[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360920#p360920:1s7qz5su je napisao(la):
loyola » 03 Dec 2015 12:32 am[/url]":1s7qz5su]Ne sme da izlazi u toku pravca ali zato se menjaju na svim mogucim stajalistima gde im odgovara.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Za takve stvari ide opomena pred otkaz. Takođe, nedozvoljena radnja. Ako sam dobro upoznat spada u teži prekršaj radne discipline. To ti je regulisano članom 16. pravilnika o obavezama osoblja.
Ipak, član 17. propisuje mogućnost izmene osoblja ranije, ukoliko su sa tim upoznati nadležni rukovodioci.
Дошљак":1s7qz5su je napisao(la):
Зар возачи трамваја не излазе често да мењају скретницу, као и возачи тролејбуса када им се откаче мотке?
Ja nisam pisao pravilnik, ali ako po PSu, u slučaju da zakuje skretnica ili spadnu motke, vozač bi morao da zove majstore da otklone problem?! Što je samo po sebi apsurd.
Suština ovog pravila je da se onemogući kretanje vozila od strane trećeg lica, zbog odsustva vozača. Trola bez motki ne može da se pokrene, isto ni tramvaj ne može proći ako se ne podesi skretnica, bus može da pomeri svako ko bar malo poznaje vozila.
Ipak, laki druže, skidam kapu za komentar, sve si rekao!
Pravilnik mi je tek genijalan, najzanimljiviji deo:
A ja bih celokupnu situaciju u GSPu preneo kroz jednu fotografiju iz vozila iste firme.
Smeće predstavlja probleme, a aparati su tepih ili neki ćošak, dakle, problemi se rešavaju tako što se odlažu i spremaju u neki ćošak, pod neki tepih, tako godinama. Sve se tako rešava, ne samo čišćenje.