Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Najslabija karika svih Higera je vešanje, ja ne vidim toliki problem sa vratima, al mi je problem kad udari u rupu pa se sve živo trese.
 
Kad smo već kod Higera, oni su idealan primer i dokaz kako u Nacionalnom parku Srbija vozne parkove i sredstva biraju ljudi koji ih nikad ni ne koriste, kao npr. debil Vesić svojevremeno sa Higerima.

Higeri na dizel imaju previše sedišta, koja znatno srozavaju ukupni kapacitet putnika. Izbrojao sam da imaju čak 32 sedišta. Trebalo je za početak da ih naruče bez onog para sedišta u sredini levo. A mogli su i da izuzmu jedan par na istoj strani (levo) tako da se i tu dobije više mesta za stajanje. Nema potrebe za tolikim sedištima, samo se gubi jedno 10ak mesta za stajanje a vozilo postane tesno i neprohodno čim uđe više od 30 ljudi.
DDmk9kpTURBXy8wNjI1ZGNiMjAwNzQ2NjFjMzFhNTI5MjJiMGI2ZWU4Mi5qcGeRkwLNAZAA3gABoTAF~2.jpg


Umesto toga oni natrpaše sedišta u autobuse kao da treba da budu taksiji u nekom malom gradu, a ne prevozna sredstva sa što većim kapacitetom u velikon preopterećenom gradu.
 
Za prigradske linije poput 300 i 400 nisu loši, ali za grad nisu nikako, a tu će nastaviti sa radom već za oko mesec dana. Žalim ljude koji će dobiti Kosmaj sa raspalim Higerima koji su sve gori i gori kako prolazi vreme. Po odnosu kvaliteta i uloženog novca su to najgora vozila u istoriji Gsp-a.
 
Za prigradske linije poput 300 i 400 nisu loši, ali za grad nisu nikako, a tu će nastaviti sa radom već za oko mesec dana. Žalim ljude koji će dobiti Kosmaj sa raspalim Higerima koji su sve gori i gori kako prolazi vreme. Po odnosu kvaliteta i uloženog novca su to najgora vozila u istoriji Gsp-a.
I dobiće za "zimu" vozila koja nemaju grejanje... Tj imaju a kao da nemaju.
Za leto idealno hlade a za zimu su užas.

I tresu brate kao zemljotres 🫣
 
Drugari ko časti pošto je 52 prebačena Streli pa se oslobađaju čuveni zglobovi za 83.

Presaviću tabak Sekretarijatu pa da ne bude ljutnje za moguću promenu trase linija 89 ili 51 da idu preko Jablaničke, da mogu do NBG-a i BNV-a, direktno kao u Air Srbiji bez presedanja.
Па шта више хоћете? Хоћеш да бациш још оптерећења на већ оптерећену и преоптерећену 56 зарад 800м и једне станице на Бановом брду? Кад ће нека тамо МЗ да се огласи и запрети блокадом као пре коју годину јер вам се може? На 83 су врата замало испала из лежишта притом је централнија линија од 52. Имаћете више полазака и не баш сјајног превозника али пре свега више полазака него сада. И код мене на 56 сваки дан иде баре 3 соло аутобуса па се не буним, навикавајте се поново шта да вам радим.
 
Ik 112le 3222 se posle mesec dana vrati na 307 i bukvalno u prvom krugu se pokvari, nerealno prosto
 
Па шта више хоћете? Хоћеш да бациш још оптерећења на већ оптерећену и преоптерећену 56 зарад 800м и једне станице на Бановом брду? Кад ће нека тамо МЗ да се огласи и запрети блокадом као пре коју годину јер вам се може? На 83 су врата замало испала из лежишта притом је централнија линија од 52. Имаћете више полазака и не баш сјајног превозника али пре свега више полазака него сада. И код мене на 56 сваки дан иде баре 3 соло аутобуса па се не буним, навикавајте се поново шта да вам радим.
Au brate koliko si ti negativan na ovom forumu...videcu tebe sa Niš Ekspresom da li ćeš onda da kmečiš...nikad ne napisa ništa pozitivno ni za šta ni za koga...po onom starom planu o mreži linija,trebalo je da se ukine 56,a produzi 23 do Pevca...baš me zanima da li bi tad uživao da se to desi.....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Нећу користити 56 кад ови дођу јер могу пешке од окретнице на Видиковцу кући без проблема.

Ишла је 23 до Певца пре две године кад су радили окретницу и није да ми није одговарало али нема потребе за тим јер се много дуже путује.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
I ja mogu do okretnice lagano peške, što često i radim, pogotovo u povratku, al iskreno moja iskustva nisu nešto posebno na strani 56-ice, mislim da se nešto posebno brže stigne. Možda popodne ka Petlovom brdu, i to ne od Sajma, nego gledano od Banovog brda i Žarkova. Od Brda naravno da i namamo direktan bus, al dok odeš do Žarkova, pa dok sačekaš malo 56, često sa 23-jkom i 53-jkom stignem isto ili ranije čak. Vidim nekad i po aplikaciji. U pravcu ka gradu, 23 često do Ade stigne i pre. Žarkovo je postalo dosta zakrčeno od kola, semafori zaustavljaju redovno, oko Ade stalno gužva, pa i onaj novi smafor pride kod OMV pumpe. Iskreno, sutra bih bez trunke razmišljanja menjao 56 za 23. Iako ne uvek brža veza, trasa 23-jke je neuporedivo bolja, plus je tu i veza sa Brdom, jer stvarno ne vidim nikakvu korist od veze sa Padinom, gde skoro pa da nema ničeg bitnog. I da su to uradili po onom planu, sigurno bi 23-jka dobila još vozila, pa bi možda i bilo bolje svima. Ostaje pitanje Žarkova, Padine, al to bi verovatno moglo da se reši i drugim vezama. No, sve ovo ne znači da sam za ukidanje 56-ice, nego samo kažem, da mi konkretno ne bi možda ni prošli tako loše da se onaj plan i ostvario.
 
Au brate koliko si ti negativan na ovom forumu...videcu tebe sa Niš Ekspresom da li ćeš onda da kmečiš...nikad ne napisa ništa pozitivno ni za šta ni za koga...po onom starom planu o mreži linija,trebalo je da se ukine 56,a produzi 23 do Pevca...baš me zanima da li bi tad uživao da se to desi.....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Videćemo za Niš express, ja sam se vozio njihovim međugradskim busevima i svi su top, ali opet će Strela imati neuporedivo bolja vozila nego što će biti sa Niš expresovim Bmc na 56.
 
Niš Ekspres se makar u gradskom prevozu u Nišu nije pokazao nešto što se održavanja tiče, ali bih im sad dao drugu šansu s obzirom da je drugi grad, nova vozila i verujem da će imati više mehaničara nego tamo.
 
Niš Ekspres se makar u gradskom prevozu u Nišu nije pokazao nešto što se održavanja tiče, ali bih im sad dao drugu šansu s obzirom da je drugi grad, nova vozila i verujem da će imati više mehaničara nego tamo.
Kojom logikom bi imali više mehaničara za 20 vozila, nego za sva ostala vozila u Nišu?
 
Kojom logikom bi imali više mehaničara za 20 vozila, nego za sva ostala vozila u Nišu?
Mislio sam u odnosu na broj vozila koje imaju, sem toga u Beogradu takođe imaju garažu za međugradske, te će svakako biti više od 20 vozila. Tamo u Nišu čujem da imaju problem sa mehaničarima, i to ne samo oni već i Lasta i Strela, a ovde verujem da će biti nešto bolje stanje.
 
Јел стварно имају гаражу или се овде отворени паркинг назива гаражом? Може само на почетку да буде ок стање по питању механике ако узимају нове БМЦ па да им то неко у гарантном року сервисира, али ко и где ће то да пере? Знам да нико неће, али ајде да поставим питање ипак.
 
Јел стварно имају гаражу или се овде отворени паркинг назива гаражом? Може само на почетку да буде ок стање по питању механике ако узимају нове БМЦ па да им то неко у гарантном року сервисира, али ко и где ће то да пере? Знам да нико неће, али ајде да поставим питање ипак.
Plac kod mosta.
 
Moze li neka informacija vise o njemu, vidim da su tockovi slicni IK-161, stariji, Rabini. S obzirom da su za grad, da li su bili Voith menjaci automatici? Stvarno blage veze nemam o njima nista, ono sto znam jeste da cemo Nibuse praviti od blata.
 
Спајали су зглобне аутобусе у троосовинце. Било је и прерађених Саноса 200, а било је и зглобних аутобуса са фејслифтом.
 
Svi ti Nibus troosovinci i zglobovi su prerađeni Sanosi i Ikarusi. Nađu neki, uzmu, vide istrulio neki deo šasije, iseku, spoje sa nekim drugim i tako nastane Nibus troosovinac. Jedini proizvodi Nibusa koje su pokušali plasirati na tržište (neki mali broj su i uspeli prodati nekim prevoznicima u Srbiji) jesu bile serije 300, 350, 400 i njihov minibus.
 
Ma grozno su to radili. Pravi frankenštajni. Zbudženo, sklepano, ružno, neprirodnog izgleda. Upropastili su za moj pojam izvorna vozila u velikom broju. Nibus je bio teška sprdačina od fabrike, iako su kao Nibus 400 radili i solidno, mada sam putovao njihovim turističkim Nibusevima, i iskreno bilo je to dosta mlitavo i sa završenom obradom, klimom itd.
Sreća naša pa je vreme Nibusa prošlo. 😂
Mogu misliti kako bi to izgledalo u Beogradu.
Pored sveg ovog turskog šareniša, imali bi još i egzotičnija vozila😁 Tek nam onda niko u Evropi ne bi mogao parirati po atraktivnosti javnog prevoza.
 
Generalno ja Nibus nikad nisam ni smatrao fabrikom, meni je to nekako bila radionica za spašavanje starih autobusa za svoje potrebe. Par puta sam to pomenuo po mrežama nekim inženjerima iz Nibusa, bili su jako uvređeni, ne daju reći da su prepakovali. Navodno su ti preprakovani autobusi posle ispitivanja dobijali nove brojeve šasija kao potpuno nova vozila. Voleo bih da neko to malo detaljnije opiše ako zna istoriju Nibus proizvodnje.


Inače prespajanje i rekaroseriranje autobusa je radio i Janjušević u Priboju ali ti busevi nisu predstavljani kao novi proizvod. Bila su dva IK 160 skraćena do druge osovine bez zadnje prepusta (horor) i Graf N Steyr prepravljen u solo, navarivanjem zadnjeg prepusta. Korekrno je izgledao spolja. Bila je i Dubrava visoka rekaroserirana, pa izgledala ko pokušaj Mercedesa. Pokušaću da nađem slike Ikara...
 
Ik 112le 3222 se posle mesec dana vrati na 307 i bukvalno u prvom krugu se pokvari, nerealno prosto
Evo ga iz garaže, uključuje se u Terminus kao 302.
Dokle će, videćemo.

#3211 opet odvozi dan dva i ne može više, stalno se kvari, dok #3212 potraje duže.

Radujem se da ih nećemo više viđati za mesec dana, iskreno.
 
Vrh