Da, reorganizacija semafora treba, kao što kaže Vinča307, ali ne samo duž Bulevara. Generalno, na dosta mesta po gradu semafori treba da se reorganizuju. Tamo gde može da se da prednost tramvajima, da im se i da. Najbolji primer je skretanje iz Bulevara iz pravca Vuka, kod Pravnog fakulteta u Beogradsku. Tramvaj "prepiša" čitavu kolonu vozila, i onda na kraju mora uporedo sa njima da čeka zeleno, pa onda na sve to još i da se sa njima gura za skretanje, i tako na kraju ta početna prednost postane čist gubitak.
Isto tako i na dosta mesta, gde ne prolaze tramvaji, imamo situacije da kada vozila idu pravo, na semaforu za pešake je takođe crveno, umesto zelenog, a onda, kada se upali zeleno za skretanje desno, upali se i zeleno za pešake.
I pored svih tih mana i slabijeg korišćenja tramvaja , opet ih ima poveliki broj koji prelazi na autobuse sa poteza 300. Ali , isto tako i veliki broj njih prelazi na 17 i 31. To je ono što sam primetio, pošto se igrom slučaja, često zateknem i tamo kod okretnice.
Što se tiče 31, mišljenja sam da je ona idealna za trolejbuse, ne samo što je to nekada bila trolejbuska linija, nego što bi trolejbus zbog već postojeće konfiguracije , kako trolejbuske mreže koja već postoji na dobrom delu trase, tako i samog terena. A i red bi bio da se odbaci ona teza da na rekonstruisanoj Autokomandi (mislim na onu iz 1971-1973) ne mogu da saobraćaju trolejbusi. I tu bi trebalo da saobraćaju takođe samo zglobna vozila, kao sada na autobuskoj 31. Ali, imajući u vidu da gradske čelnike iritira to što kada se pokvari jedan trolejbus, ili nestane struje, staje čitav potez, pa bi zato da ih ukidaju, jer im je to lakše nego da ulože u pojačanje kapaciteta izdržljivosti postojeće mreže, za početak. Takođe i to postojanje ojačanih stubova u Ustaničkoj je sigurno zaostavština iz perioda kada su trolejbusi saobraćali tuda.
Isto tako i na dosta mesta, gde ne prolaze tramvaji, imamo situacije da kada vozila idu pravo, na semaforu za pešake je takođe crveno, umesto zelenog, a onda, kada se upali zeleno za skretanje desno, upali se i zeleno za pešake.
I pored svih tih mana i slabijeg korišćenja tramvaja , opet ih ima poveliki broj koji prelazi na autobuse sa poteza 300. Ali , isto tako i veliki broj njih prelazi na 17 i 31. To je ono što sam primetio, pošto se igrom slučaja, često zateknem i tamo kod okretnice.
Što se tiče 31, mišljenja sam da je ona idealna za trolejbuse, ne samo što je to nekada bila trolejbuska linija, nego što bi trolejbus zbog već postojeće konfiguracije , kako trolejbuske mreže koja već postoji na dobrom delu trase, tako i samog terena. A i red bi bio da se odbaci ona teza da na rekonstruisanoj Autokomandi (mislim na onu iz 1971-1973) ne mogu da saobraćaju trolejbusi. I tu bi trebalo da saobraćaju takođe samo zglobna vozila, kao sada na autobuskoj 31. Ali, imajući u vidu da gradske čelnike iritira to što kada se pokvari jedan trolejbus, ili nestane struje, staje čitav potez, pa bi zato da ih ukidaju, jer im je to lakše nego da ulože u pojačanje kapaciteta izdržljivosti postojeće mreže, za početak. Takođe i to postojanje ojačanih stubova u Ustaničkoj je sigurno zaostavština iz perioda kada su trolejbusi saobraćali tuda.