Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 271 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    285
Kao i sa kamionom u nekoj firmi, tesko je to ocuvati. Dzabe sto ja cuvam moj kamion/autobus, kada dodje kolega koji ima stav: ,,Ko ga je.e, nije moje, ja sam dosao ovde da pretandrljam smenu i da odem kuci,,. Extra je kad imas kolegu koji je picajzla za vozilo kao ti.

Nego, ne znam tacno, pa da pitam vas koji znate...Da li vozaci autobusa smeju da duvane dok voze?
 
Koliko znam zabranjeno i da se počešu. :D
Tamo gde je zabranjeno postoji nalepnica.
A na autobusima postoji.
 
A sta je sa elektronskim cigaretama? Ima jedan Sagin vozac kod mene na 306 koji redovno purnja tu glupost, jedino sto je u Mazu pa je izolovan od ostatka salona, ali opet izgleda odvratno i neprofesionalno. Ujedno i jedan od najsporijih vozaca, samo se na njega zale koliko sporo vozi. A zaista, van spica od prve do poslednje treba manje od 25 minuta, sa ovim vozacem treba duze od 30 minuta.
 
Idu prijave za cigare.
Elektronska mislim da ne spada pod to, nigde nije zabranjena?
 
Haha ja znam vozaca koji pusi od 29og do banovog brda bez prestanka i jos ima ogromnu solju kafe koju drzi pored nogu :D
 
Šta fali rakiji sad kad krene ladnoća drmneš jednu i cirkulacija samo cepa ovo preporučeujem onima koji nemaju grejanje u busu :D AHAHHAHAHAHH
 
U ovom preduzeću naglašavaju da trenutno u gradu postoji samo 41 stajalište koje je predviđeno za ulazak i izlazak osoba sa invaliditetom. Na liniji 17 takvo stajalište postoji jedino kod Sava centra.

Znači za onog ko invalidskim kolicima udje u 17 jedini mogući način da izadje je da sačeka da bus okrene u Konjarniku i vrati se do Sava centra. Sve ostalo je kršenje internog propisa. Genijalno.
 
Za njih je uredjeno stajaliste samo ako ima nacrtanu oznaku na zemlji. Pozivaju sa na neko krsenje internih propisa, a ovamo ih nikada ne postuju, sad im je magicno stalo do njih. Sami sebe protivrece, rampa je rucna, sto znaci da mogu na bilo koju visinu da se spuste. Isto tako, ako je vozac u obavezi da omoguci invalidu da udje, kako onda krsi interne propise. Glupost do gluposti.
 
Koja je oнда поента нископодних аутобуса са рампама за колица? И ово да је једино Сава центар погодан за улазак инвалида ми је ван сваке памети, зато што рампа која води од тротаоара у Милентија Попвића до оба стајалишта Сава центар има неколико степеника па је особама у инвалидским колицима немогуће да се спусте туда или попну одатле. Ако наставимо даље, стајалиште Мостар исто није погодно за колица, због степеница којма се једно може стићи до станице, исто је и са стајалиштем Делиградска, где исто имамо и степениште и пасарелу са степеништем, онда да не говорим о стајалишту Франш на аутокоманди, то је читав систем степеништа, подземинх пролаза и пасарела који нису погодни ни за људе који нису у колицима, слична ситуација са стајалиштем Јужни булевар које је паралелно са стајалиштем Франш.

Али не видим проблем за улажење инвалидских колица у аутобус на свим осталим стајалиштима од Јужног булевара до Коњарника, као и од Београдске арене до Земуна.

Овај случај је пример како је Београд веома непогодан град за живот особа са инвалидитетом, и поред нископодних аутобуса који им омогућавају улазак.
 
Luspise i ostase zivi popice gsp prijave i kazene zbog majmunisanja sa njihovim internim prvilnicima od zastitinika gradjana pa i tuzbi leizlebovici
 
marrecar":32nec816 je napisao(la):
Za njih je uredjeno stajaliste samo ako ima nacrtanu oznaku na zemlji. Pozivaju sa na neko krsenje internih propisa, a ovamo ih nikada ne postuju, sad im je magicno stalo do njih. Sami sebe protivrece, rampa je rucna, sto znaci da mogu na bilo koju visinu da se spuste. Isto tako, ako je vozac u obavezi da omoguci invalidu da udje, kako onda krsi interne propise. Glupost do gluposti.
Krsi propise da ne sme da napusta vozilo, a to bi morao kako bi izvukao rampu. Onda se postavlja pitanje cemu uopste rampe koje su nefunkcionalne, zasto nisu uzeli sa rampom koja se automatski otvara iz kabine?
A sa druge strane ne mogu da shvatim da niko nije mogao da pomogne da unesu osobu sa kolicima, mali milion puta sam prisustvovao kad ljudi sami organizuju i unesu osobu u kolicima.
Ovde vozac kako god okrene kriv je, ako se ponese po propisima, ne izadje, kriv je ljudima sto dodatno maltretira coveka, a ako se ponese ljudski, covecanski i izadje, moze neko da se nadje pametan, sto je i bilo slucajeva i da pise prijavu.
 
Cek jel problem sto uopste ustaje od volana ili je problem sto ce izci na 1 min moze li se rampa spustiti iz vozila a da se iz istog ne izadje da se zadovlji imbecilni prvilnik .Ako se zateknem u istuciji da nece da se spusti rampa imvalidu necu dati da vozilo krene .A umjesto pisanja po novinama gsp treba pojuriti preko institucija
 
Iz kabine ne moze da izlazi u toku pravca. Bas kao i kod napada na vozaca, ti ne smes izadji dok on ne udje u tvoju kabinu. Stoga je svejedno jel ce spustiti rampu iz salona ili ce izacii pa je spolja spustiti.
Ako se zateknes u situaciji, lepo nadji jos jednog i lepo podignete kolica sa covekom i svi srecni i svi zadovoljni. Od toliko neizivljenih i punih snage, nacice se jos neki da potrosi svoju snagu da pomogne osobi sa invaliditetom.
 
Ne sme da izlazi u toku pravca ali zato se menjaju na svim mogucim stajalistima gde im odgovara.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mogu li vozaci, kondukteri, lekari, bravari, pa i politicari biti bolji nego sto kao narod jesmo?
Ja mislim da ne mogu.
Isto kao sto se ovaj vozac 'krije' iza idiotskog pravilnika firme, tako se i birokrata iz opstine sakriva iza losih uredbi, slicno se lekar sakriva zbog neopremljenosti ustanova, a politicar iza zatecenog stanja i odnosa snaga u svetu...
Budimo malo vise samokriticni. To jesmo mi i to je nasa slika.
Za sebe uvek nadjemo opravdanje, a drugima vidimo sve. No to sto sebi nadjemo opravdanje nas ne cini boljim ljudima.

Ne zeleci i ne pokusavajuci ni na koji nacin da opravdavam postupak doticnog vozaca ali zaboga u popodnevnom spicu taj bus sigurno nije bio prazan! I niko, apsolutno niko od putnika u njemu, niti od onih koji su bili na stanici nije nasao za shodno do pomogne hendikepiranom momku???
Pa sram NAS bilo, sve zajedno!!!!!!!!!!
 
Зар возачи трамваја не излазе често да мењају скретницу, као и возачи тролејбуса када им се откаче мотке?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360920#p360920:1s7qz5su je napisao(la):
loyola » 03 Dec 2015 12:32 am[/url]":1s7qz5su]Ne sme da izlazi u toku pravca ali zato se menjaju na svim mogucim stajalistima gde im odgovara.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Za takve stvari ide opomena pred otkaz. Takođe, nedozvoljena radnja. Ako sam dobro upoznat spada u teži prekršaj radne discipline. To ti je regulisano članom 16. pravilnika o obavezama osoblja.
Ipak, član 17. propisuje mogućnost izmene osoblja ranije, ukoliko su sa tim upoznati nadležni rukovodioci.
Дошљак":1s7qz5su je napisao(la):
Зар возачи трамваја не излазе често да мењају скретницу, као и возачи тролејбуса када им се откаче мотке?
Ja nisam pisao pravilnik, ali ako po PSu, u slučaju da zakuje skretnica ili spadnu motke, vozač bi morao da zove majstore da otklone problem?! Što je samo po sebi apsurd.
Suština ovog pravila je da se onemogući kretanje vozila od strane trećeg lica, zbog odsustva vozača. Trola bez motki ne može da se pokrene, isto ni tramvaj ne može proći ako se ne podesi skretnica, bus može da pomeri svako ko bar malo poznaje vozila.
Ipak, laki druže, skidam kapu za komentar, sve si rekao!

Pravilnik mi je tek genijalan, najzanimljiviji deo:


A ja bih celokupnu situaciju u GSPu preneo kroz jednu fotografiju iz vozila iste firme.
Smeće predstavlja probleme, a aparati su tepih ili neki ćošak, dakle, problemi se rešavaju tako što se odlažu i spremaju u neki ćošak, pod neki tepih, tako godinama. Sve se tako rešava, ne samo čišćenje.
 
Vrh