Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Ја се скоро свакодневно возим БИК/МАЗ 107 на линији 79. Утисци су сасвим ок, лепо иде ЕКСТРА греје :laugh:, климу пале кад путници почну да вриште позади :D
 
Sve je lepo kod MAZ-a osim one podmornicke kabine za vozaca.10 000 milja pod morem trip.
 
Негде сам прочитао да те кабине из подморнице уграђује Вуловић Транспорт,а да оне "оригинал" изгледају модерно :D
 
Da,Vulovic ih ugradjuje u Kragujevcu+neke sitnice i onda ih knjize kao domacu proizvodnju,dok Ikarbus ima bar 51% domacih delova a kako stoji njega ce unistiti politicari i nezajazljivi apetiti.
 
Mislim da je BIK daleko bolji od ikara,možda ne unutra,ali po kvalitetu mi se čini da.. prolazi vreme,ali mi ne izgledaju kao da propadaju... Ovi žuti CNG mi izgledaju OK :rant:
 
videh na novim veolinim neobus autobusima na liniji 75 onaj sivi selotejp koji drzi bocne prozore :shok:
 
To je standardna prica,videh brdo veolija u Ruzveltovoj ulici zadnjhi dana izlepljeno sa strane selotejpom,isto kao sto lepe Ikare odpozadi.
 
Ма није то никакав квалитет. Необус нећу да коментаришем, јер се не разумем довољно, али ови икарбуси ик112н и ик218н су ужасни. Ништа бољи нису ни најновији Ластини ик206. Последњи квалитетни аутобуси које је направио Икарбус, били су ик201 2006. године (то су они 1193-1196, 936-939). Убедљиво најбољи су били модели ик161 и ик166, којих је, на жалост, све мање. :rolleyes:

Наравно да и одржавање доприноси лошем стању, али икарбуси после само три године, не би смели да изгледају овако очајно, тако да је ипак у питању и (не)квалитет израде. :notok:

Остаје да се надамо да ће нова серија бити боља, али каква је ситуација у Икарбусу, а и у држави, смеши нам се реприза нископодних из 2008. :(

Едит: Одржавање => аутобус 1363

http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?p=253444#253444

са autobusi.net
 
Свакако да је и одржавање у питању. Који год да је аутобус у питању мора да се одржава!
 
Један дечко је погинуо, а две девојке повређене, када је Бамиронов аутобус на линији 77 сам кренуо са окретнице у Чингриној, и кроз неки парк завршио у Улици бана Иваниша. Притом је уништио и неколико аутомобила. Сад било у Београдској хроници и како рекоше, у питању су незваничне информације.
 
И било је време (на жалост) да неко погине због не одржавања аутобуса. У Новостима пише да су отказале кочнице :bash: :rolleyes:
 
Nesreća na Zvezdari

Mladić poginuo kada je na njega naleteo gradski autobus. Teško povređena šesnaestogodišnja devojka. Uviđaj u toku.

Autobus na liniji 77 usmrtio je jednog mladića, na okretnici u ulici Bana Ivaniša na Zvezdari u Beogradu.

Prema rečima očevidaca, prazan autobusa je krenuo niz ulicu, prošao kroz parkić između zgrada i zaustavio se kod jedne od njih.

Na licu mesta poginuo je dvadestjednogodošnji mladić. Jedna šesnaestogodišnja devojka je teško povređena, i nalazi se na reanimaciji na Kliničkom centru Srbije.

Uviđaj je u toku.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/135/Hronika/984422/Nesreća+na+Zvezdari+.html
 
To je to znaci!Bas sam dolazio malopre trolom i nekoliko policijskih automobila i kola hitnih pomoci je jurilo gore,ja silazim stanicu pre okretnice.Ako je sreca u nesreci,bolnica i hitna pomoc su 200 metara od okretnice.

Taj bamironov autobus je LIAZ,mada verujem da je greska vozaca.
 
Izbaciti sve LIAZ-e iz saobracaja hitno. Em sto su u pidanju MIDIbusi, em sto su nebezbedni, nepouzdani i loseg kvaliteta. Koliko puta sam se gusio u ovom krsu zbog guzve.
 
Ja cujem od druga koji je bio tamo da je situacija slicna onoj kada je trola sletela.I da je vozac izasao iz vozila,a da je vozilo skliznulo nizbrdo.


Samo sto je trola otisla na ulicu a ovaj je sleteo pre prve stanice u krivini na okretnici u park izmedju drveca!Srecom pa nije bilo puno studenata,inace bi jos gora bila situacija.
 
Нажалост преминула је и шеснаестогодишња девојка коју је ударио аутобус :(
 
tragac":2qwwzc8q je napisao(la):
Izbaciti sve LIAZ-e iz saobracaja hitno. Em sto su u pidanju MIDIbusi, em sto su nebezbedni, nepouzdani i loseg kvaliteta. Koliko puta sam se gusio u ovom krsu zbog guzve.

Nema to nikakve veze sa udesom. Italijanski auitobus koji smo dobili kao donaciju sam od sebe je u Smederevu pre par godina razrušio stanicu. Kočnice koje je kupovoa GSP za sva vozila, sećate se priče, bile su lošeg kvaliteta. Na Zelenom vencu je ove godine mislim, uništena stanica 706-tice iz istog razloga (a Liaz ne ide na 706).

Dakle, tkvo razmišljanje ne pije vodu, trebalo bi videti da li su ispoštovana sva pravila kako u tehničkom smislu održavanja, tako i ona koja je vozač dužan da šrimeni kad napušta vozilo (isključen motor, ručna kočnica, itd)
 
Аутобус је у власништву Бамирона, а не ГСП-а, а ни он није далеко од ГСП-а :rolleyes:
 
Da vidimo da li ce ih ovo naterati da se zamisle. Naravno ne mislim na GSP o privatnike vec ove na vrhu.
Dva mlada zivota odose...
Uzas.
 
Ljudi ovo je strasno.Nemam reci sta se desava :bash: Dokle cemo vise krntijama da se vozimo :bash: Odrzavanje im je nula puste autobus da vozi sa neispravnim kocnicama :bash: pa dokle vise :bash: I sad umesto da privatni prevoznici kupuju malo bolje autobuse oni uzeli opet liaz opet isti krs :bash: Ko zna kad ce one krseve sa 77-ice zameniti mada sad je vec kasno kad su dvoje poginuli. :notok: Uzas :notok: :bash: :( :(
 
Nisam to hteo ranije o tome da pišem, ali imam prilično pouzdan podatak da nijedan LiAZ iz 2005. nema potpuno ispravne kočnice. To je oduvek tako bilo, cela ta serija ima fabričku grešku, možda su ih i zbog toga ovi naši nazovi prevoznici i dobili po jeftinijoj ceni. Premda, sad se setih da je i Lasta sa kregujevačkim imala probleme, zglobni je imao sudare zbog neispravnih kočnica, a i ovo pre nekoliko dana u Zemunu gde je u nesreći učestvovao novi Košavin LiAZ nije potpuno razjašnjeno.
 
Vrh