Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Zbog čega da ga prijavi? Ako čovek poštuje red vožnje i izašao je iz stanice gde je njegov prekršaj? Veći je prekršaj da u pola okretnice stane i otvori vrata da bi ušli putnici.
E sad ne mora baš sve da bude u zakonski milimetar, valjda treba postoji i neka ljudska solidarnost...
 
becks89":1hcahhxr je napisao(la):
E sad ne mora baš sve da bude u zakonski milimetar, valjda treba postoji i neka ljudska solidarnost...
Наравно да треба. Међутим, често је нема.

Ако је у питању ред вожње, да сачека путнике да се укрцају не би га коштало кашњења вишег од 30 секунди. Уосталом, касне они са поласцима редовно и по више минута због пљуге или кафе па ником ништа. Није у питању ред вожње него пракса у ГСП-у која је редовна на више линија.

То исто раде и на Устаничкој. Како виде да 50 улази у окретницу затварају врата и пиче и по минут два раније. Што је најгрозоморније, то раде најчешће на линијама са слабим тактом. У исто време на истом месту, возачи приватника Престо увек сачекају да се 50 искрца макар и окаснили десетак двадесет секунди са поласком.

Зима је и хладно је, и то је основна солидарност са суграђанима.

Бекс, на овом форуму се не нападају возачи у глобалу, као што ти схваташ и представљаш. Нападају се углавном возачи ГСП-а и Луи травела. Ластини такође. Зато што у тим превозницима има највише шљама.
 
Ako čovek poštuje red vožnje i izašao je iz stanice gde je njegov prekršaj?
becks89 istina i u pravu si 100 % :roll: :?: :roll:
moje ,, maglovito jutro,, ne samo sto je tužna slika nase svakodnevnice
vec govori i o jednom od raznih maglovitih motiva gde su gradji Bgda prividno ravnodušni
prema neljudskom ponašanji usmerenim ka vozačima autobusa :(

, ......ko igra za raju i zanemaruje taktiku
Završit će karijeru u nižerazrednom "Vratniku"...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nynsXtaUZiw[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=nynsXtaUZiw
 
stf":1vrwt96y je napisao(la):
becks89":1vrwt96y je napisao(la):
E sad ne mora baš sve da bude u zakonski milimetar, valjda treba postoji i neka ljudska solidarnost...
Наравно да треба. Међутим, често је нема.

Ако је у питању ред вожње, да сачека путнике да се укрцају не би га коштало кашњења вишег од 30 секунди. Уосталом, касне они са поласцима редовно и по више минута због пљуге или кафе па ником ништа. Није у питању ред вожње него пракса у ГСП-у која је редовна на више линија.

То исто раде и на Устаничкој. Како виде да 50 улази у окретницу затварају врата и пиче и по минут два раније. Што је најгрозоморније, то раде најчешће на линијама са слабим тактом. У исто време на истом месту, возачи приватника Престо увек сачекају да се 50 искрца макар и окаснили десетак двадесет секунди са поласком.

Зима је и хладно је, и то је основна солидарност са суграђанима.

Бекс, на овом форуму се не нападају возачи у глобалу, као што ти схваташ и представљаш. Нападају се углавном возачи ГСП-а и Луи травела. Ластини такође. Зато што у тим превозницима има највише шљама.
Privatnici obožavaju kada su puni, zato i čekaju, onda oni samoinicijativno mogu da prekrate negde, manje obrta dnevno, pun pogodak i gazda i putnici srećni ;)
Nešto se ne sećam da ste izuzimali nekoga, ali nema veze sve je ok, vaši stavovi naspram mojih ;) Ja kažem da svi prave iste prekršaje, na osnovu onog što sam video i na osnovu onoga što je opšte poznato. Ne možeš porediti firme sa 15 ljudi i sa 3000 ljudi, naravno da će u većoj biti više propusta ;)
Ovo generalno nije problem, samo malo više tolerancije je potrebno! :)
 
Sto se tice bataje i 73 red voznje bi trebao biti prilagodjen dolascima bg voza ,cim budem imamo vremena iskontrloisacu istu kako se postuje ako bude kretao mimo reda voznje ranije da putnici nebi stigl sa voza ,bice veselo
 
becks89":k2tv26ib je napisao(la):
stf":k2tv26ib je napisao(la):
becks89":k2tv26ib je napisao(la):
E sad ne mora baš sve da bude u zakonski milimetar, valjda treba postoji i neka ljudska solidarnost...
Nešto se ne sećam da ste izuzimali nekoga, ali nema veze sve je ok, vaši stavovi naspram mojih ;) Ja kažem da svi prave iste prekršaje, na osnovu onog što sam video i na osnovu onoga što je opšte poznato. Ne možeš porediti firme sa 15 ljudi i sa 3000 ljudi, naravno da će u većoj biti više propusta ;)
Ovo generalno nije problem, samo malo više tolerancije je potrebno! :)

Potpuno pogrešna pretpostavka. U firmi sa 15 ljudi je "normalno" da bude više propusta jer u toj situaciji ne možeš da imaš potpuno profesionalizovane timove već je u pitanju miks bliskih radnji.
U firmi sa 3000 ljudi normalno je da imaš pre svega pravilnu organizaciju a pritom i robusne sisteme kontrole.

...sem u GSP-u naravno... na žalost.
Nema ni mrvice razloga za bilo kakvu toleranciju. GSP radi očajno, priče o autobusima koji se ne gase pa zato propadaju nisu izgovor već upravo potvrda da GSP ne zna šta radi.

Ja stvarno ne znam kako odgovrne u GSP-u nije sramota nivoa higijene u autobusima. Ne moramo da idemo dalje. Autobusi se ne peru (za to ne treba mnogo para, već par ljudi, crevo, metla i krpa). Neka operu 200 autobusa dnevno, to je 12-13 autobusa na sat (dve smene), znači treba im 6-8 ljudi po smeni. I svakih 5 dana bi svi autobusi bili detaljno oprani. Tih 15 ljudi je 0.5% zaposlenih i to onih najjeftinijih 0.5%.

Diletantizam, nezainteresovanost, javašluk... to se onda šiti kao virus i teško je izvući firmu iz takve žabokrečine bez vrlo nepopularnih rezova.
 
kopmania":16hawvjs je napisao(la):
juče sam se isto vozio u ik103 ali na 39. Isto tako izgleda, stim da odatle gde je slikano, gde su 4 sedišta, ima rupa u podu da ti noga propadne.

Evo naleteh na isti autobus. GB 70 na liniji 39. Juče je makar bio polomljen poklopac preko ove rupe, danas je rupa otvorena....
image.jpg
 
dGoran":251j6kmg je napisao(la):
Potpuno pogrešna pretpostavka. U firmi sa 15 ljudi je "normalno" da bude više propusta jer u toj situaciji ne možeš da imaš potpuno profesionalizovane timove već je u pitanju miks bliskih radnji.
U firmi sa 3000 ljudi normalno je da imaš pre svega pravilnu organizaciju a pritom i robusne sisteme kontrole.

...sem u GSP-u naravno... na žalost.
Ček, polako.
Oćeš mi reći da je lakše kontrolisati 3000 ljudi nego kontrolisati 15 ljudi? Ostavi se tih priča. Kakvi profesionalizovani timovi, treba čvrsta ruka i kaznena politika, pa da vidiš red, rad i disciplinu.

Za ostalo si upravu, konkretno zimi se uopšte ne peru autobus (da nebi ledili) samo se čiste metlom, a i kada nije zima vodom se operu jednom u 7 dana. Nažalost, sem jednom polugodišnjeg pranja, nema ozbiljnog čišćenja autobusa.
Treba malo reda u firmi da se zavede, da se zaradi svoja plata!
 
kopmania":3psi8msh je napisao(la):
kopmania":3psi8msh je napisao(la):
juče sam se isto vozio u ik103 ali na 39. Isto tako izgleda, stim da odatle gde je slikano, gde su 4 sedišta, ima rupa u podu da ti noga propadne.

Evo naleteh na isti autobus. GB 70 na liniji 39. Juče je makar bio polomljen poklopac preko ove rupe, danas je rupa otvorena....
image.jpg
Možeš malo i da čačkaš ovo kolo, zanimljiva stvar :D
 
Vozač nije normalan bio. Punom brzinom od franša do slavije, preko rupa na šinama... Mislim da je ostavio pola autobusa iza sebe....
Isti vozač i juče i danas.. Isto je to uradio oba puta..
 
solecar":236jz5x7 je napisao(la):
Osim u beogradskim bolnicama, bebe su se u novogodišnjoj noći rađale i u javnom prevozu.

Jutros u 8 i 30 u autobusu na liniji 403 rođena je još jedna devojčica. Kako Studio B saznaje u Gsp-u, porođaj je počeo u autobusu tako da je vozač zaustavio vozilo i pozvao Hitnu pomoć. Uz pomoć vozača i tri putnice, 29-godišnja žena donela je na svet devojčicu, pre dolaska hitne pomoći. Porodilja i beba su potom prebačene u porodilište u Višegradskoj i, kako saznajemo, obe se dobro osećaju.

izvor: studio B

Pokloni za bebu rođenu 1. januara u autobusu

Član Privremenog organa grada Beograda Andreja Mladenović posetio je porodicu Vladisavljević u naselju Zuce i uručio poklone roditeljima bebe rođene 1. januara u autobusu 403.

Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd" je za malu Milu obezbedilo dečja kolica, a za njenu sestru Milicu i brata Milana novogodišnje paketiće.

Andreja Mladenović je u ime grada porodici Vladisavljević čestitao Božić i poželeo da se u ovoj godini rodi što više dece.

- Nikada do sada nije se desio porođaj u autobusu Gradskog saobraćajnog preduzeća, a ovim znakom pažnje grad Beograd i GSP pokazuju da nam je stalo do svakog našeg novog sugrađanina. Hrabra mama Maša na pravi način je počela ovu godinu, a pohvaljujem i vozača autobusa koji je pomogao da porođaj prođe uspešno i da Mila bude maksimalno ocenjena beba. Privremeni organ će već na narednoj sednici doneti odluku o finansijskoj pomoći porodici Vladisavljević, kako bismo im omogućili što bolje uslove za život. Podržavajući ovu porodicu obeležavamo i novi početak GSP-a, najvećeg sistema u Beogradu - istakao je Mladenović.

V.d. direktora GSP „Beograd" Dragomir Spasić je najavio da će ovo preduzeće obezbediti stipendiju za Milino školovanje, kao i mogućnost da se jednog dana zaposli u GSP-u. Direkcija za javni prevoz obezbediće i besplatnu godišnju kartu za njenu majku Mašu.

Maša i Nikola Vladisavljević rekli su da im je ovo najsrećniji Božić.

- Nikola je morao da ostane kod kuće i čuva decu, pa sam sama krenula u porodilište. Odjednom sam dobila jake bolove i shvatila da je porođaj počeo. Sve se desilo brzo i veoma sam zahvalna svima koji su mi pomogli da se porodim. Budući da skromno živimo, finansijska pomoć će nam biti od velike koristi - istakla je Maša.

Uručivanju poklona prisustvovao je predsednik Nadzornog odbora GSP „Beograd" Dragan Stefanović.

izvor: studio B
 
GSP građanima ni za ovogodišnji Božić nije ostao dužan "poklon".
Predzadnji polazak (u 23:35) na liniji 101 iz Padinske skele nije ostvaren jer se vozilo sa linije 109 nije uključilo na liniju u predviđeno vreme. Vozač je odmah po ulasku u terminus i završetku rada na liniji 109 ugasio svetla i otišao pravo u garažu, bez putnika, ostavivši više putnika bez prevoza. I posle se čude kad neko napada vozače. Ni u kom slučaju nasilje nije rešenje, ali sami sebi kopaju jamu ovakvim ponašanjem. I još ako u tom trenutku naiđu na nekog sa kratkim fitiljem... eto belaja.

Hvala, GSP! :fijasko:
 
A ti si sigurno upoznat i sa razlogom zbog čega nije izašao na liniju.
Beleži se svaki ulazak vozila u garažu, a da bi u garažu otišao toliko ranije procedura je "malo" komplikovanija, to vozač ne može samoinicijativno da uradi.
 
c.s.i.":zdtni239 je napisao(la):
I posle se čude kad neko napada vozače. Ni u kom slučaju nasilje nije rešenje, ali sami sebi kopaju jamu ovakvim ponašanjem. I još ako u tom trenutku naiđu na nekog sa kratkim fitiljem... eto belaja.
:kk:
Решење за нападе не треба тражити у обичним грађанима, већ у запосленима, част изузецима.
 
Ne!
Nema naprosto nikakvog alibija za napad na osobu koja je na radnom mestu, osim ako je u pitanju samoodbrana!!!
U protivnom ne stremimo ka vladavini prava, vec vladavini terora!!!
 
becks89":1om2jaku je napisao(la):
A ti si sigurno upoznat i sa razlogom zbog čega nije izašao na liniju.
Beleži se svaki ulazak vozila u garažu, a da bi u garažu otišao toliko ranije procedura je "malo" komplikovanija, to vozač ne može samoinicijativno da uradi.

Али сам ја упознат са следећим:

31. децембар 2012. године, терминус Устаничка, време 22:05. последњи бус те вечери је отишао тада. После тога није остварен нити један једини полазак ни на једној јединој линији. Разлог који је диспечар изговорио је : "Нико неће да вози" ... Замисли?

Кад се народ спремао да му направи шљиву на оку изговорио је нешто типа: "Било је обавештење на Студију Б да се неће возити после 22" ... Студију Б?

1. Ко то гледа уопште? Гледалаца има ко ТВ Чајетина за празнике.
2. Није постојало писано обавештење ни на једној јединој станици, што је иначе правило.

И дочекаше људи нову годину на минусу усред шармантног окружења аутобуске окретнице на периферији Коњарника да их шиба ладан ветар.

Никад нисам био агресивац, али да сам био тамо, тешко да бих се обздао да не поразбијам неком штанглом онај диспечарски брлог ... барем ...

ГСП ...
 
Da ne izađeš na polazak, treba dispečer da odobri, potom kontrolni centar.
A vozača nema dovoljno, to je takođe tačno. Svejedno bez opravdanja za oba slučaja
 
becks89":2mtg58um je napisao(la):
A ti si sigurno upoznat i sa razlogom zbog čega nije izašao na liniju.
Beleži se svaki ulazak vozila u garažu, a da bi u garažu otišao toliko ranije procedura je "malo" komplikovanija, to vozač ne može samoinicijativno da uradi.

Zašto odmah napadaš?
I tek kako sam upoznat sa razlogom što se nije uključio na liniju - čista bahatost i javašluk!
Vozilo je zdravo i pravo došlo sa linije 109 u okretnicu i vozač je odbio da vozi putnike iako je imalo redovan polazak na liniji 101.
Momentalno sam zvao i dispečere u GSP-u i dežurne dispečere u Kontrolno operativnom centru Direkcije, na oba broja telefona sam dobio istu informaciju - na tom vozilu nije prijavljen do tog trenutka nikakav kvar, a niko mu takođe nije dao dozvolu da se isključi sa linije.

GSP na sudu u najavi!
 
becks89":1sl42olm je napisao(la):
Beleži se svaki ulazak vozila u garažu, a da bi u garažu otišao toliko ranije procedura je "malo" komplikovanija, to vozač ne može samoinicijativno da uradi.
Ову реченицу не могу да повежем са ГСП-ом никако. А поготово не следећи појам:
becks89":1sl42olm je napisao(la):
Da ne izađeš na polazak, treba dispečer da odobri, potom kontrolni centar.

Кад оно ...
c.s.i.":1sl42olm je napisao(la):
na oba broja telefona sam dobio istu informaciju - na tom vozilu nije prijavljen do tog trenutka nikakav kvar, a niko mu takođe nije dao dozvolu da se isključi sa linije.

Наравноученије:

Неки возачи раде шта хоће и нико им ништа не може. Мислиш да ће овај возач да добије отказ? Наравно да неће. А да би добио бедну дестмулацију од 10% Филип ће се пола године вући по судовима.
 
Filipe te priče možeš da serviraš ljudima koji ne umeju da ti definišu pola izraza koje koristiš. Te bajke ostavi za nekog drugog.
Procedura za isključenje je vozila je dosta komplikovana, a za ovakav prestup sledi opomena pred otkaz i skidanje sa zaduženja, niko nije toliko lud da namerno sebi oduzme radno mesto.
To da si ti upoznat kakvo je vozilo je tek posebna priča, ti si neki veliki majstor da si pogledom (ukoliko si i bio tamo, a verujem da nisi) utvrdio stanje vozilo. Prijavljivanje kvara nema nikakve veze sa dispečerom niti ima veze sa kontrolnim centrom. Prijavljivanje kvara ide garaži, a vozač obaveštava dispečera da je dobio dozvolu da dođe u garažu zbog kvara, ako se utvrdi da nema mogućnosti da vozilo normalno nastavi rad.
Dispečer može da isključi vozilo iz saobraćaja u 2 slučaja, kada ne može da ga uklopi u red vožnje i kada ga iz garaže nazovu da je potrebno zameniti određeno vozilo u saobraćaju, u oba slučaja dispečer prvo kontaktira kontrolni centar koji mu daje dozvolu ili mu daje uputstva šta dalje da radi.
Dakle, gospodo draga sve ovo što pričam možete i sami da proverite u svakom momentu, a tebi Filipe, iskreno želim da uspeš u svojoj nameri, jer ovo pre svega ne sme da se događa, međutim u svemu tome mogao bi da se koristiš malo više istinom, situacija je i suviše loša da bi još morao da je dosoljavaš :)
Pozdrav i svako dobro...
 
Kao što je i pušenje cigarete i pričanje na mobilnom takodje teška povreda, i opomena pred otkaz, pa niko ne dobija te otkaze.. Pošto svakodnevno se puši i priča telefonom.. Tako da i ta tvoja priča pada u vodu. Verujem da je to težak prekršaj, ali rade se svkakve stvari samo da ne bi vozili....
 
Pušenje i korišćenje telefona ne može se dokazati tvojom tvrdnjom kao što vi mislite, ti kao ličnost si nebitan društvu tako i GSP-u. Da bi to uzeli za ozbiljno potrebno je dokazati svoje tvrdnje, jer je slučaj gde ti prijavljuješ vozača, tvoja reč protiv njegove ;)
A gde se utvrdi ide 20% od plate, svaki sledeći je prekršaj pred otkaz, evo baš pre 2 nedelje je drugara jednog sa 45 lepo neko prijavio, 20% narednih 6 meseci ;)
A i sam ovaj slučaj se isto tako ne može dokazati tvrdnjom da je on video da je vozilo ispravno? Pa to ni mehaničar ne može da vidi, a ne neko ko se ni ne bavi sličnim stvarima u životu.
 
becks89":q011vl45 je napisao(la):
Pa to ni mehaničar ne može da vidi, a ne neko ko se ni ne bavi sličnim stvarima u životu.
Ako je ovo istina, kao što nije, odakle vozaču pravo da iskuči vozilo kada nije mehaničar i ne može da zna da je vozilo u kvaru i isključi ga zbog kvara.

Prevršio si svaku meru u pravdanju nerada i bahatosti vozača.
 
ha :D

Pa evo ja cu da vam objasnim iako se na prvi pogled cini jako nelogicno.
Posto je u srbiji sasvim normalno da u saobracaj svakodnevno izlaze vozila koja zaista nisu tehnicki ispravna, nikakav problem nije da neki bahati vozac u trenutku kada mu se ne radi prijavi neispravnost i izbegne polazak.
Primer vam necu navoditi, ali znate i sami da je autobus kome ne radi gabaritno svetlo neispravan, tako da mozete da zamislite sa stanjem nasih autobusa koliko mogucnosti ima takav vozac. I pogadjate, ne sledi mu kazna za to, jer on zaista i jeste prijavio neispravnost. :D
Paradoks, ali tako je.
 
Vrh