Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Опет акција паметних планера на делу. Само се укидају и скраћују тролејбуске и трамвајске и уводе беспотребне минибуске линије. Замислите колико би мање било гужви да на скоро свакој линији раде само зглобови? Прво мање загађења, затим мање гужви. Или се можда варам?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694753#p694753:3rk1hayn je napisao(la):
@Aca » Čet Jan 02, 2020 1:24 pm[/url]":3rk1hayn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694666#p694666:3rk1hayn je napisao(la):
Daxara » 01 Jan 2020, 22:52[/url]":3rk1hayn]Ja stvarno ne razumem ljude koji se ljute na vozače.
Rade ljudi za 6x manju platu nego u inostranstvu, nemaju ama baš nikakve veze s linijama i njihovim trasama i sa SMART planerima koji određuju gde će i koji autobusi voziti. Mora izgleda neko lično da ih nauči opet šta znači SMART plan, evo mogu npr ja, skoro sam položio menadžment. p******a im materna nesposobna.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Возаче смеју да псују на сав глас, јер им не могу ништа, а пред замеником градоначелника не смеју ни да мрдну. Пуне су данас улице таквих, пред једним храбри, а пред другим бедне кукавице. Баш да их видим да се појаве пред мизеријом од ове Власти, сигурно би се улизивали и користили најфиније изразе, док би за своје суграђане сачували спектар псовки. То су вам данашњи Београђани. А да има изузетака, има.

Da su pametni i svaki put kad im se neko obrati povuku ručnu pozovu policiju i posle kod čika doktora po opravdanje za taj dan. Jer ipak treba voziti ljude posle a to teško kad te neko žesteko izvređa, uznemiri.
Iskreno već sam sebe video da neću kako treba dočekati penziju ako ostanem u Srbiji, to mi je bio i primarni razlog za odlazak. Jednostavno se to više nisu ljudi, toliko mržnje i bezobrazluka da je prešlo sve granice. Čak da mi ponude platu od 1500 pa i 2000 evra ne bih ostao, jer mir je mir.
Za pet provedenih meseci mogu da naprevim presek, nikad lakše i nikad lepše zarađene pare. Svi koji ulaze, ulaze sa osmehom i pozdravom , baš svi. Drugo nema svađe, nema teranja inata i ako se pogreši kao moj kolega pa pola busa ne dođe na posao opet nema teških reči, ničega. I u tom slučaju su fini i nude se da pomognu. Vozilo kasni, debelo, samo komentar da nije ispoštovan red vožnje ništa dalje. I za neostvaren polazak, niko da te sačeka sa cevkama, hladnim oruđem kao u Beogradu, Srbiji.
Najveći stres mi je kad me niko ne izje.e na raskrsnici, ne uleti pa moram naglo da kočim a posle te provocira vukući se 30 na sat. Na tu situaciju nikako da se naviknem, ovek sam u nekom grču / valjda će vremenom proći. Ovde maksimalno poštuju jedni druge, nema uletanja, nema naglog kočenja, uvek migavac, uvek ispoštuju znak. Jedino što su banglavi što se tiče parkiranja, tu su baš kreativni, čak ponekad kreativniji od naših vozača. Ali i tu su opet tolerantni, čak i na usponu će stati i propustiti autobus. Milion stvari u saobraćaju da se čovek oseća kao čovek a ne da strepi od bilo koje neraspoložene budale.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694836#p694836:2dmyrh3e je napisao(la):
@Aca » Чет Јан 02, 2020 5:47 pm[/url]":2dmyrh3e]Опет акција паметних планера на делу. Само се укидају и скраћују тролејбуске и трамвајске и уводе беспотребне минибуске линије. Замислите колико би мање било гужви да на скоро свакој линији раде само зглобови? Прво мање загађења, затим мање гужви. Или се можда варам?

И мање возача и мање трошења пара на гориво и одржавање
 
Upravo tako, trebalo bi da radi zglob gde god može i automatski imaš duplo manje vozila i potrebe za vozačima

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Не бих се сложио да треба да ради где год може - ако је интервал на линији 30 минута и ради соло аутобус, глупо је повећавати интервал на 60 минута и пуштати зглоба. Али, генерално, на 27Е, 37, 43, 53, 59, 74, 78, 83 би то био пун погодак
 
Jedan i kome radi iTech displej :D

k8gxJtT.jpg
 
Na dosta MAN vozila (IK112m) ne radi displej.Od 29 koliko ih ima solo,ako ne gresim,samo retki ostase
Jako porazavajuce za vozila proizvedena 2017. godine.
 
Ima ih 30 solo, zato sam i rekao da je jedan od onih kojim radi displej :) Zajedničko je i solo i zglob verziji sto ih zezaju displeji jer je isti proizvođač..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695145#p695145:2gxipr7h je napisao(la):
KizaNoSleep » 03 Jan 2020, 15:48[/url]":2gxipr7h]Na dosta MAN vozila (IK112m) ne radi displej.Od 29 koliko ih ima solo,ako ne gresim,samo retki ostase
Jako porazavajuce za vozila proizvedena 2017. godine.
ИК112М су из 2016. Слажем се да је поражавајуће што већ неколико месеци 3230 не излази у саобраћај.
 
3230 se vratio pre nedelju dana posle 8-9 meseci, šeta se po linijama, najčešće na potezu 300 i 400.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Da, zato sam i reko da ih je opet 30 :) Ne znam samo kakav je ovako, ako se neko vozio neka napise utiske..
 
Ja rekoh 29 jer sam mislio da je #3230 (nekad redovan na 311),trajno otisao.

Ali eto,izgleda da ga sklepase.

Zanimljivo cak na odredjenim Conecto iz 2005. rade a na novijima otisli...evo videh skoro #3232 #3236 #3237 da ne rade.
#3231 i #3252 su popravljeni.

Sad vidim Higer #3518 isto.
 
Neki dan se vozih 15-icom u Higeru, i bih svedokom 'insajderskog' razgovora. Na stanici uđe bivši vozač GSP-a sa sve suprugom i sitnom dečicom, koji se ovog proleća otisnuo u EU, te preko Slovačke, zabacio sve do Hamburga, gde sad radi. Čekaju se papiri za klince, sve se dešava brzo i bez zastoja, momak (oko 30-te) sija od zadovoljstva. To razmenjuje sa starijim kolegom (oko 60-te), kao i puno drugih informacija o stanju u GSP-u, sve ono što manje-više znamo.

Jedna vest, koju je stariji kolega obnarodovao, a čini mi se da se ovde nije čula, jeste ta, da su Kinezi dali 5 godina garancije za Higere, uz uslov da sve to vreme njihov tim majstora bude u Beogradu, radi na održavanju, servisiranju i obuci naših majstora.

Ovo ima smisla, logično bi bilo da Kinezi em znaju kome prodaju, em ulazeći na evropsko tržište žele da izbegnu svaku lošu reklamu. Naročito onu, koju bi ovdašnji način održavanja, buseve ekspresno pretvorio u kante.
 
Хигери су већ сад канте, а ко зна шта ће бити за пет година. Поготово уз штап и канап одржавање.
 
Higeri u zemunu su super nakon onog što je radilo truli ikarbusi sa drvenim sedištima sa propalim motorima i izduvnim gasova što ulaze unutra.... Higeri su osveženje na zemunskim linija

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Хигери су већ сад канте, а ко зна шта ће бити за пет година. Поготово уз штап и канап одржавање.
Чуј, канте! Ако нам је постало мерило да ли је аутобус канта или није то да ли се чује једно сасвим безазлено, сићушно кврцкање пластике или рукохвата (које, истини за вољу, ни у једном Хајгеру до сада нисам чуо), онда се заиста питам куда иде ова држава. Да ли ће то икога повредити? Неће! Много је опасније и далеко више забрињава оно што нуде приватни МАЗ-ови 203. Камо среће да што пре напусте наше улице, склепани су као у локалној аутомеханичарској радњи, а уз то су и одвратно ружни, мртва трка између њих и ЛиАЗ-а 5292. Неким МАЗ-овима се оне хоризонтално постављене високе шипке у зони средњих и задњих врата врте под руком!!! А сви до једног звоне да излуди човек, Икарбус је свемирски брод по том питању за те канте.
 
Рипањац 405":funahptb je napisao(la):
Хигери су већ сад канте, а ко зна шта ће бити за пет година. Поготово уз штап и канап одржавање.
Чуј, канте! Ако нам је постало мерило да ли је аутобус канта или није то да ли се чује једно сасвим безазлено, сићушно кврцкање пластике или рукохвата (које, истини за вољу, ни у једном Хајгеру до сада нисам чуо), онда се заиста питам куда иде ова држава. Да ли ће то икога повредити? Неће! Много је опасније и далеко више забрињава оно што нуде приватни МАЗ-ови 203. Камо среће да што пре напусте наше улице, склепани су као у локалној аутомеханичарској радњи, а уз то су и одвратно ружни, мртва трка између њих и ЛиАЗ-а 5292. Неким МАЗ-овима се оне хоризонтално постављене високе шипке у зони средњих и задњих врата врте под руком!!! А сви до једног звоне да излуди човек, Икарбус је свемирски брод по том питању за те канте.
Slažem se za maz autobuse
Unacop ima i dalje one iz 2011 sa plastičnim sedištima ono je horor najmanja neravina na putu stiče se osećaj da će se autobus raspasti na delove.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
То окретање рукохвата под руком сам осетио и у најновијим Думековим из 2018. :wink: Не зна се чији су гори, без обзира на годиште, да ли Аривини, Цврчкови, Думекови, Унакопови које сте споменули... Ма сви су мање-више исти.
 
Pre neko vece sam se vozio u Dumekovom MAZ-u na 78ici i vozac ga je umerenom brzinom vozio, on se toliko tresao da nije normalno. Ja sam navikao da mi bude bucan motor ood busa, skripe vrata, vuce se harmonika itd. Te zvukove vise ni ne primecujem ali ovo nije bilo moguce, sve se treslo bukvalno..Oni su 2018. godiste i pritom Dumekova vozila koji je, ruku na srce, jedan od boljih prevoznika sto se tice odrzavanja.
 
То значи само једно - није до одржавања, него до возила. А МАЗ је катастрофа возило. Видећемо шта ће понудити 303-јка ако се појави на нашим улицама, надам се да није напредак само на слици, него и у реалности.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695168#p695168:2mppe51s je napisao(la):
Duleja » Pet Jan 03, 2020 5:17 pm[/url]":2mppe51s]Jedna vest, koju je stariji kolega obnarodovao, a čini mi se da se ovde nije čula, jeste ta, da su Kinezi dali 5 godina garancije za Higere, uz uslov da sve to vreme njihov tim majstora bude u Beogradu, radi na održavanju, servisiranju i obuci naših majstora.
Interesantno, u kom li su pogonu ukoliko se održavanje uopšte radi u okviru GSP-a.
 
Prelaze iz garaze u garazu, kako su gde potrebni. U nekoliko ih nije radilo grejanje pa su sredjivali u hodu. Vozaci nisu znali da se snadju sa podesavanjima sedista, nagiba i visine i onda su oni objasnili sve. To mi je bas bilo zanimljivo kad sam cuo.
 
Vrh