Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Cek cek tvoja rec protiv njegove a sta bjese korpus delkiti ili ti neoboriv dokaz ako ja imam snimak ili video zapis da je isti pricao telefonom ili glumio parnu lokomotivu , u ostalom sta radi unutrasnja kontrloa u lezilebovickom preduzecu ,a da voza se punticima ,drema na slaviji sa onim likom ispred hotel slavija a na raskrsnici pravi haos ,preduzece u kome svi vataju krivnu kad god im se ukazxe prilika
 
stf":1lqkuxiu je napisao(la):
becks89":1lqkuxiu je napisao(la):
Pa to ni mehaničar ne može da vidi, a ne neko ko se ni ne bavi sličnim stvarima u životu.
Ako je ovo istina, kao što nije, odakle vozaču pravo da iskuči vozilo kada nije mehaničar i ne može da zna da je vozilo u kvaru i isključi ga zbog kvara.

Prevršio si svaku meru u pravdanju nerada i bahatosti vozača.
Sad ti pokušavaš da opravdaš svoje stavove, izvrtanjem reči? Ok, ajmo da ti definišem malo bolje. Kako neko na osnovu pogleda sa stajališta, a pritom je van vozila može da vidi da je vozilo ispravno ili neispravno? KAKO?
Sad će se naći vas 50 sada ovde da priča nešto protiv mene i svešće se opet na isto, da vas mrzi da se prepirete sa mnom, a zapravo da nemate više šta da izvrnete kako bi pravdali svoje postupke. Ajde, daj malo razuma, nisi ograničen kao pojedinci, sagledaj malo i iz drugog ugla, ma koliko ti to teško bilo?
Pametnije vam je da odete lepo prijavite otpravnika, jer je on komandant parade, kako može da dopusti da mu u sred smene nema vozila na liniji...
 
direktor":2r1ckbmm je napisao(la):
Cek cek tvoja rec protiv njegove a sta bjese korpus delkiti ili ti neoboriv dokaz ako ja imam snimak ili video zapis da je isti pricao telefonom ili glumio parnu lokomotivu , u ostalom sta radi unutrasnja kontrloa u lezilebovickom preduzecu ,a da voza se punticima ,drema na slaviji sa onim likom ispred hotel slavija a na raskrsnici pravi haos ,preduzece u kome svi vataju krivnu kad god im se ukazxe prilika
Napisao sam ako nemaš dokaz, tvoja reč je protiv njegove, čitaj malo ;)

u ostalom sta radi unutrasnja kontrloa u lezilebovickom preduzecu
drema na slaviji sa onim likom ispred hotel slavija a na raskrsnici pravi haos
Podsetio si me jedne zanimljivosti, kolega ima običaj da im se uvek javi kada prođe, jednom prilikom su oni bili u zimskom snu, oborena sedišta i cela oprema za spavanje, kada je ovaj svirnuo, jedan od njih skoči i otkine glavom unutrašnji retrovizor u Puntu, komedija sa njima :mrgreen:
Ima ih na još par lokacija, povremeno rade, napišu koju prijavu i onda spavaju, sve u svemu nikakva korist od njih.
 
Povece se postupak protiv vozaca ako je upisao kvar u listu kvarova za taj dan nece snositi posledice i gotovo ako nije dobice umanjenje licnog dohodka i gotova prica
 
U bilo kom slučaju otpravnik (dispečer) je kriv, on u svakom momentu mora znati gde mu je vozilo ;)
 
ali zar sa sistemom busplus dispičari nisu višak.


zar se sva vozila ne prate u realnom vremenu i tačno se zna gde su i šta je sa njima????
 
becks89":12w7mbas je napisao(la):
Filipe te priče možeš da serviraš ljudima koji ne umeju da ti definišu pola izraza koje koristiš. Te bajke ostavi za nekog drugog.
Procedura za isključenje je vozila je dosta komplikovana, a za ovakav prestup sledi opomena pred otkaz i skidanje sa zaduženja, niko nije toliko lud da namerno sebi oduzme radno mesto.
To da si ti upoznat kakvo je vozilo je tek posebna priča, ti si neki veliki majstor da si pogledom (ukoliko si i bio tamo, a verujem da nisi) utvrdio stanje vozilo. Prijavljivanje kvara nema nikakve veze sa dispečerom niti ima veze sa kontrolnim centrom. Prijavljivanje kvara ide garaži, a vozač obaveštava dispečera da je dobio dozvolu da dođe u garažu zbog kvara, ako se utvrdi da nema mogućnosti da vozilo normalno nastavi rad.
Dispečer može da isključi vozilo iz saobraćaja u 2 slučaja, kada ne može da ga uklopi u red vožnje i kada ga iz garaže nazovu da je potrebno zameniti određeno vozilo u saobraćaju, u oba slučaja dispečer prvo kontaktira kontrolni centar koji mu daje dozvolu ili mu daje uputstva šta dalje da radi.
Dakle, gospodo draga sve ovo što pričam možete i sami da proverite u svakom momentu, a tebi Filipe, iskreno želim da uspeš u svojoj nameri, jer ovo pre svega ne sme da se događa, međutim u svemu tome mogao bi da se koristiš malo više istinom, situacija je i suviše loša da bi još morao da je dosoljavaš :)
Pozdrav i svako dobro...

Procedura za isključenje vozila je i prelaka za pojedine vozače, jer znaju da im se ništa neće desiti ako to urade bez opravdanog razloga.
I tek kako sam bio svedok da npr. tokom 2010. godine ni jedan jedini put nisu obavljena poslednja dva polaska na liniji 56 sa terminusa Petlovo brdo. Jer zamisli, svaki, ali baš svaki dan su ista vozila "ostajala u kvaru" u isto vreme na istom mestu. Pa da li misliš da je neko bio kažnjen za to?
Posle milijardu urgencija preko inspekcije ta dva polaska su počela da se ostvaruju tek od decembra 2010. godine. Dakle ti vozači su svaki mogući dan isključivali vozila bez ikakvog razloga i niko nikada nije bio kažnjen za to. Tako da je definitivno prelako isključiti vozilo iz saobraćaja (makar onim povlašćenim vozačima).

Što se konkretnog slučaja sa 101 tiče,lično sam bio prisutan na okretnici i napisao sam veoma istinito šta se izdešavalo. Zbog tako profesionalnog ponašanja GSP-ovog osoblja sam stajalo na okretnici 25 minuta. Ne treba biti nikakav majstor da bi se videlo da vozilu nije ništa. Dovoljno je upotrebiti logiku - da je kvar zaista postojao, vozač se ne bi zavlačio 1,5km do okretnice u Padinskoj skeli, već bi, ako poštuje proceduru, putnike ostavio na početku naselja i nastavio pravo Zrenjaninskim putem, kao najkraćom trasom za garažu.
 
Jedno konkretno pitanje za becks89. Šta si ti konkretno uradio za boljitak gradskog prevoza za koji pričaš se zalažeš , što može da se meri sa onim što je uradi c.s.i. , kad ga sa punim pravom napadaš da nije istina to što je napisao?
 
MilisaV":13a9qc4e je napisao(la):
ali zar sa sistemom busplus dispičari nisu višak.


zar se sva vozila ne prate u realnom vremenu i tačno se zna gde su i šta je sa njima????
Tehnički jesu, veliki broj okretnica je izgubio svog otpravnika, ali sistem ne prati vozila u realnom vremenu, zbog toga na najfrekventnijim okretnicama i dalje postoje otpravnici, jer je to brži i jednostavniji način za uklapanje, a nema tog sistema koji može da zameni ljudski mozak...

c.s.i.":13a9qc4e je napisao(la):
Procedura za isključenje vozila je i prelaka za pojedine vozače, jer znaju da im se ništa neće desiti ako to urade bez opravdanog razloga.
I tek kako sam bio svedok da npr. tokom 2010. godine ni jedan jedini put nisu obavljena poslednja dva polaska na liniji 56 sa terminusa Petlovo brdo. Jer zamisli, svaki, ali baš svaki dan su ista vozila "ostajala u kvaru" u isto vreme na istom mestu. Pa da li misliš da je neko bio kažnjen za to?
Posle milijardu urgencija preko inspekcije ta dva polaska su počela da se ostvaruju tek od decembra 2010. godine. Dakle ti vozači su svaki mogući dan isključivali vozila bez ikakvog razloga i niko nikada nije bio kažnjen za to. Tako da je definitivno prelako isključiti vozilo iz saobraćaja (makar onim povlašćenim vozačima).

Što se konkretnog slučaja sa 101 tiče,lično sam bio prisutan na okretnici i napisao sam veoma istinito šta se izdešavalo. Zbog tako profesionalnog ponašanja GSP-ovog osoblja sam stajalo na okretnici 25 minuta. Ne treba biti nikakav majstor da bi se videlo da vozilu nije ništa. Dovoljno je upotrebiti logiku - da je kvar zaista postojao, vozač se ne bi zavlačio 1,5km do okretnice u Padinskoj skeli, već bi, ako poštuje proceduru, putnike ostavio na početku naselja i nastavio pravo Zrenjaninskim putem, kao najkraćom trasom za garažu.
A ti nebi išao kući ranije a da ti se može? Gde je otpravnik, gde je dispečer pogona? Koja je njihova funkcija, zbog čega oni primaju platu ako vozila mogu samoinicijativno da napuste liniju? Hvala Bogu, pa na svakom vozilu imaš toliko kvarova da ga svaki dan možeš isključivati za drugi kvar.
Moje pitanje je jesi li ti mehaničar? Čak ni mehaničar na osnovu gledanja vozila nebi mogao da utvrdi stanje vozila, već bi morao malo detaljnije da se posveti tom problemu. Drugo, izlazno/ulazna trasa odnosno putanja kojom izlazi na prvi polazak/vraća se u garažu sa poslednjeg polaska, je definisana u radnom nalogu, svako kršenje beleži sistem Bus Plus-a, a trasa sme da se menja isključivo uz odobrenje otpravnika, a potom tek nakon dobijanja poruke iz kontrolnog centra u kojoj piše trasa kretanje do garaže. Odobrenje za promenu trase se i dobija kada je vozilo u kvaru ili ima neki mehanički problem. Ako je postojao problem, taj vozač je već pozvan na razgovor, u to budite sigurni!
solecar":13a9qc4e je napisao(la):
Jedno konkretno pitanje za becks89. Šta si ti konkretno uradio za boljitak gradskog prevoza za koji pričaš se zalažeš , što može da se meri sa onim što je uradi c.s.i. , kad ga sa punim pravom napadaš da nije istina to što je napisao?
Ne znam ko si ti da postavljaš pitanja uopšte? Možeš da mi se obratiš kada odgovoriš na 5 pitanja koja smo ti postavili, do tada me zaobiđi u ogromnom krugu, sa licemerima ne razgovoram!

A ja nisam ništa uradio i u budućnosti neću ništa raditi za javni prevoz!
 
a da ti se može?
K lj u č
Kakva je razlika u logici vozača autobusa i logici nasilnika ?
Jedan se sili nad slabijim putnicima
Drugi se sili nad slabijim vozačima
a da putnik je treci , i on ne plaća kartu jer mu se može da se sili nad siistemom :p


Ko tu traži zaštitu i kome je pružiti a da je zaslužio :roll:
 
Razlika je što vozač po zakonu isključuje vozilo, jer je neispravno, pa sad, bilo to zbog lampice na tahografu ili pregrevanja nije važno. ;)
Zakon za ove dve grupe nije omogućio te radnje.
 
becks89":2d7wv2cq je napisao(la):
Razlika je što vozač po zakonu isključuje vozilo, jer je neispravno, pa sad, bilo to zbog lampice na tahografu ili pregrevanja nije važno. ;)
Zakon za ove dve grupe nije omogućio te radnje.

а како је то возило, ако је неисправно, ушло у саобраћај? да преформулишем питање, како 85% возила ГСП-а сме да уђе у саобраћај, јер је свако неисправно?
 
Tako što je neko stavio potpis na radni nalog da ono može da prevozi ljude, naravno da se nedaj bože nešto desi vozač bi bio kriv, što vozilo nije ostavio u garaži...
 
becks89":270uogad je napisao(la):
solecar":270uogad je napisao(la):
Jedno konkretno pitanje za becks89. Šta si ti konkretno uradio za boljitak gradskog prevoza za koji pričaš se zalažeš , što može da se meri sa onim što je uradi c.s.i. , kad ga sa punim pravom napadaš da nije istina to što je napisao?
Ne znam ko si ti da postavljaš pitanja uopšte? Možeš da mi se obratiš kada odgovoriš na 5 pitanja koja smo ti postavili, do tada me zaobiđi u ogromnom krugu, sa licemerima ne razgovoram!

A ja nisam ništa uradio i u budućnosti neću ništa raditi za javni prevoz!

Interesuje te ko sam ja? Pa zar do sada nisi primetio da sam ja Bog i batina? :)

A što se tiče onog pitanja , ono je bilo retoričko , jer sam vrlo dobro upoznat sa time da nisi i da nemaš nameru ništa da uradiš po pitanju boljitka , zato što se svaki tvoj komentar odnosi na branjenje vozača i ubeđivanje drugih da nemaju pojma o životu , i da trebaju tebe da slušaju jer si ti najpametniji na celoj zemaljskoj kugli.
Zbog takvog ponaša , ovo je informacija za druge članova foruma , one koji ne znaju , si isključen sa gspbeogradnet.net zbog takvog ponašanja i neovlašćenog preuzimanja podatakia za svoj forum balkantransport.

P.S.
To što ti misliš da ti ja nisam odgovorio na pitanja , to je druga stvar , jer ti očigledno nisi prisustvovao časovima srpskog kada se učila ta tematika , jer ja sam metaforički odgovorio.
 
Gde si Bog i batina u Marinkovoj bari? Kakve sve to ima veze sa ovim što sam ja tebe pitao? Isključen sa foruma paranoičnih poludebila? Zamisli? Od tog momenta živim mnogo bolje veruj mi, a podatke imam i dalje iako nisam član tog foruma, za razliku od vas paranoika sa tim GSPom imam mnogo bolje odnose tako da mi vaši "podatci" ne trebaju nimalo :)
Ko nije prisustvovao časovima srpskog jezika mislim da nije umesno komentarisati nakon ovog tvog posta, jer si ograničen kao terasa, tebi čovek pojedine stvari treba nacrtati i obojiti da bi ih razumeo, a na sve to ja ne razumem tvoje odgovore? Izvini, ali sumnjam da bilo ko može da te razume, ili smo svi mi glupi a ti si pametan i nismo primetili da si pokušao da odgovoriš na ono što si pitan, odgovaraš na nešto što te niko ne pita i što nikoga ne zanima.
 
krivi su i vozac i otpravnik vozac jer se nikom nije javljao a otpravnik jer ga nije kontrolisao.Pa sta je radio otpravnik jer spavao :bash: : :x
 
Dugo pratim ovu raspravu sa becks89 i stvarno se zapitam kako je moguce da postoji toliko medjusobno nerazumevanje. U toliko postova i primera je becks pokazao koliko odrzava svoj autobus i da sa par kolega isto odrzava svoje vozilo. Meni je taj licni cin sredjivanja svog vozila podjednak kao filipovo cimanje oko razlicitih problema u gradskom prevozu.

Mislim da je stvar vise temperamenta.
 
Jeste lepo, ali pravdanje bahatih vozača je po meni ružno...
 
kopmania":2e0oer4w je napisao(la):
Jeste lepo, ali pravdanje bahatih vozača je po meni ružno...
A lažno optuživanje je sasvim korektno, mene ne iritira što bilo ko od vas optužuje, to je vaše pravo, iritira me vaše nepoznavanje mnogih stvari i pritom stalno pozivanje na neka vaša prava. Koja vaša prava, velika većina komentatora se ni ne vozi javnim prevozom, veliki broj vas ne ispunjava ni jedinu vašu obavezu a to je plaćanje karte, ali znate filozofiju funkcionisanja javnog prevoza. Tražite da prevoz bude idealan, pa jeste li vi idealni putnici? Zašto nikoga nije briga za vas i vaša prava?
Zašto vas veliki broj ljudi iz GSP-a smatra za džakove krompira? Jel zbog toga što ste mnogo fini i kulturni?
Mogao bih da pišem 5 dana o problemima sa putnicima koje smo imali u 2 godine, od napada zbog toga što ne znamo broj direkcije za javni prevoz, do toga što im smeta mirišljava jelkica u kabini :shock: :bash: ko je tu lud? A to je jedno vozilo i samo 8 sati dnevno!
Za sve su vam krivi ti vozači, i što su neispravna vozila, i što ne isključuju vozila kad su neispravna, i što ih voze neispravne, što povećavaju cene karti, što je toplo, što je hladno, što je ovo što je ono, a za dobar deo onoga što pišete su krivi neki drugi ljudi, jer gle čuda u tom GSPu sem vozača postoje i druga radna mesta. Mali broj ljudi ovde zna da mi kaže šta je dispečer, otpravnik, šef smene, šef saobraćaja i slično, a to su vam upravo oni ljudi iza scene koji komanduju glumcima na sceni.
Pritom, veliki deo vas traži opravdanja za to što se napadaju ljudi na poslu, pa me baš čudi što gledaju da vas što manje voze, tako fine i kulturne, što bi da ih bijete uništavate vozilo i slično, baš me čudi.
Za neispunjavanje polazaka lako će se naći krivac, a šta ćemo sa krivcima za 60 i neki napadu zadnjih 12 meseci, koliko je njih uhvaćeno? Koliko je uhvaćeno delikvenata koji su uništili vozila? Šta ćemo sa švercerima? Ili su to sve možda vozači uradili da bi prevarili divne putnike.
Da li vi znate kada neki vozač ugrožava svoje radno mesto zbog vas, rizikuje da ide u zatvor zbog vas? Evo ja sam svedok takve situacije od zimus, silom prilika je bilo drugo vozilo na 78, divni putnici iščupaše jedno krilo drugih vrata,
po snegu turaža nije više na 10 minuta nego na pola sata ili ko kada stigne, pa je moj ludi drugar umesto da otera krš u garažu išao da traži žicu po okretnici da kako tako obezbedi ta vrata, da divni putnici nebi čekali pola sata ili ko zna koliko na sledeću 78cu, rizikovao je da mu neko ispadne kroz to krilo, da zaglavi u zatvor da izgubi posao, GSP bi prao ruke, on bi ispao kriv da se nešto nedaj bože desilo, reće mu neko hvala? Ne! Šta je sa ludim kosmajcima koji moraju da vas voze po snegu sa ćelavim gumama? Da je razuma niko iz garaže izašao nebi sa takvim autobusom, ali ko bi onda vozio gospodu iz Zaklopače, Vinče, Ritopeka? E vidite takvi ludaci održavaju gradski prevoz, zbog koga, zbog tih putnika koji bi da ih linčuju. Retko koji vozač dočeka penziju i dugo uživa u njoj, ili ljudi odu sa živcima ili vrlo brzo odu na onaj svet, od lepog života i divnog posla. E upravo zbog svega toga nedam da ih pljuje kako ko stigne.
Mnogo toga mislite da znate, ali iz dana u dan dokazujete da nije tako.
Samo pišite prijave i tužbe, možda i naterate sudstvo da proradi, pa da imamo bar neku korist od svega toga...
 
A sto se sindikat nepobuni za celave gume sto to neistaknu kao problem vec su vam vodje sindikata vrlo kvarljiva roba
 
Zato sto sindikati ne sluze nicemu. Zato ih i ima toliko, da bi sto vise njih imalo nekakvu korist. Mozda sam vec pisao o ovome, imam komsiju koji je bivsi, srecom, mehanicar u gspu. Kaze da su tamo uslovi strasni, da nema delova ni za sta, da se sve kupuje samo onoliko koliko treba. Ne sme ni za sta da se pregovara jer se po vrlo kratkom postupku dobija otkaz. Sindikati nisu ni od kakve pomoci, postoje jer "moraju". Radio je u pogonu Dorcol, jednom su mehanicare poslali da rade kao kontrolori, svako ko bi se pobunio bio bi ucenjen promenom smene, u najboljem slucaju, jer se vecina dogovarala da dobije onu koja im odgovara. Mehanicari, vozaci i svi ostali "nizi" radnici nisu 100% krivi za stanje u firmi, niti za ta iskljucenja, rane izlaske i ostale razmazene probleme. Da ima pravog autoriteta u firmi, stanje bi bilo daleko bolje. Znate i sami da razmazena deca nisu kriva sto su razmazena. Vecina ume da pametuje i da zagrebe samo po povrsini, a onda da ubedjuje druge kako nisu u pravu. Kao kada bih ja ogovarao profesorku i ubedjivao druge da ona ne zna da radi svoj posao jer mi je dala nizu ocenu od one koju sam ja zeleo.
 
2014-01-09-151643.jpg
 
Vozači svoje ponašanje pravdaju lošim putnicima i čestim napadima.
Putnici pravdaju svoje ponašanje (nažalost, i mnoge napade) lošim i bahatim vozačima.

Reklo bi se da imamo krug. Ali postoji jedna razlika.

Vozači primaju platu za to što rade. Putnici plaćaju uslugu. Svuda drugde bi to bilo tas koji preteže na stranu putnika, ali u državnoj subvencionisanoj firmi sa 12 sindikata ne..
 
Vezano za vozače, jeste ima bahatih i bezobraznih, ali verujem da su oni u manjini. Ono što mi je bilo neverovatno jeste da na današnju vest gde je neki id*** prelazeći uilcu van pešačkog prelaza tačno tik ispred autobusa na liniji 17 umesto da produži dalje pošto je kriv, on vadi suzavac i prska ga vozaču na lice.

A jedan od komentara je bio ''ko zna šta mu je rekao vozač'', pa šta god da mu je rekao odgovor svakako nije smeo da bude u suzavcu.
 
Vrh