spatiotecte":1i888lre je napisao(la):
Dobro tehnicki svakako nema (a moje zapazanje je bilo na to da je tehnicki IK206 prevazidjeno vozilo) ali estetski je to vise manje jedan isti autobus koji gledamo vec 20 godina na ulicama Beograda.
Ko ga je prevazišao, po čemu ga je prevazišao, pričaš uopšteno i previše opširno. Isto kao da sam rekao burek u Beogradu je prevaziđen i zastareo. Reci lepo, zaostaju po pitanju šasije, jer je tu i tu bolja, po pitanju menjača jer je tamo i tamo bolje rešeno!
tragac":1i888lre je napisao(la):
da li vozači 48 imaju tal sa taksistima? Večeras se ostvaruje tek svaki drugi polazak a i čujem da je svake subote uveče ista situacoja?
Nema nikakvog dila, jednostavno nema dovoljno vozila, nabijena turaža i eto, pravi se interval od po pola sata i više...
spatiotecte":1i888lre je napisao(la):
Dobro tehnicki svakako nema (a moje zapazanje je bilo na to da je tehnicki IK206 prevazidjeno vozilo) ali estetski je to vise manje jedan isti autobus koji gledamo vec 20 godina na ulicama Beograda.
Ako tebi ovo deluje isto, onda si u pravu. Kao što rekoh estetika zavisi od čoveka do čoveka, međutim ja više volim jednostavnija rešenja i jednostavnost kod dizajna, tako da je vrlo verovatno da se zbog toga ne slažemo. Opet bih voleo da mi kažeš zbog toga i toga smatram da je zaostao i da nije savremen(npr. prednja, zadnja maska ili tako nešto) jer je ovo tvoje tumačenje preopširno
Dorcolski44":1i888lre je napisao(la):
IK 206 se već 8 godina pravi.Izgleda da je izgledom zastareo.Bolje je izgledao 201(ali pre 2000.) :bash:
Tačnije pravi se serijski od 2008, prototip je valjda bio 2006. na Beotrucku, ne nađoh bolju sliku, a za ovu znam da sigurno neće smetati
Žika":1i888lre je napisao(la):
Svi ti Ikarusi su odavno prevaziđeni. Poskidaj oplate pa ćeš videti celu priču.
Bio sam u fabrici par puta i sam proces proizvodnje je neozbiljan. A to se najbolje vidi što na putu od fabrike do Beograda pogube pola delova.
Sam enterijer, izolacija i sve ostalo nije mrdnulo pola veka.
Vešanje je pretrpelo modifikaciju što su izbacili bočno jastuke (201 pa ti u krivinama ulivao strah u kosti), stavili stabilizatore i umesto poprečene i uzdužne tzv cug štangle stavili V cugove. Vozilo ide na sve strane, neverovatno koliko je neupravljivo.
Koliko ih god voleli i gde god da stavili motor to su ipak prevaziđena vozila.
Ti Ikarusi su pregurali i prevezli što neće nijedan bus više, ne Ikarbusov nego bilo čiji, to samo što na vodu nije išlo devedesetih, na "ložaka" su ih čak vozili kako sam čuo... Tako da je neumesno porediti njihov kvalitet, oni su prevozili 20 godina, a čisto sumnjam da bilo koji savremeni bus može da ima toliki radni vek...
Ovaj deo da si pratio proizvodnju mi se nešto ne uklapa u ovaj tvoj nastavak priče, pošto pričaš da si video neku izolaciju i sve te delove. Ukoliko "ogoliš" ikarusa nećeš videti izolaciju, noviji modeli imaju stiropor kao toplotnu i zvučnu izolaciju u "zidovima", debljina "zidova" je takođe veća. Opet kažem, IK-161/6 su visokopodna vozila, dok je IK-206 srednjepodan autobus, dakle i sama konstrukcija je drugačija i sasvim drugačije izgleda.
Ovo što pričaš za vešanje apsolutno nema nikakve veze, radi se o 2 različita tipa vozila, IK-161/6-Ik-201 imaju pogon na srednjoj osovini i prateću osovinu, sam sistem upravljanja je drugačiji i samo vozilo se drugačije ponaša u odnosu na IK-206 koji je "pušer" odnosno pogon mu je na zadnjoj osovini, dakle prikolica je fiksirana, nema bežanja, talasanja, šetanja, što u mnogome olakšava upravljanja, a pre svega obezbeđuje mnogo veću udobnost jer nema poskakivanja i ljuljanja kao u IK-161/6-IK-201. Dakle, sama konstrukcija i tip vozila utiče na njegovu upravljivost i udobnost, a ova konstatacija da su izbacili jastuke ti je netačna, to je vrlo moguće da su ih izbacili u GSPu, iz fabrike tako izašli sigurno nisu.
Sudeći po tvojoj konstataciji da je IK-206 "neupravljiv", nisam baš siguran da si ga vozio, jer je to vozilo kojim je jednostavnije upravljati od automobila, sa jako velikom preciznošću možeš da prođeš bilo gde što ranije nije bio slučaj u IK-161/6, IK-201 modelima kojima je prikolica išla svuda samo ne tamo gde ti kao vozač hoćeš.
laki72":1i888lre je napisao(la):
Ziko, a i ostali, ja i dalje ne dobih konkretan odgovor.
Nemoj da mi se frljate dizajnom, dopadljivoscu, pa ni kvalitetom izrade.
Ovde je spominjana TEHNOLOSKA zastarelost, pa sam zbog toga pitao da mi objasnite na sta konkretno mislite.
I ako vec pricamo o 'Tehnolosko' napredim tehnologijama, nemojte mi podmetati MB propagandne spotove!
Ako ni zbog cega drugog, onda zato sto su ih mnogi pretekli po tehnoloskim resenjima i inovacijama.
I jos jedno zapazanje sa ovog promo spota, kad je vec tu. Jeste li videli cifru u gornjem desnom uglu?
Ona bese oznacava koliko se za takvo vozilo treba isprsiti?
I sad lasta ili ariva treba da daju toliku lovu da bi vozili putnike koji ne placaju u gradovima koji duguju subvencije za prevoz, po ulicama i putevima koji su puni rupa???
Oce, ma vazi, samo zato sto se nama Ikarbus ne svidja...
Svaka čast za post!