Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695720#p695720:1jgqix8r je napisao(la):
Vinča307 » 05 Jan 2020, 17:47[/url]":1jgqix8r]Kakvi lepotani čoveče. I dana danas su svi tu sem 184.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Нису лепотани, али су функционални. Ја бих их заменио новим Конектима, али то је немогуће, јер мора да се чека сигурно две године, а Власт не жели да чује за то.
 
busspoter":3j0155pu je napisao(la):
#382 sa 8/706 :D

Kriv ko banana.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
A nije nego ja gotivim da ih fotkam pogrbljene :lol: Uvek cekam trenutak kad predju preko tih delova na Brankovom mostu i onda krene zglob da im ide gore pa dole. Zanimljivija je takva fotka nego kad je opruzen, takvih ima na svakom cosku... Tu se svi grbave, i Ikari i Solarisi.
 
Ne pravdaj ga, znam ja kad se i Solaris krivi, ali opet nije ovakav.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695740#p695740:1kzn8vbx je napisao(la):
Vinča307 » 05 Jan 2020, 18:16[/url]":1kzn8vbx]Potez 300 je imao bolje i funkcionalnije linije pre 30 godina...

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Eh... Nekada je 305 išla do Vukovog spomenika... Kakva divna vremena.
A sad svi na 309 pa da vidiš žurku :laugh:
 
Nisu odbrojani, veruj mi. Nešto su rekli da nisu proizveli autobuse godinu i nešto dana, a evo tek sada počeli da se žale. Potpisujem da će sada da uleti Vučić i da viče na Vesića i Radojičića što ne kupuju Ikarbus, pa će odjednom magično Ikarbus da dobije tender za one zglobne autobuse koje je najavio Vesić, za koje još uvek čekamo tender. I onda će Vučić opet moći da se hvali kako je njegovom inicijativom, upornošću, hrabrošću, požrtvovanošću spašen Ikarbus, nije mogao noćima da spava dok ON ne reši ovaj problem.
 
marrecar":4ptq1pte je napisao(la):
Nisu odbrojani, veruj mi. Nešto su rekli da nisu proizveli autobuse godinu i nešto dana, a evo tek sada počeli da se žale. Potpisujem da će sada da uleti Vučić i da viče na Vesića i Radojičića što ne kupuju Ikarbus, pa će odjednom magično Ikarbus da dobije tender za one zglobne autobuse koje je najavio Vesić, za koje još uvek čekamo tender. I onda će Vučić opet moći da se hvali kako je njegovom inicijativom, upornošću, hrabrošću, požrtvovanošću spašen Ikarbus, nije mogao noćima da spava dok ON ne reši ovaj problem.
Bravo mare fantastično si objasnio ovu situaciju, a Ikarbus je inače najavio proizvodnju 4 nova modela.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Pa rekii su da prvi put u istoriji, duguju plate za 3 meseca, a da im neko sabotira poslove.
4 modela dolaze, 2 dizel i 2 elektro valjda.
Da li će Kinezi sad preokrenuti situaciju kao kod železare u SDu... Videćemo.

PS:
IK112m danas #3255 na 303,izgleda otišao displej... Još jedan u nizu.
:/
 
Нису лепотани, али су функционални. Ја бих их заменио новим Конектима, али то је немогуће, јер мора да се чека сигурно две године, а Власт не жели да чује за то.
Па и није баш! :wink: Новосађани су их поручили још пролетос, а првих 13 им је стигло већ у новембру!
 
Значи само изговори. Ја сам мислио да заиста треба толико да се чека јер сам заборавио да их већ сад има у Новом Саду, а има их и у Београду код Бамирона.
 
Кад смо код Бамирона, надам се да ће у скорије време ставити барем једног од та 2 на 78. Глупо је да само 94 добија новајлије. Рекао бих и да су и оног првог #П42022 волшебно скинули са 78, чини ми се.
 
Koja scena danas... Zaleće se šihta #161 ka predzadnjoj u Boleču i na mestu gde ne možeš ni levo ni desno, jedva se mimoišao sa crkvenim traktorom koji nosi tonu badnjaka.
Sve u svemu, očešaše ga grane po celoj levoj strani, kao od kuguara.
Posle je vozač jurio traktor da prekori ljude u njemu, izašao da se obračuna, ali se sva sreća nisu pesničili.
Retrovizor je izgleda pretrpeo oštećenja.

Inače, ko slavi neka mu je sa srećom :)
 
Al ste se primili na tramvaje na 31. :D

Ja pomenuo zbog toga što je to ekstremno rešenje kako bi dočarao koliko više putnika ta linija ima od nekog proseka. Kakav tramvaj, pričao sam na temi o trolama kako Cirih rešava problem opterećenih brdovitih linija. Umesto tramvaja uvede IMC dvozglob trolejbuse.

Inače danas na Badnji Dan stanje na ulicama prohodno kao Nedeljom, prevoz po redu vožnje za radni dan a broj putnika kao subotom s tim što je opterećenje vozila kao nedeljom zbog većeg broja polazaka.

Stigao od Medaka do Lidla Čukarica za 24min sa sve čekanjem 55 na Autokomandi. 5min mi trebalo od stajališta do zgrade i to uz veliki nagib, znači 7,2km/h.

3224 na 30 se vukao kao puž 10min od Medaka 2 do Autokomande i to je bila srednja brzina od oko 19km/h za 3,2km. 4min mi je otišlo na pešačenje do stajališta u Franšu i čekanje 55. Posle je 55 prešao 5,4km za 10min, znači 32,4km/h. Preskočio je Rusku i Petlju Radnička.

Kad se počiste ulice od "zagušivača" odmah može ekspres da postiže brzinu metroa. Neverovatno ili istinito.

Kolike milijarde se troše da bi podizali stepen motorizacije svakim novim "naprednim" projektom "napredne" vlasti. Ali dobro. Metro će garantovati srednju brzinu u špicu, učiniti autobuske linije u fider funkciji primetno pouzdanijim, čak i nešto bržim i to uz manji broj vozila.

Btw. i 29 radi normalno. Napuni se samo kod Šumica zbog Lidla. Solarisa na 29 nema. Idu samo trole i to solo Belkommunmaši. Zglobova nema - ni trolejbusa ni autobusa.

Ovako treba da izgleda svaki dan JGP-a u par-nepar sistemu i to uz veću patronažu, više linija i češći prosečan takt (slabije linije išle bi češće, neke čak pretvorene u zglob a preopterećene bi bile pocepane na više zglobnih linija).

Ima ljudi, ima kola, ima autobusa, živo je, no najvažnije je da nema zastoja a kamoli totalnog kolapsa. Jedino i kad nema gužve ono s**nje od petlje sve upropasti. Na Autokomandi semafor drži zeleno, međutim ostali blokiraju prolaz, posebnmo kad se poređaju ispred Solarisa koji treba da stane na stajalište 30/31 pri čemu ne može da prođe.

Da, i taj 31 koji je obično radnim danom u gužvi takođe leti, blista.

Primetio sam dva pokvarena Solarisa kod savskog rukavca/NIS-a/Šećerane. Jedan je čekao servisni kombi odmah posle rampe Mosta na Adi u smeru ka Adi. Taj je imao reklamu za donji veš. Drugi je bio crveni bez reklame maltene prekoputa (baš između Šećerane i NIS-a) u smeru ka gradu. Iza njega je stajao Fiat Doblo kombi. Nisam video garažne brojeve. Na tom drugom mislim da je pisalo Zeleni venac a nije bio 52. Znači 56. Novobeograđanin - nema šta.

3514 bio na 89.
 
Nije ni čudo što iz GSP-a odlazi veliki broj vozača i radnika održavanja kao radnik sa metlom ima jaču platu. Čistoću godišnje napusti dva tri radnika dok GSP 400-500 vozača.
Drugo narod se vozi u svakakvim krntijama koje nisu dostojne čoveka dok đubre putuje u Mercedesima, Manovima ili Ivekom.

1kxk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTWpjN01EQV8vNzlmZTBkMTUyNGQ1MDgwODY2ZmI4NWY0YTE0NmMyNzguanBnkZMCzQLkAIEABQ



https://www.blic.rs/vesti/beograd/cisto ... io/g9h4g85
"ČISTOĆI" ZA BOŽIĆ 25 NOVIH CISTERNI Vesić: U decembru je radnik čisteći ulice zaradio 85.000 dinara


"ČISTOĆI" ZA BOŽIĆ 25 NOVIH CISTERNI Vesić: U decembru je radnik čisteći ulice zaradio 85.000 dinara




Zamenik gradonačelnika Goran Vesić i glavni gradski urbanista Marko Stojčić prisustvovali su danas na platou ispred Starog dvora primopredaji 25 novih kamiona cisterni, koje će za pranje ulica koristiti JKP " Gradska čistoća".
Vesić je istakao da je sa tih novih 25 cisterni sada dupliran broj vozila u „Gradskoj čistoći” i podsetio da se to preduzeće polako približava evropskim standardima kada je u pitanju broj kamiona u odnosu na broj kilometara ulica.

- Sada ćemo biti u prilici da na mnogo efikasniji način peremo ulice. Mnogo veći broj ulica u Beogradu biće obuhvaćen pranjem - ukazao je zamenik gradonačelnika.
Vesić je takođe dodao da JKP „Gradska čistoća” trenutno poseduje čak 150 kamiona za odnošenje smeća.

– Kupljeno je 30 novih kamiona-smećara. Pet ih je stiglo prošle godine, dok 25 treba da bude isporučeno do februara. Na taj način ćemo za petinu povećati broj vozila za odvoz smeća. Sa 180 vozila ćemo, pre svega, povećati produktivnost „Gradske čistoće” – naveo je Vesić.
On je podsetio da je to preduzeće 2000. godine imalo samo šest-sedam kamiona za odvoženje smeća i da je ulice pralo tek dve do tri cisterne. Takođe je istakao da je danas prosečna plata u JKP „Gradska čistoća” 60.000 dinara, dok za ljude koji čiste ulice ona iznosi 55.000 dinara, a za vozače 65.000 dinara.

- Oni koji žele da zarade više mogu i to, te je tako u decembru jedan radnik „Gradske čistoće” čisteći ulice zaradio 85.000 dinara. Za nas je veoma važno da zaposleni u Gradskoj upravi i gradskim javnim preduzećima imaju standard dostojan čoveka, čije su plate u poslednjih šest meseci povećane za 55 evra. Redovno isplaćujemo solidarnu pomoć i regres, a trudimo se da uslovi života i rada zaposlenih budu bolji. Zato kupujemo nove kamione i druga vozila, novu HTZ opremu i na taj način pokazujemo poštovanje prema ljudima koji rade težak i odgovoran posao -zaključio je Vesić.
Direktor JKP „Gradska čistoća” Marko Popadić je istakao da je danas veliki dan za ovo preduzeće.

- Zahvaljujući Gradu Beogradu, posle dugo godina nabavljeno je 25 novih cisterni. Na ovaj način smo duplirali njihov broj i zahvaljući ovoj investiciji možemo da očekujemo da naša prestonica bude čistija i uređenija - rekao je Popadić.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696071#p696071:sbgwcta3 je napisao(la):
Žika » 06 Jan 2020 06:20 pm[/url]":sbgwcta3]Nije ni čudo što iz GSP-a odlazi veliki broj vozača i radnika održavanja kao radnik sa metlom ima jaču platu. Čistoću godišnje napusti dva tri radnika dok GSP 400-500 vozača.
Drugo narod se vozi u svakakvim krntijama koje nisu dostojne čoveka dok đubre putuje u Mercedesima, Manovima ili Ivekom.

1kxk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTWpjN01EQV8vNzlmZTBkMTUyNGQ1MDgwODY2ZmI4NWY0YTE0NmMyNzguanBnkZMCzQLkAIEABQ



https://www.blic.rs/vesti/beograd/cisto ... io/g9h4g85
"ČISTOĆI" ZA BOŽIĆ 25 NOVIH CISTERNI Vesić: U decembru je radnik čisteći ulice zaradio 85.000 dinara


"ČISTOĆI" ZA BOŽIĆ 25 NOVIH CISTERNI Vesić: U decembru je radnik čisteći ulice zaradio 85.000 dinara




Zamenik gradonačelnika Goran Vesić i glavni gradski urbanista Marko Stojčić prisustvovali su danas na platou ispred Starog dvora primopredaji 25 novih kamiona cisterni, koje će za pranje ulica koristiti JKP " Gradska čistoća".
Vesić je istakao da je sa tih novih 25 cisterni sada dupliran broj vozila u „Gradskoj čistoći” i podsetio da se to preduzeće polako približava evropskim standardima kada je u pitanju broj kamiona u odnosu na broj kilometara ulica.

- Sada ćemo biti u prilici da na mnogo efikasniji način peremo ulice. Mnogo veći broj ulica u Beogradu biće obuhvaćen pranjem - ukazao je zamenik gradonačelnika.
Vesić je takođe dodao da JKP „Gradska čistoća” trenutno poseduje čak 150 kamiona za odnošenje smeća.

– Kupljeno je 30 novih kamiona-smećara. Pet ih je stiglo prošle godine, dok 25 treba da bude isporučeno do februara. Na taj način ćemo za petinu povećati broj vozila za odvoz smeća. Sa 180 vozila ćemo, pre svega, povećati produktivnost „Gradske čistoće” – naveo je Vesić.
On je podsetio da je to preduzeće 2000. godine imalo samo šest-sedam kamiona za odvoženje smeća i da je ulice pralo tek dve do tri cisterne. Takođe je istakao da je danas prosečna plata u JKP „Gradska čistoća” 60.000 dinara, dok za ljude koji čiste ulice ona iznosi 55.000 dinara, a za vozače 65.000 dinara.

- Oni koji žele da zarade više mogu i to, te je tako u decembru jedan radnik „Gradske čistoće” čisteći ulice zaradio 85.000 dinara. Za nas je veoma važno da zaposleni u Gradskoj upravi i gradskim javnim preduzećima imaju standard dostojan čoveka, čije su plate u poslednjih šest meseci povećane za 55 evra. Redovno isplaćujemo solidarnu pomoć i regres, a trudimo se da uslovi života i rada zaposlenih budu bolji. Zato kupujemo nove kamione i druga vozila, novu HTZ opremu i na taj način pokazujemo poštovanje prema ljudima koji rade težak i odgovoran posao -zaključio je Vesić.
Direktor JKP „Gradska čistoća” Marko Popadić je istakao da je danas veliki dan za ovo preduzeće.

- Zahvaljujući Gradu Beogradu, posle dugo godina nabavljeno je 25 novih cisterni. Na ovaj način smo duplirali njihov broj i zahvaljući ovoj investiciji možemo da očekujemo da naša prestonica bude čistija i uređenija - rekao je Popadić.

Ili DAF-om. Dok čekaš 70 kod Deligradske prođe više kamiona za odnošenje smeća nego autobusa na pojedinim linijama. Dosta troosovinaca, dosta s upravljačkom trećom. GSP samo sanja o troosovinskim, zglobnim autobusima.

Imaju prilično raznovrsan vozni park i kupuju vozila malo po malo, no na toliki broj ni ne treba više po tenderu. Na isti način se u mnogim gradovima na Zapadu nabavljaju i autobusi.

Ako Čistoća ima 150 kamiona onda nabavi 10 godišnje u okviru posmatranog roka od 15 godina. Normalno pošto GSP ima više vozila trebalo bi da kupuje u proseku recimo 50 autobusa godišnje.

U Hamburgu su garažni brojevi skroz izmešani kao da raspisuju tendere po linijama ili u slučaju slabijih po grupama linija - ne po serijama.

Ovde kupe 244 solo autobusa i onda prave haos na linijama bog onoga što su kupili. Ne treba tip vozila da zavisi od toga šta ima u voznom parku već vozni park od onoga što se traži za posmatranu liniju iz tih i tih razloga.

Koje štetočine.
 
За пензионера на телевизији боље звучи ''КУПИЛИ СМО 244 соло аутобуса'', него ''купили смо 150 зглобних''. Поготово зато што је неко други купио 200, наравно у том случају зглобних, ово мора да звучи више.
 
Весићу је ова набавка била кец у рукаву, јер су за већи новац набављени лошији производи и сви задовољни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695957#p695957:uasc7fg6 je napisao(la):
Рипањац 405 » Mon Jan 06, 2020 1:42 pm[/url]":uasc7fg6]Кад смо код Бамирона, надам се да ће у скорије време ставити барем једног од та 2 на 78. Глупо је да само 94 добија новајлије. Рекао бих и да су и оног првог #П42022 волшебно скинули са 78, чини ми се.
94 је приоритет што се газде тиче, јер му се возила мање троше, и све се возачима Бамирона на тој линији дешава у Блоку 45, од искључења па до искључења... Темзе и Маз су му прошли тортру на 94, а до краја године би требало да и остатак Мегабуса буде ван Београда по речима возача... Та два нова лепотана су буквално свемирски брод, у односу на Кинезе и Бмц појам. Завршна обрада за дате паре је сасвим ок. У односу на Икарбусову М серију из Космаја, где не рачунам механику, затегнутост аутобуса милина... Безбедност у истим аутобусима, нема шта да се прича. Опет понављам, и понављаћу, мене као путника механика не интресује, појединим аутобусима М серије се и подови распадају, или их држе неке лимене скаламерије... Нека се и да 50.000Е више за аутобус, само да не буде у сервису, јер је аутобус плаћен да буде на линији, а не тамо!
 
Механика није битна? Узми аутобус без кочница и реци да механика није битна. Управо је механика главна мана ИК112М/218М, после завршне обраде. Управо ће механика пресудити да ли ће возило у расход или не, а не естетика. Једино кад пукне шасија, ту спаса по возило нема.
 
Механика није битна? Узми аутобус без кочница и реци да механика није битна. Управо је механика главна мана ИК112М/218М, после завршне обраде. Управо ће механика пресудити да ли ће возило у расход или не, а не естетика. Једино кад пукне шасија, ту спаса по возило нема.
Да је механика најбитнија ствар, то ни ја ниједног тренутка нисам оспорио. Али, и највећим именима аутобуске индустрије (у овом случају МАН-у) се дешава да избаце, барем једном у току свог постојања, серију фелеричних производа. Десило се и великом Мерцедесу да ријечком Аутотролеју направи серију фелеричних зглобних Цитара 2009. године. И неком аустралијском превознику је исти тај Мерцедес испоручио серију фелеричних OC500LE CNG шасија, аутобуси су изненада добијали ибертуру као наше Темзе. Али, то је у оба случаја решено (некако). Ријечани су, после дугог и мучног спора, као замену добили нископодне зглобне Конекте, поменуте Цитаре је купио будимпештански јавни превозник BKV, а аустралијском превознику су поправљени фелерични аутобуси. И више нема никаквих проблема. Наглашавам да ово ни у ком случају не оправдава поменуте произвођаче, али и њима се ето некад деси да направе полупроизвод.
Мир Божији, Христос се роди, срећан Божић свима који славе!!! :sesir:
 
Ти Мерцедеси су бар направљени за те градове које си навео, а нама се уваљује ђубре које нико није хтео да купи и још прави проблем. То већ није океј.
 
Најгоре је што се дају ненормално кратки рокови за испоруку, па у фабрици и да желе не могу ништа нормално да направе. Једноставно сваком овде ко се угнезди у градску управу џепови кидишу за новцем, па га није ни брига за возаче и путнике који ће после да се муче у покретним лименкама.
 
Човек помиње безбедност у аутобусу, а није му битна механика. Није гелендер једини извор безбедости, ваљда?
Занимљиво.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696188#p696188:foxlbj7g je napisao(la):
@Aca » Uto Jan 07, 2020 2:41 am[/url]":foxlbj7g]Механика није битна? Узми аутобус без кочница и реци да механика није битна. Управо је механика главна мана ИК112М/218М, после завршне обраде. Управо ће механика пресудити да ли ће возило у расход или не, а не естетика. Једино кад пукне шасија, ту спаса по возило нема.

Hoćeš li molim te objasniti ovu tvoju tvrdnju, ili konstataciju šta već? Mehanika im je druga najveća mana? Pa to im je najsvetija tačka, a ne najveća mana. Toliko se pisalo o tome i ne vredi. Šasija je MAN-ova, što znači da je na pomenutoj stiglo sve što se tiče same mehanike (motor, menjač, osovine, vešanje, kočnice, instrument tabla itd). Šasija je uzgred budi rečeno samohodna, što znači da se može voziti i bez nadogradnje uz neophodna ojačanja, pošto je to ipak šasija za niskopodno vozilo, koja ne može biti čvrsta kao one klasične konstrukcije. Za sad iste nisu pucale, kao i ostatak konstrukcije kod M-ova od prve do ove poslednje serije, bar kako sam mogao čuti od kolega koji su sa njima imali dodira, prevashodno u SP Zemun.

Šasija se može krpiti u zavisnosti od toga šta tačno pod njom podrazumevaš. Klasične šasije mogu imati samo vozila sa povišenim podom da tako kažem, pošto ona ipak traži određeni prostor. Od autobusa u Beogradu, koliko je meni poznato, imaju je samo Japanci, dok je kod svih ostalih u pitanju samonoseća konstrukcija, koja se i te kako može popravljati u zavisnosti od stepena oštećenja i deformacije, naravno. Klasične šasije i ne pucaju, a i mogu se i rekaroserirati i po nekoliko puta, kao što je to činio Novi Sad sa svojim VOLVO šasijama tipa B58, B10M itd. Danas velika većina drumskih vozila ima samonoseće konstrukcije, sem onih namenjenih otežanim uslovima eksploatacije. Kod automobila su to neki malobrojni rasni terenci, kod kamiona oni predviđeni za razne komunalne, građevinske i slične delatnosti sa nadogradnjom za prevoz rastersitih tereta, a tu je još i niz nadogradnji za sve moguće i nemoguće zadatke.Tegljači mislim da nemaju klasičnu šasiju, al neka me neko ispravi ako grešim. Šasija se kao termin koristi za sve vidove konstrukcija, ali se ipak neke stvari moraju razgraničiti kad se već o istoj polemiše.
 
Vrh