Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 327 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    345
Po aplikaciji, jedan deo više nije izlazio početkom letnjeg reda vožnje, drugi deo koji je ostao ne izlazi već 2 nedelje.

Sinoć videh 3204 na NBG pogonu, kontam da ga spremaju za dalje.
 
Po aplikaciji, jedan deo više nije izlazio početkom letnjeg reda vožnje, drugi deo koji je ostao ne izlazi već 2 nedelje.

Sinoć videh 3204 na NBG pogonu, kontam da ga spremaju za dalje.
Taj 3204 stoji već duže vreme kod mesta gde je ona prikolica za obuku vozača, tako da je vrlo moguće da će se on ubuduce voziti na cpc obuci. Ja sam vozio 3358 i to smo morali da hvatamo vreme između šihte, jer je bio jedini slobodan solo bus u garaži, a morali smo da ga vratimo do 12:30, kad izlazi na 76.
Bilo je u planu da se povuku i da ih zamene Otokari, ali koliko su Otokari nepouzdani, ne sumnjam da će itekako voziti od 1.9. jer je starosna granica pomerena za sva vozila na 1.9.2026.
 
Ako je Otokar disko, šta je ovo? 😂
IMG_5727.jpeg
IMG_5726.jpegIMG_5725.jpegIMG_5724.jpegIMG_5721.jpeg
IMG_5723.jpeg
 
Mercedes danas na 88, ne radi klima na 38 stepeni. Mali prozori na kip jedva struji vazduh. Prijatnije napolju nego unutra. Nov autobus, a već crkla klima. Drugi na istoj liniji, klima kao radi ali jedva nešto mlako duva. Kakvo smeće od autobusa. Bar da ima normalne prozore kad mu je već klima katastrofa, a ne ko u sauni na točkovima da se voziš.

Žalim za onim nekadašnjim Ikarbusima, koji nisu imali klimu, ali zato su imali normalne prozore i šiber na krovu. Bila je daleko prijatnija vožnja u njima, nego u ovim Mercedes kanturinama.
 
jel onaj njihov 405 još uvek radi ili je zamenjen? viđao sam ga prošle godine još uvek čini mi se
 
Mercedes danas na 88, ne radi klima na 38 stepeni. Mali prozori na kip jedva struji vazduh. Prijatnije napolju nego unutra. Nov autobus, a već crkla klima. Drugi na istoj liniji, klima kao radi ali jedva nešto mlako duva. Kakvo smeće od autobusa. Bar da ima normalne prozore kad mu je već klima katastrofa, a ne ko u sauni na točkovima da se voziš.

Žalim za onim nekadašnjim Ikarbusima, koji nisu imali klimu, ali zato su imali normalne prozore i šiber na krovu. Bila je daleko prijatnija vožnja u njima, nego u ovim Mercedes kanturinama.
Neko je ovde kačio sliku - izgleda da Strelini zglobni busevi imaju samo jedan klima uređaj. To uz motor od 350 ks = sauna.
 
Mercedes danas na 88, ne radi klima na 38 stepeni. Mali prozori na kip jedva struji vazduh. Prijatnije napolju nego unutra. Nov autobus, a već crkla klima. Drugi na istoj liniji, klima kao radi ali jedva nešto mlako duva. Kakvo smeće od autobusa. Bar da ima normalne prozore kad mu je već klima katastrofa, a ne ko u sauni na točkovima da se voziš.

Žalim za onim nekadašnjim Ikarbusima, koji nisu imali klimu, ali zato su imali normalne prozore i šiber na krovu. Bila je daleko prijatnija vožnja u njima, nego u ovim Mercedes kanturinama.
Kupe autobus koji košta blizu pola miliona evra i onda štede na klimi par hiljada evra. To vam je klasična Strela i njihova logika. Opet, po takvoj temperaturi retko koja klima može da rashladi vozilo, a na mnogim se kompresori pregreju od preopterećenja.
 
Meni je isto neshavtljivo da imaju samo jednu klimu, možda dosta jaču po pitanju nominalne snage doduše, al opet. Čudo da Mercedes uopšte i nudi takve opcije. Ovako su stvarno dobri Citari nema šta, al realno ni ja nisam ušao još u bilo koji od njih a da je bio baš lepo rashlađen. U Conecto već jesam. Mislim da je tu problem u vremenu u kojem se klima pusti u pogon. To treba raditi ranije dok još nije pakao. Vozači GSP-a ih pale i rano ujutru često, dok privatnici kako ko. Tu leži greška već u startu. Posle se dosta teže bus rashladi kad već dobro ugreje, a i sama klima je izložena osetno većem naprezanju.
 
Meni je isto neshavtljivo da imaju samo jednu klimu, možda dosta jaču po pitanju nominalne snage doduše, al opet. Čudo da Mercedes uopšte i nudi takve opcije. Ovako su stvarno dobri Citari nema šta, al realno ni ja nisam ušao još u bilo koji od njih a da je bio baš lepo rashlađen. U Conecto već jesam. Mislim da je tu problem u vremenu u kojem se klima pusti u pogon. To treba raditi ranije dok još nije pakao. Vozači GSP-a ih pale i rano ujutru često, dok privatnici kako ko. Tu leži greška već u startu. Posle se dosta teže bus rashladi kad već dobro ugreje, a i sama klima je izložena osetno većem naprezanju.
Da, isto me dosta čudi da postoji takva opcija.

No, obratio sam pažnju kad god imam priliku, imam (ne)sreću da radim u centru Zemuna i mogu da ih gledam s visine, zaista svaki napred ima zatvorenu masku preko onog dela gde treba da bude izlaz vazduha, što verovatno znači da je prazan sanduk za klimu.
 
Primetio sam da strelin Citaro na prednjoj klimi nema ventilatore, nego samo poklopac, dok pozadi ima ventilatore, isto kao sve klime na svim drugim vozilima. Da li je to neko posebno rešenje? Ili je to samo prazna kutija za klimu u cilju neke uštede? Baš mi je zapalo za oko pa me zanima da li neko zna.
a2da69e11ac73e09a3c62362de41608d.jpg


Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Evo.
 
Vrh