Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
Da, reorganizacija semafora treba, kao što kaže Vinča307, ali ne samo duž Bulevara. Generalno, na dosta mesta po gradu semafori treba da se reorganizuju. Tamo gde može da se da prednost tramvajima, da im se i da. Najbolji primer je skretanje iz Bulevara iz pravca Vuka, kod Pravnog fakulteta u Beogradsku. Tramvaj "prepiša" čitavu kolonu vozila, i onda na kraju mora uporedo sa njima da čeka zeleno, pa onda na sve to još i da se sa njima gura za skretanje, i tako na kraju ta početna prednost postane čist gubitak.
Isto tako i na dosta mesta, gde ne prolaze tramvaji, imamo situacije da kada vozila idu pravo, na semaforu za pešake je takođe crveno, umesto zelenog, a onda, kada se upali zeleno za skretanje desno, upali se i zeleno za pešake.
I pored svih tih mana i slabijeg korišćenja tramvaja , opet ih ima poveliki broj koji prelazi na autobuse sa poteza 300. Ali , isto tako i veliki broj njih prelazi na 17 i 31. To je ono što sam primetio, pošto se igrom slučaja, često zateknem i tamo kod okretnice.
Što se tiče 31, mišljenja sam da je ona idealna za trolejbuse, ne samo što je to nekada bila trolejbuska linija, nego što bi trolejbus zbog već postojeće konfiguracije , kako trolejbuske mreže koja već postoji na dobrom delu trase, tako i samog terena. A i red bi bio da se odbaci ona teza da na rekonstruisanoj Autokomandi (mislim na onu iz 1971-1973) ne mogu da saobraćaju trolejbusi. I tu bi trebalo da saobraćaju takođe samo zglobna vozila, kao sada na autobuskoj 31. Ali, imajući u vidu da gradske čelnike iritira to što kada se pokvari jedan trolejbus, ili nestane struje, staje čitav potez, pa bi zato da ih ukidaju, jer im je to lakše nego da ulože u pojačanje kapaciteta izdržljivosti postojeće mreže, za početak. Takođe i to postojanje ojačanih stubova u Ustaničkoj je sigurno zaostavština iz perioda kada su trolejbusi saobraćali tuda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695242#p695242:1rp4ss9v je napisao(la):
@Aca » 03 Jan 2020, 22:15[/url]":1rp4ss9v]Квалитет је наш приоритет више не важи, од сад је квантитет приоритет и то захваљујући чињеници да је Београд крајње занемарен и запуштен град. Путницима не требају соларијум, интернет и пуњачи у возилима, путницима треба БЕЗБЕДНОСТ! А безбедности у Икарбусу, БМЦ-у, Хигеру, Лиазу, Акији, МАЗ-у или било ком другом нискобуџетном аутобусу НЕМА!
Само да се надовежем. Путници траже превоз од тачке А до тачке Б, а не спора врата, бројаче за путнике, интернет, пуњаче за телефон и остала чуда. Безбедност је најбитнија, а у њу спадају комфор и квалитет компоненти. У Икарбусу, Акији, МАЗ-у и Лиазу ентеријер се распада и представља опасност по путнике. Неко може да заврши у болници на примању тетануса јер су инжењери паметно пројектовали и израдили шипке. Или да погине кад му се отворе врата у вожњи.
 
Nakon više od godinu dana 3155 u redovnom saobraćaju i liniji

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Na kojoj liniji?
Šaljite i slike ljudi kad god možete.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
3155
0a25802784371c65b35b0b0db3b9d35e.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Само да се надовежем. Путници траже превоз од тачке А до тачке Б, а не спора врата, бројаче за путнике, интернет, пуњаче за телефон и остала чуда. Безбедност је најбитнија, а у њу спадају комфор и квалитет компоненти. У Икарбусу, Акији, МАЗ-у и Лиазу ентеријер се распада и представља опасност по путнике. Неко може да заврши у болници на примању тетануса јер су инжењери паметно пројектовали и израдили шипке. Или да погине кад му се отворе врата у вожњи.
Друже, шириш беспотребну панику, јеси ли свестан тога? :roll: Где си ти то видео рђу на неком рукохвату, и то још на озбиљној висини од пода где не постоји скоро никакав контакт са влагом, па да се неко повреди? Штавише, то са рукохватима сам видео у више Кршариса које неки овде толико хвале (ОК, њихово мишљење, нећу им наметати) као да су видели Цитара треће генерације. Један од наших форумаша се летос чак и посекао на рукохват у неком Соларису и ишао је да прима теталпан, да ли се сећате? Виђао сам и у Икачама да се фарба на рукохватима разљушти, али нигде рђу и грубо обрађен метал као у Соларисима. Што се врата на ИК тиче, ни то никако да утувите, као и још неколицина чланова: ГСП ЈЕ СКИДАО КЛЕМЕ КОЈЕ НИСУ ДОЗВОЉАВАЛЕ ПОКРЕТАЊЕ ВОЗИЛА ДОК СЕ НЕ ЗАТВОРЕ. И да, не отварају се у вожњи, него непосредно после затварања када побрљаве сензори. О возачима који су навикли да крећу непосредно по притискању тастера за затварање врата, а неће да сачекају да се затворе или, још горе, неки и пре затварања, али и о путницима које мрзи да се на време припреме за излазак, а неке мрзи и за шипку да се ухвате, па после ђаво крив кад се нешто деси, као и о јурњавама кроз врата која се затварају када се касно сете да су на њиховој станици јер се успавају, а мрзи их да навију будилник пар минута пре доласка на исту, а бус сваког трена може да крене (виђао сам и то!), боље да и не говорим. Крај приче са моје стране.
 
Мораш ти по сваку цену да одбраниш кршеве из твоје омиљене фабрике. Беспотребно ширим панику, за то си управу, кога интересује отварање врата током вожње и безбедност. Зато смо и пустили у саобраћај аутобусе са неисправним вратима. Битно је да ради интернет, а то што ће неко да испадне из аутобуса и заврши под точковима, то никог не интересује. Кад већ живимо у Београду са људима којима је интернет битнији од безбедности, боље не може. Кад сам ушао у расправу са неком децом о квалитету старог и новог Икарбуса, они ми рече да је нови бољи ЈЕР ИМА ИНТЕРНЕТ! Е због таквих данас београдским улицама шпартају непроверене шклопоције.
 
кога интересује отварање врата током вожње и безбедност.
Не отварају се дубоко у току вожње, него непосредно после затварања када побрљаве сензори. И покретање се води као ток вожње, али баш зато возач мора без икаквог изговора да сачека да се затворе, а не да креће као сивоња чим ошајдари тастере или, као неки мозгови, пре затварања. Нема оправдања! Узгред речено, могу да се сложим са вама да је боље да интернет није ни увођен у возила, само смо још више отупели, то већ могу да потпишем. Иначе, какве везе има Интернет са старошћу возила? Слушао сам искуства људи којима није хтео да ради у новим возилима, а јесте у највећим дрљинама са дрвеним седиштима.
Да вам кажем нешто о Икарбусу. Да ли је бастион лепоте? И не баш. Бољи од Мерцедеса? Не заваравајмо се! А тежак крш? Е то ни случајно.
 
То се слажем, ИК112ЛЕ се сасвим солидно показао и немам нарочите замерке, осим ужасног кврцкања панела током вожње. А за ИК112М/218М баш и немам речи хвале. Наравно да има горих, али то не сме да буде оправдање и утеха за Икарбус.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695315#p695315:2dwomj1z je napisao(la):
Daxara » 04 Jan 2020, 10:52[/url]":2dwomj1z]Pa skapirali da bi ih ljudi sa poteza 300 kao i sami stanovnici Konjarnika zapalili, to bi već stvarno bilo previše.
Jedno ozbiljno pitanje, zašto ljudi sa poteza 300 ne koriste tramvaje sa Ustaničke već se spuštaju jednu stanicu da bi išli na 17/31?


Sent from my MI 8 using Tapatalk

Evo ja ću da ti kažem brate.
Ja koji sa 305 idem do Ustaničke, išao sam godinama sa bilo kojim tramvajem do srednje na Zvezdari, pa posle toga na studije do Vuka, uhvatio i rekonstrukciju Bulevara, i dešavalo se da ima problema u funcionisanju svakog dana.
Ili je to bio problem sa strujom, ili su nešto dorađivali pa menjali trasu ili je CAF koji je leti extra zbog klime, imao problem sa vratima. Da ne spominjem raznorazna gov*da, koja se lagano parkiraju na šine i ti onda moraš ili da čekaš ili da ideš peške.
Sećam se pre 2 god., se jedan parkirao sa vojnim tablicama kod Mite Ružića ka Ustaničkoj, bilo je 15 tramvaja i tako svakog dana od Ustaničke do Cvetka, nije ni čudo što većina (pa i ja) sa ovih linija preseda na 309 pa dalje na trole ili na 46/55/77/79.
Druga stvar, mi do Trga nemamo nijednu direkt liniju kao većina i drugi delovi grada, pa je 31. prva opcija, 29. druga a treća beše nažalost pokojna 28.
Do Zemuna naravno 17.
Kako bi inače stigao do Zemuna ? Moguće jeste, ali bi trajalo boga oca i nema razloga za to.

Imamo znači nedostatke i to velike, nema tramvaja, nema trola, nema vozova, nema poštovanja reda vožnje (zbog skretanja iz Mirijeva 4 preko Nine Kirsanove), nije bilo ni dobrih buseva do dolaska Higera.

Rešenje? Pa pre teleporta jedino leteći prevoz, ali to je daleka budućnost i SciFi.
:violina:
 
Definitivno treba proširiti tramvajsku mrežu, ali pre toga srediti saobraćaj...
S porastom automobila biće još gore, a tramvaji će još više da kruže kad budu sklonili stari Savski most.
Najbolje prevozno sredstvo na kraju ispadne električni trotinet.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695418#p695418:n01tsp2d je napisao(la):
Daxara » Суб Јан 04, 2020 6:17 pm[/url]":n01tsp2d]Definitivno treba proširiti tramvajsku mrežu, ali pre toga srediti saobraćaj...
S porastom automobila biće još gore, a tramvaji će još više da kruže kad budu sklonili stari Savski most.
Najbolje prevozno sredstvo na kraju ispadne električni trotinet.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Џаба проширивање и све остало када ти имаш једну линију као што је 51, која иде заједно са трамвајем пола трасе.
 
Ja sam se skoro smorio kso šišarka, vozeći se 31.
Od Autokomande do Dušanovačke pošte trebalo je samo 40 min, naravno vreme je bilo 16-17h :bg4:
 
Taj semafor kod pošte i onaj ispred su baš kritični....

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695425#p695425:2gg5anyx je napisao(la):
KizaNoSleep » Суб Јан 04, 2020 7:18 pm[/url]":2gg5anyx]Ja sam se skoro smorio kso šišarka, vozeći se 31.
Od Autokomande do Dušanovačke pošte trebalo je samo 40 min, naravno vreme je bilo 16-17h :bg4:

То је једини проблематичан тренутак. Ујутру реално нема гужве уопште (на улицама, аутобуси су препуни).
 
To su par sati, od 15 do 18h otprilike.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695414#p695414:1j8mk69a je napisao(la):
KizaNoSleep » Sub Jan 04, 2020 7:02 pm[/url]":1j8mk69a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695315#p695315:1j8mk69a je napisao(la):
Daxara » 04 Jan 2020, 10:52[/url]":1j8mk69a]Pa skapirali da bi ih ljudi sa poteza 300 kao i sami stanovnici Konjarnika zapalili, to bi već stvarno bilo previše.
Jedno ozbiljno pitanje, zašto ljudi sa poteza 300 ne koriste tramvaje sa Ustaničke već se spuštaju jednu stanicu da bi išli na 17/31?


Sent from my MI 8 using Tapatalk

Evo ja ću da ti kažem brate.
Ja koji sa 305 idem do Ustaničke, išao sam godinama sa bilo kojim tramvajem do srednje na Zvezdari, pa posle toga na studije do Vuka, uhvatio i rekonstrukciju Bulevara, i dešavalo se da ima problema u funcionisanju svakog dana.
Ili je to bio problem sa strujom, ili su nešto dorađivali pa menjali trasu ili je CAF koji je leti extra zbog klime, imao problem sa vratima. Da ne spominjem raznorazna gov*da, koja se lagano parkiraju na šine i ti onda moraš ili da čekaš ili da ideš peške.
Sećam se pre 2 god., se jedan parkirao sa vojnim tablicama kod Mite Ružića ka Ustaničkoj, bilo je 15 tramvaja i tako svakog dana od Ustaničke do Cvetka, nije ni čudo što većina (pa i ja) sa ovih linija preseda na 309 pa dalje na trole ili na 46/55/77/79.
Druga stvar, mi do Trga nemamo nijednu direkt liniju kao većina i drugi delovi grada, pa je 31. prva opcija, 29. druga a treća beše nažalost pokojna 28.
Do Zemuna naravno 17.
Kako bi inače stigao do Zemuna ? Moguće jeste, ali bi trajalo boga oca i nema razloga za to.

Imamo znači nedostatke i to velike, nema tramvaja, nema trola, nema vozova, nema poštovanja reda vožnje (zbog skretanja iz Mirijeva 4 preko Nine Kirsanove), nije bilo ni dobrih buseva do dolaska Higera.

Rešenje? Pa pre teleporta jedino leteći prevoz, ali to je daleka budućnost i SciFi.
:violina:
Potpisujem sve napisano!

Meni je kao nekom ko živi na potezu 300 fascinantna činjenica da od celog Beograda, ovaj deo, tačnije opština Grocka i manjim delom Zvezdara, i dalje zavisi od silnih presedanja na nepouzdane i preopterećene linije da bi došli do centralnog dela grada, dok su sva druga naselja dobila direktne linije do grada. Pritom, ovaj deo grada ima poprililčno visok broj stanovnika i na sve to je prevoz veoma loše organizovan. Po pitanju prevoza, ovaj deo grada je najviše zapostavljen i uvek je bilo besmislenih izgovora zašto ne mogu da se produže/uvedu linije. Stalno ih je nešto sprečavalo da poboljšaju prevoz. Koliko je samo bilo sjajnih predloga za produžavanje linija i uspostavljanje novih i sve te predloge su odbijali iako je za mnoge bilo mogućnosti. Sad i da žele nešto da promene, zaista nemaju mogućnosti. Čak je i Blic jednom pisao da je Kaluđerica najveće naselje u Beogradu koje i dalje nema direktnu liniju do grada i napomenuli su udaljenost tog naselja od grada. Načekaćemo se da se neko seti i našeg dela.
 
Ajde Kaluđerica i nema neki potencijal za nove linije, ali pogledajte samo Vinču, tu ima bar još 2-3 mesta gde autobusi lagano mogu da okreću i još postoji instituski put sa kojim se daleko brže stiže do Kaluđerice, nego kroz profesora Vasića, ali ni jedna linija ne ide tim putem, a čak i da je izgovor da ne može autobus, lagano može minibus da ide i to sam već predlagao da tim putem minibus ide na Smederevac, pa dalje do Mirijeva i to bi znatno olakšalo život svim ljudima iz Vinče, a i drugima bi značila linija do Mirijeva, a da ne moraju da pešače 1.6 kilometara od početka Nine Kirsanove, do Mirijeva 4. Obećali su nam i liniju 300 do Miljakovca koja bi svima nama dosta značila i malo bi rastererila 50. A i veliki problem je što mi nemamo nikakvih dodirnih tačaka sa Avalom, a uopšte nam nije toliko daleko i nije mi jasno zašto je toliko teško uvesti liniju preko Leštana koja će nas spojiti sa potezom 400 i samom Avalom, a mogla bi npr da se napravi sezonska linija 300 koja bi išla do Avale, jer ovako da bi došli do Avale moramo da idemo do Ustaničke, pa 50 do Trošarine, pa onda na neku liniju poteza 400.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695457#p695457:2e53fdnx je napisao(la):
Vinča307 » Sub Jan 04, 2020 10:05 pm[/url]":2e53fdnx]Ajde Kaluđerica i nema neki potencijal za nove linije, ali pogledajte samo Vinču, tu ima bar još 2-3 mesta gde autobusi lagano mogu da okreću i još postoji instituski put sa kojim se daleko brže stiže do Kaluđerice, nego kroz profesora Vasića, ali ni jedna linija ne ide tim putem, a čak i da je izgovor da ne može autobus, lagano može minibus da ide i to sam već predlagao da tim putem minibus ide na Smederevac, pa dalje do Mirijeva i to bi znatno olakšalo život svim ljudima iz Vinče, a i drugima bi značila linija do Mirijeva, a da ne moraju da pešače 1.6 kilometara od početka Nine Kirsanove, do Mirijeva 4. Obećali su nam i liniju 300 do Miljakovca koja bi svima nama dosta značila i malo bi rastererila 50. A i veliki problem je što mi nemamo nikakvih dodirnih tačaka sa Avalom, a uopšte nam nije toliko daleko i nije mi jasno zašto je toliko teško uvesti liniju preko Leštana koja će nas spojiti sa potezom 400 i samom Avalom, a mogla bi npr da se napravi sezonska linija 300 koja bi išla do Avale, jer ovako da bi došli do Avale moramo da idemo do Ustaničke, pa 50 do Trošarine, pa onda na neku liniju poteza 400.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Pa i nije baš da nema potencijala. Već nekoliko puta se predlagala okretnica kod stare škole za novu liniju, zatim se predlagalo uvođenje linije kroz Željka Milivojevića. Ima još dosta raznoraznih mogućnosti za Kaluđericu.

Što se Vinče tiče, potpuno se slažem. Najavljeno je bilo da će se linija 300 uvesti u aprilu 2018. i naravno od toga nije bilo ništa. Ta linija bi imala ogroman značaj i mnogo bi prekratila putovanje do određenih destinacija. Vinča je tom linijom trebala direktno da bude povezana sa Leštanima, Bubanj potokom, Avalskim putem, selom Rakovica, Resnikom, Rakovicom i Miljakovcem. Bilo je planirano i da ta linija vikendom svraća do Ikee. Da je uvedena, koristila bi se u velikoj meri. Nažalost, sve je to ostalo samo na planovima i obećanjima.
 
I minibus koji bi išao instituskim putem bi koristio veliki broj ljudi, najviše sa brda jer tim putem se do stajališta Put za institut stiže za svega 7-8 minuta, dok se kroz profesora vasića trenutnom trasom ide po 17-18 minuta, a nekad čak i po 25 minuta kad deca idu u školu i kad se napravi gužva na semaforu u Vinči.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695425#p695425:3sjnih8d je napisao(la):
KizaNoSleep » 04 Jan 2020 19:18[/url]":3sjnih8d]Ja sam se skoro smorio kso šišarka, vozeći se 31.
Od Autokomande do Dušanovačke pošte trebalo je samo 40 min, naravno vreme je bilo 16-17h :bg4:
Ti si još i dobro prošao. Meni se par puta desilo da od Takovske do Glavne pošte putujem 40 minuta, a alternativa mi je ili da se "smorim za medalju" ili da idem peške kući, pošto baš i nemam neku alternativu.
 
Gradski oci su želeli samo da povećaju prodaju električnih trotineta :) Sad ce i prodaja maski za disanje, videcemo sta je sledeci potez..
 
Što ne bi mogla da se uvede neka linija do centra? Nisu mi jasni, jer zaista svi ostali delovi grada imaju vezu sem nas.
Znam da im je u planu da spoje Vinču sa Avalom i Resnikom posle izgradnje oblilaznice, ali to će biti nadam se za 7 godina.
Mogla bi, što kaže, da se sad stavi jedna kružnim putem do Pinosave, od Vinče, ima potencijala ali želje gradskih i opštinskih čelika su ravne nuli.
 
Vrh