Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Kažnjavaju se u skladu sa zakonom, za sada koliko sam upoznat radi se o prekršajima kao što su prolazak na crveno, nepropuštanje pešaka i sl., dakle da kažem "Lakši" prekršaji koji se uglavnom kažnjavaju novčano i oduzimanjem bodova, samo što na sve to ide i kazna od firme ;)
 
becks89":12xdxjag je napisao(la):
A vozački zanat ti je sledeći, jednom nogom si u zatvoru, a drugom u grobu,
To znači da je i svaki putnik koji udje u vozila JGP-a jednom nogom u grobu.

Jezivo.
 
Čim kročiš na ulicu si jednom nogom u grobu ;) Opasnosti vrebaju sa svih strana ;)
 
Ako je tako, onda tim izgovorom ne možeš da pravdaš vozače jr smo svi u toj opasnosti. Ništa oni nisu bliže grobu od putnika te ne mogu da se pravdaju tim rizikom.
 
Ne pravdam, samo ti objašnjavam, ti provedeš 3 sata u saobraćaju, on provede preko 8h ;)
 
Beks navedi makar jednog vozača gsp-a ili privatnog prevoznika koji je izgubio život u saobraćaju vršeći svoju dužnost u prethodnoj deceniji. A koliko je rudara, policajaca, neimara, vojnika, pa čak i radnima gradske čistoće izgubilo. Mani me te priče o rizičnom poslu.


Danas gde vise od 20% ljudi nema posao mnogi bi pristali to da rade za platu od 60+soma i da im sleduje sve što je zakon propisao.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pa što onda svi žandari, rudari ne sednu da voze autobus kada je to tako jednostavno i lako. Svi ti koje se naveo brinu o sebi i samo o sebi, a onaj "divljak", "indijanac" ili kako ih već krstite sve odgovara za tebe i svu ostalu gospodu u prevozu, ne plaća se težina posla, već odgovornost koju imaš. Kad si se već čistoće dohvatio, što nisi pomenuo da jedan čistač ulice ima veću platu nego vozač autobusa?
Kada su tako divni uslovi i kada je lepo posao, kako je moguće da uvek nedostaju vozači? Možda to laički izgleda jednostavno, ali veruj mi da bi nakon par dana promenio svoje mišljenje ;)
 
becks89":8wqs3eqc je napisao(la):
što nisi pomenuo da jedan čistač ulice ima veću platu nego vozač autobusa?
A budući da GSP-ov vozač sa srednjom džabalebaroškom školom ima poprilično veću platu od mene a imam dva fakulteta ... a ja sa druge strane imam veću platu od 80% ljudi koje znam i svi se ubijamo od posla ... i još se žale ... pripadne mi muka.

Treba da ih je sramota. Nezasito, lenjo i bahato. Samo oni imaju odgovornost a ostali pretaču iz šupljeg u prazno ... šoferi svih kategorija, od taksija do aviona su sami sebi mnogo dali na važnosti...
 
Nažalost, niko ne ceni fakultetsko obrazovane ljude. Imaš i ljudi koji su magistrirali saobraćajni, koji su doktori na drugim fakultetima, pa ih je život stavio za volan. Surovo, ali šta ćeš svaki se bori za svoj život!
 
Kreativnost na nivou :)
9r94.jpg
 
Osim u beogradskim bolnicama, bebe su se u novogodišnjoj noći rađale i u javnom prevozu.

Jutros u 8 i 30 u autobusu na liniji 403 rođena je još jedna devojčica. Kako Studio B saznaje u Gsp-u, porođaj je počeo u autobusu tako da je vozač zaustavio vozilo i pozvao Hitnu pomoć. Uz pomoć vozača i tri putnice, 29-godišnja žena donela je na svet devojčicu, pre dolaska hitne pomoći. Porodilja i beba su potom prebačene u porodilište u Višegradskoj i, kako saznajemo, obe se dobro osećaju.

izvor: studio B
 
becks89":yxm92mmx je napisao(la):
Sad ćeš da kažeš da nisam kročio van Srbije?
Zanimljivi su mi vaši zaključci, bez ikakvog dokaza... Kada si već pomenuo inostrane zemlje, navedi mi u kojoj to zemlji ti imaš vozni park prevashodno sačinjen od vozila starih 10 i više godina? U kojoj god evropskoj zemlji da si bio, nisi mogao da vidiš autobus star 10 godina u stanju kao što su naši autobusi, a da nisu Albanija i Makedonija. Imaš 2 opcije, ili čuvaš vozila i menjaš ih povremeno, na duži vremenski period, ili radiš ovo što mi radimo, kupimo novo, ne radimo ništa po pitanju održavanja i onda imaš potrebu za obnovom voznog parka svakih 5-6 godina, u ovakvom sistemu nije realno očekivati da imate vozilo staro 10 i više godina...

Stvarno preteraste vas dvojica ... ali u jednom si potpuno u pravu. NIGDE ne možeš da vidiš vozila u stanju u kakvom su u GSP-u. I to iz prostog razloga što neko u GSP-u ima zadatak da vozila uništava a ne održava.

Da oni rade svoj posao na održavanju svakako niko ne bi ni postavljao pitanje seče autobusa starih 5 (PET) godina. Da li ste vi svesni kakav je to javašluk i idiotizam?!
 
A sto autobusi u BG-u prelaze onu kilometrazu koju predju autobusi u npr Becu za 12-13 godina nikom nista? :p
Pitajte becksa kada se ukljucuje i iskljucuje npr 1/88,1/611 i koju kilometrazu imaju sada ti autobusi?
 
Šta reći za prve polaske na linijama 604 i 605, koji u garaži provedu oko 75minuta dnevno?

dGoran":341wslj7 je napisao(la):
Stvarno preteraste vas dvojica ... ali u jednom si potpuno u pravu. NIGDE ne možeš da vidiš vozila u stanju u kakvom su u GSP-u. I to iz prostog razloga što neko u GSP-u ima zadatak da vozila uništava a ne održava.

Da oni rade svoj posao na održavanju svakako niko ne bi ni postavljao pitanje seče autobusa starih 5 (PET) godina. Da li ste vi svesni kakav je to javašluk i idiotizam?!
Ne mora niko da uništava vozila, dovoljno je da ne vodiš nikakvu brigu o njima. I konju da ne daješ hranu i vodu i teraš ga da radi, pa crkao bi posle nekog vremena, a prethodno bi sve lošije i lošije ispunjavao svoje radne obaveze.
N serija je prvo nekvalitetna izašla na ulice, možda ne toliko nekvalitetna, koliko nedovršena, u samom sistemu eksploatacije gde su 4 godine bili glavni nosioci gradskog prevoza, kao novajlije i kao oni koji su odmenjivali još starija vozila na najtežim polascima ovaj scenario je sasvim očekivan. Prosto sam sistem na nekim linijama je takav da vozilo i sa maksimalnom pažnjom ne može dugo da izdrži (nažalost u 99% slučajeva vozilo ni nema takvu pažnju), ne postoji vozilo koje može da izdrži eksploataciju od 22-23h dnevno svaki dan u godini i da traje više od 5-6 godina. U svim datim okolnostima ta N serija je odradila odličan posao, koliko je u nju uloženo ona je odlično odradila svoje, po meni realnije je da se ona penzioniše, jer ulaganje u remont nedovršenih vozila je čisto bacanje novca. Ali, ljudi radi se o GSPu, sve što je nerealno se obično i desi, nemojte se čuditi kada za koji mesec dobijemo "preporođenu" N seriju na ulicama :lol:
 
Gsp kad dobije novo vozilo 2 godine nista neradi na istom osim sto sipaju naftu ,ulje i vodu ako nezborave ,operu svakog ljeta jednom spolja iznutra ,to je to i 2000 viska pretezno administracije
 
direktor":1a733ztg je napisao(la):
Gsp kad dobije novo vozilo 2 godine nista neradi na istom osim sto sipaju naftu ,ulje i vodu ako nezborave ,operu svakog ljeta jednom spolja iznutra ,to je to i 2000 viska pretezno administracije

Ogroman broj ljudi koji ništa ne radi, tačno da svakome od njih daš po jednu četkicu za zube i njome da izribaju svaki autobus.
 
juče sam se isto vozio u ik103 ali na 39. Isto tako izgleda, stim da odatle gde je slikano, gde su 4 sedišta, ima rupa u podu da ti noga propadne.
 
Bolje i tako nego nekom da padne na noge. Pre 3 godine je jedan vozač imao neprilike zbog tog poklopca, na delu od Slavije do Autokomande gde bi i bubreg čoveku ispao, je taj poklopac pao jednoj gospođi na nogu, polomio joj 2 prsta na nozi, vozač je posle 6 meseci po 10% imao kaznu jer je kao on morao to da spreči?! Nimalo naivno, pogotovo što se tu nalazi razvodna tabla instalacija...
 
Magareca trka i u 2014 g se nastavlja kao glavna razbriga vozača autobusa na liniji 73
Sada već višegodišnje magarčenje putnika na početnoj stanici 73 u Batajnici, ne jenjava u svom žaru i sjaju :lool:
Putnici koj izadju iz Bgvoza u Batajnici kada uoče ,,postavljenu,, 73 i žurnim koracima krenu . . . .
Oni koj nisu još okusili magarecu šangarepu naših vrlih vozača 73 čak i potrče :p
ali avaj ,
njihova nada traje samo do 10 metara od vrata autobusa
koja po ustaljenom pravilu se ne umoljivo zatvaraju
dok gotovo prazan autobus i vozač sa izrazito pobedničkim izrazom lica, lagano nestaje u maglovito zimsko jutro :pob:
 
Pa prijavljujte pametnjakovice ili zatrci se pa stani pred bus dok ostali stignu
 
Vrh