carlazar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 06.10.2022.
- Poruke
- 1.390
- Pohvaljen
- 2.533
Upadali su i solo JapanciA kad je IK-103 (2004) radio na EKO 1, to je bio fenomen
Upadali su i solo JapanciA kad je IK-103 (2004) radio na EKO 1, to je bio fenomen
Ispravka, mislio sam na Sunčanu padinu.Sunčani breg
2001 још већи феномен.A kad je IK-103 (2004) radio na EKO 1, to je bio fenomen
ne znam zasto, ali mislim da je to možda zbog promene trase. a sto se tice higera, 2102 je u kvaru, a 2104 se sredjuju ona mrtva vrata zahvaljujuci mojoj prijavi. tako da zahvalite meni sto je danas i juce krstario 3437.Neka se zapamti ovaj dan - danas na EKO1 3437, 3438, 3461 i 3464...
U trenutku pisanja nijedan jedini električni Higer nije na toj liniji.
Stariji iz 2005. su bili pravi zmajevi. Imali su MANov motor od 360 konja. 2005. proglašen za autobus godine pretekavši i Ikarbus i FAP i Neobus. Eh već ova druga generacija od 2010. do 2012. godišta se iskvarila.Stariji slikan u Pancevu
Pogledajte prilog 208011
I noviji na Lepenskom viru, ne znam kakva im je tabla, meni je ovaj drugi izuzetno lep autobus, samo me jako nervira ovaj prvi prozor posle vrata, to je moglo nekako lepse da odrade... Podseca me na neki autobus ne mogu da se setim odakle su to kopirali. Kako god, bar je bio nas proizvod. Pogledajte prilog 208013Pogledajte prilog 208012
Takođe je ada1 trebala preko petlje radnicka kao 23 vidno bi rasteretila 23,53,37I ja mogu do okretnice lagano peške, što često i radim, pogotovo u povratku, al iskreno moja iskustva nisu nešto posebno na strani 56-ice, mislim da se nešto posebno brže stigne. Možda popodne ka Petlovom brdu, i to ne od Sajma, nego gledano od Banovog brda i Žarkova. Od Brda naravno da i namamo direktan bus, al dok odeš do Žarkova, pa dok sačekaš malo 56, često sa 23-jkom i 53-jkom stignem isto ili ranije čak. Vidim nekad i po aplikaciji. U pravcu ka gradu, 23 često do Ade stigne i pre. Žarkovo je postalo dosta zakrčeno od kola, semafori zaustavljaju redovno, oko Ade stalno gužva, pa i onaj novi smafor pride kod OMV pumpe. Iskreno, sutra bih bez trunke razmišljanja menjao 56 za 23. Iako ne uvek brža veza, trasa 23-jke je neuporedivo bolja, plus je tu i veza sa Brdom, jer stvarno ne vidim nikakvu korist od veze sa Padinom, gde skoro pa da nema ničeg bitnog. I da su to uradili po onom planu, sigurno bi 23-jka dobila još vozila, pa bi možda i bilo bolje svima. Ostaje pitanje Žarkova, Padine, al to bi verovatno moglo da se reši i drugim vezama. No, sve ovo ne znači da sam za ukidanje 56-ice, nego samo kažem, da mi konkretno ne bi možda ni prošli tako loše da se onaj plan i ostvario.
ko ne voli GSP nek ide u Lastu!Ko hoće ceger "GSP"?!?!
eko dizel i dalje vozi, doduse klime bez..
Ne bih ga ja baš zabranio (mogu ih koristiti za ugovoreni prevoz manjih grupa, ali ne u svrhu gradskog prevoza) ali moram priznati da isti simboliše negativne faktore poput veoma niske patronaže, previše fragmentovane mreže linija, veoma uske ulice i veoma skroman budžet prevoznika i/ili nosioca prevoza (lokalne samouprave).Ja bih kombi zabranio zakonom. Samo pravi mini/midi bus. Ovi furgoni sa gibnjevima koji su prerađeni u domaćoj radinosti su još jedan korak nazad u našem prevozu, a popularni su i u provinciji, zbog svoje jeftinoće u odnosi na pravi autobus.