Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 1.160
- Pohvaljen
- 1.444
nema ih nešto na 74.Они нису за ово време, то то је покретни шпорет.
nema ih nešto na 74.Они нису за ово време, то то је покретни шпорет.
Taj 3204 stoji već duže vreme kod mesta gde je ona prikolica za obuku vozača, tako da je vrlo moguće da će se on ubuduce voziti na cpc obuci. Ja sam vozio 3358 i to smo morali da hvatamo vreme između šihte, jer je bio jedini slobodan solo bus u garaži, a morali smo da ga vratimo do 12:30, kad izlazi na 76.Po aplikaciji, jedan deo više nije izlazio početkom letnjeg reda vožnje, drugi deo koji je ostao ne izlazi već 2 nedelje.
Sinoć videh 3204 na NBG pogonu, kontam da ga spremaju za dalje.
Mislim po busevimaПревозник који није хтео да вози ни 15. ни 28.
Mislim po busevima
Konkretno:
Coneceti
Kraljevi O405 ranije
Citaro...
Neko je ovde kačio sliku - izgleda da Strelini zglobni busevi imaju samo jedan klima uređaj. To uz motor od 350 ks = sauna.Mercedes danas na 88, ne radi klima na 38 stepeni. Mali prozori na kip jedva struji vazduh. Prijatnije napolju nego unutra. Nov autobus, a već crkla klima. Drugi na istoj liniji, klima kao radi ali jedva nešto mlako duva. Kakvo smeće od autobusa. Bar da ima normalne prozore kad mu je već klima katastrofa, a ne ko u sauni na točkovima da se voziš.
Žalim za onim nekadašnjim Ikarbusima, koji nisu imali klimu, ali zato su imali normalne prozore i šiber na krovu. Bila je daleko prijatnija vožnja u njima, nego u ovim Mercedes kanturinama.
Kupe autobus koji košta blizu pola miliona evra i onda štede na klimi par hiljada evra. To vam je klasična Strela i njihova logika. Opet, po takvoj temperaturi retko koja klima može da rashladi vozilo, a na mnogim se kompresori pregreju od preopterećenja.Mercedes danas na 88, ne radi klima na 38 stepeni. Mali prozori na kip jedva struji vazduh. Prijatnije napolju nego unutra. Nov autobus, a već crkla klima. Drugi na istoj liniji, klima kao radi ali jedva nešto mlako duva. Kakvo smeće od autobusa. Bar da ima normalne prozore kad mu je već klima katastrofa, a ne ko u sauni na točkovima da se voziš.
Žalim za onim nekadašnjim Ikarbusima, koji nisu imali klimu, ali zato su imali normalne prozore i šiber na krovu. Bila je daleko prijatnija vožnja u njima, nego u ovim Mercedes kanturinama.
Da, isto me dosta čudi da postoji takva opcija.Meni je isto neshavtljivo da imaju samo jednu klimu, možda dosta jaču po pitanju nominalne snage doduše, al opet. Čudo da Mercedes uopšte i nudi takve opcije. Ovako su stvarno dobri Citari nema šta, al realno ni ja nisam ušao još u bilo koji od njih a da je bio baš lepo rashlađen. U Conecto već jesam. Mislim da je tu problem u vremenu u kojem se klima pusti u pogon. To treba raditi ranije dok još nije pakao. Vozači GSP-a ih pale i rano ujutru često, dok privatnici kako ko. Tu leži greška već u startu. Posle se dosta teže bus rashladi kad već dobro ugreje, a i sama klima je izložena osetno većem naprezanju.
Evo.Primetio sam da strelin Citaro na prednjoj klimi nema ventilatore, nego samo poklopac, dok pozadi ima ventilatore, isto kao sve klime na svim drugim vozilima. Da li je to neko posebno rešenje? Ili je to samo prazna kutija za klimu u cilju neke uštede? Baš mi je zapalo za oko pa me zanima da li neko zna.![]()
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk