Podrzavam...stalno je puna isto kao i 37 i 74...videcemo kako razmisljaju gospoda...27E da se vrati Karaburmi.
Sve i da je vrate, uvaliće Zemunu opet neku jaku liniju. Tipa 78 ili 75.Има луфта и за враћање 18 на НБГД.
78 сигурно иде као и 84.Sve i da je vrate, uvaliće Zemunu opet neku jaku liniju. Tipa 78 ili 75.
Ali nije potrebno da na sve što se iznese ovako odreaguješ. Neka svako ko želi naravno da iznese neku informaciju koju je čuo negde, pa ćemo prodiskutovati o tome ovde, ne mora sve da se poništava u startu.И то су наравно приче баба тетке што ради у погону НБГД, чисти две канцеларије. Док се не закључи уговор сваку (полу)информацију узети са резервом. Много тога се износи што се испостави (не)тачним.
Јао сад и ово стаје овде биће још већа гужва на стајалиштима
Problem takodje pravi i veliki broj onih autobusa koji "kupe" radnike onih odaljenih firmi (Lidl, Nelt, itd...).Јао сад и ово стаје овде биће још већа гужва на стајалиштима
Mislim da je bolje na 71 da budu solo, pa čak i da dodaju jedan bus. Sad su proširene ulice, red vožnje bi se lakše stizao, a tek će da bude laganica kad završe novu ulicu kod Grand kafe. Jedino semafori, ali ajde. Na 68 bi isto bilo fino kada bi bilo dodato četvrto vozilo, a i kad bi bilo vraćeno na 67. Ovo je sad sramota da gradske linije idu na 20 i više minuta u špicu, a sve više je firmi i zgrada uz trase.Ako bi 84 otišao NBG-u, onda priča za 68 i 71 NBG otpada i uzimaju ih higeri .
68 i 71 treba 10 solaća, osim ako ubace na 71 zglobove pa manje.
Око 13 кад сам чекао да пређем кнеза Милоша код Пионирског парка видео сам мислим 10 ГСП конекта, изненадио сам се колико их је и да су сви били превоз ђака, усликао сам 197 и 194.185 i 192 na obuci vozača, možda ih ostave za to.
Edit: Prevoz đaka je ipak u pitanju