Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 289 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    304
Da su pametni,NBGD I Karaburma samo zglobnjake da imaju u garazi,a Kosmaj(on naravno vec ima solo) i Zemun samo solo.Onda bi bilo i za zglobne i za solo.A kome je po kapacitetu miks solo i zglob neka ga dva pogona odrzavaju.Ovako ostalo nista ne vredi.Bolje i da su sve Ikarbusove zglobne stavili od prva dva pogona koja sam nabrajao,a ove ostale da imaju solo
 
Screenshot_20241008_221757_com_facebook_katana_FbMainTabActivity.jpg
 
Dumeco na 53, Cobra... 1700 km prešla, gomila grešaka, sve se crveni, između ostalog greška za ABS. Kamera za nadzor putničkog prostora malo crno-bela, malo u boji, više crno bela. Rupe (verovatno za validatore) u rukohvatima kod svakih vrata, kod vozača, jedno krilo vraza zaglavljeno sa flašom, dugme za sva vrata malo radi, malo više ne radi, kablovi za ekran za informisanje putnika vise, ekrana nema... da li je ovo realno? Pa tačno bi im vratio ovo u Tursku na opravku i tražio da ga ofarbaju u plavo kao kompenzaciju.

Kako se niko nije setio da kupi češke SOR-ove? Model NS 12 ili NS 18. Da li su toliko skuplji od ovih turskih krševa? Lasta je svojevremeno napravila imperiju zahvaljujući SOR-ićima odnosno FPT motoru i Berkhofima od odnosno Paccar motoru...
 
Videli su koliko je sati sa turskim krševima tj Temsama. Isti Iveco/FPT motor ali bus kao bus se raspada. Baš sam se večeras vozio Lastinim SOR-om, to je čudo jedno. Verovatno iz poslednje nabavke ali ni jedno sedište raspadnuto, sva su čitava i neiscepana, ništa da lupa na trapu, ništa da šušne i škripi, sve na svom mestu kao kad je iz fabrike izašao.
 
Dumeco na 53, Cobra... 1700 km prešla, gomila grešaka, sve se crveni, između ostalog greška za ABS. Kamera za nadzor putničkog prostora malo crno-bela, malo u boji, više crno bela. Rupe (verovatno za validatore) u rukohvatima kod svakih vrata, kod vozača, jedno krilo vraza zaglavljeno sa flašom, dugme za sva vrata malo radi, malo više ne radi, kablovi za ekran za informisanje putnika vise, ekrana nema... da li je ovo realno? Pa tačno bi im vratio ovo u Tursku na opravku i tražio da ga ofarbaju u plavo kao kompenzaciju.

Kako se niko nije setio da kupi češke SOR-ove? Model NS 12 ili NS 18. Da li su toliko skuplji od ovih turskih krševa? Lasta je svojevremeno napravila imperiju zahvaljujući SOR-ićima odnosno FPT motoru i Berkhofima od odnosno Paccar motoru...
Ja se u jednoj vozio i top je bus, nemam nikakvih zamerki. Više nas je primetilo da postoje ogromne razlike u kvalitetu kod novih Cobri.
 
Baš sam se večeras vozio Lastinim SOR-om, to je čudo jedno. Verovatno iz poslednje nabavke ali ni jedno sedište raspadnuto, sva su čitava i neiscepana, ništa da lupa na trapu, ništa da šušne i škripi, sve na svom mestu kao kad je iz fabrike izašao.
I ja sam se baš danas vozio sa SOR-om na 560. Ide kao lud, ništa ne lupa niti trese. Samo što je štrokav iznura, ali to je do Laste.
 
Valjda će Strela shvatiti neke stvari kad vide Iveco Crossway (FPT motor i jednostavan čvrst enterijer) u eksploataciji u odnosu na sve ostalo.

U Sisku (HR) je tamošnji prevoznik 2017. organizovao trening eko vožnje, potrošnja Crossway-a je bila 16-21 litara. Videti ovde. Jeste ravno i malo mesto ali opet.

Daleko od toga da turski Intouro i Conecto ne valjaju, valjaju i te kako ali za naše uslove neodržavanja i akanja, pored njih jedino Iveco, Solaris i Sor odnosno FPT i Paccar u kombinaciji sa čvrstim jednostavnim enterijerom.

Nek grad angažuje saobraćajni fakultet, da uradi analizu kako se šta pokazalo po pitanju uloženog i vraćenog kroz potrošnju i održavanje. Pa šta valja, može da se vozi 7 godina a šta ne valja mora da se menja nakon 4 godine. Tako da motivišu prevoznike da uzimaju krštena vozila. Ovo sa turskim autobusima je zlo. Lastu će to da sahrani, između ostalog.
 
Mašinopromet se polako puni zglobnim CNG BMC za GSP, u crvenoj su boji tako da eto novog troška za Grad...
Mašinopromet će njih da farba, tamo su 3561,3567,3569,3570,3571,3573,3574,3575,3581,3584,3585,3588,3589, 3600,3602,3603,3604,3607,3608,3619,3621,3623
 
Nemam reci stvarno, i dalje ne mogu da verujem....
Sigurno kvalitet farbanja nece biti na nivou fabrickog...nove autobuse, kakvi god da su, ce zamazati...mogu misliti kako ce odraditi farbu na razlicitim materijalima...


Takodje, bas ce sigurno izbaciti za dve godine higere i bmc iz 2019. godine....

A poslednje je sta bi za te pare moglo da se odradi na katicama...da imamo sredjenu limariju kod tramvaja uopste ne bi bila toliko dramaticna situacija...
 
Mašinopromet se polako puni zglobnim CNG BMC za GSP, u crvenoj su boji tako da eto novog troška za Grad...
Mašinopromet će njih da farba, tamo su 3561,3567,3569,3570,3571,3573,3574,3575,3581,3584,3585,3588,3589, 3600,3602,3603,3604,3607,3608,3619,3621,3623
zar neće samo privatnici biti plavi?
 
Vrh