Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ко тренутно држи школске линије аутобуса у Бг гсп, приватници или ласта?
 
Zanimljivo iznenađenje kod mašinskog fakulteta, električni Ikarus:
20240903_075057.jpg
20240903_075107.jpg
20240903_075118.jpg
20240903_075131.jpg
 
Kosava na 45 (autobus cobra), zar oni ne prestaju sa voznjom za grad Beograd?
Има их 4 комада на 45 и још 6 или 7 на осталим линијама. И нису толико пропали као што су причали. Вероватно су то причали због одмора и прелетања у друге фирме. Сада су се сви вратили с одмора па их има више.
 
А јуче су ишли 109 и 110 до Опова и Ченте?
Tako je, u svrhu marketinga. 109 je skraceni 107A i ide do Dunavca, 110 je skracen do kako pise na displeju "Obala Tamisa" odnosno do Sefkerinskog mosta, polasci idu redovno. Usput novo stanje jeste da je Lasta izgleda ubacila jos neki polazak, #8088 je u ispomoc, cusno kako nije crkao a dugo je radio u Barajevu.
 
Mogli bi da promene na 8,5. Ovaj je sigurno bolji od Sprintera.
Sigurno je bolji, jer koliko god kineskih delova da on ima, ipak je pravljen za prevoz putnika, a Sprinteri su prerađeni iz teretnjaka u minibus. Pošto nisu pravljeni za to, daleko brže se kvare, komponente brže otkazuju (elektronika, DPF,...), a često se i dešava da Sprinter star svega 2-3 godine krene da gori, što se dešavalo dosta puta kod nas.
 
На 60 може и обичан соло.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Jel se zna zašto postoje 60 i 60L? Nije mogao običan 60 da ide pored Muzeja? Nego sad razmišljam zašto se 60 ne bi produžio do Bloka 58, to jest kraja ulice Agostinja Neta? Ne znam jel Savski nasip povezan tamo iza Tehnomanije.
 
Tako je, u svrhu marketinga. 109 je skraceni 107A i ide do Dunavca, 110 je skracen do kako pise na displeju "Obala Tamisa" odnosno do Sefkerinskog mosta, polasci idu redovno. Usput novo stanje jeste da je Lasta izgleda ubacila jos neki polazak, #8088 je u ispomoc, cusno kako nije crkao a dugo je radio u Barajevu.
107a nije 109, nego posebni polazak 107 (obilazi Besni fok) koji je Strela ukodirala u displej iz svoje velike ljubavi prema slovnim oznakama.
 
Jel se zna zašto postoje 60 i 60L? Nije mogao običan 60 da ide pored Muzeja? Nego sad razmišljam zašto se 60 ne bi produžio do Bloka 58, to jest kraja ulice Agostinja Neta? Ne znam jel Savski nasip povezan tamo iza Tehnomanije.
Zašto su 60 i 60L odvojene linije umesto da 60L budu posebni polasci 60, ili još bolje da cela 60 ide do Muzeja, to ne bih znao. Koliko ja znam put nije povezan sa blokom 58.
 
ja sam pokušao da pojasnim sa pravne strane kako to treba da izgleda. A Srbi su poznati po tome da nalaze "rešenja" u svim tim pravnim lavirintima​
Moj komentar se nije odnosio na traženje rupa u zakonu, nego je pitanje više bilo upućeno kako može da nešto funkcioniše kada su u pitanju isključivo privatnici u pitanju i kako se to ne vodi kao nelojalna konkurencija (da se zaključiti na osnovu onoga što si napisao) i imanje monopola? I pravno i zdravorazumski.​
 
Ко тренутно држи школске линије аутобуса у Бг гсп, приватници или ласта?
Oduvek je držao GSP. Imaju svoju garažu u okviru škole u Južnom bulevaru, tamo gde linije 46 i 55 skreću u ulicu koja vodi do Gospodara Vučića. To su minibusevi i to žuti. Kao što su drugi pisali, i ja sam video solo buseve koji rade gradski prevoz da su angažovani na školskim linijama. 4 koamda u Vojislava Ilića kod Rimske, sa papirnim oznakama i brojem linije, različite linije a ista škola. Obzirom na premetačinu koja je počela sa početkom zimskog reda vožnje, nemam apsolutno nikakvu predstavu šta će i kako biti na školskim linijama, jer na 24 i 60 treba da radi GSP sa minibusevima.​
 
Онда нек исправе то ограничење у папирима па да кажемо довиђења комбијима и узмемо електроминибусе.
 
Misli na to da se kombi sa odredjenim brojem sedista zakonski vodi kao autobus. To je rupa u zakonu koja svim prevoznicima ide u korist.
 
Јел мислиш на зону А или на зону 1 по новом односно ужи центар града.
 
Jel se zna zašto postoje 60 i 60L? Nije mogao običan 60 da ide pored Muzeja? Nego sad razmišljam zašto se 60 ne bi produžio do Bloka 58, to jest kraja ulice Agostinja Neta? Ne znam jel Savski nasip povezan tamo iza Tehnomanije.​
Zašto su 60 i 60L odvojene linije umesto da 60L budu posebni polasci 60, ili još bolje da cela 60 ide do Muzeja, to ne bih znao. Koliko ja znam put nije povezan sa blokom 58.​
Prvobitno je postojala samo linija 60 koja je opsluživala i muzej, pa kada se krenulo sa renoviranjem muzeja, ista je skraćena da odmah po silasku sa Brankovog mosta ide pored Starog Sajmišta. Kada je završena rekonstrukcija muzeja, tada je neko procenio da nije potrebno da svi polasci saobraćaju pored muzeja i tako su ti posebni polasci dobili oznaku 60L, tako da sa tehničko - pravne strane ispada da jedno vozilo opslužuje dve linije, poput lastinih linija na potezima 300, 400 i 500.

Što se tiče produženja linije 60 / 60L do bloka 58 (DR Agostina Neta), jedino moguće je u smeru ka Dr Agostina Neta odradi redovnu trasu do Toplane pa da se istim putem vrati do raskrsnice sa Jurija Gagarina i tu skrene levo i de do okretnice "blok 58". U suprotnom smeru može direktno do Toplane iz Jurija Gagarina.​
 
i kome sad ide taj škarandelj od linije, kad tamnava ispada iz gradskog? nisam ispratio na spisku.
 
Vrh