Pricao sam već o tome, ali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao. Za sad je 4 komada registrovano i spremno za izlazak na ulice.Kineska sranja u Strelinoj garazi....
Pricao sam već o tome, ali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao. Za sad je 4 komada registrovano i spremno za izlazak na ulice.Kineska sranja u Strelinoj garazi....
На које ће линије ићи има ли ко инфо?Pricao sam već o tome, ali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao. Za sad je 4 komada registrovano i spremno za izlazak na ulice.
Ne zna se još tačno, ali su u Kovilovu u garaži i samim tim bi trebalo da idu na potez 100, ili da to bude 96 i eventualno 81 i 81L, jer parkiraju u garaži u Kovilovu. Gledaće da ih stave na linije sa manjom kilometražom zbog baterija, a to mogu da budu 81,81L,96, 101, 104 i možda 202, al na nju čisto sumnjam zbog lošijeg puta i zahtevnije trase.На које ће линије ићи има ли ко инфо?
Кликни за проверу квалитетаali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao.
Pa evo samo nešto o Yutongu , prosto se dokazao u celoj Evropi i ovo je najbolji elektrobus koji smo imali. Gsp-u se uvaljuje razan krš, al Strela nabavlja daleko bolja vozila i svi znamo da to nije slučajno.Razumem odbojnost prema turskom smeću i higeru i ostalim, po svakom parametru, katastrofalnim nabavkama i odlukama vezanim za javni saobraćaj. Ne znam za yutong...ali sam upoznat da se u Holandiji masovno kupuju kineski elektro busevi. U drugim EU zemljama vidljivi su masovno i dizel/gasni kineski autobusi.
Meni je neverovatno da su za kratko vreme Kinezi uspeli da pariraju po kvalitetu i u gradjevinskim masinama jednom caterpillaru, komatsu i volvu...Sany je danas izuzetno postovan.
Jedna od zanimljivih informacija je i da su radili u Danskoj na temperaturi od -33, tako da u hladnim danima neće biti problema sa njima.Yutong električni autobusi (modeli E10, E12, TCe12, U11DD) prisutni su u brojnim evropskim zemljama. Evo ažuriranog pregleda:
1. Danska
Evropske zemlje gde se voze Yutong električni autobusi
2. Norveška
- Prva evropska narudžbina – Roskilde (2019) sa 20 autobusa E12, potom veće pošiljke za Kopenhagen i Odense (2020–2021) Reddit+10Wikipedia+10Wikipedia+10.
3. Finska
- Velika isporuka: 102 autobusa E12 za Bergen (2020) Wikipedia+2Yutong+2Yutong+2.
4. Island (Reykjavik)
- Isporuka Yutong E12 za Helsinki i Keravu u 2019. godini Wikipedia+1Reddit+1.
5. Poljska
- 14 Yutong E12 startom u novembru 2018 Reddit+13Wikipedia+13Reddit+13.
6. Bugarska
- Devet E10 u Polkowicama (2021), 12 E12 u Łomži (2022), i 20 E12 u Białystoku Wikipedia.
7. Grčka
- 20 E12 u Sofiji (2018) i 14 dodatnih u Plevenu (2021) – Pleven time postaje prvi grad s flotom čisto električnih autobusa .
8. Francuska
- Plan: isporuka 250 E12 za Atinu i Solun u proleće 2024. kao deo šireg plana od 1 300 električnih autobusa .
- Takođe: Reddit korisnik iz Grčke potvrdio isporuku najmanje 250 Yutonga do marta 2025 Wikipedia.
9. Italija
- Demonstracije električnih autobusa (npr. Orléans 2017), prve isporuke E12 u regionu Provence 2019; ukupno oko 60 E12 u Francuskoj Wikipedia.
- TCe12 (ICE12) dostavljen za školski prevoz Pariza i usluge Flixbus u regionu Wikipedia.
10. Ujedinjeno Kraljevstvo
- Javno naručivanje 99 električnih autobusa Yutong (verovatno E12) za Bari do 2026. godine .
- TCe12 isporučen privatnim operatorima, poput Martini Bus za prevoz sa aerodroma u Veneciji .
11. Španija
- Yutong prisutan širom UK: operatori kao što su McGill’s, Newport Bus, Cardiff Bus, Stagecoach, First West Yorkshire koriste E10 i E12; ICe12 i U11DD imaju demonstracije i primenu (npr. Ember i First West). Ember Core (Škotska) vozi TCe12 autobuse od 2020–2023 aap.com.au+8Wikipedia+8Wikipedia+8.
12. Portugal
- U izveštajima kompanije navodi se prisustvo Yutong autobusa u Španiji .
- Kao i Španija, navedena je među zemljama korisnicama Yutonga .
Navodi se da su Yutong autobusi prisutni još i u više od 15 evropskih država, uključujući i:
Ostale zemlje (izveštaji navode):
- Slovačka (navodi se u zvaničnim podacima)
- U Italiji, Portugalu, Španiji, Francuskoj, UK, Poljskoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Bugarskoj, Islandu, Grčkoj, i verovatno drugima .
Uslovi prisustva
- Yutong posluje u Evropi od 2004. godine (sa EU WVTA sertifikatom) Yutong+1Yutong+1.
- Do 2022/2023. godine izvezeno preko 2 200 električnih autobusa, a ukupno preko 5 800 vozila (uključujući i dizelske/coaches) en.prnasia.com.
Evo pregledno u tabeli:
Sažetak
Zemlja Aktivne Yutong e‑autobusi Danska Da Norveška Da Finska Da Island (Reykjavik) Da Poljska Da Bugarska Da Grčka Da Francuska Da Italija Da Ujedinjeno Kraljevstvo Da Španija Verovatno / potvrđeno Portugal Verovatno / potvrđeno Slovačka Navodi se
Ako te zanima detaljnije o određenom modelu (npr. E12 vs TCe12), specifičnim gradovima ili novim narudžbinama u 2025, slobodno reci – mogu proveriti!
U Kovilovu su za sad ali neće voziti na tim linijama, skrivaju ih od javnosti . Za sad kako se priča na Dorćolu uzimaju linije od trola koje voze busevi trenutno.Ne zna se još tačno, ali su u Kovilovu u garaži i samim tim bi trebalo da idu na potez 100, ili da to bude 96 i eventualno 81 i 81L, jer parkiraju u garaži u Kovilovu. Gledaće da ih stave na linije sa manjom kilometražom zbog baterija, a to mogu da budu 81,81L,96, 101, 104 i možda 202, al na nju čisto sumnjam zbog lošijeg puta i zahtevnije trase.
Vozice, bar kao test proba. Ne bi ih registrovali i dali im garazne brojeve, da ne žele da ih puste u saobraćaj.U Kovilovu su za sad ali neće voziti na tim linijama, skrivaju ih od javnosti . Za sad kako se priča na Dorćolu uzimaju linije od trola koje voze busevi trenutno.