Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Морају се негде убацити Хигери и соло Бмц-ови. Просто је жалосно да не саобраћају. 😂😂😂

По мом неком мишљењу, Гсп не мора да набавља соло возила у наредне 3-4 године. Свакако више неће имати троцифрене линије.
Треба да набавља јер икарбуси неће још дуго вероватно.
 
27E je krcata samo u špicu, vozim je, odvratna je linija. U gsp sam dosao zbog poteza 600 i mafija je uzeše, terajući nas da pređemo u Strelu. Pre bih otišao na 511 nego kod njih.
 
Redovni konvoji
1000012020.jpg
 
27E je krcata samo u špicu, vozim je, odvratna je linija. U gsp sam dosao zbog poteza 600 i mafija je uzeše, terajući nas da pređemo u Strelu. Pre bih otišao na 511 nego kod njih.
Jeste, samo što je špic u gradu od pola sedam do deset i od dva do osam uveče. 😅 Karikiram malo, ali su na takvoj liniji potrebni zglobni autobusi. Ne mora biti cela, ali udarniji polasci sigurno.
 
3577 zglobni BMC na 35. Višnjička Banja se ozbiljno unapredila sa prevozom. Nove linije + zglobna 35.
Trebaju zglobovi i na 78 i na 35, ali mnogo više na 78, ta linija je zatrpana bukvalno od prve do zadnje stanice, od nedelje ujutru do ponedeljka popodne i uveče, daj bože da je jednog lepog dana u budućnosti zameni metro linija 3. Na 35-ci je kritično samo na potezu Zeleni Venac-Pančevački Most, a 27E je ujutru prepuna u smeru ka centru, a popodne i uveče ka Mirijevu. Jednom prilikom sam se vozio do Mirijeva, bilo je oko pola 9 ujutru, radni dan, i još posle stajališta CZK Vlada Divljan je moglo da se sedne. Ali i toj liniji je zglob mnogo potrebniji nego npr. 58-ci, za koju se priča da će ih ponovo dobiti nakon što privatnik izvrši primopredaju.
 
Ako cemo realno zglobovi trebaju i na 26 37 46 50 55 58 89 itd ali privatnici nece zglobove ili zglobovi jednostavno ne mogu na neke linije.
 
Ako cemo realno zglobovi trebaju i na 26 37 46 50 55 58 89 itd ali privatnici nece zglobove ili zglobovi jednostavno ne mogu na neke linije.
Неће Град да плати Зглоб би морао макар и на 59 само што ТП не може да их одржава нити има где да их паркира. Раковица до скоро није видела зглоба скоро 10 година.
 
S
Неће Град да плати Зглоб би морао макар и на 59 само што ТП не може да их одржава нити има где да их паркира. Раковица до скоро није видела зглоба скоро 10 година.
Sad će 37 da pokriva taj deo sa zglobom. Nije da grad neće, nije tu velika razlika u plaćanju nego zglobovi traže više mesta, samim tim i veću garažu. Privatniku 1 zglob zauzme 2 solo mesta. Kako Strela pakuje zglobove konstantno. 611 je bila solo linija. 860b ima jednog zgloba kao i 860u.
 
Videlo se u podne i u Požeškoj (nad ulazom u planiranu metro stanicu iz tunela) gde je na repertoaru bila repriza skorašnjeg cirkusa.

Izuzevši devijaciju 49 preko Mostara i preveliki takt 58, ka gradu samo 51 i 53 funkcionisale. Otišle mi prepune 23 i 53 dok sam čamio na novom semaforu (tu ti ode ceo konvoj obično otkad su ga uveli, a sutra će vidim i metro bez podzemnog prolaza do staničnog mezanina), čekao par minuta pa video 23 za 15, 37 za 23min. Ređale se 13, 51 (Transjug), 53 (Dumeco) i 88 i ništa više. 51 i 53 pune.

Tek je posle 15min prošao BMC bez putnika i za njim pun ali ne ekstremno prepunjen Solaris koji se vukao po asfaltu, mada bez treskanja karakterističnog za BMC. Osim njega nije bilo BMC koji nije bio kao kifla iskrivljen i prazan. Iskrivljene debele šipke na vratima se savršeno uklapanu u takve uslove eksploatacije.

Začudo iako se 53 delom poklapa sa 23, delom sa 52 i 56 (i danas u "niškim" konvojima) funkcionisala je budući da su jedini privatnici i ka periferiji bili isto 53. Ni 52 nije zaostajala po pitanju opterećenja (50% više putnika za zglob) ali 23 je vidno zaostajala za 52 i 53 (u zglobu ništa više nego u solo 53). Ovo se događa kada 37 nema uopšte, a 23 prati 52 i 53.

Zato je ova distributivna tipologija mreže linija već decenijama neprimenjiva pod ovolikom gustinom polazaka, opterećenjem, dužinom linija, udelom vozila skromnijeg kapaciteta i previsoke učestalosti poremećaja. Treba autobusi da fiduju vozove i tačka.
 
Vrh