Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Сименс је 2000. године купио фабрику ВДО, која производи све врсте електронских инструмената, давача, тахографа и електронику за све врсте возила, пловне објекте,.... Јако ценим ову фабрику, а у својим колима сам увек имао додатне инструменте од ВДО-а.
Иначе ВДО код нас у Србији заступа предузеће "Стевчевић" (чувени Жика Сајла).

http://www.vdo.com/generator/www/com/en ... me_en.html

http://www.stevcevic.rs/Stevcevic/127/VDO.shtml
 
Nazalost Siemens se u auro industriji pokazao dostalosije od Bosch-a, a posebno u odnosu na kvalitet nekadasnjeg VDO-a...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":2bn863rz je napisao(la):
Nazalost Siemens se u auro industriji pokazao dostalosije od Bosch-a, a posebno u odnosu na kvalitet nekadasnjeg VDO-a...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2

Da, npr. Pasat je bio upropašten sa Simensovim diznama, da su posle godinu dana prebacili sve na Boš.
 
Poslednji model ikarbusa koji je skoro beše izašao iz fabrike, to je onaj model o kome je i sam ovaj portal imao reportažu.

Mali update, bukvalno puca po šavovima...

2013-12-26-123434.jpg


Ovo je još i dobro, u jednom delu autobusa su pukotine još veće, ali nisam smeo da slikam neka dobra cica postavila noge tu, ne znam koliko bi mi poverovala kada bih joj rekao šta želim da snimim. :mrgreen:
 
Bivis":3cxle84j je napisao(la):
Poslednji model ikarbusa koji je skoro beše izašao iz fabrike, to je onaj model o kome je i sam ovaj portal imao reportažu.

Mali update, bukvalno puca po šavovima...

2013-12-26-123434.jpg


Ovo je još i dobro, u jednom delu autobusa su pukotine još veće, ali nisam smeo da slikam neka dobra cica postavila noge tu, ne znam koliko bi mi poverovala kada bih joj rekao šta želim da snimim. :mrgreen:

Koliko vidim ovo nije pukao autobus vec je odlepljena podna obloga.
U slucaju da si zaista u pravu i da M serija vec puca, to bi znacilo da MAN nije odradio posao kako treba, jer je sasija njihova. Mislim da je ovde ipak u pitanju ovo prvo, sto nije veliki kvar i problem, ali je propust koji se svakako nebi smeo desavati.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Laki u pravu si, na podnu oblogu sam i mislio, ona se pocepala tj. odlepila. To svakako ne bi smelo da se dešava posle ne toliko dugog perioda otkad je izašao iz fabrike.

Ovde bi GSP da ima pametnih tamo trebalo lepo da autobuse vrati u fabriku ili da njihovi majstori dođu kod njih i reše ovo. Valjda postoji neka garancija!?

Vezano za liniju 85 i broj putnika, to ne bih znao zato što to nije moja linija, ali sudeći po ovom autobusu i još par kojih sam video rekao bih da su poprilično popunjeni.
 
Smrt za te obloge je pranje crevom iznutra, jer skupljaju vlagu i onda dođe do ovoga,ne znam kako to nekome do sada nije zapalo za oko...
Što se tiče M serije, ja evo posle skoro 10 meseci njihovog rada, ne znam koju reč bih mogao da iskoristim kao pohvalu za ovaj autobus, sem recimo prostranosti u odnosu na IK-218, sve ostalo same mane i problemi o kojima mogu da pišem satima. Za razliku od N serije, ovi imaju manje tih "dečijih bolesti", da kažem tako, nekih početničkih grešaka koje se rešavaju u hodu, uglavnom se radi o lošim rešenjima u samom projektu, kao što su kraći paneli, pa onda delovi bez izolacije, pa onda vrata sa rupom od 5cm, pa onda razni pokušaji dosezanja nekih evropskih standarda ugrađivanjem senzora, koji su poblesavili drugi dan rada, da ne govorim o slanju na doradu, remonte, a pogotovo ne o kabini vozača, koja seče pogled na retrovizore, o instrument tabli koja je fiksna, retrovizorima koji su premali itd itd. Sve u svemu, jedan ogroman promašaj Ikarbusa, a jedna velika sramota za MAN!
 
žalosno je što neće da vas prime u zvaničnu posetu i što već seku n seriju.

5 godina star autobus pa i za gsp što je mnogo mnogo je.
 
Svaka cast becks89

Veliko postovanje sa moje strane za trud i zalaganje
 
Ovi japanci ako cekaju djelove nemoraju biti razbucani vrata ,zamazani ,mogao bi ove slike poslati ambasadi carevine Japana
 
Čekaju motor, a povađeno je sve iz njih, vrata, sedišta, displeji, delovi instrument table itd. Dakle, 99% je verovatnoća da su oni završili svoje...
 
Pa to mi nije jasno cekaju jedan dio a onda usput nailazi svako i skida sta kome treba to moze samo u gspu sve mi se cii da ce imati nenajvljenu posjetu carevine Japana
 
Ma dici ce oni i japance i sve ove iz N serije kad su digli GB943 valjda mogu i japance ali japanci bi stvarno trebali da ih posete i da ih pritiskaju sto se tice odrzavanja vozila
 
#974
DSC_4285.jpg


#354
DSC_4505.jpg


#357
DSC_4307.jpg


#290
DSC_4326.jpg


Pošto mu je kolega "u kavezu", neću ostaviti garažni broj.
DSC_4330.jpg


#1289
DSC_4353.jpg


#1296
s1dg.jpg


Sve fotografije su napravljene tokom "Novogodišnje reportaže" Balkan Transport portala!
 
Zato sto su nesposobi i zato sto su im prpoisali kako da se ponasaju sa tim vozilima ,ako se pokvario neki dio motora neznaci da treba pocupati stolice ,vrata ,stop svjetla ,ostaviti prostor vrata nezasticenim ako su demontirana zbog montaze stakla, recimo zastititi najlonom a ne da kisa i snjeg upadaju
 
Direktore ajd pokazi mi fotku ikarbusa koji je medju prvima imao sofer sajbnu iz jednog dela
 
Александар":3t07hfao je napisao(la):
To jesi u pravu. Ikarbus je nekada na svoje modele ugrađivao ogromno vetrobransko staklo, dosta veće i od većine zapadnih proizvođača, a sada je obrnuto :p

1h2zyb.jpg
Sa 113 strane ove teme
 
A da da secam se tog modela mada ne pamtim kada sam video neki.
 
Odes na potez 300 ili 400 i sanse su da ga nevidis minimalne
 
Vrh