Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 325 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    343
20250701_111022.jpg

20250701_111035.jpg
 
Da li se meni pričinjava ili ranije nije bilo ovih raspadnutih Van Hool buseva po Srbiji? Pretpostavljam da su ih od negde skoro masovno dobili za džab džaba - retko loši busevi.

EDIT: Sada vidim da je ovo vezano za JGSP, moja greška.
 
Ne mora da bude zaposlen, al je logično da bi trebalo da bude, ako zastupa interese firme, a da bi imao legitimitet, apsolutno morati imati članstvo, a ono ne postoji u njegovom sindikatu. To je bar lako proverljivo. Može on da priča i lepo ovako, al džaba mu kad to nema uporište. A ja sam samo postavio više sebi jedno vrlo logično pitanje. Danas retko ko išta radi bez nekog interesa, a i Banković verovatno često koristi prevoz taman koliko i Šapić, tako da mi je svakako vrlo upitno njegovo delovanje, i šta on ima
Mislim da se ovde potkrala jedna velika greška. Sindikalni vođa ne zastupa interese firme, već radnika. Firma je sa druge strane dijaloga. Možda je čovek pravnik po struci, ili ima jak pravni tim iza sebe, i ima radničko pravo u malom prstu. A to ti valjda treba kada pregovaraš sa firmom?

Drugo, koji je njegov interes? Pa valjda sindikalna članarina od koje je on plaćen?
 
Pa nema članstvo, nema ko da mu plaća članarinu, i koliko ja znam on je saobraćajni inženjer. Trenutno prava radnika nisu ugrožena, a on se prevashodno bavi javnim prevozom uopšte i poslovanjem GSP-a.
 
Pa ukratko, apsolutno se ništa ne dešava trenutno. Niko nije ugrožen, niti je bilo šta u najavi. GSP Centar tvrdi jedno, opet da ponovim da ne shvatam njegov interes u svemu tome, a reprezentativni sindikati drugo, mislim Dorćol se ne dira za sad po njima. Ako dobijemo kompenzaciju za eventualno ukidanje trolejbusa, GSP tu apsolutno ništa i ne može, niti treba da uradi. Ako ljudi ne ostaju bez posla, za šta da se bune. Digla se poveća prašina u jednom trenutku, pa su realno zvanična saopštenja sindikata umirila ljude. Imaju ti veliki sindikati težinu kod zaposlenih, dok oni mali nemaju na osnovu čega da je imaju. To je realnost na terenu. Dok god ljudi imaju posao nemaju za šta, a realno i ne smeju da se bune onako bezveze. Mi smo Javno komunalno preduzeće, a Grad nam je osnivač i nalogodavac, faktički vlasnik. Dok god imamo posla, i dok nam egzistencija nije ugrožena, sindikati nemaju osnov za štrajk ili ne znam šta već. Još smo relativno skoro potpisali ugovore sa Desetkom plus, vršimo obuku besplatno i sa B na D, i imamo solidan broj kandidata, doduše uz vezivanje na period od tri godine, ako neće da plate troškove dokvalifikacije. Konačno imamo ozbiljniji rast broja vozača u firmi.
 
Pa ukratko, apsolutno se ništa ne dešava trenutno. Niko nije ugrožen, niti je bilo šta u najavi. GSP Centar tvrdi jedno, opet da ponovim da ne shvatam njegov interes u svemu tome, a reprezentativni sindikati drugo, mislim Dorćol se ne dira za sad po njima. Ako dobijemo kompenzaciju za eventualno ukidanje trolejbusa, GSP tu apsolutno ništa i ne može, niti treba da uradi. Ako ljudi ne ostaju bez posla, za šta da se bune. Digla se poveća prašina u jednom trenutku, pa su realno zvanična saopštenja sindikata umirila ljude. Imaju ti veliki sindikati težinu kod zaposlenih, dok oni mali nemaju na osnovu čega da je imaju. To je realnost na terenu. Dok god ljudi imaju posao nemaju za šta, a realno i ne smeju da se bune onako bezveze. Mi smo Javno komunalno preduzeće, a Grad nam je osnivač i nalogodavac, faktički vlasnik. Dok god imamo posla, i dok nam egzistencija nije ugrožena, sindikati nemaju osnov za štrajk ili ne znam šta već. Još smo relativno skoro potpisali ugovore sa Desetkom plus, vršimo obuku besplatno i sa B na D, i imamo solidan broj kandidata, doduše uz vezivanje na period od tri godine, ako neće da plate troškove dokvalifikacije. Konačno imamo ozbiljniji rast broja vozača u firmi.
Sve što si rekao su činjenice od a do š i super je što su potpisali ugovor sa desetkom plus jer sam baš u toj autoškoli bio za D i instruktor Deki je stvarno odličan, kao i instruktor Baki koji radi teorijsku obuku.
Takođe treba reći i da je plata baš poveća i da je to jedan od razloga zašto ima dosta zainteresovanih vozača, jer pored plate koja je sada već u rangu privatnika (Kad gledamo radni sat), imamo daleko bolje uslove. Neki bez problema zarade i duplo više od medijalne zarade u Srbiji, što je stvarno jako lepa cifra, a zarađuje se više čak i od nekih sa fakultetom.
 
Pa koliko sam mogao da vidim, pored povećanja koeficijenta za vozače, plus ugrađena stimulacija, mislim 40%, prosečna plata je negde oko 150000. Pojačali su stimulacije i za održavanje. Može to uvek bolje, al ne može se reći da nema pomaka zadnjih nekoliko godina, mislim prevashodno na vozače i radnike u Sektoru održavanja.
 
Vrh