Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 283 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,0%

  • Ukupno glasača
    298
a da su ga gospoda putnici smarali na svakoj stanici za broj linije ukapirao bi vozac da nesto nije uredu.ako nije ukljucio displeje a vi ga iako znate otprilike koja linija pitajte koja je linija upitanju najlakse je nekog kinjiti za svaku gresku.
 
Najlakse je da ti autobusi budu cisti oznaceni ida idu na vrijeme
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379140#p379140:3kg8my3w je napisao(la):
dare » 02 Apr 2016 07:39 pm[/url]":3kg8my3w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379114#p379114:3kg8my3w je napisao(la):
Žika » 02 Apr 2016 04:44 pm[/url]":3kg8my3w]Pa lepo bi bilo da si vozača upozorio i otrčao do knjižare kupio par papira A4 i zajedničkim snagama obeležili vozilo. Ovako kao neka riba zabiberiš čoveku prijavu.
Iskreno ne razumem ni te ljude, vozilo nije ispravno za rad pa šta onda traži van garaže.
Iskreno ne bi kupovao papire ali nikako nisam za to da ovakve gluposti treba prijavljivati.Mene pogadja kada je vozilo zimi bez grejanja kada je strasno prljavo a da li je obelezio vozilo kako treba ili ne sto vidim pravim se da nisam video sto bi coveka izlagao nekakvom stresu pa prijavio ga
Cekaj, jesi li ti uopste citao sta sam ja pisao? Tebi pogresno oznaceno vozilo nije ozbiljan prekrsaj i ozibljna greska? Ne mislim na to sto nije radio displej, niti mi je ikada smetalo sto su lepljeni papiri. Ovde je u pitanju potpuno pogresno oznacena linija. Sta bi bilo da 305 staje na istoj stanici kao i 306 i da vecina ljudi, kao i ja, nisu videli papir napred i usli misleci da je 305, videvsi bocni papir koji je ocigledniji nego onaj napred. Vecina onih koji su usli duz Smederevskog puta su i izasli do Vince, tako da im je bilo potpuno svejedno koja je linija. Eto ti ovih 4-5 ljudi koji su mislili da je 305, pa su odmah trazili da izadju. To je ozbiljna greska. A da je usao na okretnicu i da je odmah krenuo, to se sigurno nije desilo. Uostalom, i da je iz garaze izasao, sigurno je morao da lepi papire, neko je morao da mu da najmanje 3 papira. Sa 305 verovatno nije dosao jer je imao reklamu, a i da jeste, opet je morao da dobije 3 papira. Dakle, ne moze ovde da se prica o nekoj uzasno velikoj zurbi jer je polazak kasnio vise od 5 minuta, a menjanje papira traje manje od minut. Ovo svakako nije glupost nego ozbiljna situacija. Secam se kada je jednom neka starija zena usla u 306 misleci da je neki drugi autobus i kada je skrenuo na Kruzni put, ona me pita kao koja je linija. I ja sam joj odmah rekao da nikako ne izlazi na prvoj stanici nego da ide do kraja i da se vrati do Vince jer je potpuno nebezbedno da prelazi Kruzni put, pogotovo sto je tada bio mrak. A upravo na toj prvoj stanici na Kruznom putu je poginula devojcica koja je pogresila autobus kada se vracala iz skole. Ovo nisu gradske linije pa ako se pogresi autobus ili slicno, da moze da se izadje na prvoj stanici, predje put i vrati u roku od par minuta. Da je zaista bio 305, ja bih morao da se vratim do Vince, eventualno propustajuci 311 i onda cekaj 306 jos 20 minuta.
 
Za pola tog stanja navedenog Žiko, krivci su vozači. Ako ja mogu da vozim bez grejanja, nisam ja zaj**ao održavanje, nego sebe i sve svoje kolege, jer sutra kad ti kažeš da nećeš da voziš, šef ima argument, kako onaj može, a ti ne.
Dobar deo vozača su osetljivi kao morski krastavac, gde ga staviš tu ćeš ga naći, šta god da mu daš on ide, nije bitno jel može stati ili krenuti, jel mu temperatura 80 ili 180, njima je svejedno, ništa ga ne zanima, još će ga i više uništiti nego kad ga je dobio. E vidiš takvi, sa stavom puca mi k za autobus, oni su odgovorni za ovo.
Surova realnost je da se danas takvi više cene, jer ljudi koji se bune i neće da voze neispravna vozila, bivaju prebačeni na drugo radno mesto, pošto je poslodavac shvatio da tako najbolje može da radi, što manje troškova, što veći haos, pa tu imaju svi koristi.
 
@marecar zato treba da smarate vozaca sa pitanjima koja je linija?On je duzan da odgovori.postoje ljudi koji kao da se boje vozaca ne smeju nista da pitaju
 
Ja verujem da su ljudi na pocetnoj i pitali koji je autobus jer kad je stao culi su se oni glasovi kao kokoske "Koji je ovaj?". Tako da su se nagomilali na prednja vrata i pitali, a zasto on nije provalio da nesto nije u redu ili mu niko nije rekao za papir, to ne znam. Njegova obaveza je svakako da proveri da li je vozilo pravilno oznaceno i to je kraj price.
 
Lako je udarati po vozacima, ja bi pre svega udarao po samim pogonima koji su duzni da obezbede papirne oznake linije, ako ne rade displeji! Meni je veci fenomen Zemun bio danas, tamo je faza raspada presla iz Alfe u Betu... Nemaju ni sa cim da voze na 708, ne mogu ni otpravnici vise da skidaju i salju u DJP da nema vozila na 708. Samo se nadam da nece biti "vatrenog" leta sa Zemunom, mada ni Karaburma nije daleko...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379153#p379153:1f6yntx8 je napisao(la):
becks89 » 02 Apr 2016 08:14 pm[/url]":1f6yntx8]Za pola tog stanja navedenog Žiko, krivci su vozači. Ako ja mogu da vozim bez grejanja, nisam ja zaj**ao održavanje, nego sebe i sve svoje kolege, jer sutra kad ti kažeš da nećeš da voziš, šef ima argument, kako onaj može, a ti ne.
Dobar deo vozača su osetljivi kao morski krastavac, gde ga staviš tu ćeš ga naći, šta god da mu daš on ide, nije bitno jel može stati ili krenuti, jel mu temperatura 80 ili 180, njima je svejedno, ništa ga ne zanima, još će ga i više uništiti nego kad ga je dobio. E vidiš takvi, sa stavom puca mi k za autobus, oni su odgovorni za ovo.
Surova realnost je da se danas takvi više cene, jer ljudi koji se bune i neće da voze neispravna vozila, bivaju prebačeni na drugo radno mesto, pošto je poslodavac shvatio da tako najbolje može da radi, što manje troškova, što veći haos, pa tu imaju svi koristi.


Rešenje: ukinuti GSP i otpustiti sve radnike, i dati privatnicima i preostale linije. Tramvaje i trole isto dati na upravljanje privatnicima ali sa transferom celokupnog operativnog kadra.
 
Sta se to desava u pogonu Zemun?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379268#p379268:36817mq6 je napisao(la):
tragac » 03 Apr 2016 01:38 pm[/url]":36817mq6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379153#p379153:36817mq6 je napisao(la):
becks89 » 02 Apr 2016 08:14 pm[/url]":36817mq6]Za pola tog stanja navedenog Žiko, krivci su vozači. Ako ja mogu da vozim bez grejanja, nisam ja zaj**ao održavanje, nego sebe i sve svoje kolege, jer sutra kad ti kažeš da nećeš da voziš, šef ima argument, kako onaj može, a ti ne.
Dobar deo vozača su osetljivi kao morski krastavac, gde ga staviš tu ćeš ga naći, šta god da mu daš on ide, nije bitno jel može stati ili krenuti, jel mu temperatura 80 ili 180, njima je svejedno, ništa ga ne zanima, još će ga i više uništiti nego kad ga je dobio. E vidiš takvi, sa stavom puca mi k za autobus, oni su odgovorni za ovo.
Surova realnost je da se danas takvi više cene, jer ljudi koji se bune i neće da voze neispravna vozila, bivaju prebačeni na drugo radno mesto, pošto je poslodavac shvatio da tako najbolje može da radi, što manje troškova, što veći haos, pa tu imaju svi koristi.


Rešenje: ukinuti GSP i otpustiti sve radnike, i dati privatnicima i preostale linije. Tramvaje i trole isto dati na upravljanje privatnicima ali sa transferom celokupnog operativnog kadra.
BLago tvom mozgu, zahvaljujući takvom razmišljanju smo i došli do toga da uvozimo meso iz Argentine, krompir iz Kine i slično. Uništi sve naše, daj privatniku, on je bolji gazda.
Igor":36817mq6 je napisao(la):
Sta se to desava u pogonu Zemun?
Uhvatili su trojicu parkirera kako kradu gorivo, pa napravili senzaciju, oni su glavni krivci svega. Mažu oči ovo blentavom narodu, dok neko iza krade na tone.
Ima da im odradim opet slike iz pogona, nek onda sazivaju sastanke i čuda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379285#p379285:1xc8gi91 je napisao(la):
becks89 » April 3rd, 2016, 4:08 pm[/url]":1xc8gi91]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379268#p379268:1xc8gi91 je napisao(la):
tragac » 03 Apr 2016 01:38 pm[/url]":1xc8gi91]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379153#p379153:1xc8gi91 je napisao(la):
becks89 » 02 Apr 2016 08:14 pm[/url]":1xc8gi91]Za pola tog stanja navedenog Žiko, krivci su vozači. Ako ja mogu da vozim bez grejanja, nisam ja zaj**ao održavanje, nego sebe i sve svoje kolege, jer sutra kad ti kažeš da nećeš da voziš, šef ima argument, kako onaj može, a ti ne.
Dobar deo vozača su osetljivi kao morski krastavac, gde ga staviš tu ćeš ga naći, šta god da mu daš on ide, nije bitno jel može stati ili krenuti, jel mu temperatura 80 ili 180, njima je svejedno, ništa ga ne zanima, još će ga i više uništiti nego kad ga je dobio. E vidiš takvi, sa stavom puca mi k za autobus, oni su odgovorni za ovo.
Surova realnost je da se danas takvi više cene, jer ljudi koji se bune i neće da voze neispravna vozila, bivaju prebačeni na drugo radno mesto, pošto je poslodavac shvatio da tako najbolje može da radi, što manje troškova, što veći haos, pa tu imaju svi koristi.

Rešenje: ukinuti GSP i otpustiti sve radnike, i dati privatnicima i preostale linije. Tramvaje i trole isto dati na upravljanje privatnicima ali sa transferom celokupnog operativnog kadra.
BLago tvom mozgu, zahvaljujući takvom razmišljanju smo i došli do toga da uvozimo meso iz Argentine, krompir iz Kine i slično. Uništi sve naše, daj privatniku, on je bolji gazda.
Pa mnogi privatnici se bolje ophode prema autobusima nego GSP , tako da ... Ako ništa drugo , barem imaju vozila koja su u stanju da prevezu od tačke A do tačke B.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379286#p379286:fu7kr77l je napisao(la):
tragac » 03 Apr 2016 03:13 pm[/url]":fu7kr77l]Mesna industirja i javni prevoz su inače veoma uporedive delatnosti...
Jesu, nama nisu trebali ni naši proizvođači, jer bi neki privatnik to radio bolje. Nama nisu potrebni ni naši prodavci, nego je bolje da to radi privatnik, po mogućnosti iz neke strane zemlje.
Šta je tu različito?
Tvoja logika, što da trošimo vreme i trud da nešto sredimo, kad je lakše da to prodamo, pa nek neko drugi razmišlja.
Pa ova zemlja je i dobra, obzirom kako većina razmišlja, kakav crni napredak.
Živo me zanima šta će ovakvi umovi prodavati kad više ništa državno ne bude...

solecar":fu7kr77l je napisao(la):
Pa mnogi privatnici se bolje ophode prema autobusima nego GSP , tako da ... Ako ništa drugo , barem imaju vozila koja su u stanju da prevezu od tačke A do tačke B.
Zanimljivo, inače svi privatnici zajedno nemaju vozila koliko trećina GSPa. Hoćeš li da me ubediš da je lakše kontrolisati sistem od 20 vozila nego od 1000?
Pored toga nijedan privatnik nema 2000 kojekakvih kadrova, čije potrebe trebaju da se namire, nemaju razne pijavice koji kradu od te iste firme.
Imao bi i GSP, da neko hoće da se bavi njime, a prodajte ono što ste sami stekli, ako ste išta u životu stekli, a ne ono što su generacije pre Vas sticale.
 
BG: Autobusi više neće biti prljavi, našli rešenje

"Početkom marta smo sklopili ugovor sa privatnom firmom "Mopeks", koja će narednih godinu dana voditi računa o čistoći u našim vozilima. Starom firmom smo bili nezadovoljni i saradnju smo raskinuli pre četiri godine. U međuvremenu su naši radnici bili angažovani za čišćenje autobusa, tramvaja i trolejbusa", objašnjava prvi čovek najvećeg gradskog prevoznika.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1115451
 
GSP ima skoro 2000 zaposlenih viška, kao i svako javno preduzeće koje nema pravog gazdu. Nisu problem oni, nego rukovodioci, tih 2000 ljudi bi se jako lako uposlili kad bi neko hteo.
Pusti ti moje ponašanje, bolje razmisli o svojoj logici.
I još jednom, tako lako prodajte ono što ste stekli, a ne ono što su drugi sticali.
 
E tu sam te čekao, preduzeće “koje nema pravog gazdu“ ima višak zaposlenih i neefikasno je u svakom pogledu. A za takav nemar prema javnoj imovini krivo je i to insistiranje na starim zaslugama (on je dobar radnik, zaposlićemo mu svu četvoricu sinova). Dakle ne privatizacija zbog prihoda od prodaje aktive, nego zbog povećanja poslovne efikasnosti i kvaliteta usluge.
 
Povećanje poslovne aktivnosti možeš regulisati tako što dovedeš nekoga ko će biti direktor, a ne ko će biti figura. Nikakva pamet ne treba da se reguliše stanje u GSPu, samo volja nedostaje.
 
To je sistemski problem koji se ne može nikako promeniti smenom direktora. Decenijama se GSP krčmi a građani sve više ispaštaju. Sa druge strane imamo privatnike koji su neuporedivo kvakitetniji i efikasniji.
 
Jesu to stoji.
Ali u izrabljivanju.
Koliko su dugačke smene vozača kod privatnika i struktura zaposlenih ? Imaš gomilu penzionera kojima se ne plaćaju doprinosi .
Imaš i gomilu vozača kojima se jedan deo uplaćuje i na osnovu tog dela uplaćuju doprinosi a ostatak na ruke van svega .
Beneficirani radni staž osim GSP-a i Arive ko još uplaćuje ?
Znači ima gomila stvari zbog kojih privatnici nemaju šta da traže u nekoj legalnoj utakmici.
Druga stvar što je GSP ogromno preduzeće koje se godinama razvijalo sa svim potrebnim pratećim službama.
Opet se vraćamo na dobra vremena kada je sve funkcionisalo kako treba tada je GSP donosio sebi i gradu ogromne novce. Posle se sve svelo na socijalni mir i gomilu povlašćenih kategorija i sve na račun GSP-a. Naravno da tako ne može da funkcioniše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379323#p379323:3zeeqe1q je napisao(la):
tragac » 03 Apr 2016 07:43 pm[/url]":3zeeqe1q]To je sistemski problem koji se ne može nikako promeniti smenom direktora. Decenijama se GSP krčmi a građani sve više ispaštaju. Sa druge strane imamo privatnike koji su neuporedivo kvakitetniji i efikasniji.
Nisi u pravu, ako bi na mesto direktora doveo nekoga koga stvarno zanima firma i nekoga ko nije tu da ukrade još više, mnogo toga bi se promenilo.
Prvo očistio bi dosta smeća iz firme, tu ima brdo ljudi kojima apsolutno mesto nije u bilo kakvoj firmi.
Na rukovodeća mesta ne bi postavio partijski ili bilo kako drugo pogodne, već nekoga ko je pouzdan i ko se neće prodati za litar rakije i letovanje preko sindikata. Ne može glava, kao glava direktora sve da isprati, zato mora imati jako dobre i pouzdane ljude koji rukovode svakim od sektora.
Treća stvar, ukinuo bi sve referente, zamenike i direktore, to bre više niko ne zna ko je kome zamenik i ko je za šta referent, a niko ništa ne radi. U Arivi 20 ljudi radi, što i 200 u GSPu, na deset puta efikasniji način, šta su ono super ljudi?! Ne, nego su ovde svi nešto, a niko nije ništa, nikome ništa nije dužnost.
Četvrta stvar, sve sindikate bi raspustio, mogli bi da imaju jedan i ćao, 26 sindikata na 5000 radnika, ma koga bre zaje*******avate?! Sve predsednike, naročito ovih reprezantivnih, bi isterao iz kancelarija napolje, da zarade platu.
Našao bi ja njima posla, za svih 2000 neradnika i lezilebovića. Pored tolikog broja radnika, angažuje se privatna firma za pranje?!
Uhapse 3 parkirera zbog krađe goriva, to je senzacija?!
A koliko se ukrade na "točenje" u fiktivna vozila, koliko je štete načinjeno neodržavanjem, gde su plaćeni delovi? To nije bitno, eto uhvatili tri lopova i rešili sve probleme, e je*** ti i firmu i onog ko vas plaća.
Što se tiče toga da privatnik obavlja sjajno, sem Arrive, nijedan ne bi prošao nikakvu ozbiljniju kontrolu, što saobraćajne policije, što inspekcije rada, tu se vaša priča o privatnicima završava.
 
Nažalost becks, sve njih štiti zakon. Niti ih možeš najuriti, ni prekvalifikovati. A Arriva je sad državna firma, korporativni vlasnik je Savezna republika Nemačka...
 
Opet omašena tema ?
GSP je morao pored svih vozača da ima i službe za razvoj, nabavke kontrolu kvaliteta, unutrašnju kontrolu, referente koji bi pratili rad vozača na terenu, službe za održavanje stajališta i svega ostalog. Onda se tu nadovezuje društveni standard sa menzama itd.
Dakle jedno je kad imaš firmu sa 20 zaposlenih ili 200 od kojih je jedan - dva do desetak u samoj firmi zaduženo za održavanje vozila i baš te zabole kako će da se snađu za topli obrok i slično. Jedan radnik obračunava plate, vodi kadrovsku službu / pravnu i sve ostalo. Sama nabavka je takođe smešna u poređenju sa GSP-om.
Za hiljadu ili više radnika da bi sve funkcionisalo kako treba treba da postoje ozbiljne prateće službe.
Prva služba koja je otišla i za koju ne vidim svrhu su otpravnici- dakle samo piskaranje bez pravog uvida u stanje na terenu. Sav saobraćaj se vidi na ekranima u jednoj kancelariji i odatle neko pametan može da vodi saobraćaj.
Druga stvar su obračunci koji pored svih mogućih kartica i elektronske evidencije i dalje ručno unose sve podatke (i naravno sa greškama), pa se svi ti papiri nose u el. centar gde se sve to unosi i radi obračun plata. Potpuno nepotrebno. Sve to može jedan kvalitetan program da odradi.
 
Veljko Ražnatović udario u autobus "65"
V. N. | 06. april 2016. 21:06 | Komentara: 22
Sin pevačice Svetlane Ražnatović, Veljko Ražnatović, imao je u sredu oko 14 časova saobraćajnu nezgodu u Ruzveltovoj ulici u Beogradu





SIN pevačice Svetlane Ražnatović, Veljko Ražnatović, imao je u sredu oko 14 časova saobraćajnu nezgodu u Ruzveltovoj ulici u Beogradu.


Vozeći u smeru ka Vukovom spomeniku, sudario se sa vozilom GSP koje saobraća na liniji 65. Tom prilikom lakše je povređena jedna putnica iz autobusa. Saobraćaj u ovom delu grada otežano se odvijao više od sat vremena.

Izvor: Novosti

http://www.novosti.rs/vesti/scena.147.h ... autobus-65
 
Vrh