Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 327 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    345
Blokiraju i brišu ljude koji prate javni prevoz, a znamo da mi kao takva grupacija nismo u većini, baš naprotiv.
Shvatili su da moraju da gađaju javnost kako bi malo skrenuli sa tema u vestima.
A i znaju šta rade, pogledajte objavu o zglobnim citarima, lepa žena, Nemačko vozilo, još fali Nemačka životinja (pas Vučjak), pa to izaziva opštenarodno oduševljenje.;) :vops:

Inače, interesantno da u isto vreme kada Strela započinje priču na Instagramu, isto radi i GSP.

Pa onda Strela zakači objavu pranju o autobusu:

Eto ga i GSP:


I tako vidim baš fine pararele, no nažalost mogu da zaključim da rad content creatora u GSP-u je jako primitivniji, ili mu to nije originalno radno mesto ili ga bedno plaćaju pa se ne cima.
Ne znam koju kameru koriste ovi strelaši ali je stvarno vrh,ipak meni je mnogo lepši i bolji način kako se gsp obraća publici.Mislim da u gsp-u to neko radi iz kancelarije(uprave)čisto usputno kao dodatna reklama,ne znam ali je super.I jeste dobro si primetio da su i strela i oni krenuli baš u slicno vreme pa čak i sa slicnim temama?!Sad ko zna mozda ih je i sekretarijat pogurao mada i njihov profil je vrlo jeftin
 
Gsp je blokirao komentare hahaha, da im napišem za vrapca sa kojim sam dobio turažu 22.05
 
Све што о Стрели треба да се зна је следеће:

Ovaj prevoznik, kako je rečeno za ovaj portal, jedino traži da mu se ne diraju linije koje je dobio u okviru javno-privatnog partnerstva sklopljenog prošle godine.

Strela, ukratko, ne želi reviziju opravdanosti svega onoga što su do sada preuzeli od GSP-a.
 
3141 danas na 18
1000007205.jpg
 
Da li se neko vozio? Utisci? Nismo ni fotke sa linija videli.
Ja sam se vozio i utisci su sjajni. Vozilo je izuzetno kvalitetno i ovaj bus može lagano da parira svim EU proizvođačima. Startan, tih, udoban, komforan za vozača, sa odličnom završnom obradom i odličnom klimom koja duva umereno, a ne kao kod Higera da se zalediš. Zaninljivo mi je što je ovo prvi bus u Beogradu sa usb c ulazom za punjenje i konacno i mi apple korisnici možemo da punimo telefon u autobusu. Takođe autobus ima podešavanje klime, tako da ako putniku smeta klima, može zatvori otvore koji duvaju u njegovom pravcu, kao kod turističkih vozila. Vozači su oduševljeni i svi kažu kako je autobus vrh i kako nema manu. Imao sam velika očekivanja, ali je ovo i više nego što sam očekivao i ovaj autobus je lagano jedan od najboljih i najluksuznijih u gradu.
Ovo je bio momenat kad su se isključili sa 860 i 860E i otišli na Novi Beograd po nalepnice. Za sada rade samo prvu smenu i trebalo bi da ih testiraju na više linija.
 

Prilozi

  • IMG_1673.jpeg
    IMG_1673.jpeg
    191,3 KB · Pregleda: 45
  • IMG_1678.jpeg
    IMG_1678.jpeg
    154 KB · Pregleda: 45
  • IMG_1679.jpeg
    IMG_1679.jpeg
    1.003,6 KB · Pregleda: 45
  • IMG_1680.jpeg
    IMG_1680.jpeg
    984,6 KB · Pregleda: 46
  • IMG_1681.jpeg
    IMG_1681.jpeg
    80,5 KB · Pregleda: 46
Ja sam se vozio i utisci su sjajni. Vozilo je izuzetno kvalitetno i ovaj bus može lagano da parira svim EU proizvođačima. Startan, tih, udoban, komforan za vozača, sa odličnom završnom obradom i odličnom klimom koja duva umereno, a ne kao kod Higera da se zalediš. Zaninljivo mi je što je ovo prvi bus u Beogradu sa usb c ulazom za punjenje i konacno i mi apple korisnici možemo da punimo telefon u autobusu. Takođe autobus ima podešavanje klime, tako da ako putniku smeta klima, može zatvori otvore koji duvaju u njegovom pravcu, kao kod turističkih vozila. Vozači su oduševljeni i svi kažu kako je autobus vrh i kako nema manu. Imao sam velika očekivanja, ali je ovo i više nego što sam očekivao i ovaj autobus je lagano jedan od najboljih i najluksuznijih u gradu.
Ovo je bio momenat kad su se isključili sa 860 i 860E i otišli na Novi Beograd po nalepnice. Za sada rade samo prvu smenu i trebalo bi da ih testiraju na više linija.
Mnogo dobro izgledaju, hvala mnogo za ovo! Nadam se da će se dobro pokazati. Znamo li koji im je range u nekim optimalnim uslovima? Infrastruktura za punjenje?
 
Mnogo dobro izgledaju, hvala mnogo za ovo! Nadam se da će se dobro pokazati. Znamo li koji im je range u nekim optimalnim uslovima? Infrastruktura za punjenje?
Evo šta kaže chatgpt. Sve u svemu, baterija je dosta jača u odnosu na Otokare koje imaju privatnici, e sad ne znam koju su tačno jačinu odabrali.

⚙️ Realna potrošnja i domet u Beogradu

Na osnovu evropskih testova u sličnim urbanim i prigradskim uslovima:

Uslovi vožnjeProsečna potrošnjaProcena dometa (baterija 466–528 kWh)
Letnji dan, gradska vožnja sa gužvama~1,2 kWh/km~390–440 km
Prigradska vožnja (kao linija 860)~1,1 kWh/km~420–480 km
Zimski uslovi, grejanje uključeno~1,5–1,8 kWh/km~300–350 km


🚌 Koliko vožnji dnevno mogu da obave bez punjenja?

Ako uzmemo realnu vrednost:

  • ~420 km dometa po punjenju,
  • jedna vožnja linije 860 u oba smera: 54 km,
  • to znači da mogu da obave otprilike 7–8 punih tura dnevno bez dopunjavanja, pre nego što moraju na punjač.

🔌 Gde se pune?

  • Moguće je da se pune u garaži preduzeća Strela iz Obrenovca, koje ih je stavilo u saobraćaj, ili na novopostavljenim punionicama koje su deo projekta elektrifikacije.

✅ Zaključak:​

Yutong U12 će na linijama poput 860 i 860E imati odlične performanse:

  • Domet: 400–480 km po punjenju u realnim letnjim uslovima u Beogradu.
  • Mogu bez problema da pokriju celodnevni rad bez potrebe za dopunjavanjem.
  • Zimi će možda zahtevati dopunu u toku dana, ali i tada bi domet bio dovoljan za 5–6 punih tura.
 
Ja sam se vozio i utisci su sjajni. Vozilo je izuzetno kvalitetno i ovaj bus može lagano da parira svim EU proizvođačima. Startan, tih, udoban, komforan za vozača, sa odličnom završnom obradom i odličnom klimom koja duva umereno, a ne kao kod Higera da se zalediš. Zaninljivo mi je što je ovo prvi bus u Beogradu sa usb c ulazom za punjenje i konacno i mi apple korisnici možemo da punimo telefon u autobusu. Takođe autobus ima podešavanje klime, tako da ako putniku smeta klima, može zatvori otvore koji duvaju u njegovom pravcu, kao kod turističkih vozila. Vozači su oduševljeni i svi kažu kako je autobus vrh i kako nema manu. Imao sam velika očekivanja, ali je ovo i više nego što sam očekivao i ovaj autobus je lagano jedan od najboljih i najluksuznijih u gradu.
Ovo je bio momenat kad su se isključili sa 860 i 860E i otišli na Novi Beograd po nalepnice. Za sada rade samo prvu smenu i trebalo bi da ih testiraju na više linija.
kad si se vozio? Ja jutros ne videh ni jednog.
 
Vrh