Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Evo ga na 77.Meni je u odnosu na liaz evolutivni skok,jedino je zuti pod uzasan.

549363.jpg
 
angry bird":15zeepsn je napisao(la):
Dobro može li jedna slika tog famoznog megabusa pošto ne znam kako izgleda. Što neko reče kače se slike svega i svačega a sad kad treba nema.
Било би слика да нисам банован са ГСП Форума... Сви знате зашто :cool: :D
 
angry bird":2rk7p7k5 je napisao(la):
Dobro može li jedna slika tog famoznog megabusa pošto ne znam kako izgleda. Što neko reče kače se slike svega i svačega a sad kad treba nema.
Moze ne samo jedna vec i vise slika
p2260022.jpg

evo i jos slika
P04173 na liniji 94 :cool:
p1020002i.jpg

P04172 na liniji 94

040220122883.jpg

unutrasnost P04177 dok je radio na 94-ici sada je taj isti autobus redovan na 77-ici
240220123093.jpg

240220123091.jpg

unutrasnjos P04173
230320123273.jpg

P04177 na liniji 77
160320123222.jpg

160320123223.jpg

P04178

200520123724.jpg
 
Hvala. :kk: Nisam se još vozio u njima ali ne izgledaju loše, samo opet nije niski pod, a još je i žut.
 
Pazi unutra je zut samo na Megabusevima koji su na liniji 77 a to su P04176 P04177 i P04178 a na 94-ici je unutrasnjost kao na drugoj slici skroz dobra .Voleo bi da je unutrasnost Megabusa na liniji 77 bude ista kao i na 94-ici Veolijini Megabusevi isto imaju dobru unutrasnjost njihova unutrasnjost nije zuta oni imaju sedista plava
 
Po mom misljenju i prednjica i zadnjica su ocajne i lice na liaze. Unutrasnjost jos i nije losa, ako izuzmemo ovu varijantu sa zutim podom koja je odvratna.
 
Мегабус је много пријатнији од Необуса, не шкрипи, не цвили - Веолијини на 74/75/65 већ показују те знаке тако типичне за наше произвођаче возила. Ни Необус ни Мегабус нису нека лепота (Необус позади изгледа као бус стар 30 година), али мени Мегабус делује много робусније и издржљивије. Према томе, мој глас иде Мегабусу - не бих имао ништа против да нам Мегабус буде најружнији у граду, што би аутоматски значило да нема Лиаза, МАЗ-а, БИК-а и другог совјетског ђубрета. :)
 
Швеђани имају карактеристичан дизајн својствен њима самима. Слично као и Немци. Јако споро дизајнерски еволуирају и напредују, помало су арогантни и уштогљени и воде се ониме да добар производ не треба ни да се мења, што је по мени лично, погрешно.

Све у свему, по дизајну нису ни до чланака Соларису који осмишљава возила нашег времена, док су Швеђани и Немци заглављени и живе на старој слави.
 
@stf

To je vec stvar ukusa. Nije to arogancija. Mnogi vole ustaljenost, jer ih podseca na proverenost. Ja licno obozavam taj stil, jako ostre linije, kao da je neka vremenska klasika.
Npr. kada sam prvi put video fiat 500, ili ovaj nas fiat 500L samo sam rekao "bljak". Meni su ta isprobavanja i ti pokusaji nekog sljasteceg svemirskog dizajna uvek bili odbojni. Zato ne volim ni francuska vozila, retko koje mi je dopadljivo.
 
ne bih se složio da je MAZ ružan i da je đubre.

to je po meni jedan od boljih autobusa na našim ulicama.

izgleda da mu je jedina mana to što dolazi sa istoka, a ne sa zapada.
 
Došlo se do novih saznanja vezano za noćne linije.
Direkcija je konačno utvrdila da linije 601N i 603N u oba smera MORAJU da prolaze kroz Surčin (osim jednog polaska linije 601N), a ne da koriste auto put.
Dosadašnje (višegodišnje) stanje da linije idu preko auto puta predstavlja odstupanje od ugovorenih obaveza prevoznika.
Zvanično taj jedan polazak linije 601N ne koristi stajališta duž auto puta (glupost).
Najinteresantnija stvar je da Dikrekcija bez bezbroj prijava nikada ni sama sa sobom ne bi raščistila kuda treba zaista da idu te linije. Direkcija je urgirala danas kod prevoznika i vozila će biti vraćena na pravu trasu.

U planu početkom sledeće godine je raspisivanje novog tendera pri čemu će doći do izmena pojedinih linija. Tako nezvanično saznajem da će linija 601N biti produžena do terminusa Trg Republike i da će se svi polasci obavljati istom trasom, a ne kao sada da svaki polazak ide drukčije.
 
MilisaV":2npjhmnk je napisao(la):
ne bih se složio da je MAZ ružan i da je đubre.

to je po meni jedan od boljih autobusa na našim ulicama.

izgleda da mu je jedina mana to što dolazi sa istoka, a ne sa zapada.

Što se mene lično tiče može da bude i iz Afrike ali ako je autobus udoban, izdržljiv i ne raspada se posle godinu dana meni je ok. Da je liazu, maz-u i biku jedini nedostatak to što su sa istoka pa onda bi to bili najbolji autobusi na svetu. Činjenica je da su ta vozila jedno veliko sranje na točkovima. Ali nažalost neki su toliko ideološki zaslepljeni, pa tačno da se voze u traktorskim prikolicama ne bi im to smetalo dok god vodi poreklo ''majčice'' rusije.
 
stf":1peujp69 je napisao(la):
Швеђани имају карактеристичан дизајн својствен њима самима. Јако споро дизајнерски еволуирају и напредују, помало су арогантни и уштогљени и воде се ониме да добар производ не треба ни да се мења, што је по мени лично, погрешно.

Све у свему, по дизајну нису ни до чланака Соларису који осмишљава возила нашег времена, док су Швеђани и Немци заглављени и живе на старој слави.

Pa nasi ikarbusi imaju bolji dizajn od ovih Volvo-a
 
Naši novi ikarbusi imaju vrhunski dizajn, baš bi voleo da svi autobusi budu takvi solo novi, + novi dupli :)
 
Vozač autobusa vratio putniku novčanik s 250 evra

Mnogi putnici najradije bi zaboravili većinu vožnji u gradskom prevozu, međutim Miodrag Topić iz Rakovice zapamtiće prošlonedeljno putovanje u autobusu na liniji 56 jer mu je vozač Bogdan Grujičić (56) vratio novčanik sa 250 evra i kompletnom ličnom dokumentacijom koji mu je ispao u vozilu.
Postupio sam kao i svaki drugi častan čovek: Bogdan Grujičić

Topić se pre četiri dana oko 9.30 časova vozio pedesetšesticom do centra grada, a nedugo pošto je izašao iz autobusa na Zelenom vencu osetio je da mu je zadnji džep pantalona prazan.


- Već sam bio na pijaci, a kad sam video da nema novčanika znao sam da mi je ispao u autobusu. Međutim, vozač je već otišao, pa sam otrčao do opravnika na Zelenom vencu. U tom trenutku oni nisu znali, gde je novčanik, pa sam pomislio da ga je neko od putnika video i uzeo. Nervirao sam se kako zbog izgubljenih para tako i zbog silne dokumentacije koju bih morao ponovo da vadim - prepričava Topić.


Za to vreme, vozaču autobusa tokom vožnje prišao je jedan od putnika koji je našao novčanik na podu vozila.


- Predao mi je novčanik iz kojeg su virile devize i rekao da ga je neko zaboravio. Praktično sam već završavao smenu, pa sam pokušao odmah da nađem Miodraga. Međutim, ispostavilo se da ne živi više na adresi koja mu piše u ličnoj karti. Srećom, u novčaniku mu se nalazila i vizit karta sa telefonom firme u kojoj radi. Kada sam pozvao taj broj javio se gazda. Ispričao sam mu šta se dogodilo, a on me je kasnije povezao sa Miodragom - objašnjava Bogdan Grujičić koji krajem godine, posle 30 godina rada u gradskom prevozniku ide u penziju.


Mada mu je Topić u znak zahvalnosti ponudio 10 odsto od nađenog novca Bogdan je to odbio.

Zaboravljaju jakne, torbe...
U GSP-u ističu da putnici u vozilima gradskog prevoza najčešće zaboravljaju kišobrane, ali i torbe.
- Prošle godine dogodilo se da je jedna žena zaboravila punu kesu paradajza. Nažalost, neretko se događa da u vozilima pronađemo prazne novčanike koje bacaju džeparoši prilikom krađa. Dešava se da na sedištima putnici ostave jakne, šalove i kape. Sve stvari koje pronađemo u vozilima čuvamo kod otpravnika na okretnici svake linije - kažu u GSP “Beograd”.


- Postupio sam kao i svaki drugi častan čovek. Drago mi je da sam pomogao Miodragu i da mu je sav novac bio tu. Savest mi je mirna. Primera radi, pre četiri godine našao sam ženski sat u autobusu i nosio sam ga na vidnom mestu u kabini nekoliko nedelja sve dok me jedna putnica nije pitala koliko ima sati. Pošto je usput i pohvalili sat odlučio sam da joj ga poklonim - skroman je Grujičić.


Bogdan ističe da su se komšije iz stare Borče šalile sa njim kada su čule za još jedno njegovo dobro delo.


- Rekli su mi da sam mogao za 250 evra da sazidam krov. A ja sam im odgovorio da bi u tom slučaju sigurno grom udario u odžak - smeje se Bogdan.

Izvor:http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/326181/Vozac-autobusa-vratio-putniku-novcanik-s-250-evra
 
Bivis":37zzpaen je napisao(la):
MilisaV":37zzpaen je napisao(la):
ne bih se složio da je MAZ ružan i da je đubre.

to je po meni jedan od boljih autobusa na našim ulicama.

izgleda da mu je jedina mana to što dolazi sa istoka, a ne sa zapada.

Što se mene lično tiče može da bude i iz Afrike ali ako je autobus udoban, izdržljiv i ne raspada se posle godinu dana meni je ok. Da je liazu, maz-u i biku jedini nedostatak to što su sa istoka pa onda bi to bili najbolji autobusi na svetu. Činjenica je da su ta vozila jedno veliko sranje na točkovima. Ali nažalost neki su toliko ideološki zaslepljeni, pa tačno da se voze u traktorskim prikolicama ne bi im to smetalo dok god vodi poreklo ''majčice'' rusije.

Па та руска приколица ће дуже трајати него неки западни "спејс шатл".
 
Somi303":3ahgj4dn je napisao(la):
Па та руска приколица ће дуже трајати него неки западни "спејс шатл".
Baš bih voleo da vidim MAZ da izgura barem polovinu kilometraže koliko i MAN-ovi na beogradskim ulicama. Japanci su se stvarno fenomenalno pokazali zadnjih skoro deset godina, i da je malo pameti u gradskoj upravi da umesto ruskih sranja u budućnosti češće viđamo MAN-ove ili Mercedesove autobuse, pa čak i ovi Volvo autobusi u domaćoj režiji su deset puta bolji od liaza.
P.S. Da li neko zna koje još zemlje u EU uvoze ove sovjetske autobuse, osim nažalost nas?
 
Ако узмемо у обзир то да су МАН-ови одржавани само зато што су донација, не верујем да би били овакви да није било тога. Ако се и БИк-ови буду одржавали, трајаће сасвим довољно.
ПС: Ми нисмо у ЕУ ;) :p :D
 
LIAZ.........
1.jpg
ne znam iz koje je godine, ali znam da ovi danas što prevoze beograđane sigurno nisu mnogo napredniji od ovog :laugh: , mada ruku na srce dobra strana LIAZA je što se posle određenih godina eksploatacije može modifikovati u ovo
4.jpg
ili ovo
6.jpg
. Na ovaj način grad može mnogo da uštedi, jer zašto da kupuje kamione za gradsko zelenilo kada može modifikovati liaz :laugh:

Na kraju krajeva kome treba ova krntija :p
bus1.png
.
 
Somi303":k2mjpfzl je napisao(la):
Па та руска приколица ће дуже трајати него неки западни "спејс шатл".

Ovo uopšte nije tačno, pa i mercedesi i dan danas lepo guraju.. Dok se recimo liazi raspadaju (oni stariji od privatnika)

A uzmi primer auta, jel će više da izdrži Lada, ili Golf, Mercedes, BMW... ?
 
Zasboravljate detalj da je zimus po najvecem snegu jedino Liaz ostvarivao sve polaske...
Generalno to uopste nije los bus,za 85000e ne mozete ocekivati bolje.To je 25 000 jeftinije od konkurencije!Ima klimu,dobro grejanje,aut. menjac itd.Jedina mana ovih novih jeste Cummins motor,a ne Caterpillar-ov...
Ove slike vam bas govore da su autobusi izdrzljivi samo tako.
@Somi 303
Razlog lepljenja tih nalepnica jeste zanemarivanje stitnika za sune,jer je za to GSP nebitan deo,jer se bez njega moze.Nedavno je bila akcija uklanjanja tih nalepnica,novina,sta je vec bilo.Ali nakon 2 dana vozaci su bili prinudjeni da opet zalepe jer je nemoguce voziti na +30 bez zastite od sunca...
 
A zaboravlja se da u tom liazu klima se nije jos upalila. A znamo da kod "istocnih trola" na vecini ne rade vec.
 
@ Bivis

...упоредио си Лиаз из 1950 који још вози са салонском фотком Мерцедеса из 2012. који никад није изашао из салона.

Ово је било чисто идеолошко поређење ...

...противник сам Лиаза али овај твој пост је смешан и политички.
 
Vrh