Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478835#p478835:1ztjbzpz je napisao(la):
Žika » September 19th, 2017, 4:14 pm[/url]":1ztjbzpz]Biklistkinja lepo primetila, velike količine goriva odlazi na pokretanje teških vozila. Treba baš tako uvesti nultu toleranciju, koristiti snimke sa kamera vozila i malo prorediti stanice. Dobio bi se brži saobraćaj, manje troškova, manje vozila a nacija zdravija.
A kao rezultat toga bi bila "revolucija". Kada je dat predlog da se linija 611 preusmeri da ide Beogradskom ulicom u Dobanovcima , obzirom da se taj deo dosta izgradio , što stambeno , što nove fabrike ... , stanovnici Zemunske ulice su odmah osuli paljbu na druge stanovnike iz naselja , kako su sebični , kako ne misle na njih već gledaju isključivo svogu guzicu , kako im ukidaju prevoz ... , a sve to iz razloga što pojedinciu ne bi mogli da nogom iz kreveta direktno zakorače u autobus , nego bi morali da idu 5 minuta peške do najbliže stanice , i to laganim hodom.
 
Zna li neko zbog cega linija 99,to prvi put sad u zivotu vidim,
21875712_1423351201112002_231353561_o.jpg
 
ГСП просто не одржава дисплеје на старијим возилима. Селотејпом се залепи број напред на шајбу и на први десни прозор.
 
GSP prosto ne održava displeje. Tolko puta sam video na novijim modelima zalepljene papire ...
 
Nije bilo nigde nikakvog papira zato me je zacudilo,prvi put sad vidim 99 liniju,pa me zanima ako je ranije postojala gde je isla?
 
Postojala je u vreme kada su pušteni privatnici sa svojim linijama , i išla je , čini mi se od bloka 45 do Cvetkove pijace. GSP nikad nije održavao liniju sa oznakom 99.
 
znači ista priča kao legendarna 47K? Privatnici su nekad znali da smisle genijalne linije, iako nisu imali fakultet za to.
 
и 24П, тј. 011. најбоља линија из Јерковића, Медак 3 - Дорћол, бржа алтернатива 26
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479011#p479011:18bvrg0k je napisao(la):
tragac » September 20th, 2017, 1:53 am[/url]":18bvrg0k]znači ista priča kao legendarna 47K? Privatnici su nekad znali da smisle genijalne linije, iako nisu imali fakultet za to.
77 i 78 su takođe njihovi produkti , barem ono što ja mogu da se setim da je implementirano. U neku ruku je i 89 njihova zasluga , jer je nekada išao od Paviljona preko Omladinskih brigada i Gazele na Vidikovac trasom 23 i 53. U to vreme je postojala i 68P koja je išla do Bulevara despota Stefana , 305P je išla od Vuka preko Bulevara , 19P je išla kao današnja 19 s tim što je produžavala posle do nekle trasom linije 308 i zaslužna je za vraćanje trole 19 , 33P je današnja E9 i ona je zaslužna za produženje 33 do Birčaninove , a kasnije i do Pančevačkog mosta , 43P je išao na NBG... Privatnici su se dosta vodili logikom da linije treba da se prilagođavaju građanima , a ne obrnuto. Naravno , danas , kada je sve spojeno u jedan ITS i kada DJP drži konce u svojim rukama , sve je obrnuto ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479019#p479019:18bvrg0k je napisao(la):
JohnnyLee » September 20th, 2017, 6:57 am[/url]":18bvrg0k]и 24П, тј. 011. најбоља линија из Јерковића, Медак 3 - Дорћол, бржа алтернатива 26
Dorćol , Kralja Milana , Slavija , Autokomanda , Kumodraška , Dravinova , Braće Jerković , MMedaković III. Od Autokomande trasom linije 18. Šteta što ona nije ostala , dosta ljudi bi je koristilo , što se da primetiti leti kada ide ADA3.
 
Sole, 68P ili ti 43P kako god koliko me secanje sluzi je nastao kao odgovor privatnika na stanje u GSPu, ta linija je radila od pocetka 1997.godine do bombardovanja 1999.godine. Isao je Kotez - trasom 43ke do Trga- Zeleni Venac - Opstina Nbg - Omladinskih Brigada - Blok 70a (svracanje) - Blok 70. 43P, ili ti 68P takav je bio naziv linije... I dan danas tvrdim da bi takav neki produkt 43ke odlicno rasteretio ceo centralni deo Nbg i Savskih Blokova, jer interval ispod 10 minuta bi znacio konacno rasterecenje 95 i sa centralne strane, samo nema ko da misli o tome. Pa ko se od vas iskreno seca cuvenog 68E? Ko se seca od vas da je u toku bombardovanja 68 isao od Pohorske do Bloka 70?
 
Znam da je 68 išla od Pohorske , samo nisam znao tačan period kada je to bilo. Da je nosila i oznaku 43P mi nije poznato.
Inače u vreme bombardovanja i dok je trajala kriza sa GSP - om , dosta linija je bilo skraćeno , ali jedino se sećam za 51 da je išao od Banovog brda do Belih voda , dok su privatnici radili normalne trase linija i uvodili neke svoje linije. Tad im se to dopuštalo , dok danas maltene ništa ne može , osim izmeštanja u svrhu samopromocija rada na izgradnji / rekonstrukciji određenih saobraćajnica ... Uvek imaju neka objašnjenja u koja ni mala deca ne veruju ...
 
68 je od Pohorske do Bloka 70 isao od 24.3.1999 do pustanja u rad produzenog dela ulice Bulevar AVNOJa... Da je ostao 43P ili ti 68P, garantujem da pizdarija sa centralnim delom grada gde ide 95 ne bi bilo, ali o tome tada nije imao ko da razmislja... Tada je 43P isao na 10ak minuta, i svaki je bio solo i imao je ljudi, jer je preskakao stanice od Opstine Nbg do Zelenog Venca...
 
Kad smo se već dotakli istorije... jel se seća neko onih linijskih taksija s kraja 90ih što su vozili na nekoliko linija, na primer na 41 i 28? :D A jedno od vozila je bilo ni manje ni više nego - Peglica! :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479011#p479011:6nmz0dia je napisao(la):
tragac » Sre Sep 20, 2017 12:53 am[/url]":6nmz0dia]znači ista priča kao legendarna 47K? Privatnici su nekad znali da smisle genijalne linije, iako nisu imali fakultet za to.

I često menjali trase da na kraju ni sami nisu znali kuda idu. A putnici ponajmanje. Samo ne mogu da se setim razloga za ukidanje, mali broj putnika ili tender o raspodeli linija.
 
Од свих линија тих фантомских приватничких ја гарантујем да би 43П, 66 и 99 у неку руку биле и дан данас рентабилне са трасама које су тад имале...
 
Сад је 66 фљ линија коју буквално нико не користи,лакше би им било да само прошире Волгину и протерају 65 да се окреће где 66
 
Saobraćajna Kamera":1w3pv7fu je napisao(la):
Pre neki dan sam se vozio nekim crvenim Solarisom na liniji 23, nisam se setio da pogledam GB.
Bio sam sa detetom pa sam ušao na prva vrata da bi dete sedelo na sedištu iza vozača.
Odatle sam uspeo da vidim da je vozilo prešlo preko 3,8M KM, iznenadilo me (dobro) stanje enterijera na ovu kilometražu.
Djole Pevcanin":1w3pv7fu je napisao(la):
Nisi dobro video, prešao je oko 380 000 km poslednja brojka je odvojena tačkom i označava metar
Ево фотке да се разреши мистерија, са разлогом је помислио да је цифра милионска, тачка се скоро и не види.
31cd41584c547f7ec8cbc4db7f4f3fba.jpg

Аутор слике је "Драган Драган" са фејса, линк постављам преко компа мало касније.
Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ovde se ne vidi, jer su prsti tu u odrazu.
Neki proizvođači tu dilemu su rešili recimo što je ta poslednja cifra, druge veličine, recimo kod Scania vozila. Volvo je dizajnirao tako da ima veći razmak i dosta je upadljivije. Nijedan brzinomer na teretnjacima još nisam video da prikazuje sedmocifreni broj km, to se može videti na tahografu, a ne na brzinomeru.
 
Ne podržavm nikakvo nasilje nad ikomko je na radnom mestu posebno na tako izlozenom kao sto je vozač autobusa
jer postoje vrlo dobri mehanizmi za sankcionisanje svake sl. greške ako je do nje i došlo

Putnici gradskog autobusa na liniji 31 doživeli su pravi šok kada je na raskrsnici Resavske i Nemanjine ulice
vozača autobusa napao nepoznati prolaznik ....
... Dalja svedočenja kažu da je nakon što su vozači napustili svoje autobuse došlo do fizičkog obračuna. ....
Izvor http://www.blic.rs/vesti/beograd/haos-u ... te/55vvyt0

Tuku ih
putnici , drugi vozači ....pa sad i pešaci.... hm... a nisu Kalimero
nešto tu ne štima baš kako treba :roll:
 
Vrh