Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376379#p376379:1w3nxpfv je napisao(la):
laki72 » 16 Мар 2016 08:34 pm[/url]":1w3nxpfv]
Predstavnici Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd", A.D. "Ikarbus" i Lizing kuće "S-Leasing d.o.o" potpisali su danas ugovor o isporuci 20 novih niskopodnih solo autobusa gradskom prevozniku, čija je vrednost više od 3,7 miliona evra.

:arrow: 185.000EUR / komad :!:

Vidim da niko nije komentarisao sto se ovaj posao realizuje posredstvom lizing kuce.
Sto bi nas narod rekao, `doteralo cara do duvara`. nema se vise osnova za zaduzivanje, preostao samo lizing, a i to pitanje dokle ce moci..

Inace ja za ovih 20 vozila ne ocekujem da budu LE, vec N na MAN sasiji.
Cak sta vise, negde na radiju sam cuo neku izjavu koja ovo potkrepljuje, no ne secam se ko ni na kojoj radio stanici.
155.000 евра кошта један, у цену коју си ти узео и поделио спадају и трошкови лизинга, резервни делови, обука и слично.
http://www.gsp.rs/pdf_jnvv/2015/VND-331.15__388_13.pdf
 
Onda je ok, tako je i njihov bio, nešto malo skuplji zbog posebnih šipki i sedišta :)
 
Ispostaviće se na kraju da će LE iliti Ikamerci ispasti bolji busevi nego oni N. Oni su masovno ispadali već posle godinu-dve eksploatacije, Ikamerci bi lako mogli da ih nadmaše, što opet svakako ne bi značilo da su to autobusi za primer i ponos.
 
Надам се да из Икарбуса никад више неће изаћи нешто попут Н серије.
 
tragac":2jx4m4pz je napisao(la):
Ispostaviće se na kraju da će LE iliti Ikamerci ispasti bolji busevi nego oni N. Oni su masovno ispadali već posle godinu-dve eksploatacije, Ikamerci bi lako mogli da ih nadmaše, što opet svakako ne bi značilo da su to autobusi za primer i ponos.
Ja mislim da LE nece biti los bus, uz par opaski.
1. Osnovna je da je ovo bus koji nije potpuno niskopodan i koji nije pogodan da bude sa zadnjim vratima. Dakle, kalemljenje zadnjih vrata kosta, a malo znaci.
Ako je vec poenta olaksanog ulaska i izlaska, radje sam za eksperiment sa duplim srednjim vratima (vec vidjeno sredinom devedesetih)
Inace, beogradski prevoz ima sasvim dovoljan broj linija, gde bi ovi busevi sasvim lepo funkcionisali i sa samo prednjim i srednjim vratima.
2. Nedopustivo je da se bilo koji bus vraca u fabriku na doradu vise puta, a da razlozi budu banalni.
Jasno je da su na pocetku serijske proizvodnje bilo kog modela uobicajene decje bolesti, ali ne stegnute selne na crevima svakako se ne mogu podvesti pod teh. problem, vec pod nemar i aljkavost.
3. Zavrsna kontrola je osnova svega!!!
Ako jedna 'usrana' (izvinte na izrazu) lajsna na stepenicama nije zalepljena u pogonu montaze, kontrola to moze lako da vidi, utvrdi ko nije odradio svoj posao i uruci mu otkaz.
Tu nema sentimentalnosti, posao mora da bude odradjen maksimalno kvalitetno, a lepljenje lajsne lepkom ne zahteva 'svemirsku tehnologiju'!
(Ovo vazi za sve modele)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki, potpisujem. No da rezimiramo.

IK 103 (model 2005.) su kod privatnika bili dobri, izgledali su posle šest godina eksploatacije bolje nego neki inostrani busevi istog godišta, dok su kod GSP bili očaj.

IK 112N je podbacio i kod privatnika i kod GSP. Kompletna škart serija sa mnogo nedostataka. Sasvim dovoljno da fabrika izgubi kredibilitet kod kupaca. A 103, računajući i starije verzije, su prodavani u Rusiji, BiH, ko zna gde još. Ali Ariva-Veolija je 2005 dobila buseve IK 103 koji su bili izuzetno odradjeni (svetlo plavi sa reklamom lizing kuće). No 112N im je verovatno potpuno uništila entuzijazam da kupuju bilo šta Ikarbus, pa sad imaju na probi taj jedan LE koji ide ovde kod mene na 48. Paralelno sa MAZovima, svi su 2016. god proizvodnje.

Video sam do sad jedan crknuti 112LE (GSP), ali sam video i crknuti 2016 MAZ. I dok u MAZu sve oko tebe škripi, a elementi su spajani čekićem i pajserom tehnikom nabijanja, u Ikamercu (za sada) sve stoji čvrsto na svom mestu. I uopšte, sam bus iznutra odaje taj utisak robusnosti i kompaktnosti koji kod MAZa ne postoji. MAZ je "gomila delova koje drži farba na okupu".

Uostalom, razlika izmedju bilo čega što I,karbus napravi i onoga što napravi ta garaža u Kragujevcu objašnjava razliku izmedju fabrije i manufakture. Bez obzira na kvalitet mašina, starost mašina, količinu manuelnog rada, te obim i kapacitet proizvodnje.

Fabrika - Ikarbus

DSCF7748_ikarbus.jpg


Manufaktura - Vulović

index.php
 
Zar je neki privatnik imao N seriju? Pored GSP i JGSP, jedino Transprodukt je imao primerak, koliko ja znam. Arrivini IK103 su odlični autobusi, ali npr. Luijevi i Banbusovi su bili raspad, sigurno da je održavanje bitan faktor. N serija jeste loša, ali to ne opravdava nemar GSP-a, malopre na 52 naprslo staklo, pod odran, naftna aroma itd...
 
Luijeve 103 su mrtvački sanduk na točkovima i molite se bogu da zakoči, da mu nešto ne otkaže. I 112 luijeve su u stanju raspadanja. Kod luija je kupi nešto novo i da misli da će to samo da se održava, pa pusti u saobraćaj autobus koji mora da vozi sa dugim svetlima jer nema kratka, itd....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376475#p376475:1p4ag6uz je napisao(la):
kraspeed » 17 Mar 2016 01:50 pm[/url]":1p4ag6uz]Zar je neki privatnik imao N seriju? Pored GSP i JGSP, jedino Transprodukt je imao primerak, koliko ja znam. Arrivini IK103 su odlični autobusi, ali npr. Luijevi i Banbusovi su bili raspad, sigurno da je održavanje bitan faktor. N serija jeste loša, ali to ne opravdava nemar GSP-a, malopre na 52 naprslo staklo, pod odran, naftna aroma itd...
Jeste M&M Trans, evo ga sada u Mitrovici, autor je naveden na slici, a bus je u fabričkom stanju!
12829489_1675228922730985_1439493754849525989_o.jpg
 
Сирмиумбус објаснио шта је одржавање, сва возила су им перфектна.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
koliko sam ja voleo ovaj MM-ov Ikarbus.Moglibi ove crvene drske da mu ofarbaju vidim da su u crvenoi sivoj boji
 
Ne verujem, njemu treba uraditi remont spolja i unutra. Verovatno ce ga "penzionisati" kada stignu novi autobusi, nije on bas za redovnu voznju.
 
Juce sam u prolazu na zelenom vencu video nikad vise krseva pocevsi od Karose pa preko starih Ikara koji cekaju svoje polaske. Bukvalno nijedan noviji bus Kobra, Solaris, Ikar, Maz itd svi kao da su na otpadu spremni za secenje.
 
Pa kad su bili Carls i Kamila u Beogradu, na periferiji su samo bili krsevi, a u gradu novine. Kod mene posle duzeg vremena, bas ta dva dana, bili #18 i #52, do tada ih vec duze vreme nisam video.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377724#p377724:u7ixr1bi je napisao(la):
Пантограф » 24 Mar 2016 11:11 am[/url]":u7ixr1bi]Данас на 16 вози соло крнтија.

Viđao sam je i prošle nedelje i to u sred jutarnjeg špica.
 
То значи да су лепо прсли са возним парком. А како и не би: трећина изгори, трећина неодржавана, трећина вози...
 
Tako je bilo i na 31 pre par dana. Solo krntija


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pa od pocetka februara na 88 izlaze solo autobusi, teske neke droge su uzdrmale GSP. Da li vutra, skank ili hasis to ne bi znao, uglavnom ne bi me cudilo da vidim solo autobus GSPa na 17, 18 i 83 gde ljudi samo sto ne ispadaju iz autobusa... O 95 da ne pricam, tamo kad vidim solo autobus setim se Darvinove teorije :D
 
Vrh