stf":1t3zaaey je napisao(la):
Beks,
Kad se setim medijkih spinova o "tonama smeća" koje radnici održavanja čiste a PUTNICI ostavljaju. Naravno da ostavljaju, ali je to jako mali procenat polusveta, isto kao što i kod vozača postoji jednak procenat polusveta, jer i vozači i putnici su isti narod i isto vaspitanje.
Za vas sve pohvale, a tu seljačinu nije teško naći, zna se ko je vozio to pre tvog kolege pa lepo popričati sa njim za početak. Ili kupiti plastičnu kantu od 100 dinara i postaviti u kabinu kao pokon.
Nije problem kupiti kantu, problem je što bi ta kanta koliko isto veče dobila noge. Ne zbog toga što nekom treba, uzimali su i prljave krpe iz busa, plastične čaše i slične predmete, već očigledno iz čiste dosade.
Međutim, baš gore iznad vozača u pregradi, zbog ovakvih stvari, uvek stoji plastična kesa za odlaganje ambalaže i hrane, da se ne baca ni ovde ni kroz prozor kako su neki radili, međutim izgleda da se navike nekih baš i ne razlikuju od istih tih putnika po kojima pljuju.
Moram opet da pohvalim SP "Zemun", na gar. br. 308 je bila oštećena signalizacija pa je umesto sijalice bio katadiopter namešten i nije bilo zaštitne plastike preko toga, već danas je u saobraćaj izašao sa sijalicom i sa novom plastičnom kutijom!
Takođe, važno je da napomenem da su broj Ikarbusa N serije van saobraćaja smanjili na samo 2, u odnosu na 7 ili 8 njih, tako da su ponovo u saobraćaju garažni brojevi 402,403,404,406,408,409, dok su i dalje van saobraćaja oni najviše rastureni garažni brojevi 401 i 405, međutim kako sam čuo do nove godine bi i oni trebali u saobraćaj, od mene za sada velika pohvala na ažurnosti i trudu, a videćemo hoće li se pojaviti do kraja godine i preostala dva N-a u saobraćaju!