Mržnja i ogorčenost su gadna stvar. Sad bi ja trebalo da slikam svaku falinku na Solarisu, ali me z***, jer nemam objekte fiksacije na koje moram da istovarim turu g*** svaki dan. Nepojmljivo mi je koliku potrebu pojedinci imaju ovde da pljuju. I jave se da bi pljuvali. Odvoji pola sata-sat svog dragocenog i nenadoknadivog vremena svaki dan, da bi pljunuo. Ne bio vam niko u koži, gospodo. Umesto da se bavite nečim lepim, ili da prosto svirate k...u i ničim se ne bavite, vi svoje vreme prosipate kao pesak, kao da imate milion godina života. Pri tom, nikakva argumentacija kod vas ne dolazi u obzir, ni da jeftin proizvod ne može biti isti kao skup, ni da se to što Ikarbus propada možete videti najviše u GSP Beograd, ni da je koliko para, toliko muzike, ni da je suštinska razlika u tome što se u Solarisu ni šraf ne sme zašrafiti van ovlašćenog servisa (bar dok je u garanciji), a na Ikarbusu svoje talente može da vežba svaki priučeni paor zaposlen u javnom preduzeću po ko zna kom osnovu, ne, na to zažmurite. Jer kad biste to uzeli u obzir, ne biste imali po čemu da pljunete. A u istom tom Solarisu je bilo desetine situacija da mu iz plafona lije neka vodurina dok mu radi klima, da vrata zavitlavaju, da levi jastuk kod pogonske menjaju češće nego neki od vas gaće, da su vozači tih Solarisa na prvim jutarnjim polascima stavljali glavu u torbu po Ibarskoj magistrali, da bi resetovali struju (prekidač je sa leve strane, kod harmonike), jer kad mu računar dobije "napad pameti", sve mu živo zablokira i jedino što možeš je da prekineš dovod struje i "zbuniš" đubre, da ne govorim o istom proizvodu u Novom Sadu, gde su 3 od 6 kupljenih mesecima bili u "šok sobi", da su vozili orući bulevare prednjim branikom, jer bi odjednom izgubili visinu, da su im se poklopci na motornom prostoru sami od sebe otvarali u vožnji, dovodeći u opasnost učesnike u saobraćaju. Hajde sad da pljujemo po Solarisu? Ne, nije to fora, fora je lečiti komplekse na bilo čemu što kako tako funkcioniše u ovoj zemlji, a strano đubre precenjivati i diviti mu se.