Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
Rece direktor Beobusa da je ovo vozilo trebalo biti zamenjeno od nove godine.Pogadjate,novim liazom.

Tragac,svaka cast za avatar!
 
Hvala, inace restilizovani gulazi sa modernizovanim sedistima, svetlosnim grupama, sipkama i zatamnjenim staklima su prvi put stigli 2007. ili 2008., veceras sam se vozio jednim od njih, deluje mi da njih bolje odrzavaju, ali opet postavlja se pitanje ko je dozvolio da ovi midibusi rade, i to na najopterecenijim linijama? Zamisli situaciju u kojoj je svaki drugi bus na liniji 50 (pre par godina proglasena najgorom u gradu) LIAZ?!? Te guzve treba doziveti...
 
e, ljudi sta se ovo desava? Devojku ispataim kuci i kad je stigla javila mi se.... trese se od staha!!! Vozac na liniji 43( Gsp, 218n)preko Pancevca pustio volan, onako iz zaje*******ancije!!! :bash: :bash: :bash: a, posle na liniji 33 ''ga terao kao lud kroz vojvode Stepe''( conecto) Umesto da budu pod utiskom, oni jos gore!!! Haos
 
tragac":2o5gwlj3 je napisao(la):
ko je dozvolio da ovi midibusi rade, i to na najopterecenijim linijama? Zamisli situaciju u kojoj je svaki drugi bus na liniji 50 (pre par godina proglasena najgorom u gradu) LIAZ?!? Te guzve treba doziveti...

Унутрашњост ЛиАЗ-а је идеална за оптерећене линије, јер има мали број седишта, доста простора, већи капацитет од ик112н.

Не знам зашто сте сви скочили на ЛиАЗ-е одједном. Одржавање је највећи проблем, или као што рече Александар, могућност да постоји фабричка грешка када су у питању кочнице. Уколико је то случај, грешка је што то није испитано пре него што су ови аутобуси почели да се купују.

Не обожавам ЛиАЗ-е, али имам утисак да би, да имамо Мерцедесе Цитаро и да се њима десила слична незгода, реакције биле блаже, у смислу ''дешава се''. Али пошто се десило најомраженијем аутобусу у Београду....
 
Za opterecene linije idelna su visokokapacititvna sredstva. Nazalost, mi to nemamo. LiAZ jeste dobar za linije koje nemaju saobracajnice za zglobne autobuse, a ipak imaju veliki casovni protok putnika. A, za Mercedesa si def. upravu. imas :kk: . Jedini koji si rekao istinu u lice. Da je mercedes drugacija bi prica bila.
 
Е ја баш мислим да би са мечком исход био још гори. Пошто мајстори у БГ-у знају да поправљају само Икаре са дрвеним седиштима и ЛИаЗ-е мечка у њиховом погону је за њих научна фантастика. Пошто се већина нових возила ослања на компјутере или неке електричне справице они би те справице које су ту с'разлогом кидали и уклањали јер мисле да су сувишне и непотребне. Са исправном мечком би се овако нешто спречило, али после недељу дана у БГ-у и после буџења и крпљења имали бисмо овакве несреће сваке недеље. :rolleyes:
 
Nisi nas razumeo. Mislilo se na galamu koja se digla oko ove velike saobracajne nezgode. tj. misli se da bi bilo manje negativnih komentara da je autobus bio marke mercedes a ne nei tamo Liaz.
 
То је тачно, али кад би се десила несрећа са мечком разлог би био овај горе :D
 
tragac":20u693zg je napisao(la):
opet postavlja se pitanje ko je dozvolio da ovi midibusi rade, i to na najopterecenijim linijama?

Zašto navodiš da je LiAZ 5256 midibus? Koliko mi je poznato taj autobus ima najveći kapacitet od svih solo autobusa koji voze kod nas.

"nikoleta"":20u693zg je napisao(la):
Беоинфо, 04.11.2011.

Ванредан технички преглед током викенда за све превознике чија возила превозе Београђане

Град Београд наложио је данас Дирекцији за јавни превоз да сви превозници чија возила превозе Београђане обаве хитан ванредан технички преглед током викенда.

Детаљан технички преглед возила обавља се на шест месеци, а свако возило пре изласка на улице пролази дневну контролу техничке исправности.

Град је такође наложио Дирекцији да сва возила у систему јавног градског саобраћаја морају поштовати ограничења брзине, саобраћајне прописе, жуте траке, као и улазак у раскрснице у којима блокирају пролазак осталих возила, учесника у саобраћају.

Поштовање свих правила и процедура појачано ће контролисати надлежне градске службе и саобраћајна полиција.
 
vucko":395zgaf1 je napisao(la):
Rece direktor Beobusa da je ovo vozilo trebalo biti zamenjeno od nove godine.Pogadjate,novim liazom.

Tragac,svaka cast za avatar!
Da i rekao je još da je vozilo koje je zakazalo bilo "vrhunsko"!!??? :bash: Taj čovek nije normalan i treba mu odmah oduzeti sve linje, raspisati novi konkurs gde će glavno merilo da kvalitet autobusa,renomirani proizvođači(dakle najbolji u Evropi),servis,kvalifikovani vozači bezbednost putnika :kafa:
 
Pa ne najbolje da će da kaže da su krševi i da zamoli nadležne da ga uhapse :notok: Liaz jeste krš i to apsolutno nema veze sa održavanjem,kao što je i Yugo krš i ako ga najbolje održavaš on će ipak crći iz čista mira. Dakle da se poštovala uredba o nabavi niskopodnih autobusa mnogo bi se bolji autobusi vozili,nego je neko dodao član,o manjoj sumi novca koji prevoznik dobija ako nema niskopodne auobuse,koja je takodje enormna i dovoljna da se dobro zaradi. Danas sam slikao u Cvijićevoj još jedan pokvareni Liaz takodje vlasništvo Beobusa,oko njega se odmah skupila saobraćajna policija,komunalna,prestavnici Beobusa,nešto gledaju oko guma prednjih(činimi se kočnice) :gobb: Korupcija razara prevoz u Beogradu,ako Košava danas prodje vandredni tehnički sa onim krševima,to će biti znak kakvis u propisi u pitanju :blah:
 
И кад би било обавезно да се купују нископодни аутобуси Беобус би купио ово :bash:
5292_1.jpg
 
Sva sreca pa SANOS nije jos uvek osvojio proizvodnju niskopodnih buseva. Beobus-ovi SANOSI su najgori busevi u gradskom saobracaju, ali je Liaz odmah pored njih. Celoj Beobus grupi treba oduzeti licencu. Hvata me muka kad vidim da na svim linijama u gradu voze novi, niskopodni, klimatizovani Ikari, Neobusi, Kobre, oni Poljaci itd, a linije koje ja koristim samo BEOBUS, i naravno, mnogo puta nema polazaka, otkazuju se jer oni stekaju svaki dinar kupujuci jeftinije od najjeftinijeg...

A evo i sa njihovog sajta

*Od 01.11.2011. godine kompanija Beobus je pustila u saobracaj 60 gradskih klimatizovanih, solo autobusa marke LIAZ 5256.56, proizvedenih 2011. godine.

poster-05.jpg
 
Ispostavi se da mi je poginuli mladic rodjak.Isto se prezivamo.Njegov pradeda i moj pradeda su bili braca sa Kosmeta.Bem ti zivot.
 
Није случајност што се ово догодило баш Беобусу. Није крив Лиаз, погледајте на шта им личе сва возила, а Сљаноси су им у језивом стању.

Беобус је добио на тендеру са низом неправилности, а бусеви су им у најгорем стању. Види се да имају дебелу залеђину у Ђиласовој администрацији. У сваком сегменту су много гори и од ГСП-а.

Синоћ нас је на линији 50 (Беобусов Санос) возио клинац од 18-19 година. Па које он искуство има? Пошто му је другарица била поред, ваљда од наложености је возио бус ко луд.....
 
Taj Sanos ide ko lud po default-u! Pravo vozilo za 30x linije, puno sedista, manuelac i ide ko nevreme.. :D

Dok sam jos koristio 50, vracajuci se sa faxa na Banjici, uvek sam se obradovao kad vidim da dolazi srebrni Sanos jer sam znao da cu caskom biti na ustanickoj. Sa druge strane, ako dugo nema 50ice u 99% situacija:
- je dolazio prepun Li@z™ (@ -> puz :D ), sa jos jednim/dva normalna autobusa iza koji su ga sustigli
- je dolazio normalan autobus, poluprazan, kojeg je pratio prepun Li@z™ koji je naravno ispao iz turaze

Александар":115bsoe2 je napisao(la):
tragac":115bsoe2 je napisao(la):
opet postavlja se pitanje ko je dozvolio da ovi midibusi rade, i to na najopterecenijim linijama?

Zašto navodiš da je LiAZ 5256 midibus? Koliko mi je poznato taj autobus ima najveći kapacitet od svih solo autobusa koji voze kod nas.
Jer je po dimenzijama najmanji solo autobus
Liaz 5256: 11400 x 2500
Ikarbus 103: 12030 x 2500
Ikarbus 112n: 11960 x 2525

Hmm najmanji, najjeftiniji, najsporiji, najruzniji, najneudobniji -> gazdi $$$, putnike ko *ebe, prolaznicima ode glava, jednom recju Li@z™ :mad: :mad:
 
Liaz ima slab motor.Ikari i BIKovi ga preticu kao od sale.I zna se da ima nizak plafon sto vecini ljudi smeta.Valjda ce ovi noviji liazi biti barem sa jacim motorom,enterijer novih je sasvim zadovoljavajuci,.
 
Da li je neko primetio da zglobni Ikarbusu koji su ušli u upotrebu nešto pre Univerzijade imaju problem sa delom gde je zglob? Još tada se dešavalo da se čuje struganje ispod zgloba kada se autobus zanjiše, a danas sam se vozio u jednom gde je strugalo svo vreme. Izrazito neprijatan zvuk. Deluje kao problem sa dizajnom, jer sam ga primetio u dosta primeraka.
 
U niskopodnim ikarima to struže a u visokopodnim pogotovu lastini dupli, zglobovi ŠKRIPE konstantno..
 
stf":kwdvfq0x je napisao(la):
Није случајност што се ово догодило баш Беобусу.

Imajte u vidu da se ovo dogodilo Bamironu, koji je još i najbolji njihov prevoznik, ako pogledamo ostale, npr. Viktor Boš, Košavu itd. koji su mnogo gori :/ . Sva sreća pa su u tom preduću odlučili da obnove vozni park Megabusima, mada i oni nisu baš nešto posebno.

Inače, ove godine je stiglo novih 60 LiAZ-a 5256!
 
Ne znam kako mislite da zabranite neku robu, samo pretpostavljajući da nije dobra. Kao Ikarbus je bolji, Maz, Bik, Sanos, FAP? Umesto takvih ograničenja bez ikakvog principa založio bih se za strože kazne i efikasnije kontrole od strane policije.
 
spatiotecte":2bketofj je napisao(la):
U sledecem tenderu, jednostavno zabraniti proizvodjac LIAZ.
Skoro se sjurio ikarbus niz pozesku kada je udario ogradu crkve.Po toj logici da zabranimo i Ikarbus?Ili da shvatimo da je problem u odrzavanju od strane GSP-a i privatnih prevoznika.

Samo da procitate malo na gsp forumu sta pricaju ljudi kako vecinu putnih naloga na nevidjeno potpisuju i tako dalje.
 
Vrh