Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 301 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,3%

  • Ukupno glasača
    318
Evo situacije iz danasnjeg busa. Neću navesti koji bus je u pitanju i kada je bilo.
Na prvu stanicu je došao sa otvorenim vratima. Ljudi ulaze a on kreće da ide pa stane pa krene pa zatvori vrata pa prikljesti ljude.... zatim je krenuo da ide do sledeće stanice 5km/h gde je umalo udario čoveka koji je ulazio u svoj kombi i umalo ga prikljestio. Nakon te stanice je lelujao levo desno i umalo udario parkirane automobile. Nakon toga je u krivinama počinjao da se penje po ivicnjacima. Ljudi su samo komentarisali , i otišao sam do vozača i shvatio da je pijan. Rekao sam mu da zaustavi vozilo, na šta je on rekao da je sve u redu samo ne zna put kuda ide njegova linija. Posto sam krenuo da zovem njegovu kompaniju rekao mi je nemoj da me prijaviš smanjice mi platu 20 posto.... na sledećoj stanici nije znao vrata da otvori .... nakon poziva njegove kompanije iznenadili se i rekli da će proveriti. Pozvao sam direkciju oni rekli da pozovem saobraćajnu koja se nije javljala..... najgore u celom slučaju niko iz autobusa nije hteo da stane protiv vozača da zaustavi vožnju nego im je bilo važnije da sede i stignu gde su krenuli ..... strasno.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jes bio pijan al malo sutra pa dobro bre jel ti nije palo na pamet da je dobio neispravan bus a mozda je plus i novi pa se slabo snalazi.Putnici nisu stali protiv vozaca bravo putnici.Ja sam uvek na njihovoj strani.Koko je njihov posao tezak govori i to da ja nisam postao vozac a mogao sam zavrsio saobracajnu skolu a sto nisam zbog tog teskog posla samo moraju ujutru u 3 sata da ustaju nocu.Ko takav posao moze da izdrzi svaka cast a ima i dosta teskoca plus sa kojima se susrecu.Odma pijan pa ne sme on ni pivo da popije rigorozne su kontrole Nadam se da ovi nadlezni nisu uzeli za ozbiljno tvoju prijavu a kad vozac nije zatvorio vrata mogli su da vicu i da kazu majstore vrataaa ma ne ovde se uglavnom prica lose o vozacima :evil:
 
@dare
Cela ekipa jutarnjeg programa na svim televizijama ustaje u tri ujutru.
Pekari uveliko rade u tri ujutru.
Medicinske sestre, lekari deturaju po odelenjima u to vreme, ali i u dezurnim sluzbama poput urgentnog centra gde se bore za ljidske zivote i zdravlje ljudi.

Dare, posao nije lak, ali bojim se da preterujes sa tim mitom.
Ja postujem njihov rad i osgovornost, ali nisu jedini koji rade od ranig jutra do kasno nocu ili nocne smene, nisu jedini koji rade sa ljudima (a sa ljudima je najteze, jer koliko ljudi toliko cudi).

U konkretnom slucaju samo uzorak krvi moze da da odgovor jeste li ili nije upravljao pod dejstvom alkohola, a da ima onih koji to cine, IMA.
Proletos je jedan takav dosao do jedne skole da decu vozi na ekskurziju, iako su tu kontrole jos rigoroznije i patrola dolazi pre polaska.
Pre 20-dana je u HR jedan vozac busa bio toliko pijan da je nakon zaustavljanja i kontrole cak fizicki napao policajca.
To jednostavno nema veze sa zanimanjem, vec sa konkretnom osobom.


Edit:
Izvinjavam se za slovne greske, 'umire' mi touch na mobilnom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa mislim da je situacija prilicno jasna cim je vozac trazio da ga ne prijavis firmi i policiji. Necemo valjda stititi pijane vozace bilo oni za autobusom, automobilom ili bilo kojim drugim prevoznim sredstvom ma koliko im uslovi rada nisu idealni.
 
U njegovom delu se osećalo na alkohol. Čoveka koga je umalo zgazio koji je hteo da udje u kombi, je takodje to primetio i rekao mu je da je bolje da ode kući i malo odmori nego da ubije nekog. Inače čovek je prišao njemu da pita da li je normalan ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481522#p481522:34c6oybx je napisao(la):
laki72 » 29 Sep 2017 11:52 pm[/url]":34c6oybx]@dare
Cela ekipa jutarnjeg programa na svim televizijama ustaje u tri ujutru.
Pekari uveliko rade u tri ujutru.
Medicinske sestre, lekari deturaju po odelenjima u to vreme, ali i u dezurnim sluzbama poput urgentnog centra gde se bore za ljidske zivote i zdravlje ljudi.
da i njihov posao je takodje tezak pogotovo pekara jer leti on mora da bude u pekari koja je bas topla.Ima neka pekara klas u bloku 44 kod pijace gde kupujem hleba pa to toplo kao da si u sauni.Kad je guzva bas se skuvam a pekar mora duze da ostane od kupca.Sto se tice vozaca to je taj jedan medju hiljade vozaca koji je popio
 
Činjenica da lik nije mogao ni vrata da otvori/zatvori govori da se ne radi o novajliji nego da je verovatno bio pijan. Priča da je vozilo neispravno ne stoji, jer nijedno vozilo ne bi bilo pušteno iz pogona da su mu neka vrata nefunkcionalna iz nekog razloga (dugme, mehanizam, elektronika, šta god...) A pogotovu ako su sva nefunkcionalna.

Uostalom, sve i da su mu dali takvo vozilo, njegova je dužnost, čim primeti da vrata ne rade, da isprazni vozilo i otera ga u depo. Izem ti ja tog vozača koji je u stanju da vozi kilometrima a da kobajagi ne vidi da vrata ne rade i da mu to ne bude dovoljan razlog da isključi vozilo sa linije.

Inače pre nego što se oglase potencijalni dušebrižnici, da kažem da stvarno nisam od onih koji samo čekaju da osuju paljbu po nekom radniku. Kad god neki vozač sačeka na stanici da dotrčim, uredno se zahvalim. Ako ode, ćutke istrpim i čekam sledeći. Kada se desi da ukoče u mestu, uvek prvo gledam ''širu sliku'', odnosno zašto je ukočio i ko se to našao ispred njega... umesto da kao većina krećem da urlam na vozača ili cokćem. Isto je i sa svim drugim profesijama. Uglavnom se trudim da se stavim u tuđe cipele i da imam razumevanja, posebno kad se radi o tim teškim poslovima i kad vidim da je druga strana iole normalna i razumna.

Ali, kad se radi o ovakvim propustima tu stvarno nemam ni trunku tolerancije. Pijan sesti za volan je nešto što je za mene vrhunac sebičluka i bezobrazluka. A još ako je to vozilo autobus od 10 tona, sa sve putnicima unutra, onda je to bezobzirnost neviđenih razmera. Pogotovu ako je istina i ovo za kombi, da je mogao da ubije čoveka samo tako. I takve stvari treba sankcionisati, kao primer i drugima. Ko nije u stanju da shvati da se sa 10 tona metala i 300 konja ne treba igrati, taj ne treba ni da bude u toj profesiji. To je za mene kao kada bi se policajci igrali s pištoljima. Nema tu šta da se toleriše, kazna pa nek traži drugu karijeru.
 
Vozača ima raznih , od onih finih do neviđenih seljačina , onih koji ne vide neke stvari iz raznoraznih razloga , do ovog slučaja o kojem se raspravlja. Ono što mi se u celoj toj priči ne sviđa je što se u većini slučajeva apriori staje u pljuvanje kako su svi vozači loši ili kako su svi vozači dobri a putnici traže dlaku u jajetu. Po meni treba uvek sagledati širu sliku i na osnovu toga donositi zaključke. Kad god sam u mogućnosti , prijavim nesavesnog vozača , ali isto tako i kada naiđem na izuzetno finog vozača , i za to pišem , u nadi da će biti nagrađen za dobro delo.
Nedavno mi se desilo da sam se vraćao autobusom kući , sa kolicima koja su bila puna. Ulazim u autobus , tek što sam ušao , bio na prvom stepeniku , vozač kreće da zatvara vrata i daje gas. Uspeo sam nekako da se zadržim da ne padnem. Popeo sam se uz preostale stepenike i seo. Ceo put je vozač vozio kao da je stazi formule 1 u bolidu. Pri svakom skretanju sam morao da se držim za stolicu da ne poletim. Prilikom izlaska iz vozila , krenuo sam da silazim sa kolicima , i nisam kolica još spustio na zemlju , a vozač već počeo da zatvara vrata i daje gas , te sam sa sve kolicima poleteo napred. Sva sreća pa se tu zatekao stub sa oznakama linija , tako da nisam pao na zemlju. Sreća je i što sam tako naleteo na stub da sam izbegao da polomim naočare. Dok sam se pribrao i okrenuo da vidim garažni broj vozila (što je trajalo max 5 sec) , kako bih ga prijavio , uopšte ga nije bilo.
Sa druge strane , više puta sam prisustvovao situaciji da su vozači stajali na stanici duže kako bi stariji ljudi mogli da uđu , a da ne moraju da žure i da pri tom najverovatnije izvise i ostanu da čekaju sledeći , ili da je vozač izašao napolje i ručno pomerio rampu za invalide , jer nije htela nešto da radi preko dugmeta.
 
Bez uvrede, ali baš je trebao javno izneti podatke, kakvo odbijanje od plate, otkaz istog trena. Pa ne voziš bicikl, pa ako si se napio pašćeš i ubićeš se, voziš pun autobus ljudi. On da je mislio o tome kako će mu odbiti od plate, ne bi seo za volan pijan.
 
Pa da je mislio o tome , ni bi ni pio pre svega. A svi znamo vrlo dobro u šta može da se pretvori mozak kad malo više popiješ.
 
Danas sam se baš prijatno iznenadio. Počeo sam da se žalim zato što jedino novo vozilo gb.3254 jako često i dugo izostaje sa linije. I baš su poslali 3 nova vozila. Tu je bio gb. 3254 i bili su još 3231 i ik 112le gb. 3213. Sutra tih buseva verovatno neće biti, ali je lepo kad očekuješ neku kršinu, a naiđe ti nov bus.
 
13339722_10153888819793962_8751714518333126204_n.jpg
 
Jel zna neko ko drži onaj gsp forum i zašto se ne dozvoljava pregled ljudima koji nisu članovi?
 
Glupa politika.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483150#p483150:4psge2df je napisao(la):
3541 » Sub Okt 07, 2017 12:40 am[/url]":4psge2df]
13339722_10153888819793962_8751714518333126204_n.jpg

Ovo Žarkovo ? Tako mi liči na onaj deo gde se posle račva jedan deo ka padini drugi ka BB.
 
Jasno mi je da je takva politika, zato me i zanima ko ga drži. Da li ima (zvanične) veze sa GSPom ili je to ''privatan'' projekat, da tako kažem.

Pitam jer mi nikad nije bilo jasno kako ljudi mogu da budu toliko posesivni i tajnoviti oko nečega tako trivijalnog kao što su vozila JGPa. Ovde na Beobuildu ljudi predstavljaju svoje master radove, projekte, ideje, izvode iz katastra, dokumenta, prijave, svašta nešto... pa niko ne pravi problem zbog toga. A tamo se čuvaju slike autobusa ko da se radi o hladnoratovskim tajnama.

Inače pre par godina sam tako načuo za jedan drugi, srodni forum. Odem tamo, kad ono zid, traži registraciju. Ok, registrujem se, napravim nalog samo da bih mogao da gledam slike i čitam razne informacije. Prc. Posle mesec dana nalog mi banovan jer ''nije bio aktivan'', odnosno jer nisam ispisao nijednu poruku otkako sam se učlanio. :roll:

Nije mi jasno čega se to neko toliko boji da takve stvari drži ''pod ključem''. Najgore što može da se desi je da mu neke novine maznu sliku i iskoriste. Što je smešno, jer se danas takve stvari rešavaju jednim email-om redakciji. A sve i da je ne skinu, nije kao da smo u 1930im i da će novine da namlate milione dolara na takvim stvarima. :roll:
 
Ne bih rekao da bilo ko ima zvanične veze. I nisu u pitanju samo slike , već i podaci koje imaju , a koji su bili zloupotrebljeni. Bilo je pojedinaca koji su se registrovali samo kako bi te podatke uzimali i predstavljali ih kao svoje , i još nekih stvari , ali nisam ulazio u detalje. Dotični članovi su bili banovani trajno... Nadam se da je sada jasnije.
 
Gluposti , kakvi su to podaci ?
Eno strani forumi koji se bave gradskim prevozom , dostupni sa gomilom slika ,podataka gde su radila vozila kao i tehnički podaci.
Svima dostupno , svima korisno. Samo mogu da profitiraju.
 
Ove vuckove mecke, iliti LE serija, imaju problema sa vratima u poslednje vreme. Ne znam da li su senzori, pritisak, sta god, u poslednje dve nedelje vidim da vozaci imaju problema sa njima. Vec sam pisao o tome, ali to je bilo mozda jednom u nedelju dana, sada je vise puta u voznji. Zatvaraju se vrata, pa ili se sporo zatvore, ili kada treba da se zatvore, ona se sama otvore (ili barem tako izgleda). Pa sam zbog toga tri puta u poslednjih nekoliko dana prisustvovao situaciji da vozac zatvori vrata, pa se nesto desi i onda srednja vrata ostanu otvorena. A klasicno, ljudi koji stoje kod vrata kao da ne znaju da pricaju pa ne upozoravaju vozaca.
 
Stvarno, ni meni nije jasno kakvi to podaci mogu da se nađu na GSP forumu da mogu da budu toliko osetljivi da moraju da se drže van javnosti da ne bi napravili neku štetu... ?

Sve mi se više čini da su se ljudi stisli za te slike i arhive što imaju pa se boje da im neki tamo novinar ne ukrade i ne zaradi ukupno 100 dinara na njima. Što je smešno, jer da smo se svi tako stezali oko starih slika i ličnih arhiva (Beograda, ličnosti, Jugoslavije, fabrika, čega god...) hiljade postova na ovom forumu ne bi ni postojalo a svaki put kad bi mlađe generacije poželele da se informišu o nečemu iz prošlih vremena, morali bi lično da idu i kopaju po podrumima arhiva. Kao da smo u 19. veku, a ne dobu informacija.

Na kraju krajeva, kao što novinari kraduckaju od tih kolekcionara i entuzijasta, tako i mi svi (uključujući i te kolekcionare) kraduckamo od novinara kad im prekopiramo tekstove. Pa nikom ništa. Jednostavno takav je ekosistem interneta, sve je i svačije i ničije. Kao mali virtuelni divlji zapad, svakome nudi mnogo opasnosti ali isto tako nudi i mnogo mogućnosti. Pokušaj regulisanja ili otuđivanja nekog njegovog sadržaja je uvek kontraproduktivno a često i besmisleno jer se do svega toga ''skrivanog'' dođe, pre ili kasnije, na ovaj ili onaj način.

Uostalom... pre par godina na netu ''sevaju'' krišom napravljene slike najnovijeg kineskog lovca pete generacije na svom prvom opitnom letu... Znači ni najjače i najozbiljnije vojske sveta više ne mogu da sačuvaju svoje tajne. A ovde (mislim u ovom slučaju) par ljudi u jednoj Srbiji pokušava da sakrije slike autobusa od pre 20 godina. Pa daj, o čemu mi pričamo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483962#p483962:kfl29alq je napisao(la):
Žika » Uto Okt 10, 2017 8:53 pm[/url]":kfl29alq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483150#p483150:kfl29alq je napisao(la):
3541 » Sub Okt 07, 2017 12:40 am[/url]":kfl29alq]
13339722_10153888819793962_8751714518333126204_n.jpg

Ovo Žarkovo ? Tako mi liči na onaj deo gde se posle račva jedan deo ka padini drugi ka BB.
Jeste, Žarkovo.
 
Уместо да гушите бб својим теоријама, региструјте се тамо па питајте главног админа, Дарка.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Vrh