih ispadanja.
Je l' neko ima informaciju sta je sa Higerima?
Pozdrav.
 
Bitno da rade bez problema na 22A (iliti na bespotrebnoj Vesicevoj liniji).
Videcemo kada i ako ikada budu vratili 5. gde ce busevi sa 5A.Uvek kada sam je vidjao,i na njoj su radili oni.

Fora je da imidz grada u centru bude sve sjajno,a nas sa periferije ko frndelji ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773116#p773116:2j9qp88y je napisao(la):
user90 » Uto Sep 08, 2020 9:56 pm[/url]":2j9qp88y]Danasnja situacija na 27e ( a i danima unazad) je da je oslonac na IK112 LE I M i Konektose, sa mutantima u sihti,sa tek ponekim Higerom.
Da ne pricam da vec sa prvim jutarnjim polascima, dolazi do ozbiljnih ispadanja.
Je l' neko ima informaciju sta je sa Higerima?
Pozdrav.
Dosta njih radi na prevozu dece i zato ih fali, a neke su sje*******ali sa adblue. Ja sam video murante i na 5A, kao i 22A, tako da nije ni tamo sve novo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773138#p773138:118b7cdw je napisao(la):
KizaNoSleep » Уто Сеп 08, 2020 11:25 pm[/url]":118b7cdw]Bitno da rade bez problema na 22A (iliti na bespotrebnoj Vesicevoj liniji).
Videcemo kada i ako ikada budu vratili 5. gde ce busevi sa 5A.Uvek kada sam je vidjao,i na njoj su radili oni.

Fora je da imidz grada u centru bude sve sjajno,a nas sa periferije ko frndelji ;)

Све што кажеш је тачно, али чак и на 5А су ових дана радили мутанти
 
Прођоше читава година, а од најављених аутобуса са погоном на метан нема ништа.
 
Vučko&podanici čuvaju svaku priliku (uključujući i nabavku autobusa) radi mazanja očiju iovako slabovidom narodu po potrebi. Opozicija može da bukne svakog momenta. Evo još malo 5. Oktobar. Uz to imaju i model iz Minska.

Ponavljam, čuvaju se šargarepe za ne daj bože kako ih narod ne bi izujedao za debele zadnjice uglavljene u fotelje. Zaglavljeni u fotelju daleko neće pobeći od razjarene mase. Šta ćeš, muke Tantalove. :D
 
Danas sam se vozio MAZom 205 na 511 i premda linija uglavnom ide po ravnim i koliko toliko odrzavanim trasama, bilo je par navrata gde je vozilo preslo preko rupa tako da se celo zatreslo i tandrkalo. Bas onako osecaj ko da amortizera nema.

Ne znam specifikacije (a i sve manje pratim tu tematiku) aliiz ugla putnika, a i po onome sto znam o Beloruskim fabrikama, reko bih da oni verovatno koriste isto vesanje kao i BKM, koji je poznat po tvrdom i drndavom vesanju. Ocigledno im je to oboma slaba tacka i falinka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773069#p773069:10vkk2p8 je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Sep 08, 2020 5:47 pm[/url]":10vkk2p8]@ Kesha
Слажем се, поготово што си рекао да је доста тога сада препуштено овлашћеним сервисима, мада је ипак леп осећај наставити са традицијом и почети праксирање и на новим моторима попут поменутог ОМ936. Што се каже - од вишка глава не боли. :) А са друге стране, и путници су се некако свикли на Мерцедес још од чувених О317К из Скопља, буквално као Новосађани на Волво. Мени као путнику коме су Кинези ипак аутобуси прирасли срцу је њихово присуство у Космају дошло мало необично. Далеко од тога да имам нешто против њих, али ипак сам се некако навикао на возила са Мерцедесовом крви у Космају. Но добро, то нам је што нам је. :)
Узгред, споменуо си да ГСП некада није био ЈКП, па се питам који је статус носио пре него што је понео тај, ООУР можда? :) Можда у том грму лежи зец када је реч о олакшавању неких набавки.

GSP je bio SOUR sa n. sol. o., trebala I da i dalje stoji tabla na NB. Negde 1988. Grad Beograd je prisvojio GSP i nametnuo se kao osnivač. Kad im je odgovaralo prebacili su u JKP.


To što je prepušteno ovlašćenim je da bi se lakše izvukle pare jer ovako ide sve na teret ovlašćenim

Kosmaj ima jako dugu tradiciju sa Mercedesom i lepo iskustvo. Koliko čujem nemaju većih problema sa Kinezima.
 
U promeni statusa nije GSP bio izuzetak.
I druge firme, zavisno od osnovača, menjale su nazive, organizaciju i vlasništvo u skladu sa transformacijom društvene u javnu i pizmrnama odgovarajućih zakona.
Ne znam da je Kosmaj imao išta drugo pre O307.
 
branik":3suvzp6i je napisao(la):
Ne znam da je Kosmaj imao išta drugo pre O307.
Имао је ТАМове 3500 од 1974. до 1981.
 

Prilozi

  • Kosmaj.jpg
    Kosmaj.jpg
    23,8 KB · Pregleda: 1.412
Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje
 
branik":1h300nrr je napisao(la):
Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje
Поред ТАМова 3500 били су и ФАПови 80. Порекло ове фотографије је ГСП монографија, нажалост само мањи исечак.
 

Prilozi

  • FAP G80.jpeg
    FAP G80.jpeg
    6,6 KB · Pregleda: 1.353
Занимљиво, ту су обично стајала расходована возила.
 
Videh i ja u prolazu bager i valjak uz ogradu garaže, pre neko veče ali nisam primetio nikakve radove. Videćemo da li proširuju parking ili su nešto drugo smislili. Punionica za gas ne znam jel moze biti, ona je planirana za Karaburmu koliko se sećam a i valjda bi onda kopali u dubinu?
 
Proširuju parking za Vesićeve zglobove. :D
Trebalo je to da se asfaltira kad su stigli Solarisi pa se otezalo tj zatrpalo krševima.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774126#p774126:t4m7qm6c je napisao(la):
branik » Sub Sep 12, 2020 1:32 pm[/url]":t4m7qm6c]Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje
Bili su Tamovi na probi u Zemunu.
Ovaj na NBgd je možda otišao u rashod kad su stigli Ivecomturistički. Misoim da su pre koju godinu radili remont karoserije. Pokojni Bora ga je vozio dok se nije razboleo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774126#p774126:rbnoz4gh je napisao(la):
branik » Sub Sep 12, 2020 2:32 pm[/url]":rbnoz4gh]Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje
U Zemunu su bila 3 TAM-a, sa garaznim brojevima 320, 332 i 334. Cuo sam da su bili veliki potrosaci ulja. Posle su zavrsili u Sarajevu.
 
Vrh