Koriste ih svuda po svetu, pa čak i jednom vrlo brdovitom Lisabonu. Prosto mi je neverovatno da sa svojih 340ks, tipa na 1900 do 2200 obrtaja u minutu ne može da povuče. 340ks je merena snaga, isto je dal bio dizel, benzin ili metan, ako je u optimalnom broju obrtaja. Ja shvatam da ne vuku na 1200 obrtaja, a na visokim moraju po svemu što znam o mehanici i motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Očigledno ih nešto muči, ili je podešavanje menjača, odnosno prenosa na mostu ili moguće neke greške, šta ga znam. Jer bio sam više puta u BMC-eima da su i uzbrdo išli korektno. EGR ventil znam da može često da bude problem. Metan je kod nas od skoro prisutan. Možda imamo problem i sa samim gasom, možda još nemamo dovoljno iskustva sa njim. Koriste čak i šleperi sa nimalo naivnom masom za pogon. Verovatno su tromiji, al i dalje upotrebljivi po nekoj logici.Na ravnom gasni isto dobro vuku, al problem su uzbrdice, pa čak ni solo Scania od 340ks koju ima Clc, ne vuče baš sjajno uzbrdo