Videlo se u podne i u Požeškoj (nad ulazom u planiranu metro stanicu iz tunela) gde je na repertoaru bila repriza skorašnjeg cirkusa.
Izuzevši devijaciju 49 preko Mostara i preveliki takt 58, ka gradu samo 51 i 53 funkcionisale. Otišle mi prepune 23 i 53 dok sam čamio na novom semaforu (tu ti ode ceo konvoj obično otkad su ga uveli, a sutra će vidim i metro bez podzemnog prolaza do staničnog mezanina), čekao par minuta pa video 23 za 15, 37 za 23min. Ređale se 13, 51 (Transjug), 53 (Dumeco) i 88 i ništa više. 51 i 53 pune.
Tek je posle 15min prošao BMC bez putnika i za njim pun ali ne ekstremno prepunjen Solaris koji se vukao po asfaltu, mada bez treskanja karakterističnog za BMC. Osim njega nije bilo BMC koji nije bio kao kifla iskrivljen i prazan. Iskrivljene debele šipke na vratima se savršeno uklapanu u takve uslove eksploatacije.
Začudo iako se 53 delom poklapa sa 23, delom sa 52 i 56 (i danas u "niškim" konvojima) funkcionisala je budući da su jedini privatnici i ka periferiji bili isto 53. Ni 52 nije zaostajala po pitanju opterećenja (50% više putnika za zglob) ali 23 je vidno zaostajala za 52 i 53 (u zglobu ništa više nego u solo 53). Ovo se događa kada 37 nema uopšte, a 23 prati 52 i 53.
Zato je ova distributivna tipologija mreže linija već decenijama neprimenjiva pod ovolikom gustinom polazaka, opterećenjem, dužinom linija, udelom vozila skromnijeg kapaciteta i previsoke učestalosti poremećaja. Treba autobusi da fiduju vozove i tačka.