Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 271 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    285
laki72":10smzgif je napisao(la):
Nego...
sta mislite kako ce Solarisi izgledati za jos 10 godina? ;)
Daleka je to budućnost , za početak moraju da doguraju do prve decenije.
 
Da li ce dogurati do prve decenije to je ustvari pitanje :)

Naravno pitanje je i za nase Ikarbuse. Imamo vec vremesnu N seriju koja je u polu raspadu
 
Dobro, moram da priznam da skepsu koju sam imao prilikom tendera ...
Pa, aj da kazem da je Solaris ipak prevazisao moja pocetna ocekivanja.
Za sada se pokazao kao sasvim solidan Bus
 
Mislim da tvoja skepsa nije bila vezana iskjlucivo za kvalitet vec za neku logiku koju sam i tada i sada podrzavam a to je kupovina domaceg autobusa. Naravno i razvoj nekog od postojecih modela najbolje M serije ili A serije kada su zglobovi u pitanju sa solo mislim da smo dosta dobri ako izuzmemo ovaj Ikarmerc
 
Da Igore, ali imamo veliki problem konstantnog diskontinuiteta u proizvodnji, diskontinuiteta u saradnji sa dobavljacima...
Sve to Ikarbus polako, ali sigurno udaljava od sanse da bude dobar proizvodjac i odrzi se na trzistu.
Eto i za ikamerc su znacajno podigli cenu od najavljivane, a nije ni cudo jer su pojedini "izvodjaci" omrsili brke zestoko.
Pri tom, posao za koji su angazovani je bez problema mogao odraditi sam Ikarbus, ali je stiglo naredjenje 'odozgo'...

Sve to meni lici na "pocetak kraja" :(
 
Ikarmerc je odsluzio svoju jednokratnu pricu pa ne vidim razlog da se ne nastavi saradnja sa MAN-om koja verovatno nije ni stajala vec je u javnosti vise pisano o mercedesu i celoj toj naduvanoj prici.
 
Sta raditi ako vozac gsp-a namerno prodje kroz ogromnu barustinu da bi me poprskao? Osim oprati se :D
 
U principu mislim da ne mozes nista, ima dijabola koje namerno to rade, ali me obqraduju oni likovi koji prikoce i polako prodju kroz vodu! Ima ljudi koji i razmisljaju, ali ne mogu ni razumeti ni ljude koji stoje tik pored ivicnjaka, bas kao sto ne mogu razumeti ni bolesnike koji vide i jos dodaju gas da sto bolje isprskaju...
 
Stajala sam kolko god sam mogla daleko od ivice, ali prosto autobus je usao mnogo ranije u taj deo trake namenjen za stanicu i to u velikoj brzini. Vec dve godine svaki radni dan cekam bus tu i nijednom se nije desilo slicno jer prosto niko ne ulece u tom delu stanice tako... Nikad vise bele pantalone :D a sta mislite-mogu li bar negde da se zalim na vozaca? Imam garazni broj i vreme, vidjacu ga i narednih dana...
 
U principu mozes, ali ne postoji kazna, ako neko bas bude bio raspolozen usmeno ce ga zamoliti da to vise ne radi, ali u realnom vremenu, ta diskusija zavrsice se ma ko ga/je j***, aj necu vise, a naravno nista se izmeniti nece.
 
Podsetili ste me na situaciju od pre par godina. Jutro, padala kisa i putnik ulazi na vrata autobusa u kome sam i ja bio. Kaze vozacu: ,,Majstore, okupali ste me,,. Vozac odgovara: ,,Vi se pomerite malo od ivice stanice, nikog od jutros nisam okupao, osim vas,,. Pitnik: ,,Samo da val kazem, da cu ici u vasu firmu da se zalim. Vozac: ,,Slobodno, mozes da se zalis mojoj pokojnoj majci,,.

Tako da ako je sudeci po tome, a sumnjam da je nesto napredovalo u tom smislu, pokucaces na zakljucana vrata.
 
Jedino sto mogu da urade jeste da odgovore sa "utvrdjeno je koji je vozac bio, pozvan je na razgovor i predoceno mu je da pazljivije vozi i obraca paznju na stanje puteva" ili nesto u tom fazonu. To ce biti samo odgovor, a da li to stvarno cine, to je vec diskutabilno.
 
O čemu vi pričate? :D


mon2.gif
 
Pre nekoliko godina vozaci redovno nisu stajali na sred Borske ulice, "mala" stanica, brdo, tesko im bilo valjda, pa je ljudima koji zive tamo bio obicaj da zaustavljaju autobus drzeci kamen u ruci. Na kulturu se odgovara kulturom.
 
@thejk
Zao mi je sto si isprskana, ali pokusavam da razmisljam pozitivno.
Mozda covek nije znao da je tu barustina toliko duboka?
Mislim, moguce je da je prvi put na toj liniji, zar ne?
U svakom slucaju, realno bi bilo da sankcije za ovako nesto ima direkcija koja je valjda zaduzena za odrzavanje stajalista, u koja valjda opet spada i saobracajna konstrukcija istih?
Jer, ruku na srce, samo su u Srbiji kolotrazi , udubljenja, udarne rupe (...) normalna pojava, a obaveza vozaca (profi ili amatera) je da ih obilaze izigravajuci Bojana Krizaja ;)
 
cones":vkopcigc je napisao(la):
Pre nekoliko godina vozaci redovno nisu stajali na sred Borske ulice, "mala" stanica, brdo, tesko im bilo valjda, pa je ljudima koji zive tamo bio obicaj da zaustavljaju autobus drzeci kamen u ruci. Na kulturu se odgovara kulturom.


Ma da posle nosili i maljutke. Pričaš gluposti.
 
Nije lako ni tim vozacima. Posebno ovima u GSP-u. Zadnjih godina se vozni park podmladio, pa i Boze pomozi. Ali ono ranije je bio katastrofa.

Ni malo nije lako da vozis ljude u autobusu sa kog svaki cas moze nesto da otpadne, na kome jedva rade migavci i svetla, vrata zaglavljuju, ako ima grejanja za vozaca, to je uspeh, a grejanje za putnike je misaona imenica. Ne radi skoro nijedan instrument. Razumem njihove uslove rada i odgovornost koju imaju, jer voze ljude. I da su zbog toga besni i nervozni, ali to nije razlog da kada slucajno isprskaju nekog putnika, ne mogu da kazu prosto - Izvinite!

A i putnici mogu malo da se pomere od ivice, jasno je da je kisa, da ima bara i da postoji mogucnost da budu isprskani. Tako da malo pazenja, kulture i razumevanja sa obe strane i sve ce biti drugacije.
 
Neće niko namerno.
Ali opet treba biti genijalan i stojati pored bare. Suv.
 
To sam viđao dok sam se cesce vozio autobusom. Bara pored stanice. Oni stanu skoro pa na ivicu i posle se cude sto su isprskani. Ne znam ni sam koliko sam puta cekao autobus po kisi, snegu, bljuzgavici i slicno...Nikad me autobus nije okupao, a desavalo se da neke jeste, cak i one koji nisu bili bas na ivici. Ja sam se uvek sklanjao maksimalno koliko mogu. Imas vozace koji ,,ulecu,, u stanicu po kisi i snegu, kako ne bi smeli i kada je sredina leta i 40 stepeni.
 
Dobro vidis, verovatno 39 i 48.
Oni ce sledece godine izgledati ko ikarbusi iz 2008. na 27-ici.
 
Kakvi će biti 80 % zavisi od vozača. Na 39 ima dva ikamerca. Jedan je rastrešen, drugi je i dalje kao nov... JEdan dan sam se vozio sa vozačem (u ovom što je kao nov) tako ga je pazio, prelazio je polako preko rupa i sl. Juče sam se vozio sa rastrešenim, vozač je gazio preko baštice u Bulevaru oslobodjenja sa 50 na sat, baš ga je bilo briga za rupe
 
Vozač je jako važan faktor u održavanju, dosta toga mora sam, a ono što ne može, mora da juri po garaži da mu urade. Najbolje se da vide na takvim primerima, dva ista autobusa, iste linije, pa onda vidiš ko je vozač, a ko lelemud... Za te baštice i brzinu preko 20 bi delio otkaze, samo sadista i psihopata može onuda da protera sa brzinom većom od 20...
 
Vrh