Dosta njih radi na prevozu dece i zato ih fali, a neke su sje*******ali sa adblue. Ja sam video murante i na 5A, kao i 22A, tako da nije ni tamo sve novo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773116#p773116:2j9qp88y je napisao(la):user90 » Uto Sep 08, 2020 9:56 pm[/url]":2j9qp88y]Danasnja situacija na 27e ( a i danima unazad) je da je oslonac na IK112 LE I M i Konektose, sa mutantima u sihti,sa tek ponekim Higerom.
Da ne pricam da vec sa prvim jutarnjim polascima, dolazi do ozbiljnih ispadanja.
Je l' neko ima informaciju sta je sa Higerima?
Pozdrav.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773138#p773138:118b7cdw je napisao(la):KizaNoSleep » Уто Сеп 08, 2020 11:25 pm[/url]":118b7cdw]Bitno da rade bez problema na 22A (iliti na bespotrebnoj Vesicevoj liniji).
Videcemo kada i ako ikada budu vratili 5. gde ce busevi sa 5A.Uvek kada sam je vidjao,i na njoj su radili oni.
Fora je da imidz grada u centru bude sve sjajno,a nas sa periferije ko frndelji
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773069#p773069:10vkk2p8 je napisao(la):Рипањац 405 » Uto Sep 08, 2020 5:47 pm[/url]":10vkk2p8]@ Kesha
Слажем се, поготово што си рекао да је доста тога сада препуштено овлашћеним сервисима, мада је ипак леп осећај наставити са традицијом и почети праксирање и на новим моторима попут поменутог ОМ936. Што се каже - од вишка глава не боли. А са друге стране, и путници су се некако свикли на Мерцедес још од чувених О317К из Скопља, буквално као Новосађани на Волво. Мени као путнику коме су Кинези ипак аутобуси прирасли срцу је њихово присуство у Космају дошло мало необично. Далеко од тога да имам нешто против њих, али ипак сам се некако навикао на возила са Мерцедесовом крви у Космају. Но добро, то нам је што нам је.
Узгред, споменуо си да ГСП некада није био ЈКП, па се питам који је статус носио пре него што је понео тај, ООУР можда? Можда у том грму лежи зец када је реч о олакшавању неких набавки.
Имао је ТАМове 3500 од 1974. до 1981.branik":3suvzp6i je napisao(la):Ne znam da je Kosmaj imao išta drugo pre O307.
Поред ТАМова 3500 били су и ФАПови 80. Порекло ове фотографије је ГСП монографија, нажалост само мањи исечак.branik":1h300nrr je napisao(la):Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje
Bili su Tamovi na probi u Zemunu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774126#p774126:t4m7qm6c je napisao(la):branik » Sub Sep 12, 2020 1:32 pm[/url]":t4m7qm6c]Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje
U Zemunu su bila 3 TAM-a, sa garaznim brojevima 320, 332 i 334. Cuo sam da su bili veliki potrosaci ulja. Posle su zavrsili u Sarajevu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774126#p774126:rbnoz4gh je napisao(la):branik » Sub Sep 12, 2020 2:32 pm[/url]":rbnoz4gh]Ne sećam ih se, džaba. Hvala, svakako.
Jedina 2 tama koja znam u GSP bili su na 704e negde1986, 7 i to mislim da je bila neka proba. Mislim da su bili 260 i vodeno hlađeni.
I, zaboravih u onaj turistički viskopodni, što je stajao na NBg. Znaće Žika bolje