Mogli bi od septembra da stave neki solaris na 75, jer će NBG imati dosta slobodnih solarisa. Ja mislim da će NBG da uzme i 74.Nema veze koji pogon je bliži. 105 i 105L drži Kosmaj koji veze s tim delom grada nema. Setimo se da je Kosmaj imao polaske i na 601.
Ne treba mnogo očekivati od Karaburme, prvo jer ni sadašnje zglobne linije ne mogu da pokriju zglobovima, a drugo što im se neće osloboditi puno zglobnih vozila. Samo 101 i 108 imaju zglobne sa poteza 100, a čak ni one nisu skroz pokrivene zglobovima. Između 35 i 37, verovatnije je da preuzmu 35. Za 37 ni Novi Beograd ne bi bio loš, jer im se više zglobova oslobađa nego Karaburmi, plus je solo BMC daleko bolja varijanta od Higera zbog kapaciteta putnika. Svakako za 37 ni Kosmaj nije isključen. Na 74 na primer očekujem Novi Beograd, a na 78 se sve može očekivati sem Karaburme. Imamo tu i 18-icu za koju ne znamo dal trajno ostaje u Zemunu ili se vraća u garažu na Novom Beogradu.
Biće tu tumbanja svakako.
Uvozili Mazove bez motora a onda motor ubace kod nas i to je onda " domaci autobus" jer je proizvodnja završena u Srbiji ..Brate, pokusacu da odgovorim, oni su iz Belorusije uvozili i lepili BIK znakove, nisu nista drugo radili, sem eventualno servisiranja, doduse cuo sam da su veoma losi autobusi. To su nedavne informacije, nakon sto sam se raspitivao i carlazar mi je rekao da su 112LE ex Atp Pancevo, zavrsili kod njega u Kragujevcu, 5 komada.
Da, što kažeš jeste dosta do menjača.Opet do rada menjača. I prva serija je bila stalno na eko modu, pa je obarala obrtaje pri šaltanju i na ispod 800 u minutu. No, i pored nižih obrtaja, i te kako se osećao obrtni moment. Sa tim motorom i ne moraš da pogodiš prenos ne znam kako, pa će ići bez da se uguši. A ima malo i do održavanja što reče i @Express. Nažalost, i sad već imamo gasne BMC-e koji slabo vuku. A kickdown funkcija nije bila gašena na M seriji, bar koliko ja znam, pa je mnogo više bilo i do vozača. VOITH sa četiri brzine isto može biti trom, tako u eko modu, al kad se nabode gas, može i da čupa. Mislim iskusio to i sam par puta i kod zglobnih M-ova. Mislim kad su ih vozači malo poterali. Sve su bili sem tromi i spori.
Znaci nista vise od 52ke na aplikaciji. Idemo napred GangulaaaaaDrugari ko časti pošto je 52 prebačena Streli pa se oslobađaju čuveni zglobovi za 83.
Presaviću tabak Sekretarijatu pa da ne bude ljutnje za moguću promenu trase linija 89 ili 51 da idu preko Jablaničke, da mogu do NBG-a i BNV-a, direktno kao u Air Srbiji bez presedanja.
Uslov je da do kraja sledeće godine sve stare autobuse zameni novim, videćemo da li će to ispoštovati, možda bude kao što se pričalo da će im Strela uzeti u jednom trenutku sve linije.
Mogli bi tako i 31 i 95 i 16 i 23 i po jos koju glavnu autobusku liniju da predamo streli pa ono da GSP samo ostane na tramvajima i trolama. Mada sto bre i to kada mozemo i to da predamo streli. Ne dao bog da GSP ostane.Unistise i 52, bice samo 30 % zglobova na liniji. Mislim da ce 89 pojacati zbog nove glavne autobuske, pa ce tesko menjati trasu.
Jeste to bio uslov da na početku tendera određen procenat vozila bude nov, ali dali su im rok do kraja sledeće godine da sva ta stara vozila zamene novim.Uslov tendera je bio određen broj novih vozila, Vulović umesto da ih kupi, svoja skoro 20 godina stara vozila je samo prefarbao i ušunjao se sa Strelom u tenderu, tačnije iskoristio je rupu, jer se starost gledala po ponuđaču ne i po prevozniku.
Kragujevčani kukaju na nov prevoz, proređeni su polasci, ukinuta je najava, plaćanje Mastercard karticama, Vulović je blagi užas, dok se Streline Cobre kvare i uopšteno Strelino održavanje ne lošije od Arrivinog.
Meni samo nije jasno sta GSP vozaci rade? Gde je protest, gde je blokada grada autobusima. Isto vazi i za Lastu. Cekaju da predju u strelu i za iste pare rade duplo viseMogli bi tako i 31 i 95 i 16 i 23 i po jos koju glavnu autobusku liniju da predamo streli pa ono da GSP samo ostane na tramvajima i trolama. Mada sto bre i to kada mozemo i to da predamo streli. Ne dao bog da GSP ostane.
Ako pokusaju da protestuju, ima 100% da lete otkazi nazalost. Nema nade osim ako na drukciji pak nasilniji nacin ne pokusaju da posalju poruku mafijasima da ne cvate cvece u njihovo preduzece.Meni samo nije jasno sta GSP vozaci rade? Gde je protest, gde je blokada grada autobusima. Isto vazi i za Lastu. Cekaju da predju u strelu i za iste pare rade duplo vise
Bas bih voleo da vidim da ih sve otpuste. Pa od takvih bajki i vlada strah. Mogu da pocnu da rade bilo gde, ima stotinu oglasa za vozaca, a i gde ce rukovodstvo grada da nadje od jednom 600 vozaca. Samo moraju svi kao jedanAko pokusaju da protestuju, ima 100% da lete otkazi nazalost. Nema nade osim ako na drukciji pak nasilniji nacin ne pokusaju da posalju poruku mafijasima da ne cvate cvece u njihovo preduzece.
I dalje mislim da ce biti isto sranje kao i sa Rio Tintom. Na nekoliko meseci stanu sa masovnom privatizacijom da bi se smirila vatra i skupili politicki poeni, pa bi posle u jeku nekog novog sranja nastavili sve po starom kad su svi preokupirani tim ne bi li zaradili koji pisljivi euro. Mozda sam i ja ovde previse negativan ali mislim da nema svetla dok ne dodje do totalne smene vlasti pa da se laganim tempom stvarno krene obnavljanje gradskog prevoza. Tako je i Bukurestu ako se dobro secam stopiran sumnjiv tender od prosle vlasti pak kupljeni pravi kvalitetni trolejbusi i autobusi kada je dosla nova vlast.Bas bih voleo da vidim da ih sve otpuste. Pa od takvih bajki i vlada strah. Mogu da pocnu da rade bilo gde, ima stotinu oglasa za vozaca, a i gde ce rukovodstvo grada da nadje od jednom 600 vozaca. Samo moraju svi kao jedan
Zavladala je velika panika i strah među vozacima gsp-a zbog gubljenja linija i već se mnogi pitaju šta će i kako će, zato sto u nekim pogonima već ima dobar visak vozača, a tek će biti kad se završi sva raspodela. Evo svaki dan Kosmaj ostavlja po 4-5 Conecta na okretnicama gde vozači bleje ceo dan kao rezerva i čekaju da potencijalno ulete ako se neki autobus pokvari, a to je bilo nezamislivo pre par godina kad je bio ogroman manjak vozača da su se sihte preskakale na mnogim linijama. Oni su morali da se dignu već nakon uvođenja starosne granice koja je bila prva najava šta će se desiti, a sada je ja mislim već kasno.Bas bih voleo da vidim da ih sve otpuste. Pa od takvih bajki i vlada strah. Mogu da pocnu da rade bilo gde, ima stotinu oglasa za vozaca, a i gde ce rukovodstvo grada da nadje od jednom 600 vozaca. Samo moraju svi kao jedan
To se desi kada grad ode u ruke neznalici koja nikad u zivotu nije krocila u gradski prevoz i koji verovatno placa harac bratiji ili reketira sve oko sebe. Kada dodje taj dan da se povuku Solarisi zauvek, osetice se efekat vrlo jako kada se turska govna budu zapaljivala svaki dan svaki minut. Videh snimak onih Bozankaya tramvaja u Temisvaru gde mu otpade pantograf pa se jos i odvali i tim sranjem cu ici na fakultet. Vesic je bio zlo za koje smo mislili da nikad u zivotu nismo pre videli ali ovo je vec Danteov Inferno. Sramotno je kada SARAJEVO TRENUTNO IMA BOLJI GRADSKI PREVOZ OD NAS.Zavladala je velika panika i strah među vozacima gsp-a zbog gubljenja linija i već se mnogi pitaju šta će i kako će, zato sto u nekim pogonima već ima dobar visak vozača, a tek će biti kad se završi sva raspodela. Evo svaki dan Kosmaj ostavlja po 4-5 Conecta na okretnicama gde vozači bleje ceo dan kao rezerva i čekaju da potencijalno ulete ako se neki autobus pokvari, a to je bilo nezamislivo pre par godina kad je bio ogroman manjak vozača da su se sihte preskakale na mnogim linijama. Oni su morali da se dignu već nakon uvođenja starosne granice koja je bila prva najava šta će se desiti, a sada je ja mislim već kasno.
Da, tu sam se sje*******o. Svakako mi se place kada vidim u kakvom je rasulu prevoz i da smo verovatno na dnu dna kada je u pitanju kvalitet gradskog prevoza u Evropi.Taj gremlin je i doveo turke u gradski prevoz, tako da ga bolje ne spominji. Gangula je samo nastavio njegovim putem, iako je na početku mandata obećavao da će kupovati kvalitetnija vozila u narednim nabavkama.
Ta vrata su zlo, em slabo, em to je nakon pazi sad, maltene godinu dana uspelo da nabrekne kao da će da puca. Na starijim elektro-Higerima je još prisutno ljuštenje vrata još otkad. U svakom slučaju promašaji, jedino su bolji od BMC-a po tome što lepo hlade(barem ako ih uporedimo sa solaćem, videćemo kako će zglob da se pokaže sa klimom).Najslabija tačka svih Higera su vrata, operisani su da ih nameste, čak i u novijoj verziji Eko Vegana.
Kao što je već neko rekao, dodavali su motore a i sedišta(sedišta su nalik DEMSAR-ovim, a možda i jesu DEMSAR), lako se oni prepoznaju od "originala" iz Minska, pritom su malo gori od originala.Brate, pokusacu da odgovorim, oni su iz Belorusije uvozili i lepili BIK znakove, nisu nista drugo radili, sem eventualno servisiranja, doduse cuo sam da su veoma losi autobusi. To su nedavne informacije, nakon sto sam se raspitivao i carlazar mi je rekao da su 112LE ex Atp Pancevo, zavrsili kod njega u Kragujevcu, 5 komada.