Има их 4 комада на 45 и још 6 или 7 на осталим линијама. И нису толико пропали као што су причали. Вероватно су то причали због одмора и прелетања у друге фирме. Сада су се сви вратили с одмора па их има више.Kosava na 45 (autobus cobra), zar oni ne prestaju sa voznjom za grad Beograd?
Може ли на 24, 60, 34, 66, 26Л и сл. линије?Zanimljivo iznenađenje kod mašinskog fakulteta, električni Ikarus:Pogledajte prilog 210484Pogledajte prilog 210485Pogledajte prilog 210486Pogledajte prilog 210487
8 i po metara je dugačak, a 8 je maksimalna dozvoljena dužina minibusa po ugovoru, zamalo...Може ли на 24, 60, 34, 66, 26Л и сл. линије?
Tako je, u svrhu marketinga. 109 je skraceni 107A i ide do Dunavca, 110 je skracen do kako pise na displeju "Obala Tamisa" odnosno do Sefkerinskog mosta, polasci idu redovno. Usput novo stanje jeste da je Lasta izgleda ubacila jos neki polazak, #8088 je u ispomoc, cusno kako nije crkao a dugo je radio u Barajevu.А јуче су ишли 109 и 110 до Опова и Ченте?
Sigurno je bolji, jer koliko god kineskih delova da on ima, ipak je pravljen za prevoz putnika, a Sprinteri su prerađeni iz teretnjaka u minibus. Pošto nisu pravljeni za to, daleko brže se kvare, komponente brže otkazuju (elektronika, DPF,...), a često se i dešava da Sprinter star svega 2-3 godine krene da gori, što se dešavalo dosta puta kod nas.Mogli bi da promene na 8,5. Ovaj je sigurno bolji od Sprintera.
Jel se zna zašto postoje 60 i 60L? Nije mogao običan 60 da ide pored Muzeja? Nego sad razmišljam zašto se 60 ne bi produžio do Bloka 58, to jest kraja ulice Agostinja Neta? Ne znam jel Savski nasip povezan tamo iza Tehnomanije.На 60 може и обичан соло.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
107a nije 109, nego posebni polazak 107 (obilazi Besni fok) koji je Strela ukodirala u displej iz svoje velike ljubavi prema slovnim oznakama.Tako je, u svrhu marketinga. 109 je skraceni 107A i ide do Dunavca, 110 je skracen do kako pise na displeju "Obala Tamisa" odnosno do Sefkerinskog mosta, polasci idu redovno. Usput novo stanje jeste da je Lasta izgleda ubacila jos neki polazak, #8088 je u ispomoc, cusno kako nije crkao a dugo je radio u Barajevu.
Zašto su 60 i 60L odvojene linije umesto da 60L budu posebni polasci 60, ili još bolje da cela 60 ide do Muzeja, to ne bih znao. Koliko ja znam put nije povezan sa blokom 58.Jel se zna zašto postoje 60 i 60L? Nije mogao običan 60 da ide pored Muzeja? Nego sad razmišljam zašto se 60 ne bi produžio do Bloka 58, to jest kraja ulice Agostinja Neta? Ne znam jel Savski nasip povezan tamo iza Tehnomanije.
ja sam pokušao da pojasnim sa pravne strane kako to treba da izgleda. A Srbi su poznati po tome da nalaze "rešenja" u svim tim pravnim lavirintima
Ко тренутно држи школске линије аутобуса у Бг гсп, приватници или ласта?
Za 26L nisam siguran da bi mogao, obzirom na to kako izgleda ulica Veljka Vlahovića na delu od okretnice 26 pa do samog novoizgrađenog naselja u Padini. Na ostale može bez problema. Trasa linije 66 je takva da bi mogao solo bez problema da saobraća.Може ли на 24, 60, 34, 66, 26Л и сл. линије?Zanimljivo iznenađenje kod mašinskog fakulteta, električni Ikarus:
Jel se zna zašto postoje 60 i 60L? Nije mogao običan 60 da ide pored Muzeja? Nego sad razmišljam zašto se 60 ne bi produžio do Bloka 58, to jest kraja ulice Agostinja Neta? Ne znam jel Savski nasip povezan tamo iza Tehnomanije.Zašto su 60 i 60L odvojene linije umesto da 60L budu posebni polasci 60, ili još bolje da cela 60 ide do Muzeja, to ne bih znao. Koliko ja znam put nije povezan sa blokom 58.