Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 27.478
- Pohvaljen
- 64.192
Svakako je uticalo, znam neke ljude koji nekada nisu imali kola (a žive u urbanim delovima Beograda) a sad svuda idu njima.
A mislim da jeste uticao i prelazak na minibus jer otkako se to desilo, ja kad god pomislim na liniju 24, pomislim na gužvu u Njegoševoj i probijanje kroz tesne i zakrčene ulice. Iako, doduše, minibus tj. kombi nekad ume brzo i lako da savlada to. Ali nažalost, asocijacija na te manje Vračarske ulice su - gužve i haotične zakrčene ulice. E sad, takve ulice i vozači i jesu jedni od krivaca za prelazak na minibus, tako da nisu linija ili DJP krivi. Ali da, često ljudi i zaborave da postoji linija 24. Pogotovu što su ista vozila kao E linije pa ljudi vide na ulici, ne obrate pažnju i misle da je neki od tih E minibusa. Nije isto kao kad vidiš autobus od 12 metara.
Inače i Njegoševa i Mileševska treba da budu čiste i prohodne baš zato da bi mogle da služe kao alternative kad god se nešto radi u Makenzijevoj i Cara Nikolaja. Doduše Mileševsku su malo skembali tamo na spoju sa Cara Nikolaja, jer je sa novom postavkom ostavljeno jako malo prostora za skretanje iz Mileševske ka Crvenom krstu i obrnuto. Što je potpuno bezveze.
A mislim da jeste uticao i prelazak na minibus jer otkako se to desilo, ja kad god pomislim na liniju 24, pomislim na gužvu u Njegoševoj i probijanje kroz tesne i zakrčene ulice. Iako, doduše, minibus tj. kombi nekad ume brzo i lako da savlada to. Ali nažalost, asocijacija na te manje Vračarske ulice su - gužve i haotične zakrčene ulice. E sad, takve ulice i vozači i jesu jedni od krivaca za prelazak na minibus, tako da nisu linija ili DJP krivi. Ali da, često ljudi i zaborave da postoji linija 24. Pogotovu što su ista vozila kao E linije pa ljudi vide na ulici, ne obrate pažnju i misle da je neki od tih E minibusa. Nije isto kao kad vidiš autobus od 12 metara.
Inače i Njegoševa i Mileševska treba da budu čiste i prohodne baš zato da bi mogle da služe kao alternative kad god se nešto radi u Makenzijevoj i Cara Nikolaja. Doduše Mileševsku su malo skembali tamo na spoju sa Cara Nikolaja, jer je sa novom postavkom ostavljeno jako malo prostora za skretanje iz Mileševske ka Crvenom krstu i obrnuto. Što je potpuno bezveze.
Poslednja izmena:
(uračunata su vozila i sa 72 jer ne vidim da su upotrebljena u vidu pojačanja nekih linija) . Po pogonima Karaburma - 26, Novi Beograd - 28, Kosmaj - 83.
... Sa solašima, koji bi došli sa nekih linija koje bi Kosmaj povratio, bi uzeo 84. Linije 58, 68, 74 su mi baš nesigurne oko pogona, dok sam za 71 gotovo siguran da će se Novi Beograd vratiti. 58icu može uzeti Novi Beograd ili Kosmaj, 68 Novi Beograd ili Zemun, a 74 Novi Beograd ili Kosmaj. Ukoliko Novi Beograd uzme 58, onda može i 68, ali ne može 74. Ukoliko uzme 74 ne može više ništa. Pravi matematički problem