moraće da daju zgloba kad preuzmu neku solo liniju, a predaju 52 i 88.НБГД је узео део полазака на 27, сви зглобни. А нема се за 74.
Ja se u jednoj vozio i top je bus, nemam nikakvih zamerki. Više nas je primetilo da postoje ogromne razlike u kvalitetu kod novih Cobri.Dumeco na 53, Cobra... 1700 km prešla, gomila grešaka, sve se crveni, između ostalog greška za ABS. Kamera za nadzor putničkog prostora malo crno-bela, malo u boji, više crno bela. Rupe (verovatno za validatore) u rukohvatima kod svakih vrata, kod vozača, jedno krilo vraza zaglavljeno sa flašom, dugme za sva vrata malo radi, malo više ne radi, kablovi za ekran za informisanje putnika vise, ekrana nema... da li je ovo realno? Pa tačno bi im vratio ovo u Tursku na opravku i tražio da ga ofarbaju u plavo kao kompenzaciju.
Kako se niko nije setio da kupi češke SOR-ove? Model NS 12 ili NS 18. Da li su toliko skuplji od ovih turskih krševa? Lasta je svojevremeno napravila imperiju zahvaljujući SOR-ićima odnosno FPT motoru i Berkhofima od odnosno Paccar motoru...
I ja sam se baš danas vozio sa SOR-om na 560. Ide kao lud, ništa ne lupa niti trese. Samo što je štrokav iznura, ali to je do Laste.Baš sam se večeras vozio Lastinim SOR-om, to je čudo jedno. Verovatno iz poslednje nabavke ali ni jedno sedište raspadnuto, sva su čitava i neiscepana, ništa da lupa na trapu, ništa da šušne i škripi, sve na svom mestu kao kad je iz fabrike izašao.
Neko trlja ruke i zadovoljno se smeškaMašinopromet se polako puni zglobnim CNG BMC za GSP, u crvenoj su boji tako da eto novog troška za Grad...
zar neće samo privatnici biti plavi?Mašinopromet se polako puni zglobnim CNG BMC za GSP, u crvenoj su boji tako da eto novog troška za Grad...
Mašinopromet će njih da farba, tamo su 3561,3567,3569,3570,3571,3573,3574,3575,3581,3584,3585,3588,3589, 3600,3602,3603,3604,3607,3608,3619,3621,3623