Zvezdarac77
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.03.2019.
- Poruke
- 517
- Pohvaljen
- 1.718
Ali Strela i pranje autobusa, neka cute i neka se pokriju ušima… Video sam na tiktoku da su ih urnisali komentarima, ne znam da li su obrisali u medjuvremenu
Ne znam koju kameru koriste ovi strelaši ali je stvarno vrh,ipak meni je mnogo lepši i bolji način kako se gsp obraća publici.Mislim da u gsp-u to neko radi iz kancelarije(uprave)čisto usputno kao dodatna reklama,ne znam ali je super.I jeste dobro si primetio da su i strela i oni krenuli baš u slicno vreme pa čak i sa slicnim temama?!Sad ko zna mozda ih je i sekretarijat pogurao mada i njihov profil je vrlo jeftinBlokiraju i brišu ljude koji prate javni prevoz, a znamo da mi kao takva grupacija nismo u većini, baš naprotiv.
Shvatili su da moraju da gađaju javnost kako bi malo skrenuli sa tema u vestima.
A i znaju šta rade, pogledajte objavu o zglobnim citarima, lepa žena, Nemačko vozilo, još fali Nemačka životinja (pas Vučjak), pa to izaziva opštenarodno oduševljenje.![]()
Inače, interesantno da u isto vreme kada Strela započinje priču na Instagramu, isto radi i GSP.
Pa onda Strela zakači objavu pranju o autobusu:
Eto ga i GSP:
I tako vidim baš fine pararele, no nažalost mogu da zaključim da rad content creatora u GSP-u je jako primitivniji, ili mu to nije originalno radno mesto ili ga bedno plaćaju pa se ne cima.
Ovaj prevoznik, kako je rečeno za ovaj portal, jedino traži da mu se ne diraju linije koje je dobio u okviru javno-privatnog partnerstva sklopljenog prošle godine.
Strela, ukratko, ne želi reviziju opravdanosti svega onoga što su do sada preuzeli od GSP-a.
što bi jedan član rekao "ne znam ni što kačite, ništa čudno."3141 danas na 18 Pogledajte prilog 245031
Ja sam se vozio i utisci su sjajni. Vozilo je izuzetno kvalitetno i ovaj bus može lagano da parira svim EU proizvođačima. Startan, tih, udoban, komforan za vozača, sa odličnom završnom obradom i odličnom klimom koja duva umereno, a ne kao kod Higera da se zalediš. Zaninljivo mi je što je ovo prvi bus u Beogradu sa usb c ulazom za punjenje i konacno i mi apple korisnici možemo da punimo telefon u autobusu. Takođe autobus ima podešavanje klime, tako da ako putniku smeta klima, može zatvori otvore koji duvaju u njegovom pravcu, kao kod turističkih vozila. Vozači su oduševljeni i svi kažu kako je autobus vrh i kako nema manu. Imao sam velika očekivanja, ali je ovo i više nego što sam očekivao i ovaj autobus je lagano jedan od najboljih i najluksuznijih u gradu.Da li se neko vozio? Utisci? Nismo ni fotke sa linija videli.
Mnogo dobro izgledaju, hvala mnogo za ovo! Nadam se da će se dobro pokazati. Znamo li koji im je range u nekim optimalnim uslovima? Infrastruktura za punjenje?Ja sam se vozio i utisci su sjajni. Vozilo je izuzetno kvalitetno i ovaj bus može lagano da parira svim EU proizvođačima. Startan, tih, udoban, komforan za vozača, sa odličnom završnom obradom i odličnom klimom koja duva umereno, a ne kao kod Higera da se zalediš. Zaninljivo mi je što je ovo prvi bus u Beogradu sa usb c ulazom za punjenje i konacno i mi apple korisnici možemo da punimo telefon u autobusu. Takođe autobus ima podešavanje klime, tako da ako putniku smeta klima, može zatvori otvore koji duvaju u njegovom pravcu, kao kod turističkih vozila. Vozači su oduševljeni i svi kažu kako je autobus vrh i kako nema manu. Imao sam velika očekivanja, ali je ovo i više nego što sam očekivao i ovaj autobus je lagano jedan od najboljih i najluksuznijih u gradu.
Ovo je bio momenat kad su se isključili sa 860 i 860E i otišli na Novi Beograd po nalepnice. Za sada rade samo prvu smenu i trebalo bi da ih testiraju na više linija.
Evo šta kaže chatgpt. Sve u svemu, baterija je dosta jača u odnosu na Otokare koje imaju privatnici, e sad ne znam koju su tačno jačinu odabrali.Mnogo dobro izgledaju, hvala mnogo za ovo! Nadam se da će se dobro pokazati. Znamo li koji im je range u nekim optimalnim uslovima? Infrastruktura za punjenje?
Na osnovu evropskih testova u sličnim urbanim i prigradskim uslovima:
Realna potrošnja i domet u Beogradu
Uslovi vožnje Prosečna potrošnja Procena dometa (baterija 466–528 kWh) Letnji dan, gradska vožnja sa gužvama ~1,2 kWh/km ~390–440 km Prigradska vožnja (kao linija 860) ~1,1 kWh/km ~420–480 km Zimski uslovi, grejanje uključeno ~1,5–1,8 kWh/km ~300–350 km
Ako uzmemo realnu vrednost:
Koliko vožnji dnevno mogu da obave bez punjenja?
- ~420 km dometa po punjenju,
- jedna vožnja linije 860 u oba smera: 54 km,
- to znači da mogu da obave otprilike 7–8 punih tura dnevno bez dopunjavanja, pre nego što moraju na punjač.
Gde se pune?
- Moguće je da se pune u garaži preduzeća Strela iz Obrenovca, koje ih je stavilo u saobraćaj, ili na novopostavljenim punionicama koje su deo projekta elektrifikacije.
Yutong U12 će na linijama poput 860 i 860E imati odlične performanse:
Zaključak:
- Domet: 400–480 km po punjenju u realnim letnjim uslovima u Beogradu.
- Mogu bez problema da pokriju celodnevni rad bez potrebe za dopunjavanjem.
- Zimi će možda zahtevati dopunu u toku dana, ali i tada bi domet bio dovoljan za 5–6 punih tura.
kad si se vozio? Ja jutros ne videh ni jednog.Ja sam se vozio i utisci su sjajni. Vozilo je izuzetno kvalitetno i ovaj bus može lagano da parira svim EU proizvođačima. Startan, tih, udoban, komforan za vozača, sa odličnom završnom obradom i odličnom klimom koja duva umereno, a ne kao kod Higera da se zalediš. Zaninljivo mi je što je ovo prvi bus u Beogradu sa usb c ulazom za punjenje i konacno i mi apple korisnici možemo da punimo telefon u autobusu. Takođe autobus ima podešavanje klime, tako da ako putniku smeta klima, može zatvori otvore koji duvaju u njegovom pravcu, kao kod turističkih vozila. Vozači su oduševljeni i svi kažu kako je autobus vrh i kako nema manu. Imao sam velika očekivanja, ali je ovo i više nego što sam očekivao i ovaj autobus je lagano jedan od najboljih i najluksuznijih u gradu.
Ovo je bio momenat kad su se isključili sa 860 i 860E i otišli na Novi Beograd po nalepnice. Za sada rade samo prvu smenu i trebalo bi da ih testiraju na više linija.
Šta će GSP-u još raspadnutiji solo autobusi?Uuu super, sad da daju GSP-u par svojih starih solo autobusa jer su prethodno pokrali linije na kojima je vozio GSP sa raspalim solo autobusima.