I dobiće za "zimu" vozila koja nemaju grejanje... Tj imaju a kao da nemaju.Za prigradske linije poput 300 i 400 nisu loši, ali za grad nisu nikako, a tu će nastaviti sa radom već za oko mesec dana. Žalim ljude koji će dobiti Kosmaj sa raspalim Higerima koji su sve gori i gori kako prolazi vreme. Po odnosu kvaliteta i uloženog novca su to najgora vozila u istoriji Gsp-a.
Па шта више хоћете? Хоћеш да бациш још оптерећења на већ оптерећену и преоптерећену 56 зарад 800м и једне станице на Бановом брду? Кад ће нека тамо МЗ да се огласи и запрети блокадом као пре коју годину јер вам се може? На 83 су врата замало испала из лежишта притом је централнија линија од 52. Имаћете више полазака и не баш сјајног превозника али пре свега више полазака него сада. И код мене на 56 сваки дан иде баре 3 соло аутобуса па се не буним, навикавајте се поново шта да вам радим.Drugari ko časti pošto je 52 prebačena Streli pa se oslobađaju čuveni zglobovi za 83.
Presaviću tabak Sekretarijatu pa da ne bude ljutnje za moguću promenu trase linija 89 ili 51 da idu preko Jablaničke, da mogu do NBG-a i BNV-a, direktno kao u Air Srbiji bez presedanja.
Au brate koliko si ti negativan na ovom forumu...videcu tebe sa Niš Ekspresom da li ćeš onda da kmečiš...nikad ne napisa ništa pozitivno ni za šta ni za koga...po onom starom planu o mreži linija,trebalo je da se ukine 56,a produzi 23 do Pevca...baš me zanima da li bi tad uživao da se to desi.....Па шта више хоћете? Хоћеш да бациш још оптерећења на већ оптерећену и преоптерећену 56 зарад 800м и једне станице на Бановом брду? Кад ће нека тамо МЗ да се огласи и запрети блокадом као пре коју годину јер вам се може? На 83 су врата замало испала из лежишта притом је централнија линија од 52. Имаћете више полазака и не баш сјајног превозника али пре свега више полазака него сада. И код мене на 56 сваки дан иде баре 3 соло аутобуса па се не буним, навикавајте се поново шта да вам радим.
Videćemo za Niš express, ja sam se vozio njihovim međugradskim busevima i svi su top, ali opet će Strela imati neuporedivo bolja vozila nego što će biti sa Niš expresovim Bmc na 56.Au brate koliko si ti negativan na ovom forumu...videcu tebe sa Niš Ekspresom da li ćeš onda da kmečiš...nikad ne napisa ništa pozitivno ni za šta ni za koga...po onom starom planu o mreži linija,trebalo je da se ukine 56,a produzi 23 do Pevca...baš me zanima da li bi tad uživao da se to desi.....
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Kojom logikom bi imali više mehaničara za 20 vozila, nego za sva ostala vozila u Nišu?Niš Ekspres se makar u gradskom prevozu u Nišu nije pokazao nešto što se održavanja tiče, ali bih im sad dao drugu šansu s obzirom da je drugi grad, nova vozila i verujem da će imati više mehaničara nego tamo.
Mislio sam u odnosu na broj vozila koje imaju, sem toga u Beogradu takođe imaju garažu za međugradske, te će svakako biti više od 20 vozila. Tamo u Nišu čujem da imaju problem sa mehaničarima, i to ne samo oni već i Lasta i Strela, a ovde verujem da će biti nešto bolje stanje.Kojom logikom bi imali više mehaničara za 20 vozila, nego za sva ostala vozila u Nišu?
Plac kod mosta.Јел стварно имају гаражу или се овде отворени паркинг назива гаражом? Може само на почетку да буде ок стање по питању механике ако узимају нове БМЦ па да им то неко у гарантном року сервисира, али ко и где ће то да пере? Знам да нико неће, али ајде да поставим питање ипак.
Troosovinski ikarbus nastao spajanjem dva autobusa, stavljanje plastične maske iz domaće radinosti i homologacija da je 2024.godišteSreća naša pa je vreme Nibusa prošlo.
Mogu misliti kako bi to izgledalo u Beogradu.
Zašto?ono sto znam jeste da cemo Nibuse praviti od blata.
Pored sveg ovog turskog šareniša, imali bi još i egzotičnija vozila Tek nam onda niko u Evropi ne bi mogao parirati po atraktivnosti javnog prevoza.Sreća naša pa je vreme Nibusa prošlo.
Mogu misliti kako bi to izgledalo u Beogradu.
Evo ga iz garaže, uključuje se u Terminus kao 302.Ik 112le 3222 se posle mesec dana vrati na 307 i bukvalno u prvom krugu se pokvari, nerealno prosto